dat zouden we nooit doenquote:
quote:Op zondag 30 december 2007 21:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
en laat dan nu net even behoorlijk tegengevallen zijn
quote:Op zondag 30 december 2007 21:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Wat zeg je me nou, geen een lekkertje in de buurt die je even kon duwen?
Dus Marc ook geen kontje gevonden?quote:Op zondag 30 december 2007 21:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
Marc zou zeggen, die wilde niet komen
nah die had wel een lekker kontje nog uitgenodigd laterquote:Op zondag 30 december 2007 21:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus Marc ook geen kontje gevonden?
quote:Op zondag 30 december 2007 21:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah die had wel een lekker kontje nog uitgenodigd later
Wat jij ook niet? Geen lekker kontje?quote:
Neequote:Op zondag 30 december 2007 21:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Hij was aan het flirten?
[..]
Wat jij ook niet? Geen lekker kontje?
flirten? Marc?quote:
En je eigen kontje dan?quote:Op zondag 30 december 2007 21:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee
Het nieuwe jaar in zonder kontje.. Dan maar blijven kijken naar mijn UI
En hij had haar uitgenodigd? Ik ben de weg kwijt geloof ik.quote:Op zondag 30 december 2007 21:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
flirten? Marc?
ik vond dat ze een lekker kontje hadwat hij vind weet ik niet
Hey rick ashley.quote:Op zondag 30 december 2007 21:42 schreef classpc het volgende:
kontjes
Ik kom op een goed moment hier binnen zie ik
Aw... jammer schat. Nouja nog een prettige jaarwisseling in ieder gevalquote:Op zondag 30 december 2007 21:42 schreef Bengeltje het volgende:
Ben er weer vandoor, fijne avond nog.
En mocht ik morgen niet meer online komen, een goede jaarwisseling.
Doe voorzichtig met het vuurwerk.![]()
Dag Bengelzquote:Op zondag 30 december 2007 21:42 schreef Bengeltje het volgende:
Trustequote:Op zondag 30 december 2007 21:42 schreef Bengeltje het volgende:
Ik merk er niet zo veel van want mijn modem werkt nog maar halfquote:Op zondag 30 december 2007 21:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nu wel ja
Daarnet iets trager. Dan merk je wel de verschillen.
Een foto van een lekker kontje ook goed?quote:Op zondag 30 december 2007 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, als er hier niet snel een ENORM lekker kontje is, dan ga ik slapen
quote:Op zondag 30 december 2007 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, als er hier niet snel een ENORM lekker kontje is, dan ga ik slapen
Hee qu!quote:
Nee, bzzzzzzzquote:
Ik lag dubbel toen ik het voor het eerst lasquote:
Ik gok een beetje geraspte sinaasappelschil door het beslag heen.quote:
* qu63 stoot hoofdquote:
Goed hoor Kutjequote:Op maandag 31 december 2007 10:36 schreef Kuukske het volgende:
Hallo qutje. Hoe is het?
quote:
Jazeker.quote:Op maandag 31 december 2007 10:56 schreef leonieke het volgende:
Hey Koekie
Alles goed met jou? Nog aan het genieten van de vakantie?
Ik ga mijn best doenquote:Op maandag 31 december 2007 11:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jazeker.. Geniet heerlijk van de vakantie.
Geniet van je bad hč?
Oliebollenquote:Op maandag 31 december 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Goed hoor. Zometeen oliebollen inslaan.
Ik wilde dat het de dag was wanneer ik die ***scan krijg, maar die dag hoor ik pas op 11 januariquote:Op maandag 31 december 2007 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
het is grijs kloteweer en ik wou dat het morgen was
Nou, haal een paar romijnse kaarsen en gaan met die banaan!quote:Op maandag 31 december 2007 12:39 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Owww ik krijg echt zin om terug te gaan schieten met vuurwerk.
quote:Op maandag 31 december 2007 12:47 schreef mcDavid het volgende:
Zo, de teller staat op 140 en het beslag is voor 3/4 op. Bijna tijd voor de appelbeignets.
Altijd funquote:Op maandag 31 december 2007 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
nee dank je, ik ga zometeen eerst oostwaarts voor een gezellig middagje PC fixen
Hier zijn het ook appeldingesen geworden.quote:
Fles z'n stationsbordjesposter stond laatst op de plaatjesenfilmpjesdump daar.quote:Op maandag 31 december 2007 13:11 schreef Pheno het volgende:
Ik kom er nooit. Alleen 3 fora op internet waar ik mensen pest met mijn aanwezigheid. En daarnaast irc
Daar ook al ja?quote:Op maandag 31 december 2007 13:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Fles z'n stationsbordjesposter stond laatst op de plaatjesenfilmpjesdump daar.
ahhh fijn, dat staat mij zo direct ook te wachten.quote:Op maandag 31 december 2007 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
nee dank je, ik ga zometeen eerst oostwaarts voor een gezellig middagje PC fixen
Mja, ik ken ook van die mensen. Ik heb er zelfs een image voor gemaakt. Scheelt me weer tijd en geneuzelquote:Op maandag 31 december 2007 13:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
ahhh fijn, dat staat mij zo direct ook te wachten.
Hoe krijgen mensen het voor elkaar om binnen drie maanden een PC volledig, maar dan ook echt volledig te verkloten
Enthousiasme alom, wel. Iedereen ging z'n woonplaats zoekenquote:
ja, da's overal waar dat ding opduiktquote:Op maandag 31 december 2007 13:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Enthousiasme alom, wel. Iedereen ging z'n woonplaats zoeken.
dat ga ik in dit geval ook doenquote:Op maandag 31 december 2007 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik ken ook van die mensen. Ik heb er zelfs een image voor gemaakt. Scheelt me weer tijd en geneuzel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
Hetzelfde Flesquote:Op maandag 31 december 2007 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga naar paps en mams toe. Als ik jullie niet meer zie: fijne jaarwisseling, lekker olies en appies freten en voor de vuurwerk bombers: hou genoeg vingers over voor wat masturbationele activiteiten, anders krijg je er nogeens spijt van
Have fun flesquote:Op maandag 31 december 2007 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga naar paps en mams toe. Als ik jullie niet meer zie: fijne jaarwisseling, lekker olies en appies freten en voor de vuurwerk bombers: hou genoeg vingers over voor wat masturbationele activiteiten, anders krijg je er nogeens spijt van
Nah, straks bij de pizza lijkt me een mooi moment.quote:Op maandag 31 december 2007 13:31 schreef marcb1974 het volgende:
Bier dan maar?
Jij ook veel plezierquote:Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef buzzer het volgende:
Ook ik ben er vandoor
Hele fijn jaarwisseling allemaal
Ah, je pizza zit al in de ovenquote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Nah, straks bij de pizza lijkt me een mooi moment.
Neh, eind van de middag eens. Zit nog vol van de oliebollen die we bij Kuuks d'r ma kregen.quote:
Moet nog boodschappen doen, maar verder wel hoorquote:Op maandag 31 december 2007 14:02 schreef leonieke het volgende:
Hey Sjow, classpc en marc
Klaar voor de jaarwisseling?
Wij gaan bij een collega eten, dus jaquote:Op maandag 31 december 2007 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet nog boodschappen doen, maar verder wel hoor
En jij?
jum jumquote:Op maandag 31 december 2007 14:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wij gaan bij een collega eten, dus ja![]()
En de menu lijkt me heerlijk:
- aperitief met hapjes
- foi gras (schrijf ik het goed?) met uienconfituur
- parelhoen met groenten en kroketten
- tiramisu
- koffie met koekjes
quote:Op maandag 31 december 2007 14:16 schreef leonieke het volgende:
Ik moet nog zien welke kleren ik ga aandoen
quote:Op maandag 31 december 2007 14:23 schreef leonieke het volgende:
lol![]()
En ik kan al zeggen dat het foto 1 ook niet zal zijn
Klinkt bijna helemaal goedquote:Op maandag 31 december 2007 14:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wij gaan bij een collega eten, dus ja![]()
En de menu lijkt me heerlijk:
- aperitief met hapjes
- foi gras (schrijf ik het goed?) met uienconfituur
- parelhoen met groenten en kroketten
- tiramisu
- koffie met koekjes
Thxquote:Op maandag 31 december 2007 14:27 schreef classpc het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het wel een mooie foto
foto 1 dus
Jahoor. Straks naar paps&mams. Die verzorgen 't.quote:Op maandag 31 december 2007 14:02 schreef leonieke het volgende:
Hey Sjow, classpc en marc
Klaar voor de jaarwisseling?
Ik heb de computer van mijn opa zojuist gefixt. Of naja het icoontje 'mijn netwerklocaties' van het bureaublad afgehaald zodat hij die niet meer verwart met internetexplorerquote:Op maandag 31 december 2007 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar het is zo lekkerquote:
Ah, oude mensen. Geweldig. Niet dan?quote:Op maandag 31 december 2007 15:40 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb de computer van mijn opa zojuist gefixt. Of naja het icoontje 'mijn netwerklocaties' van het bureaublad afgehaald zodat hij die niet meer verwart met internetexplorer
Het is niet lekker ook hoor, dat denk je alleen maarquote:Op maandag 31 december 2007 16:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar het is zo lekkeren ja idd heel triest voor de beestjes, maar daar denk ik vanavond even niet aan
Het idee spookte héél even door mijn hoofd om firefox voor hem te installeren. Maar gelukkig heb ik de verleiding kunnen weerstaan. Dat zou écht te moeilijk worden!quote:Op maandag 31 december 2007 16:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, oude mensen. Geweldig. Niet dan?
Whehehequote:Op maandag 31 december 2007 16:42 schreef mcDavid het volgende:
Het idee spookte héél even door mijn hoofd om firefox te installeren. Maar gelukkig heb ik de verleiding kunnen weerstaan.
Mét FQR?quote:Op maandag 31 december 2007 16:42 schreef mcDavid het volgende:
Het idee spookte héél even door mijn hoofd om firefox te installeren. Maar gelukkig heb ik de verleiding kunnen weerstaan.
helaas welquote:
Niet gezellig al op je werk?quote:Op maandag 31 december 2007 18:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
helaas wel
voel me ineens wel heel alleen
dat welquote:
Er komt een nieuw jaar aan, dan gaat het allemaal heel andersquote:Op maandag 31 december 2007 18:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat wel
maar voel me gewoon alleen,
kan t moeilijk omschrijven maar t is allemaal zo anders gelopen dan ik verwacht had waardoor ik een raar gevoel over dit jaar heb
Marcquote:
Tenzij er grote veranderen komen waarvan ik de memo niet heb gehad zeker welquote:Op maandag 31 december 2007 19:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Marc. Al klaar voor het nieuwe jaar
.
Ik ben gedouched en opgepoetst, ik heb een borrel, straks Guido kijken...quote:Op maandag 31 december 2007 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tenzij er grote veranderen komen waarvan ik de memo niet heb gehad zeker wel
En jij?
Guidoquote:Op maandag 31 december 2007 19:53 schreef es70 het volgende:
Ik ben gedouched en opgepoetst, ik heb een borrel, straks Guido kijken...
Ik heb een glaasje genomen, ijsklontjes krijg je zo slecht de fles inquote:Op maandag 31 december 2007 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, je bent er dus echt helemaal klaar voor
Dat was geen borrel, maar een hele fles
Lekker top 2000 kijken juist![]()
Holaquote:
quote:
Die eerste 2 dingen zeggen me niet zoveel.quote:Op maandag 31 december 2007 20:02 schreef es70 het volgende:Vorige week Myosotis gekeken, zaterdag Xipnao en vanaaf op tv, helemaal goed
.
quote:Op maandag 31 december 2007 20:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die eerste 2 dingen zeggen me niet zoveel..
Dat zijn shows van Guido, gekkie.quote:Op maandag 31 december 2007 20:02 schreef Kuukske het volgende:
Die eerste 2 dingen zeggen me niet zoveel..
dat is een user met AHDHquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 20:05 schreef classpc het volgende:
Wat is dat allemaal es?
Dat dusquote:
Ahja!quote:Op maandag 31 december 2007 20:05 schreef JDude het volgende:
Dat zijn shows van Guido, gekkie.
Oh my. Wow. Jezus. Alleluuuuja!quote:
Schaven die klontjes, dan gaat het prima. Scheelt ook weer in de afwasquote:Op maandag 31 december 2007 20:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb een glaasje genomen, ijsklontjes krijg je zo slecht de fles in.
Dat bedoelde ik maar even te zeggenquote:
heb je ook nog eentje van zijn gezicht?quote:Op maandag 31 december 2007 20:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik maar even te zeggen.
* JDude zoekt vast droge kleren voor Kuuks.quote:
Ik sop achter de tv nog even verderquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 20:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je ook nog eentje van zijn gezicht?
Ik heb een vaatwasserquote:Op maandag 31 december 2007 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schaven die klontjes, dan gaat het prima. Scheelt ook weer in de afwas
Die met een aan/uitknop maakt minder stuk denk ikquote:
Waarom wordt het tijdquote:Op maandag 31 december 2007 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
Die kans is wel groot ja
Dus mocht je een keer een ander servies willenwordt toch een keer tijd dan
quote:
quote:
veel te kortquote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:28 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker geslapen allemaal?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
veel te kort
konden om half 3 naar huis
zou graag nog even gaan liggen.
maar moet nog eten maken, en om 2 uur weer werken
en ik kan niet meer in mijn meelbox van t werk, dus waarschijnlijk werkt mijn pasje ook niet meer en kan ik t park niet op, dus daar moet ik ook nog achteraan
eerder afdeling legitimatiequote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
eerder afdeling legitimatie
ze moesten nu de korting en betalingsfunctie van pasje afhalen
verbaast me niets als daar vanalles mee fout gegaan is.
gebeurt wel vaker... ga je naar de wc is ineens de bevoegdheid eraf en kun je de afdeling niet meer op
Werken, daar krijg je voor betaald, niet om naar de wc te gaan hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
eerder afdeling legitimatie
ze moesten nu de korting en betalingsfunctie van pasje afhalen
verbaast me niets als daar vanalles mee fout gegaan is.
gebeurt wel vaker... ga je naar de wc is ineens de bevoegdheid eraf en kun je de afdeling niet meer op
Morgen pas weerquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi, en nou opflikkeren met je feestdagen-geouwehoer en aan het werk
*Mompelt iets over luxe- en werkpaarden en baas boven baas enzo*quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:04 schreef es70 het volgende:
[..]
*Mompelt iets over luxe- en werkpaarden en baas boven baas enzo*.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:04 schreef es70 het volgende:
[..]
*Mompelt iets over luxe- en werkpaarden en baas boven baas enzo*.
Klinkt alsof je met je verkeerde been uit bed gestapt bent flesquote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst nog even een dag lang met je geverniste glimlach *besse wense* smiespelen tegen allerlei mongolen die je weleens in het voorbijgaan tegenkomt op je werk. Mensen waarvan je niet eens weet hoe ze heten of welke positie ze bekleden, laat staan dat je ze wat te melden hebt. Om nog maar te zwijgen over wat je ze toewenst.
Huichelachtige hielenlikkerige poppenkasterij. Stop er gewoon mee. Onzin
What do we learn from this?
Als je iemand het beste wenst, zorg dan dat je het MEENT.
Oké. Maar je bent dus ook niet groen van kleur?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, ik moet gewoon niks hebben van die quasi gezellige feestdagen en dat kansloze "omdat het zo hoort" slappe handjes geven morgen
Haha nee ik bedoelde groen als in The Grinchquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Groen?Als in "zo brak als een balletje"?
![]()
Nee, ik was bij pa en ma. En ik heb het met moeite kunnen rekken tot 1 uur
Hoiquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:49 schreef Ynske het volgende:
op t werk
account is verlopen
had ik dat even goed ingeschat door mijn flap mee te nemen
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:18 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemiddag, een gelukkig en gezond 2008 allemaal.
Doe eens niet zo raar ventjequote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:38 schreef classpc het volgende:
[..]
Haha nee ik bedoelde groen als in The Grinch
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:18 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemiddag, een gelukkig en gezond 2008 allemaal.
quote:
Weinig te doen vandaag?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:51 schreef Ynske het volgende:
[..]jullie vervelen
vandaag is een rustig dagje
mag ook wel, ben doodmoe
quote:
quote:
dan heb je dus nog 2 daagjes vrij.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ik hoef pas 4 januari te werken.Wat lijkt dat ver weg. .
En dan meteen weer weekendquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ik hoef pas 4 januari te werken.Wat lijkt dat ver weg. .
Waarom zou ik boodschappen moeten doen?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan heb je dus nog 2 daagjes vrij.
Kun je mooi even boodschappen doen!
Zaterdag werken.quote:
Dat valt redelijk mee jaquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:54 schreef Ynske het volgende:
[..]5 journaals
1 jeugdjournaal
1 dwdd
1 studio sport
12 uurquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat valt redelijk mee ja
Tot hoe laat moet je?
Ik moet morgen alweer meteen aan het werk.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:02 schreef qu63 het volgende:
ik hoef pas over een week ofzo weer wat te doen
quote:
Halloquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:38 schreef Pheno het volgende:
Hallo
Ik ben nog bezigquote:
Heb je een abonnement of zo daar dan? Laatste keer dat ik er was (september 2004 alweer) moest ik geloof ik E 13,50 betalen om binnen te komenquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:28 schreef marcb1974 het volgende:
Ik had er zeker wel een paar keer heen gegaan om foto's te maken ja. T is voor mij maar 10 minuten fietsen vanaf mijn werk.
Dat is nu 16.50 maar ja, heb een abo, dus kan er zo inlopen. En des te vaker ik ga des te minder het dus kost per keer in verhoudingquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je een abonnement of zo daar dan? Laatste keer dat ik er was (september 2004 alweer) moest ik geloof ik E 13,50 betalen om binnen te komen
Ik ben al een tijdje wakker hoorquote:
Als ik 4 keer ga per jaar ben ik eruit. Nu zit ik rond de 8quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja dan is het goed te doen idd. 16,50
Denk dat die keer in 2004 dan de laatste keer in mijn leven geweest is dat ik in een dierentuin geweest benMaar goed, ieder zijn pretje natuurlijk
wanneer gaan we weer?quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:28 schreef marcb1974 het volgende:
Ik had er zeker wel een paar keer heen gegaan om foto's te maken ja. T is voor mij maar 10 minuten fietsen vanaf mijn werk.
Binnenkortquote:
Abo's ftwquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik 4 keer ga per jaar ben ik eruit. Nu zit ik rond de 8
En das goed te halenquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Abo's ftw
Bij Burgers moet je ook 3x er naar toe en klaar ben je.
volgend jaar misschienquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Abo's ftw
Bij Burgers moet je ook 3x er naar toe en klaar ben je.
Blijdorp hou je toch wel?quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgend jaar misschien
heb er nu eentje gehad van blijdorp en rhenen
weet ik nog nietquote:
Oh, ik wel hoorquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:30 schreef leonieke het volgende:
Ik kan me niet herinneren wanneer ik nog eens naar een dierentuin ben geweest
Inderdaad, 4x maar?quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
4 keer per jaar naar dezelfde dierentuin, bejje leip![]()
Toen ik nog een heel klein Kuukje wasquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, ik wel hoor
De Zoo in Antwerpen in augustus 1985Daarna Burgers in 1991, daarna Blijdorp in 2004.
Nee, drie hele keren is niet moeilijk te onthoudenquote:
Ja, en lief en onschuldig en zoquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:37 schreef Kuukske het volgende:
Toen ik nog een heel klein Kuukje was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |