bronquote:At the trials in New Zealand, contenders have a total of six kilometers to perform. This breaks down to two kilometers to accelerate, two kilometers to maintain constant speed, and two kilometers to decelerate. Keep in mind, this contest is held on a country road infested with potholes. A 1,360hp engine and six-speed sequential transmission provide plenty of power and torque to accelerate the GT-R in the first two kilometers.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Moet je de schroefjes wel goed aandraaien.quote:Op zondag 30 december 2007 23:03 schreef M5 het volgende:
[..]
Als je hem in elkaar zet en er normaal mee omgaat ook.
anders krijg je een TF-Polo?quote:Op zondag 30 december 2007 23:03 schreef M5 het volgende:
[..]
Als je hem in elkaar zet en er normaal mee omgaat ook.
nog niet.quote:Op zondag 30 december 2007 23:35 schreef ijsmeis het volgende:
Gelukkig nieuwjaar.
Duitsquote:Op zondag 30 december 2007 22:29 schreef M5 het volgende:
tijd voor wat degelijke duitse techniek uit mijn vorige auto
[ link | afbeelding ]
kleine ratel hoort erbijquote:
breng m eens bij de Seat dealert. Die schijnen meer service te leveren en niet met een houding van "onze auto's kunnen niet kapot gaan, dat moet u zelf gedaan hebben"quote:Op maandag 31 december 2007 06:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kleine ratel hoort erbij![]()
me pa wil nu rechtstreeks naar pon want weg gaat dat geluid nog steeds niet
arbeiderquote:
Ja aan de "nieuwe" auto die ik ga kopen eind van de week.quote:Op maandag 31 december 2007 11:39 schreef lipje het volgende:
[..]
arbeider
Ben je al aan het bedenken waar je je extra verdiende centen van deze week aan gaat uitgeven?
^^ wat hij zegt.. kan niet eens rustig uitslapen in m'n vakantie omdat er een of andere lul zo nodig om 7:00 al moet gaan knallen... kansloosquote:
gewoon ff tegen een muur aan rossen.. dan drukt het weer wat in elkaar en stopt het ff met rammelen.quote:Op maandag 31 december 2007 11:56 schreef Fugie het volgende:
die gare opel gaat steeds meer geluiden makenOf het is gewoon de kou waardoor het niet allemaal even goed klinkt
mwa ik hoor v-snaren en distributieriemen piepen, uitlaten rammelen motoren zenuwachtig pingelen etcquote:Op maandag 31 december 2007 11:57 schreef M5 het volgende:
[..]
gewoon ff tegen een muur aan rossen.. dan drukt het weer wat in elkaar en stopt het ff met rammelen.
ohw die afgetrapte 155 van Fristi, nu ie eindelijk in een mooie Alfa gaat rijdenquote:Op maandag 31 december 2007 11:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja aan de "nieuwe" auto die ik ga kopen eind van de week.![]()
geld moet rollen...
Sorry maar ik vind een 156 niet mooier, alleen het interieur/dashboard.quote:Op maandag 31 december 2007 12:14 schreef lipje het volgende:
[..]
ohw die afgetrapte 155 van Fristi, nu ie eindelijk in een mooie Alfa gaat rijden
beetje olielekkage hoort bij een oude opel.quote:Op maandag 31 december 2007 12:25 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn slopel heeft al maanden geen olie gelekt.
Issie naar de garage geweest voor iets heel anders en nu lekt ie weer wat olie![]()
Vuile schijtbak
das ook het meeste wat ik ervan ziequote:
niet alleen bij oudequote:Op maandag 31 december 2007 12:46 schreef M5 het volgende:
[..]
beetje olielekkage hoort bij een oude opel.
waardoor je de citroëns over het hoofd zietquote:Op maandag 31 december 2007 12:54 schreef lipje het volgende:
[..]
das ook het meeste wat ik ervan zie![]()
die had ik wel gezienquote:Op maandag 31 december 2007 12:54 schreef lipje het volgende:
[..]
das ook het meeste wat ik ervan zie![]()
en let eens op smileys
nee dat komt dat 99% van de Citroens en Peugeots worden bereden door mensen zonder verkeersinzichtquote:Op maandag 31 december 2007 13:07 schreef vlad het volgende:
[..]
waardoor je de citroëns over het hoofd ziet
Kloptquote:Op maandag 31 december 2007 13:49 schreef lipje het volgende:
[..]
nee dat komt dat 99% van de Citroens en Peugeots worden bereden door mensen zonder verkeersinzicht![]()
Hij is helemaal niet oud, 1996 is bijna nieuwquote:Op maandag 31 december 2007 12:46 schreef M5 het volgende:
[..]
beetje olielekkage hoort bij een oude opel.
een Opel begint dan af te takelenquote:Op maandag 31 december 2007 13:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet oud, 1996 is bijna nieuw
heb je r al gepakt?quote:Op maandag 31 december 2007 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
In FOT hebbemn ze ook een Peu, Babsie22 heet ze daar
quote:Op maandag 31 december 2007 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
In FOT hebbemn ze ook een Peu, Babsie22 heet ze daar
quote:Op maandag 31 december 2007 13:49 schreef lipje het volgende:
[..]
nee dat komt dat 99% van de Citroens en Peugeots worden bereden door mensen zonder verkeersinzicht![]()
en ja, jij krijgt vanavond citroen te eten
96 en hij lekt alleen wat olie? dan heb je een prima exemplaar in handen!quote:Op maandag 31 december 2007 13:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet oud, 1996 is bijna nieuw
Grafbakquote:Op maandag 31 december 2007 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
veur de vervelende worcaholische alfappert
[ afbeelding ]
Merk en type: Nissan Sunny Coupe
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: december 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
morgen tuf je in een oliestokerquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:11 schreef Alfisti het volgende:
Allemaal de beste wensen voor 2008
zelfs voor Peu
keep on dreamingquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:18 schreef BaraCuda het volgende:
Oh oh 20 miljoen in zeeland gevallen![]()
M'n ma heeft der loten nog niet gecheckt, dus er is nog een hele grote kansdat ik morgen niet hoef te gaan werken
30 euroquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb er vertrouwen in, heb al ontslag genomen
De uitsalg stond gister om 8 uur al op internetquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:18 schreef BaraCuda het volgende:
Oh oh 20 miljoen in zeeland gevallen![]()
M'n ma heeft der loten nog niet gecheckt, dus er is nog een hele grote kansdat ik morgen niet hoef te gaan werken
mijn dakar OP, wat doe jequote:Op woensdag 2 januari 2008 12:37 schreef Dangel het volgende:
ja
Verander m maar, ik kon zo snel de goede OP niet vinden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mijn dakar OP, wat doe je![]()
deze moet er trouwens ook nog in
uhuhquote:
eind van de maand piep je heel andersquote:
Daarom quote ik Lipje en niet jouwquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn loon sucks anders ook behoorlijk
Wij vandaag ook accountant op bezoek (bestlekker ding btw), alles was 100% ok, maar aan salarisverhoging doen ze al jaren neit meer bij onsquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:59 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag controle gehad in magazijn van een of andere belastingboer-advies-figuur![]()
Op paar dingen na alles perfect, dus ik kan weer salarisverhoging vragen
Vorig jaar heb ik er veel bij gekregen, dus dit jaar denk ik dat het niet veel zal stijgen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wij vandaag ook accountant op bezoek (bestlekker ding btw), alles was 100% ok, maar aan salarisverhoging doen ze al jaren neit meer bij ons
Vladje zoekt nog personeelquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn loon sucks anders ook behoorlijk
ik mis foto's en een voorsteltopicquote:
in het oosten zeker welquote:
dat is het verre oosten, rol behangquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wie heeft het over oost nederland kwastPolen, Tsjechië, Rusland, China. Das het oosten.
Nee, das Japan, das zo oostelijk dat het westers isquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat is het verre oosten, rol behang
Dus we hoeven niet langer de 360 hulplijn te bellen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb ontslag genomen. Vrijdag mijn laatste dag.
Er zitten er nog genoeg.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dus we hoeven niet langer de 360 hulplijn te bellen?
vanavond dakdragers ophalen die ik via mp heb gekooptquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:29 schreef Sjoewe het volgende:
Janksnorren die denken dat Marktplaats liefdadigheid is
stuur maar opquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:38 schreef Dangel het volgende:
Iemand interesse in 7 VW Touran inbouwradio's!
als je het hoogste bod hebt.quote:
ik zag het. JE voelt je alweer wat beter?quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:16 schreef PeuRac het volgende:
Is nog nergens officieel, tot nu toe zijn het alleen nog maar geruchten
heb je t speelhoekje ontdektquote:
nice!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:50 schreef Alfisti het volgende:
En nieuwe wieltjes onder de 156 gezet 14.gif
Nu nog een schroefsetje
[ afbeelding ]
Loopt fijnquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:01 schreef M5 het volgende:
[..]
nice!
sprint ie een beetje met die turbo?
dit topic in de gaten houdenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:50 schreef Alfisti het volgende:
En nieuwe wieltjes onder de 156 gezet 14.gif
Nu nog een schroefsetje
[ afbeelding ]
spaakvelgen zijn net iets mooierquote:
Ga je van het zomer mee?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:10 schreef Alexxxxx het volgende:
BMW Bestelwagens
Serieus, ik moet ook eens naar Italië, net normala meer wat daar allemaal voor dubieze merkjes geproduceerd worden... Alleen China is erger wat dat betreft
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:24 schreef Fugie het volgende:
ah mark toch
ik moet vandaaag 900 boodschappen doen ongeveer, leuk zon huishouden
stikt dervanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:10 schreef Alexxxxx het volgende:
BMW Bestelwagens
Serieus, ik moet ook eens naar Italië, net normala meer wat daar allemaal voor dubieze merkjes geproduceerd worden... Alleen China is erger wat dat betreft
Mja inderdaadquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
stikt dervan![]()
tis jammer dat internet in italie soms niet al te geweldig is en daardoor denk ik dat iets van 50% geen website heeft niet, dus info zoeken gaat moeizaam zo
maar wat is het ?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
slechte foto met de telefoon gemaakt ik weet het.
en de achtergrond is heel donker grijs en niet licht grijs/blauw zoals op de foto.
maar hier moest ik vroeg voor op
het is fotobehang. Het is een foto van 3 meter bij 2.5 meterquote:
ga je het proberen ja. Ga je het in de plinten doen of iets voor de plinten?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:24 schreef BaraCuda het volgende:
Wat een kutwerk om ledjes in lensjes te lijmen
In slaapkamer in de plinten en in woonkamer/keuken in de vloerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ga je het proberen ja. Ga je het in de plinten doen of iets voor de plinten?
Ben benieuwd hoe het gaat worden
Koffiejunk XXLquote:
heb je al je definitieve meubilair?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:37 schreef Paladijn het volgende:
Vrouw raakt auto kwijt bij oudjaarsmist
En fel licht (iig bij de wastafel) in de badkamer is vrij normaal Bo, vrouwen klagen nou eenmaal snel als je ze op imperfecties wijst
Ik moet trouwens mijn woonkamer nog steeds beter van licht voorzien, maar ben er nog niet over uit hoe ik het wil hebben (na anderhalf jaar...).
was t geen rooie Visa en een meneer met lang haarquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:37 schreef Paladijn het volgende:
En fel licht (iig bij de wastafel) in de badkamer is vrij normaal Bo, vrouwen klagen nou eenmaal snel als je ze op imperfecties wijst
Ik moet trouwens mijn woonkamer nog steeds beter van licht voorzien, maar ben er nog niet over uit hoe ik het wil hebben (na anderhalf jaar...).
Definitief klinkt zo rigide, ik ben op zich wel redelijk tevreden met mijn meubilair/inrichting. Bovendien, een keer langdurig een vrouw in huis en je definitieve inrichting is compleet omgegooidquote:
Alleen kut als je uit je bed komt en er richt een bouwlamp op dat wittequote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:37 schreef Paladijn het volgende:
ruilen tegen 40 horlogesquote:
Mooi! Iig is hier Welwatan!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:22 schreef BoJo het volgende:
Mijn nieuwe dagelijkse auto [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:36 schreef lipje het volgende:
Peu heeft toch een kever?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja alleen die gast waar ik hem van kocht was wel een beetje vreemd hoor.![]()
Zou 205/50/15 moeten zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:48 schreef BoJo het volgende:
Die wielen en banden maat klopt niet volgens mij?
Dat is een FM radio, 1 van de eerste van Blaupunktquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:27 schreef Paladijn het volgende:
Oh en Bo: Gijs ¤ 200,00 05-01-08, 19:15
Wat is die futuristische knopjesplank naast je stuur trouwens?
[ afbeelding ]
Ik dacht al dat het een veredelde tempratuurmeter uit 1951 wasquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat is een FM radio, 1 van de eerste van Blaupunkt![]()
Heb de orginele bon nog van Halfords van 500 gulden destijds![]()
Ik ben Gijs toch heul niet :x Je krijgt bovendien vast nog wel meer van dat soort lame biedingen.quote:
mjah ik weet, niet de eerste keer dat ik een barrel op marktplaats zet hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ben Gijs toch heul niet :x Je krijgt bovendien vast nog wel meer van dat soort lame biedingen.
Ziet er sowieso niet zo koosher uit, voorkant staat te hoog in vergelijking met de achterkant. En daarbij lelijke velgen en foute dingen aan de binnenspiegel. De verkoper wil'm ruilen voor een oldtimer Mercquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:40 schreef BoJo het volgende:
lijkt net of ie zijn rechtervoorwiel mist zo
Er zitten iig een paar bugs in zn systeemquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:36 schreef lipje het volgende:
Peu heeft toch een kever?
Merk je veel verschil qua vermogen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
Senks, zal als de V6 weer hooked up is de zusjes samen op de foto zetten
V6 is sterker onderin alleen kan je de 16 weer verder in toeren doortrekken. Het heeft beide z'n charmes. En volgens mij is de 16v luiderquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Merk je veel verschil qua vermogen?
150pk wil ook wel toch?
Qua motor geluid of maakt die nog meer herrie als de V6?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
V6 is sterker onderin alleen kan je de 16 weer verder in toeren doortrekken. Het heeft beide z'n charmes. En volgens mij is de 16v luider
Qua uitlaat geluid. Allebei hebben de EPS RVS soundpipe en dezelfde RVS einddemper ook van EPS. Maar de V6 heeft nog de BMC inlaat en CSC katvervanger.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Qua motor geluid of maakt die nog meer herrie als de V6?
Dat was ook de 155 van fristiquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:33 schreef BaraCuda het volgende:
Ik dacht trouwens dat je die 155 van fristi zou kopen?
Dat was zijn Q4, die was zilverquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ik dacht dat die zilver was
![]()
En hoe is het met je ogen?
De behandeling (LASEK) zelf stelt weinig voor want daar voel je echt niks van, dan heb je 2 dagen pijn en daarna word het alleen maar beter. Mits alles goed gaat natuurlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
Klinkt goed![]()
Ik ben nog steeds bang voor laseren
golf variantquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:37 schreef BoJo het volgende:
Als je goed kijkt zie je pa zijn nieuwe auto ook op de foto
Leuk detailquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
De behandeling (LASEK) zelf stelt weinig voor want daar voel je echt niks van, dan heb je 2 dagen pijn en daarna word het alleen maar beter. Mits alles goed gaat natuurlijk
Dat hoor ik dus wel vakerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:58 schreef Fugie het volgende:
bij mijn oma ging het dus niet helemaal goed
Mjah maar niet gedetailleerd, maakte me niet uit omdat ik alle horror stories en filmpjes al van te voren op internet gelezen/gezien hadquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Leuk detail![]()
Hebben ze je voor de ingreep verteld wat er mis kon gaan ofzo?
En zo ja wat was dat dan?
Met alle respect voor je oma, maar ik las het meer dat het bij oudere mensen sneller mis ging. Maar goed ook jonge lui die tig keer terug moeten.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:58 schreef Fugie het volgende:
bij mijn oma ging het dus niet helemaal goed
Je weet dat je een bril regelmatig schoon moet maken?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:42 schreef BoJo het volgende:
hoewel ik voor m'n gevoel meer zie dan ik ooit met bril gedaan heb.
Aan het begin wel ja, ook als je hem af wil zetten zeg maar dan grijp je echt misquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je weet dat je een bril regelmatig schoon moet maken?
Het klinkt goed in ieder geval, wel wennen zeker om 's ochtends je bril niet op te hoeven doen?
kwa design jaquote:
ik vind hem juist lelijk maar moet toegeven dat ie degelijk aanvoelt en de diesel best fijn rijdquote:
dat bedoelde ik ook dat die niet een schoonheidsprijs zal krijgen.....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind hem juist lelijk maar moet toegeven dat ie degelijk aanvoelt en de diesel best fijn rijd
chinese klonen fotograferenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Hm, interessante vacature waarbij ik een groot deel van het jaar in China zit....
Ik zou gaan maar ik ben ziek dus dat word hem niet in die koudquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:57 schreef Paladijn het volgende:
nog mensen die hier morgen heengaan trouwens?
http://www.circuit-zandvo(...)race08-pre/index.xml
Humor!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:08 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eindhoven_dakar.htmlGeweldig gewoon
en op het laatst, als ie van z'n brommer af flikkert, "ik own deze duinen!"quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
1000cc 8 takten die computer om data af te lezen
en dan het accent maakt het af
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:48 schreef Paladijn het volgende:
Iemand trouwens enig idee waar ik dit zou kunnen halen (afgezien van vage websites en marktplaats):
[ afbeelding ]
Bij voorkeur ook < 16 euro
Doe mij die links bovenin maarquote:Op zondag 6 januari 2008 10:43 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
Oooh die 1e porsche is geil zeg
Jij bent gewoon geen echte hollanderquote:
Leuk overzicht inderdaad, maar waarom gebruik je msn.autoblog ipv www.autoblog (de site zelf zonder kutMS spamblokken eromheen?)quote:Op zondag 6 januari 2008 10:39 schreef BaraCuda het volgende:
http://msn.autoblog.nl/ar(...)n-is-een-leuke-hobby
kolere die vent heeft veel ferrari'sEn ander heel mooi spul
ook gewoon 3 verschillende kleuren van 1 auto hebbenquote:Op zondag 6 januari 2008 10:39 schreef BaraCuda het volgende:
http://msn.autoblog.nl/ar(...)n-is-een-leuke-hobby
kolere die vent heeft veel ferrari'sEn ander heel mooi spul
Jij ook niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij bent gewoon geen echte hollander
Omdat toen ik msn opstarte in zo'n nieuws ding in beeld kreeg met dit erinquote:Op zondag 6 januari 2008 13:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Leuk overzicht inderdaad, maar waarom gebruik je msn.autoblog ipv www.autoblog (de site zelf zonder kutMS spamblokken eromheen?)
quote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 16:30 schreef Alexxxxx het volgende:
nou, ik kon er vandaagook wat vanMet100 door een berm hen om iemand in te halen
![]()
Bejaarden in Daewoo's die 60 gaan rijden op landweggetjes waar je 80 mag
Het overkomt mij regelmatig... ze kijken dan hoe hard ze rijden omdat ze 'opeens' ingehaald worden en besluiten dan tijdens de inhaalactie gas bij te geven. Dat is ook de reden dat ik pas naar rechts ga als ik de koplampen in mijn binnenspiegel zie.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Das geen Daewoo Paal
En dat is me een paar keer met de tweepitter overkomen jaVuile naaistreken zijn dat! Gas bijgeven als een trage auto je inhaalt
Doe de groetjes aan Peu danquote:Op zondag 6 januari 2008 17:04 schreef Fugie het volgende:
ik ga vanavond lekker tv hangen met alle slechte dingen die god heeft uitgevonden
Die staat/stond bij mij in de Rover/Honda doorgaans in de niet-tegen-de-stoep-inparkeren kijkstand.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, ik kijk bij inhalen altijd in mn rechterspiegl!!
Die mag zijn bling bling Alfa meteen inleveren.quote:
nu weet je waaoom ik nog steeds de vectra rijquote:Op zondag 6 januari 2008 17:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die mag zijn bling bling Alfa meteen inleveren.
uhuh, 'undercover in Rotturdahm'.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
nu weet je waaoom ik nog steeds de vectra rij
*knijpt ogen fijn*quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:19 schreef Paladijn het volgende:
Net ff wat pics zitten maken van GT5:P voor o.a. Mark en Anne, maar er zit nogal wat verschil tussen de lens die ik gebruik, iemand enig idee hoe dat komt? (1 en 3 met std, 2 met mijn 55-200 met uv filter) Het lijkt me iig niet dat een lcdtv op die manier uv eruit gooit.
Hoofdschermpje:
[ afbeelding ]
Na een minuut nietsdoen verdwijnt het menu:
[ afbeelding ]
En kort ingame met een auto die Lip leuk vind
[ afbeelding ]
Enige nadeel is dat je amper ziet hoe scherp het is, zelfs op 720p. En de ring zit er nog niet inJe ziet alleen af en toe het huidige weer in Nurburg voorbij komen...
Die bak van Peu is nog geen 200 euro waardquote:Op zondag 6 januari 2008 17:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die mag zijn bling bling Alfa meteen inleveren.
Dat weet de gemiddelde politieagent toch nietquote:Op zondag 6 januari 2008 21:47 schreef lipje het volgende:
[..]
Die bak van Peu is nog geen 200 euro waardAlhoewel deze er nog redelijk standaard uitziet, 300 euro hooguit
Mja en ik heb juist weer moeite mensen te overtuigen dat ik in een zeldzame klassieker rijdquote:Op zondag 6 januari 2008 22:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat weet de gemiddelde politieagent toch niet
Voor veel mensen/idioten is mijn zwarte MX-5 ook een dure sportwagen waar je jaren voor moet sparen
Dat waren echte F1 auto's.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:06 schreef Paladijn het volgende:
En voor de saaie zondagmiddag, de regenachtige F1 race van '91 in Adelaide:
http://www.youtube.com/watch?v=Ro5y9lh84ik
http://www.youtube.com/watch?v=Jyrbvi4hqQw
http://www.youtube.com/watch?v=Z11yqlOxDWU
http://www.youtube.com/watch?v=LzZVknP1iW0
http://www.youtube.com/watch?v=OjKVDBNrvis
Met commentaar van Murray Walker: "And if he [Senna] doesn't get to the first corner first and complete the first lap first, I am a Chinaman."
Zeldzaam, ja.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja en ik heb juist weer moeite mensen te overtuigen dat ik in een zeldzame klassieker rijdheel raar
Zei de crashkoning himselfquote:Op maandag 7 januari 2008 10:11 schreef Fugie het volgende:
kan je autorijden of wa ?
hopelijk niets ernstigs met de gezondheid, die barrels mogen van mij wel uit elkaar verder
quote:Op maandag 7 januari 2008 08:08 schreef Dangel het volgende:
Hele rij auto's op elkaar, en ik was de gelukkige om daar bij achterop te rijden. Nat + brakke remmen + brakke banden + brakke betsuurder + smalle banden = auto plat.
Nu naar dokter, ff naar mn nek kijken, hoofdsteun lag in de achterbak namelijk.
Hij is al gewee-heestquote:Op maandag 7 januari 2008 11:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]Pummel, die hoofdsteun zit er niet voor niets in
Laat ons in ieder geval even weten hoe het doktersbezoek afloopt, als het meezit is er alleen wat blikschade.
Hoofdsteun vloog er afdoor de klap die ik er tegenaan maaktequote:Op maandag 7 januari 2008 11:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]Pummel, die hoofdsteun zit er niet voor niets in
Laat ons in ieder geval even weten hoe het doktersbezoek afloopt, als het meezit is er alleen wat blikschade.
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:21 schreef Dangel het volgende:
[..]
Hoofdsteun vloog er afdoor de klap die ik er tegenaan maakte
Maar het is dus goed met me
dinsdag of zo...quote:
ik heb nu 3 van diekuthokken, en geeneen die rijdtquote:Op maandag 7 januari 2008 13:59 schreef Sjoewe het volgende:
Ach ja, je moet het maar zo zien: de Visa is weer een stukje zeldzamer geworden
Wat doet een kilo schroot nou vandaag?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:00 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik heb nu 3 van diekuthokken, en geeneen die rijdt
75 euro is ie waard aanschroot jaquote:Op maandag 7 januari 2008 14:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat doet een kilo schroot nou vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |