Holaquote:
quote:
Die eerste 2 dingen zeggen me niet zoveel.quote:Op maandag 31 december 2007 20:02 schreef es70 het volgende:Vorige week Myosotis gekeken, zaterdag Xipnao en vanaaf op tv, helemaal goed
.
quote:Op maandag 31 december 2007 20:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die eerste 2 dingen zeggen me niet zoveel..
Dat zijn shows van Guido, gekkie.quote:Op maandag 31 december 2007 20:02 schreef Kuukske het volgende:
Die eerste 2 dingen zeggen me niet zoveel..
dat is een user met AHDHquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 20:05 schreef classpc het volgende:
Wat is dat allemaal es?
Dat dusquote:
Ahja!quote:Op maandag 31 december 2007 20:05 schreef JDude het volgende:
Dat zijn shows van Guido, gekkie.
Oh my. Wow. Jezus. Alleluuuuja!quote:
Schaven die klontjes, dan gaat het prima. Scheelt ook weer in de afwasquote:Op maandag 31 december 2007 20:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb een glaasje genomen, ijsklontjes krijg je zo slecht de fles in.
Dat bedoelde ik maar even te zeggenquote:
heb je ook nog eentje van zijn gezicht?quote:Op maandag 31 december 2007 20:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik maar even te zeggen.
Ik sop achter de tv nog even verderquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 20:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je ook nog eentje van zijn gezicht?
Ik heb een vaatwasserquote:Op maandag 31 december 2007 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schaven die klontjes, dan gaat het prima. Scheelt ook weer in de afwas
En nog 4 vaatwassertjes ookquote:
Die met een aan/uitknop maakt minder stuk denk ikquote:
Waarom wordt het tijdquote:Op maandag 31 december 2007 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
Die kans is wel groot ja
Dus mocht je een keer een ander servies willenwordt toch een keer tijd dan
Jij ookquote:
quote:
veel te kortquote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:28 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker geslapen allemaal?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
veel te kort
konden om half 3 naar huis
zou graag nog even gaan liggen.
maar moet nog eten maken, en om 2 uur weer werken
en ik kan niet meer in mijn meelbox van t werk, dus waarschijnlijk werkt mijn pasje ook niet meer en kan ik t park niet op, dus daar moet ik ook nog achteraan
eerder afdeling legitimatiequote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
eerder afdeling legitimatie
ze moesten nu de korting en betalingsfunctie van pasje afhalen
verbaast me niets als daar vanalles mee fout gegaan is.
gebeurt wel vaker... ga je naar de wc is ineens de bevoegdheid eraf en kun je de afdeling niet meer op
Werken, daar krijg je voor betaald, niet om naar de wc te gaan hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
eerder afdeling legitimatie
ze moesten nu de korting en betalingsfunctie van pasje afhalen
verbaast me niets als daar vanalles mee fout gegaan is.
gebeurt wel vaker... ga je naar de wc is ineens de bevoegdheid eraf en kun je de afdeling niet meer op
Morgen pas weerquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi, en nou opflikkeren met je feestdagen-geouwehoer en aan het werk
quote:
*Mompelt iets over luxe- en werkpaarden en baas boven baas enzo*quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:04 schreef es70 het volgende:
[..]
*Mompelt iets over luxe- en werkpaarden en baas boven baas enzo*.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:04 schreef es70 het volgende:
[..]
*Mompelt iets over luxe- en werkpaarden en baas boven baas enzo*.
Klinkt alsof je met je verkeerde been uit bed gestapt bent flesquote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst nog even een dag lang met je geverniste glimlach *besse wense* smiespelen tegen allerlei mongolen die je weleens in het voorbijgaan tegenkomt op je werk. Mensen waarvan je niet eens weet hoe ze heten of welke positie ze bekleden, laat staan dat je ze wat te melden hebt. Om nog maar te zwijgen over wat je ze toewenst.
Huichelachtige hielenlikkerige poppenkasterij. Stop er gewoon mee. Onzin
What do we learn from this?
Als je iemand het beste wenst, zorg dan dat je het MEENT.
Oké. Maar je bent dus ook niet groen van kleur?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, ik moet gewoon niks hebben van die quasi gezellige feestdagen en dat kansloze "omdat het zo hoort" slappe handjes geven morgen
Haha nee ik bedoelde groen als in The Grinchquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Groen?Als in "zo brak als een balletje"?
![]()
Nee, ik was bij pa en ma. En ik heb het met moeite kunnen rekken tot 1 uur
Hoiquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:49 schreef Ynske het volgende:
op t werk
account is verlopen
had ik dat even goed ingeschat door mijn flap mee te nemen
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:18 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemiddag, een gelukkig en gezond 2008 allemaal.
Doe eens niet zo raar ventjequote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:38 schreef classpc het volgende:
[..]
Haha nee ik bedoelde groen als in The Grinch
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:18 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemiddag, een gelukkig en gezond 2008 allemaal.
kan je toch nog wat doen daarquote:
quote:
Weinig te doen vandaag?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:51 schreef Ynske het volgende:
[..]jullie vervelen
vandaag is een rustig dagje
mag ook wel, ben doodmoe
quote:
quote:
dan heb je dus nog 2 daagjes vrij.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ik hoef pas 4 januari te werken.Wat lijkt dat ver weg. .
En dan meteen weer weekendquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ik hoef pas 4 januari te werken.Wat lijkt dat ver weg. .
Waarom zou ik boodschappen moeten doen?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan heb je dus nog 2 daagjes vrij.
Kun je mooi even boodschappen doen!
Zaterdag werken.quote:
Dat valt redelijk mee jaquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:54 schreef Ynske het volgende:
[..]5 journaals
1 jeugdjournaal
1 dwdd
1 studio sport
12 uurquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat valt redelijk mee ja
Tot hoe laat moet je?
Ik moet morgen alweer meteen aan het werk.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:02 schreef qu63 het volgende:
ik hoef pas over een week ofzo weer wat te doen
quote:
Halloquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:38 schreef Pheno het volgende:
Hallo
Ik ben nog bezigquote:
Heb je een abonnement of zo daar dan? Laatste keer dat ik er was (september 2004 alweer) moest ik geloof ik E 13,50 betalen om binnen te komenquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:28 schreef marcb1974 het volgende:
Ik had er zeker wel een paar keer heen gegaan om foto's te maken ja. T is voor mij maar 10 minuten fietsen vanaf mijn werk.
Dat is nu 16.50 maar ja, heb een abo, dus kan er zo inlopen. En des te vaker ik ga des te minder het dus kost per keer in verhoudingquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je een abonnement of zo daar dan? Laatste keer dat ik er was (september 2004 alweer) moest ik geloof ik E 13,50 betalen om binnen te komen
Ik ben al een tijdje wakker hoorquote:
Badder zequote:
Als ik 4 keer ga per jaar ben ik eruit. Nu zit ik rond de 8quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja dan is het goed te doen idd. 16,50
Denk dat die keer in 2004 dan de laatste keer in mijn leven geweest is dat ik in een dierentuin geweest benMaar goed, ieder zijn pretje natuurlijk
Best wel heel erg jaquote:
wanneer gaan we weer?quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:28 schreef marcb1974 het volgende:
Ik had er zeker wel een paar keer heen gegaan om foto's te maken ja. T is voor mij maar 10 minuten fietsen vanaf mijn werk.
Binnenkortquote:
Abo's ftwquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik 4 keer ga per jaar ben ik eruit. Nu zit ik rond de 8
En das goed te halenquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Abo's ftw
Bij Burgers moet je ook 3x er naar toe en klaar ben je.
volgend jaar misschienquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Abo's ftw
Bij Burgers moet je ook 3x er naar toe en klaar ben je.
Blijdorp hou je toch wel?quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgend jaar misschien
heb er nu eentje gehad van blijdorp en rhenen
weet ik nog nietquote:
Oh, ik wel hoorquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:30 schreef leonieke het volgende:
Ik kan me niet herinneren wanneer ik nog eens naar een dierentuin ben geweest
Inderdaad, 4x maar?quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
4 keer per jaar naar dezelfde dierentuin, bejje leip![]()
Toen ik nog een heel klein Kuukje wasquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, ik wel hoor
De Zoo in Antwerpen in augustus 1985Daarna Burgers in 1991, daarna Blijdorp in 2004.
Nee, drie hele keren is niet moeilijk te onthoudenquote:
Ja, en lief en onschuldig en zoquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:37 schreef Kuukske het volgende:
Toen ik nog een heel klein Kuukje was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |