Neuh, als die het wordt, ga ik overwegen mijn SCC op te zeggen.quote:Op zondag 30 december 2007 22:27 schreef sjimz het volgende:
Je vergeet onze grote vriend erbij te zetten![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 30 december 2007 22:33 schreef SCH het volgende:
Vinden jullie nog steeds dat KJH wordt voorgetrokken?
Absoluut niet.quote:Op zondag 30 december 2007 22:33 schreef SCH het volgende:
Dat gevoel heb ik al een paar weken en ben ook bang dat er ook echt niemand bij gaat komenquote:Op zondag 30 december 2007 22:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Niemand komt deze winterstophet is me veel te stil qua geruchten
Jij bent een Feyenoorder, toch? Denk niet dat het slim is om op dit moment Ajacieden uit te lachen, jullie dip komt nog wel en weet wel zeker dat Ajax dit seizoen boven Feyenoord eindigt.quote:
Nee, heb jij een betere optie?quote:Op zondag 30 december 2007 22:33 schreef SCH het volgende:
Zonder zijn doelpunten zouden we helemaal nergens zijnquote:Op zondag 30 december 2007 22:33 schreef SCH het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |