dat zouden we nooit doenquote:
quote:Op zondag 30 december 2007 21:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
en laat dan nu net even behoorlijk tegengevallen zijn
quote:Op zondag 30 december 2007 21:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Wat zeg je me nou, geen een lekkertje in de buurt die je even kon duwen?
Dus Marc ook geen kontje gevonden?quote:Op zondag 30 december 2007 21:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
Marc zou zeggen, die wilde niet komen
nah die had wel een lekker kontje nog uitgenodigd laterquote:Op zondag 30 december 2007 21:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus Marc ook geen kontje gevonden?
quote:Op zondag 30 december 2007 21:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah die had wel een lekker kontje nog uitgenodigd later
Wat jij ook niet? Geen lekker kontje?quote:
Neequote:Op zondag 30 december 2007 21:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Hij was aan het flirten?
[..]
Wat jij ook niet? Geen lekker kontje?
flirten? Marc?quote:
En je eigen kontje dan?quote:Op zondag 30 december 2007 21:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee
Het nieuwe jaar in zonder kontje.. Dan maar blijven kijken naar mijn UI
En hij had haar uitgenodigd? Ik ben de weg kwijt geloof ik.quote:Op zondag 30 december 2007 21:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
flirten? Marc?
ik vond dat ze een lekker kontje hadwat hij vind weet ik niet
Hey rick ashley.quote:Op zondag 30 december 2007 21:42 schreef classpc het volgende:
kontjes
Ik kom op een goed moment hier binnen zie ik
Aw... jammer schat. Nouja nog een prettige jaarwisseling in ieder gevalquote:Op zondag 30 december 2007 21:42 schreef Bengeltje het volgende:
Ben er weer vandoor, fijne avond nog.
En mocht ik morgen niet meer online komen, een goede jaarwisseling.
Doe voorzichtig met het vuurwerk.![]()
Dag Bengelzquote:Op zondag 30 december 2007 21:42 schreef Bengeltje het volgende:
Trustequote:Op zondag 30 december 2007 21:42 schreef Bengeltje het volgende:
Ik merk er niet zo veel van want mijn modem werkt nog maar halfquote:Op zondag 30 december 2007 21:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nu wel ja
Daarnet iets trager. Dan merk je wel de verschillen.
Een foto van een lekker kontje ook goed?quote:Op zondag 30 december 2007 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, als er hier niet snel een ENORM lekker kontje is, dan ga ik slapen
quote:Op zondag 30 december 2007 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, als er hier niet snel een ENORM lekker kontje is, dan ga ik slapen
Hee qu!quote:
Nee, bzzzzzzzquote:
Ik lag dubbel toen ik het voor het eerst lasquote:
Ik gok een beetje geraspte sinaasappelschil door het beslag heen.quote:
* qu63 stoot hoofdquote:
Goed hoor Kutjequote:Op maandag 31 december 2007 10:36 schreef Kuukske het volgende:
Hallo qutje. Hoe is het?
quote:
Jazeker.quote:Op maandag 31 december 2007 10:56 schreef leonieke het volgende:
Hey Koekie
Alles goed met jou? Nog aan het genieten van de vakantie?
Ik ga mijn best doenquote:Op maandag 31 december 2007 11:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jazeker.. Geniet heerlijk van de vakantie.
Geniet van je bad hč?
Oliebollenquote:Op maandag 31 december 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Goed hoor. Zometeen oliebollen inslaan.
Ik wilde dat het de dag was wanneer ik die ***scan krijg, maar die dag hoor ik pas op 11 januariquote:Op maandag 31 december 2007 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
het is grijs kloteweer en ik wou dat het morgen was
Nou, haal een paar romijnse kaarsen en gaan met die banaan!quote:Op maandag 31 december 2007 12:39 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Owww ik krijg echt zin om terug te gaan schieten met vuurwerk.
quote:Op maandag 31 december 2007 12:47 schreef mcDavid het volgende:
Zo, de teller staat op 140 en het beslag is voor 3/4 op. Bijna tijd voor de appelbeignets.
Altijd funquote:Op maandag 31 december 2007 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
nee dank je, ik ga zometeen eerst oostwaarts voor een gezellig middagje PC fixen
Hier zijn het ook appeldingesen geworden.quote:
Fles z'n stationsbordjesposter stond laatst op de plaatjesenfilmpjesdump daar.quote:Op maandag 31 december 2007 13:11 schreef Pheno het volgende:
Ik kom er nooit. Alleen 3 fora op internet waar ik mensen pest met mijn aanwezigheid. En daarnaast irc
Daar ook al ja?quote:Op maandag 31 december 2007 13:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Fles z'n stationsbordjesposter stond laatst op de plaatjesenfilmpjesdump daar.
ahhh fijn, dat staat mij zo direct ook te wachten.quote:Op maandag 31 december 2007 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
nee dank je, ik ga zometeen eerst oostwaarts voor een gezellig middagje PC fixen
Mja, ik ken ook van die mensen. Ik heb er zelfs een image voor gemaakt. Scheelt me weer tijd en geneuzelquote:Op maandag 31 december 2007 13:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
ahhh fijn, dat staat mij zo direct ook te wachten.
Hoe krijgen mensen het voor elkaar om binnen drie maanden een PC volledig, maar dan ook echt volledig te verkloten
Enthousiasme alom, wel. Iedereen ging z'n woonplaats zoekenquote:
ja, da's overal waar dat ding opduiktquote:Op maandag 31 december 2007 13:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Enthousiasme alom, wel. Iedereen ging z'n woonplaats zoeken.
dat ga ik in dit geval ook doenquote:Op maandag 31 december 2007 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik ken ook van die mensen. Ik heb er zelfs een image voor gemaakt. Scheelt me weer tijd en geneuzel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
Hetzelfde Flesquote:Op maandag 31 december 2007 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga naar paps en mams toe. Als ik jullie niet meer zie: fijne jaarwisseling, lekker olies en appies freten en voor de vuurwerk bombers: hou genoeg vingers over voor wat masturbationele activiteiten, anders krijg je er nogeens spijt van
Have fun flesquote:Op maandag 31 december 2007 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga naar paps en mams toe. Als ik jullie niet meer zie: fijne jaarwisseling, lekker olies en appies freten en voor de vuurwerk bombers: hou genoeg vingers over voor wat masturbationele activiteiten, anders krijg je er nogeens spijt van
Nah, straks bij de pizza lijkt me een mooi moment.quote:Op maandag 31 december 2007 13:31 schreef marcb1974 het volgende:
Bier dan maar?
Jij ook veel plezierquote:Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef buzzer het volgende:
Ook ik ben er vandoor
Hele fijn jaarwisseling allemaal
Ah, je pizza zit al in de ovenquote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Nah, straks bij de pizza lijkt me een mooi moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |