Dan ben je in feite aan het banenzwemmen, alleen verteld een instructeur wat je allemaal moet doen, hoeveel baantjes, zweept je een beetje op etcquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:17 schreef Logitik het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord, trimzwemmen!
Ik trainde met een doel, en nam daarom standaard m'n trainingschema's mee. Boekwerk vol met winter en zomerschema's. Voor mij werkte dat goed genoeg om er uiteindelijk geen laffe training van te maken, maar gewoon het papier te volgen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:57 schreef GotC het volgende:
Dan ben je in feite aan het banenzwemmen, alleen verteld een instructeur wat je allemaal moet doen, hoeveel baantjes, zweept je een beetje op etc. Erg tof, want anders ga ik alleen maar een beetje klooien
.
Niet iedereen is zo geweldig als jij nee.. ik vind dat je maar beetje rare toon hebt. Niet iedereen hoeft het zo te doen zoals jij toch? En niet iedereen gaat zwemmen om af te vallen ofzo!quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:01 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
ach je moet niet overdrijven dat is juist, maar als je echt vooruitgang wil boeken dan is 2X in de week wel iets te weinig ... maar goed niet iedereen is zo gedreven als ik :-) na 12 jaar niks doen ... doe ik nu al 4.5 jaar elke dag aan zwemmen ... ja elke dag ja... gisteren een coole 250 baantjes gedaan.. vandaag maar 150
Idd, ik vind zijn posts ook een beetje denigrerend overkomen. Ik hoop dat dat niet zo bedoelt is, maar zo komt het ook op mij over.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo geweldig als jij nee.. ik vind dat je maar beetje rare toon hebt. Niet iedereen hoeft het zo te doen zoals jij toch? En niet iedereen gaat zwemmen om af te vallen ofzo!
True, maar ik vind het lekker om met meerdere mensen te zwemmen die dezelfde training volgen. Iets dat ik heb overgehouden van wedstrijdzwemmen, training met meerdere mensen en een trainer.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:07 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik trainde met een doel, en nam daarom standaard m'n trainingschema's mee. Boekwerk vol met winter en zomerschema's. Voor mij werkte dat goed genoeg om er uiteindelijk geen laffe training van te maken, maar gewoon het papier te volgen.
En de tijd en geld om dat voor elkaar te krijgen... Ieder zijn manier.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo geweldig als jij nee.. ik vind dat je maar beetje rare toon hebt. Niet iedereen hoeft het zo te doen zoals jij toch? En niet iedereen gaat zwemmen om af te vallen ofzo!
nee zo is het zeker niet bedoelt... maar jullie hebben gelijk... misschien ben ik wel wat vol van mezelf als het over zwemmen gaat... ik ga dan ook wijselijk zwijgen nu ... en in een hoekje liggen huilenquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, ik vind zijn posts ook een beetje denigrerend overkomen. Ik hoop dat dat niet zo bedoelt is, maar zo komt het ook op mij over.
Was je geblesseerd danquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo, vanmiddag ga ik weerDenk dat het nu allemaal wel genoeg rust heeft gehad!
Jup, aan mijn schouder. Maar het is alweer voorbij hoor!quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Was je geblesseerd dan?
Ik zwem 1 keer per weekheerlijk.
Dat krijg je alleen maar als je te gespannen bezig bent. De grootste winst in een goede borstcrawl zit in de ontspanning van het lichaam. Als je krampachtig de bewegingen uitvoert leidt dat dan ook tot verkrampte spieren.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg bij borstcrawl standaard kramp in m'n voeten, heel irritant. Ik kom dan ook gewoon het zwembad niet meer uit.
zorg er voor dat je ontspannen zwemt.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg bij borstcrawl standaard kramp in m'n voeten, heel irritant. Ik kom dan ook gewoon het zwembad niet meer uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |