Moet nog boodschappen doen, maar verder wel hoorquote:Op maandag 31 december 2007 14:02 schreef leonieke het volgende:
Hey Sjow, classpc en marc
Klaar voor de jaarwisseling?
Wij gaan bij een collega eten, dus jaquote:Op maandag 31 december 2007 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet nog boodschappen doen, maar verder wel hoor
En jij?
jum jumquote:Op maandag 31 december 2007 14:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wij gaan bij een collega eten, dus ja![]()
En de menu lijkt me heerlijk:
- aperitief met hapjes
- foi gras (schrijf ik het goed?) met uienconfituur
- parelhoen met groenten en kroketten
- tiramisu
- koffie met koekjes
quote:Op maandag 31 december 2007 14:16 schreef leonieke het volgende:
Ik moet nog zien welke kleren ik ga aandoen
quote:Op maandag 31 december 2007 14:23 schreef leonieke het volgende:
lol![]()
En ik kan al zeggen dat het foto 1 ook niet zal zijn
Klinkt bijna helemaal goedquote:Op maandag 31 december 2007 14:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wij gaan bij een collega eten, dus ja![]()
En de menu lijkt me heerlijk:
- aperitief met hapjes
- foi gras (schrijf ik het goed?) met uienconfituur
- parelhoen met groenten en kroketten
- tiramisu
- koffie met koekjes
Thxquote:Op maandag 31 december 2007 14:27 schreef classpc het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het wel een mooie foto
foto 1 dus
Jahoor. Straks naar paps&mams. Die verzorgen 't.quote:Op maandag 31 december 2007 14:02 schreef leonieke het volgende:
Hey Sjow, classpc en marc
Klaar voor de jaarwisseling?
foie gras eruitquote:
Ik heb de computer van mijn opa zojuist gefixt. Of naja het icoontje 'mijn netwerklocaties' van het bureaublad afgehaald zodat hij die niet meer verwart met internetexplorerquote:Op maandag 31 december 2007 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
nee dank je, ik ga zometeen eerst oostwaarts voor een gezellig middagje PC fixen
Maar het is zo lekkerquote:
Ah, oude mensen. Geweldig. Niet dan?quote:Op maandag 31 december 2007 15:40 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb de computer van mijn opa zojuist gefixt. Of naja het icoontje 'mijn netwerklocaties' van het bureaublad afgehaald zodat hij die niet meer verwart met internetexplorer
Het is niet lekker ook hoor, dat denk je alleen maarquote:Op maandag 31 december 2007 16:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar het is zo lekkeren ja idd heel triest voor de beestjes, maar daar denk ik vanavond even niet aan
Het idee spookte héél even door mijn hoofd om firefox voor hem te installeren. Maar gelukkig heb ik de verleiding kunnen weerstaan. Dat zou écht te moeilijk worden!quote:Op maandag 31 december 2007 16:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, oude mensen. Geweldig. Niet dan?
Whehehequote:Op maandag 31 december 2007 16:42 schreef mcDavid het volgende:
Het idee spookte héél even door mijn hoofd om firefox te installeren. Maar gelukkig heb ik de verleiding kunnen weerstaan.
Mét FQR?quote:Op maandag 31 december 2007 16:42 schreef mcDavid het volgende:
Het idee spookte héél even door mijn hoofd om firefox te installeren. Maar gelukkig heb ik de verleiding kunnen weerstaan.
helaas welquote:
Niet gezellig al op je werk?quote:Op maandag 31 december 2007 18:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
helaas wel
voel me ineens wel heel alleen
dat welquote:
Er komt een nieuw jaar aan, dan gaat het allemaal heel andersquote:Op maandag 31 december 2007 18:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat wel
maar voel me gewoon alleen,
kan t moeilijk omschrijven maar t is allemaal zo anders gelopen dan ik verwacht had waardoor ik een raar gevoel over dit jaar heb
Marcquote:
Tenzij er grote veranderen komen waarvan ik de memo niet heb gehad zeker welquote:Op maandag 31 december 2007 19:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Marc. Al klaar voor het nieuwe jaar
.
Ik ben gedouched en opgepoetst, ik heb een borrel, straks Guido kijken...quote:Op maandag 31 december 2007 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tenzij er grote veranderen komen waarvan ik de memo niet heb gehad zeker wel
En jij?
Guidoquote:Op maandag 31 december 2007 19:53 schreef es70 het volgende:
Ik ben gedouched en opgepoetst, ik heb een borrel, straks Guido kijken...
Ik heb een glaasje genomen, ijsklontjes krijg je zo slecht de fles inquote:Op maandag 31 december 2007 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, je bent er dus echt helemaal klaar voor
Dat was geen borrel, maar een hele fles
Lekker top 2000 kijken juist![]()
Holaquote:
quote:
Die eerste 2 dingen zeggen me niet zoveel.quote:Op maandag 31 december 2007 20:02 schreef es70 het volgende:Vorige week Myosotis gekeken, zaterdag Xipnao en vanaaf op tv, helemaal goed
.
quote:Op maandag 31 december 2007 20:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die eerste 2 dingen zeggen me niet zoveel..
Dat zijn shows van Guido, gekkie.quote:Op maandag 31 december 2007 20:02 schreef Kuukske het volgende:
Die eerste 2 dingen zeggen me niet zoveel..
dat is een user met AHDHquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 20:05 schreef classpc het volgende:
Wat is dat allemaal es?
Dat dusquote:
Ahja!quote:Op maandag 31 december 2007 20:05 schreef JDude het volgende:
Dat zijn shows van Guido, gekkie.
Oh my. Wow. Jezus. Alleluuuuja!quote:
Schaven die klontjes, dan gaat het prima. Scheelt ook weer in de afwasquote:Op maandag 31 december 2007 20:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb een glaasje genomen, ijsklontjes krijg je zo slecht de fles in.
Dat bedoelde ik maar even te zeggenquote:
heb je ook nog eentje van zijn gezicht?quote:Op maandag 31 december 2007 20:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik maar even te zeggen.
Ik sop achter de tv nog even verderquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 20:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je ook nog eentje van zijn gezicht?
Ik heb een vaatwasserquote:Op maandag 31 december 2007 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schaven die klontjes, dan gaat het prima. Scheelt ook weer in de afwas
En nog 4 vaatwassertjes ookquote:
Die met een aan/uitknop maakt minder stuk denk ikquote:
Waarom wordt het tijdquote:Op maandag 31 december 2007 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
Die kans is wel groot ja
Dus mocht je een keer een ander servies willenwordt toch een keer tijd dan
Jij ookquote:
quote:
veel te kortquote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:28 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker geslapen allemaal?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
veel te kort
konden om half 3 naar huis
zou graag nog even gaan liggen.
maar moet nog eten maken, en om 2 uur weer werken
en ik kan niet meer in mijn meelbox van t werk, dus waarschijnlijk werkt mijn pasje ook niet meer en kan ik t park niet op, dus daar moet ik ook nog achteraan
eerder afdeling legitimatiequote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
eerder afdeling legitimatie
ze moesten nu de korting en betalingsfunctie van pasje afhalen
verbaast me niets als daar vanalles mee fout gegaan is.
gebeurt wel vaker... ga je naar de wc is ineens de bevoegdheid eraf en kun je de afdeling niet meer op
Werken, daar krijg je voor betaald, niet om naar de wc te gaan hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
eerder afdeling legitimatie
ze moesten nu de korting en betalingsfunctie van pasje afhalen
verbaast me niets als daar vanalles mee fout gegaan is.
gebeurt wel vaker... ga je naar de wc is ineens de bevoegdheid eraf en kun je de afdeling niet meer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |