klinkt een beetje alsof je verslaafd bentquote:Op zondag 30 december 2007 23:37 schreef Poekel het volgende:
Ik wil een verbod op zeurende niet-rokers.
Tuig.
Iedereen heeft verslavingen. Dat die van mij nou toevallig roken is, is mijn eigen zaak. En als de overheid zich daar eens niet zo mee bemoeide zou dat fijn zijn.quote:Op zondag 30 december 2007 23:43 schreef Enchanter het volgende:
[..]
klinkt een beetje alsof je verslaafd bent
ja, dus doe dat vieze roken maar lekker in je eigen schijthol, in plaats van er andere mensen mee te vergiftigen.quote:Op zondag 30 december 2007 23:44 schreef Poekel het volgende:
[..]
Iedereen heeft verslavingen. Dat die van mij nou toevallig blaadjes gerold in papier is, is mijn eigen zaak. En als de overheid zich daar eens niet zo mee bemoeide zou dat fijn zijn.
Oké, boomknuffelaar.quote:Op zondag 30 december 2007 23:45 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
ja, dus doe dat vieze roken maar lekker in je eigen schijthol, in plaats van er andere mensen mee te vergiftigen.
Precies , hoef je andere niet in mee te slepen, het went vanzelf wel , dat zie je ook aan andere landen , het zal niet 1 2 3 zijn.quote:Op zondag 30 december 2007 23:44 schreef Poekel het volgende:
[..]
Iedereen heeft verslavingen. Dat die van mij nou toevallig roken is, is mijn eigen zaak. En als de overheid zich daar eens niet zo mee bemoeide zou dat fijn zijn.
Ik sleep ze ook niet mee. Ze gaan zelf op stap, alsof dat in de eerste plaats al gezond zou zijn.quote:Op zondag 30 december 2007 23:46 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Precies , hoef je andere niet in mee te slepen, het went vanzelf wel , dat zie je ook aan andere landen , het zal niet 1 2 3 zijn.
Maar over een jaar 1 a 2 , weet je niet beter
De horeca bestaat al een paar jaar. Lang genoeg om niet-rokers horeca op te richten. Of zijn niet rokers daar te dom voor?quote:Op zondag 30 december 2007 23:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oja, gelukkig is er een ruim aanbod niet-rokers kroegen, anders zou ik daar zeker te vinden zijn.
Ik weet het, ik win!quote:
Alleen jammer dat de niet-rokende zeurkousen continue achter de roker aan blijven hobbelen om te zeuren dat ze niet moeten roken.quote:Op zondag 30 december 2007 23:45 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
ja, dus doe dat vieze roken maar lekker in je eigen schijthol, in plaats van er andere mensen mee te vergiftigen.
Ik ben geen boomknuffelaar. Roken stinkt gewoon.quote:Op zondag 30 december 2007 23:46 schreef Poekel het volgende:
[..]
Oké, boomknuffelaar.![]()
Oh ja, als je kleren straks naar zweet en verrot bier stinken, geen topic hier openen hè?
Eensch.quote:Op zondag 30 december 2007 23:12 schreef Thealexfiles het volgende:
Rookverbod
Beste zet van de overheid in een lange tijd.
quote:Op zondag 30 december 2007 23:37 schreef Poekel het volgende:
Ik wil een verbod op zeurende niet-rokers.
Tuig.
Die waren er wel, maar omdat al die niet-rokers zo'n kroeg blijkbaar ongezellig achtten, ging de één na de ander dicht...quote:Op zondag 30 december 2007 23:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oja, gelukkig is er een ruim aanbod niet-rokers kroegen, anders zou ik daar zeker te vinden zijn.
wheeeeeeeeeh ik wil m'n verbodje wheeeeeh jank jank stomme rokers wheeeeeeh ik heb ook mijn rechten wheeeeeeh!quote:Op zondag 30 december 2007 21:14 schreef Mustard_Man het volgende:
wheeeeeeeeeh ik wil me sigaretje wheeeeeh jank jank stomme nietrokers wheeeeeeh ik heb ook mijn rechten wheeeeeeh!![]()
![]()
![]()
prachtig, dat gejank van kansloze verslaafden.
jammer voor jou, maar jij bent hier zelf dus kansloosquote:Op maandag 31 december 2007 00:15 schreef Yildiz het volgende:
[..]
wheeeeeeeeeh ik wil m'n verbodje wheeeeeh jank jank stomme rokers wheeeeeeh ik heb ook mijn rechten wheeeeeeh!![]()
![]()
![]()
prachtig, dat gejank van kansloze verbiedertjes.
Dus omdat je je zin krijgt, heb je 'gewonnen'?quote:Op maandag 31 december 2007 00:16 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
jammer voor jou, maar jij bent hier zelf dus kansloos
aangezien de verbiedertjes wel hun zin krijgen
Dat maakt ze niet minder kansloos? Ik ben niet diegene die huilt om de overheid om mij te helpen omdat ik iets zelf niet voor elkaar krijg, dat zijn diegenen die te bang zijn om hun mond open te trekken maar huilend naar vadertje staat lopen voor verbod nummer zoveel.quote:Op maandag 31 december 2007 00:16 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
jammer voor jou, maar jij bent hier zelf dus kansloos
aangezien de verbiedertjes wel hun zin krijgen
kansloos is inderdaad als je geen kans maakt om te winnenquote:Op maandag 31 december 2007 00:19 schreef Poekel het volgende:
[..]
Dus omdat je je zin krijgt, heb je 'gewonnen'?
Kneus.
Oh, en je bij de 'mogelijk meest succesvolle groep' scharen is daarmee niet minder kansloos? Doet me eigenlijk denken aan die losertjes op het schoolplein die een bruine arm haalden bij de sterkste.quote:Op maandag 31 december 2007 00:20 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
kansloos is inderdaad als je geen kans maakt om te winnen
chagrijnige kutroker
beredeneer jij anders even waarom de verbiedertjes wel kansloos zijn.quote:Op maandag 31 december 2007 00:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Oh, en je bij de 'mogelijk meest succesvolle groep' scharen is daarmee niet minder kansloos? Doet me eigenlijk denken aan die losertjes op het schoolplein die een bruine arm haalden bij de sterkste.
En hou dat schelden maar voor je,.
Waarom kunnen die 70% niet zelf kroegen beginnen? Waarom moeten die zieligerts de hele tijd achter de rokers aan hobbelen? Jullie vinden rook gewoon lekker, geef maar toe.quote:Op maandag 31 december 2007 00:07 schreef Shadowlyse het volgende:
Als mensen zich naar de grafkanker willen helpen door te gaan roken moeten ze dat vooral doen. Iedereen heeft het recht om naar de klote te gaan.![]()
Alleen val mij er niet mee lastig.![]()
De overheid is eindelijk eens slim geworden. Waarom zou 70% van het uitgaanspubliek moeten opdraaien voor iets dat veroorzaakt wordt door de andere 30%? (percentage niet-rokers vs rokers)Daar is geen zinnig argument voor te geven.![]()
Hulde voor de overheid dan stink ik straks na het stappen alleen nog maar naar bier en zweet in plaats van naar bier, zweet en rook.
Ja, dat deed ik wel effectief, nietwaar?quote:Op maandag 31 december 2007 00:28 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
beredeneer jij anders even waarom de verbiedertjes wel kansloos zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |