Rokers blijven gewoon roken en feesten. Alleen nu moet het op minder reguliere plaatsen zoals midden op straat zodat iedereen er zoveel mogelijk last van heeft.quote:Op maandag 31 december 2007 00:16 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
jammer voor jou, maar jij bent hier zelf dus kansloos
aangezien de verbiedertjes wel hun zin krijgen
quote:Op zondag 30 december 2007 18:17 schreef postmortum het volgende:
Ik rook zelf niet , maar vind het vrij triest dat er nu een rookverbod in de horeca gaat komen per 1-1-2008.
Ze willen zelfs concertzalen rookvrij maken per 1-6-2008 , goh die rookmachine zal niet voor pijn in de luchtwegen zorgen
Jje weet best dat het niet zo werktquote:Op maandag 31 december 2007 00:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom kunnen die 70% niet zelf kroegen beginnen? Waarom moeten die zieligerts de hele tijd achter de rokers aan hobbelen? Jullie vinden rook gewoon lekker, geef maar toe.
Met zo'n instelling wordt natuurlijk nooit een populair niet-rokers uitgaansgebiedje neergezet.quote:Op maandag 31 december 2007 00:50 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
Jje weet best dat het niet zo werkt
Er is een aantal bestaande populaire uitgaansgelegengheden.
Tussen de bezoekers zitten ook stinkrokers.
Nu wordt dat dus handig opgelost.
Een 'probleem' verbieden en het dan een oplossing noemenquote:Op maandag 31 december 2007 00:50 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
ja, ik ben niet bang dat uitgaansgelegenheden waar gerookt mag worden nu in het illegale circuit terecht komenquote:Op maandag 31 december 2007 00:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een 'probleem' verbieden en het dan een oplossing noemenEn problemen, ach, die verzinnen wij beroepsbitchende Nederlanders wel...
Nou, ik denk eerder dat de horeagelegenheden zich gaan aan passen.quote:Op maandag 31 december 2007 00:56 schreef B1nulnul het volgende:
al met al ben ik als niet roken beter af
jullie moeten je nu aan gaan passen
die laatste zin is echt onzinquote:Op maandag 31 december 2007 00:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou, ik denk eerder dat de horeagelegenheden zich gaan aan passen.
En daarna weer de niet-rokers, om vooral maar weer tussen de rokers te gaan staan en te zeiken op internet.
Waarom heb ik dan in het laatste jaar welgeteld één iemand ontmoet die vroeg of ik m'n rookgedrag wou aanpassen omdat ze er last van had? Iets wat ik dan uiteraard ook deed.quote:
Maar het is zinloos het te verbieden op locaties waar toch geen niet-rokers komen. Ik stel voor dat de niet-rokers de toegang tot horeca ontzegt word zodat de rokers ongestoord kunnen feesten. De niet-rokers hebben nog een half jaar om horeca gelegenheden te maken voor niet rokende bronwater drinkers en seldrij-sabbelaars. Dat is 70% van de stappers, dus dat word hartstikke winstgevend.quote:
Wat doe je nou dan? Je gaat expres naar tenten waar gerookt word om je te ergeren en dan kom je hier zeiken.quote:
Die niet-rokers vinden de rook blijkbaar lekker, anders waren die gelegenheden niet zo populair.quote:Op maandag 31 december 2007 00:50 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 december 2007 01:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die niet-rokers vinden de rook blijkbaar lekker, anders waren die gelegenheden niet zo populair.
Welk noodzakelijk kwaad? Worden niet rokers geweigerd bij tenten waar niet gerookt mag worden? Worden ze onder dreiging van een wapen gedwongen elk weekend in de rook te gaan staan?quote:Op maandag 31 december 2007 02:49 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Of niet-rokers nemen het voor lief als een noodzakelijk kwaad waar je niet onderuitkomt in het uitgaanscircuit..
Welnu, binnenkort mogen de rokers het voor lief nemen dat ze hun hardnekkige verslaving niet overal meer doorlopend kunnen uitleven ten kostte van anderen..![]()
Jullie, anti-rokers als groep (omg generalization oh noes) leren het ook nooit he? In elke zin, in elk argument moeten rokers weer even als kansloze verslaafden voor gek zetten, of mensen constant herinneren dat er kanker in zit. Nee echt, we waren het al bijna vergeten. En het rookverbod is niet voor de bezoekers ingesteld maar voor het personeel maar de bezoekers mogen niet meer roken...wtf?quote:Op zondag 30 december 2007 21:14 schreef Mustard_Man het volgende:
wheeeeeeeeeh ik wil me sigaretje wheeeeeh jank jank stomme nietrokers wheeeeeeh ik heb ook mijn rechten wheeeeeeh!![]()
![]()
![]()
prachtig, dat gejank van kansloze verslaafden.
quote:Op zondag 30 december 2007 23:43 schreef Enchanter het volgende:
[..]
klinkt een beetje alsof je verslaafd bent
Ik heb idd het vermoeden dat voor veel van die nicotine verslaafden "hun peukie" een houvast middeltje is om zich zelfverzekerd en zonder al te veel zenuwachtigheid in het openbaar te kunnen manifesteren en andere mensen te benaderen etc..quote:Op zondag 30 december 2007 22:11 schreef AMDB het volgende:
Of is het je enige manier waarop je mensen durft aan te spreken.
Nu wordt het wel erg sneu, je bent anti-rook, we weten het wel.quote:Op maandag 31 december 2007 03:42 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Ik heb idd het vermoeden dat voor veel van die nicotine verslaafden "hun peukie" een houvast middeltje is om zich zelfverzekerd en zonder al te veel zenuwachtigheid in het openbaar te kunnen manifesteren en andere mensen te benaderen etc..
Heb ik zelf ook al aangedacht... maaruhquote:Op zondag 30 december 2007 18:51 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Hmmm, wel raar dat dit ook verboden is.
Maar als je er nu een stichting van maakt oid.
Met leden e.d.
???
....quote:Op maandag 31 december 2007 03:42 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Ik heb idd het vermoeden dat voor veel van die nicotine verslaafden "hun peukie" een houvast middeltje is om zich zelfverzekerd en zonder al te veel zenuwachtigheid in het openbaar te kunnen manifesteren en andere mensen te benaderen etc..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |