bronquote:At the trials in New Zealand, contenders have a total of six kilometers to perform. This breaks down to two kilometers to accelerate, two kilometers to maintain constant speed, and two kilometers to decelerate. Keep in mind, this contest is held on a country road infested with potholes. A 1,360hp engine and six-speed sequential transmission provide plenty of power and torque to accelerate the GT-R in the first two kilometers.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Moet je de schroefjes wel goed aandraaien.quote:Op zondag 30 december 2007 23:03 schreef M5 het volgende:
[..]
Als je hem in elkaar zet en er normaal mee omgaat ook.
anders krijg je een TF-Polo?quote:Op zondag 30 december 2007 23:03 schreef M5 het volgende:
[..]
Als je hem in elkaar zet en er normaal mee omgaat ook.
nog niet.quote:Op zondag 30 december 2007 23:35 schreef ijsmeis het volgende:
Gelukkig nieuwjaar.
Duitsquote:Op zondag 30 december 2007 22:29 schreef M5 het volgende:
tijd voor wat degelijke duitse techniek uit mijn vorige auto
[ link | afbeelding ]
kleine ratel hoort erbijquote:
breng m eens bij de Seat dealert. Die schijnen meer service te leveren en niet met een houding van "onze auto's kunnen niet kapot gaan, dat moet u zelf gedaan hebben"quote:Op maandag 31 december 2007 06:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kleine ratel hoort erbij![]()
me pa wil nu rechtstreeks naar pon want weg gaat dat geluid nog steeds niet
arbeiderquote:
Ja aan de "nieuwe" auto die ik ga kopen eind van de week.quote:Op maandag 31 december 2007 11:39 schreef lipje het volgende:
[..]
arbeider
Ben je al aan het bedenken waar je je extra verdiende centen van deze week aan gaat uitgeven?
^^ wat hij zegt.. kan niet eens rustig uitslapen in m'n vakantie omdat er een of andere lul zo nodig om 7:00 al moet gaan knallen... kansloosquote:
gewoon ff tegen een muur aan rossen.. dan drukt het weer wat in elkaar en stopt het ff met rammelen.quote:Op maandag 31 december 2007 11:56 schreef Fugie het volgende:
die gare opel gaat steeds meer geluiden makenOf het is gewoon de kou waardoor het niet allemaal even goed klinkt
mwa ik hoor v-snaren en distributieriemen piepen, uitlaten rammelen motoren zenuwachtig pingelen etcquote:Op maandag 31 december 2007 11:57 schreef M5 het volgende:
[..]
gewoon ff tegen een muur aan rossen.. dan drukt het weer wat in elkaar en stopt het ff met rammelen.
ohw die afgetrapte 155 van Fristi, nu ie eindelijk in een mooie Alfa gaat rijdenquote:Op maandag 31 december 2007 11:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja aan de "nieuwe" auto die ik ga kopen eind van de week.![]()
geld moet rollen...
Sorry maar ik vind een 156 niet mooier, alleen het interieur/dashboard.quote:Op maandag 31 december 2007 12:14 schreef lipje het volgende:
[..]
ohw die afgetrapte 155 van Fristi, nu ie eindelijk in een mooie Alfa gaat rijden
beetje olielekkage hoort bij een oude opel.quote:Op maandag 31 december 2007 12:25 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn slopel heeft al maanden geen olie gelekt.
Issie naar de garage geweest voor iets heel anders en nu lekt ie weer wat olie![]()
Vuile schijtbak
das ook het meeste wat ik ervan ziequote:
niet alleen bij oudequote:Op maandag 31 december 2007 12:46 schreef M5 het volgende:
[..]
beetje olielekkage hoort bij een oude opel.
waardoor je de citroëns over het hoofd zietquote:Op maandag 31 december 2007 12:54 schreef lipje het volgende:
[..]
das ook het meeste wat ik ervan zie![]()
die had ik wel gezienquote:Op maandag 31 december 2007 12:54 schreef lipje het volgende:
[..]
das ook het meeste wat ik ervan zie![]()
en let eens op smileys
nee dat komt dat 99% van de Citroens en Peugeots worden bereden door mensen zonder verkeersinzichtquote:Op maandag 31 december 2007 13:07 schreef vlad het volgende:
[..]
waardoor je de citroëns over het hoofd ziet
Kloptquote:Op maandag 31 december 2007 13:49 schreef lipje het volgende:
[..]
nee dat komt dat 99% van de Citroens en Peugeots worden bereden door mensen zonder verkeersinzicht![]()
Hij is helemaal niet oud, 1996 is bijna nieuwquote:Op maandag 31 december 2007 12:46 schreef M5 het volgende:
[..]
beetje olielekkage hoort bij een oude opel.
een Opel begint dan af te takelenquote:Op maandag 31 december 2007 13:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet oud, 1996 is bijna nieuw
heb je r al gepakt?quote:Op maandag 31 december 2007 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
In FOT hebbemn ze ook een Peu, Babsie22 heet ze daar
quote:Op maandag 31 december 2007 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
In FOT hebbemn ze ook een Peu, Babsie22 heet ze daar
quote:Op maandag 31 december 2007 13:49 schreef lipje het volgende:
[..]
nee dat komt dat 99% van de Citroens en Peugeots worden bereden door mensen zonder verkeersinzicht![]()
en ja, jij krijgt vanavond citroen te eten
96 en hij lekt alleen wat olie? dan heb je een prima exemplaar in handen!quote:Op maandag 31 december 2007 13:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet oud, 1996 is bijna nieuw
Grafbakquote:Op maandag 31 december 2007 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
veur de vervelende worcaholische alfappert
[ afbeelding ]
Merk en type: Nissan Sunny Coupe
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: december 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
morgen tuf je in een oliestokerquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:11 schreef Alfisti het volgende:
Allemaal de beste wensen voor 2008
zelfs voor Peu
keep on dreamingquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:18 schreef BaraCuda het volgende:
Oh oh 20 miljoen in zeeland gevallen![]()
M'n ma heeft der loten nog niet gecheckt, dus er is nog een hele grote kansdat ik morgen niet hoef te gaan werken
30 euroquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb er vertrouwen in, heb al ontslag genomen
De uitsalg stond gister om 8 uur al op internetquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:18 schreef BaraCuda het volgende:
Oh oh 20 miljoen in zeeland gevallen![]()
M'n ma heeft der loten nog niet gecheckt, dus er is nog een hele grote kansdat ik morgen niet hoef te gaan werken
mijn dakar OP, wat doe jequote:Op woensdag 2 januari 2008 12:37 schreef Dangel het volgende:
ja
Verander m maar, ik kon zo snel de goede OP niet vinden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mijn dakar OP, wat doe je![]()
deze moet er trouwens ook nog in
uhuhquote:
eind van de maand piep je heel andersquote:
Daarom quote ik Lipje en niet jouwquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn loon sucks anders ook behoorlijk
Wij vandaag ook accountant op bezoek (bestlekker ding btw), alles was 100% ok, maar aan salarisverhoging doen ze al jaren neit meer bij onsquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:59 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag controle gehad in magazijn van een of andere belastingboer-advies-figuur![]()
Op paar dingen na alles perfect, dus ik kan weer salarisverhoging vragen
Vorig jaar heb ik er veel bij gekregen, dus dit jaar denk ik dat het niet veel zal stijgen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wij vandaag ook accountant op bezoek (bestlekker ding btw), alles was 100% ok, maar aan salarisverhoging doen ze al jaren neit meer bij ons
Vladje zoekt nog personeelquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn loon sucks anders ook behoorlijk
ik mis foto's en een voorsteltopicquote:
in het oosten zeker welquote:
dat is het verre oosten, rol behangquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wie heeft het over oost nederland kwastPolen, Tsjechië, Rusland, China. Das het oosten.
Nee, das Japan, das zo oostelijk dat het westers isquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat is het verre oosten, rol behang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |