quote:Op maandag 31 december 2007 13:56 schreef owlet het volgende:
Ah, ik besef me nu pas hoe mooi passend de russische muurschilderingen zijn
Tof he?quote:Op maandag 31 december 2007 13:56 schreef owlet het volgende:
Ah, ik besef me nu pas hoe mooi passend de russische muurschilderingen zijn
Nou dan heeft ze heeeeeeeeeeel wat bij te lezen en te genieten hier als ze komt lezenquote:Op maandag 31 december 2007 14:26 schreef Bluezz het volgende:
Hier dan ook nog maar even dan![]()
![]()
BE smste me terug dat ze heeeeeeeeeeel benieuwd is naar alle reakties
Sasha had nog wel wat pijn, schoudertje en van de pompmaar met haar gaat het haske goed!!
Oei....quote:Op maandag 31 december 2007 14:26 schreef Bluezz het volgende:
Sasha had nog wel wat pijn, schoudertje en van de pomp![]()
Zal ik eens kijken of ik nog een oud shirt heb voor de veilingquote:Op maandag 31 december 2007 13:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Toen Danny weer een baby kreeg is er zo'n toffe troetelbeer gekocht
quote:Op maandag 31 december 2007 14:43 schreef shmoopy het volgende:
Pics or it didn't happen.
quote:Op maandag 31 december 2007 14:43 schreef shmoopy het volgende:
Pics or it didn't happen.
Het kan voor allebei, ik ken zowel een jongen als meisjes met de naam, overigens wel als Sascha ken ik een meisjequote:Op maandag 31 december 2007 14:55 schreef Tan het volgende:
Ben ik trouwens de enige die altijd dacht dat Sasha een meisjesnaam was?![]()
Vind het wel een hele leuke naam hoor
Ik heb nog wel een FOK!weblog tshirt, gifgroen! Kopen?quote:Op maandag 31 december 2007 14:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zal ik eens kijken of ik nog een oud shirt heb voor de veiling
vriendin van biermans he! die knul zelf heeft daar natuurlijk geen verstand vanquote:Op maandag 31 december 2007 15:44 schreef Bluezz het volgende:
Wat een goed bericht Het biertje
STinkie lees je het?????
Tuurlijk!quote:Op maandag 31 december 2007 15:57 schreef SCH het volgende:
Zou zo'n baby nou blij zijn met een vader die stinkie heet?
quote:Op maandag 31 december 2007 15:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
vriendin van biermans he! die knul zelf heeft daar natuurlijk geen verstand van
Als je zijn kloonnaam zou gebruiken, wordt het niet veel beter. stinkie is wat dat betreft een naam om trots op te zijn.quote:Op maandag 31 december 2007 15:57 schreef SCH het volgende:
Zou zo'n baby nou blij zijn met een vader die stinkie heet?
Bovendien zal mini-stinkie zijn naam wel eer aandoen de eerste dagen weken maanden jarenquote:Op maandag 31 december 2007 16:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je zijn kloonnaam zou gebruiken, wordt het niet veel beter. stinkie is wat dat betreft een naam om trots op te zijn.
Iets minder dan 9 maanden geleden heb ik een "kopje koffie" gedronken bij Van der Valk met BE. Ik kan stinkie niet vaak genoeg feliciteren, het moet wel een héél erg knap kind zijn.quote:Op maandag 31 december 2007 16:19 schreef SHE het volgende:
Zeg Dirk, jij post wel verdacht veel in dit topic.
Je hebt toch niet onlangs je kruit verschoten he?
Dat weten we nog steeds nietquote:Op maandag 31 december 2007 16:57 schreef Vivi het volgende:
Heeft ie haar?
Echt hoor, en dan om 0:00 uur vuurwerk, volgens mij hou je het dan echt niet droog.quote:Op maandag 31 december 2007 17:08 schreef Greys het volgende:
Jippieeeeeeeeee, thuis zijn vanavond is toch wel het allerlekkerst!
Het nieuwe jaar vieren met je nieuwe kindje, hoe ultiem heerlijk!
Ik wilde al posten dat ik zo jaloers ben dat ik gelijk ook een kindje ging maken.quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 18:08 schreef shmoopy het volgende:
Ik wilde al posten dat ik zo jaloers ben dat ik gelijk ook een kindje ging maken.
Maar dat moet wachten tot na de PMS, SCHat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |