abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55665612
quote:
Op zondag 30 december 2007 22:33 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Wat ik ook al in mijn posts aangeef. Je neemt steeds voor jezelf een frequentie aan waarin je een aantal meters wilt zwemmen met rust. Bijvoorbeeld 5sec rust.

Dan ga je beginnen met 25M - Rust - 50M - Rust - 75M - Rust - 100M - Rust - 75M - rust - 50M - Rust - 25M - Rust.

ik had het al door
pi_55720948
En Mikkie, ben je geweest?
pi_55721102
Jij zit toch in Nijmegen? Daar heb je Hydrofiel, studentenzwemclub, dus weinig extra kosten bovenop je sportkaart. Ze trainen op dinsdagavond, tijd weet ik niet, en op donderdagavond vrij laat (half tien ofzo) in Oost, en gaan daarna naborrelen. En voor wie wil wedstrijden op zondag natuurlijk.
Zijn leuke lui, als ik niet allang student-af was werd ik zelf ook lid. En ze zijn lang niet allemaal erg trouw in komen naar de trainingen, dus dat je soms moet werken is totaal geen probleem.
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:14:03 #54
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_55721105
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 47% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 21:43:51 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 2 januari 2008 @ 13:15:14 #55
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_55721143

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 21:43:51 ]
Zerg schreef:
pi_55721220
Even een tvp-tje, mijn interesse is gewekt. Moet het ook maar eens gaan doen. Zijn er toevallig mensen uit Den Haag met tips vwb zwembaden en tijden?
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:38:28 #57
149462 Fezie
IK RUN SLECHT
pi_55724510
Ik doe zelf nu 3,5 jaar waterpolo en geloof me.. het opbouwen gaat heel langzaam en je zult er veel geduld voor moeten hebben. Maar het is wel knettergezond - heb wel een prima conditie (vind ik) en ben ook wel wat gespierder en sterker geworden van het zwemmen. Was vroeger een stokje, nu een stokje met wat spieren zeg maar maar veel succes en geduld. Je geduld wordt wel beloond...
when i wake up in the morning, i sit down, i eat my total cornflakes, i watch jane polly, and i look like this okay
pi_55726089
Ik wil ook weer vaker en intensiever gaan zwemmen. Vroeger deed ik aan wedstrijdzwemmen maar na een gebroken sleutelbeen heb ik er een hele tijd uitgelegen en ben ik ermee gestopt. Nu ligt het vooral aan de zelfdiscipline om ook echt te gaan zwemmen . Het is ook naast fietsen en wandelen de enige sport die ik kan wegens gezondheid . Maar ik kan ook niet langzaam zwemmen, ik scheur dat hele bad door, maar dat is minder vermoeiend dan wanneer je samen met iemand zwemt die veel langzamer is en eigenlijk meer kletst dan zwemt, dus ik moet eens in m'n eentje gaan. Ik ging het afgelopen half jaar eens per week, alleen bij het zwembad hier gooien ze het uurtje banenzwemmen dicht tijdens de algemene schoolvakanties. Als je dat niet weet betaal je ineens ¤5 voor de toegang en zit je tussen de spelende blagen. 's Avonds is het vaak ook takkedruk.
Tap tap tap
pi_55727721
Ja, da's het nadeel. Daarom ook nog deze tip voor Nijmegen: neem als je zelf gaat altijd zwembad West. Oost is een ware verschrikking, voor wie wil zwemmen althans. Als je wil dobberen tussen de bejaarden zit je er goed.
pi_55728447
Ik heb een flauw vermoeden dat de TS nog geen enkele keer is wezen zwemmen
  woensdag 2 januari 2008 @ 19:17:20 #61
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_55728582

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 21:43:52 ]
Zerg schreef:
  woensdag 2 januari 2008 @ 20:35:37 #62
63722 z80
I fink you freaky
pi_55730128
wel op internet maar niet kunnen zwemmen?
prio stellen, en zwemmen voor laten gaan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_55733195
Ik zelf zwem sinds 1.5 jaar bij een (wedstrijd)zwemclub ongeveer 2 keer per week.

Ik hoop dat je goed zwembad in de buurt hebt waar beetje baantjes kan trekken want bij de meest zwembaden heb je wel nog is last van andere in het zwembad.
Hopelijk heb je de luxe dat je meerdere zwembaden in de buurt hebt of hebben ze speciale zwemuren voor baantjes trekken?

Het is wel belangrijk dat je zelf een beetje goede zwem techniek aan leert zoals meerdere hier al zeggen, je kan al aardig wat leren door te lezen over zwem technieken. Ook heb ik zelf dingen geleerd door naar zwemmers te kijken op tv/internet dat kan aardig interessant zijn.
Het lijkt me ieder geval handig dat je een paar keer iemand is die je tips/les kan geven, dit hoeft niet achter elkaar maar om de week bijvoorbeeld, zodat je ieder geval je zelf het niet fout aan gaat leren.
Want je hebt nog niet echt ervaring mee met borstcrawl/rugcrawl/vlinder zwemmen als ik het goed heb?
Vlinder moet je misschien maar niet proberen want dat vinden de meeste super lastig, ik zelf vind nu ook nog steeds een lastige slag.
Ook is juist goed meerdere zwem slagen te trainen want je gebruikt toch weer andere spieren bij elke slag. Want sommige die alleen borstcrawl vaak zwemmen, kunnen meestal geen eens 50 m vlinder zwemmen.

Conditie opbouwen bij mij ging super sloomm ik zelf had conditie van niks toen ik begon kon geen eens 25 m borstcrawl zwemmen, ik was toen al na 15 m kapot.
Ik zelf ging pas na half jaar pas echt duidelijke vorderingen merken met me conditie dan in het begin.
Nu langer bezig ben merk wel dat steeds sneller een betere conditie opbouwen, nu haal ik wel 2.5 km in een uur als ik goed me best doe.
Met spieren ging pas merken na 1 jaar dat beetje begon te kweken, maar ben nu nog steeds niet erg gespierd daar is wel meer motivatie/training voor nodig en zal ook wel meer op voeding moeten letten etc.

Ook is het handig hulp attributen(achtje, flippers, peddels) te hebben voor je training, hier mee kan je beter je techniek leren en betere spieren/conditie opbouwen. Maar dit hoeft niet perse nodig te zijn.
Ik zelf vind flippers wel handig om beter me techniek te leren met vooral vlinder en ook wel borstcrawl/rugcrawl, maar dit verschild per persoon maar is bij de meest wel handig.
Ook is achtje ook wel handig voor later als je alleen op armen/benen gaat zwemmen, maar dat kan ook wel zonder.

Mij zelf is het zwemmen aardig tegen gevallen had wel verwacht sneller te leren en conditie op te bouwen. Nu nog steeds heb nog hoop te leren/verbeteren met me techniek en conditie kan ook nog flink verbeterd worden (vooral) bij vlinder/rugcrawl.
Wel vind erg leuk om te doen en ook is lichamelijk stukken beter gesteld met me dan 1.5 jaar geleden,
ook vind erg ontspannen om gewoon uur lang domweg bezig te zijn met baantjes te zwemmen, alleen zal dit meestal niet zo in het begin zijn.

[ Bericht 47% gewijzigd door sander89 op 02-01-2008 23:54:58 ]
............................
pi_55734995
Ik krijg altijd kramp in m'n voeten als ik de borst/rugcrawl ga doen. Redelijk irritant in het water . Ik vind onder water zwemmen altijd leuk, ik ga steeds verder .
Tap tap tap
pi_55735139
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg altijd kramp in m'n voeten als ik de borst/rugcrawl ga doen. Redelijk irritant in het water . Ik vind onder water zwemmen altijd leuk, ik ga steeds verder .
Heb zelf ook wel is last van, spieren rekken is ook belangrijk ben nog vergeten bij me verhaal te zetten.
Ook moet je niet te snel willen zoals eerder gezegd is, maar heb ik zelf ook wel last van dat ik te veel wil.

Van onderwater zwemmen vind ik ook een erg leuk punt om je vooruitgang te zien. In het begin kon ik maar 10 m onderwater zwemmen. Toen ik half jaar bezig was kon ik meestal met moeite 25 m onderwater zwemmen en dan heb je echt idee dat je dood gaat laatste 10/5 meter zowat, nu zwem ik met gemak naar de overkant(25m).

[ Bericht 7% gewijzigd door sander89 op 02-01-2008 23:58:27 ]
pi_55735985
Ik zou ook graag willen gaan zwemmen, maar helaas zijn alle zwembaden in de buurt zo overbevolkt dat je telkens met je gezicht in de kont van de persoon voor je zit te zwemmen
pi_55736105
of ze zwemmen zo door je heen zodat je de hele tijd zit te zigzaggen tijdens het zwemmen . En je om de haverklap een rotschop krijgt omdat ze niet beseffen dat je vlak langs elkaar heen zwemt .
Tap tap tap
pi_55736160
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:36 schreef CherryLips het volgende:
of ze zwemmen zo door je heen zodat je de hele tijd zit te zigzaggen tijdens het zwemmen . En je om de haverklap een rotschop krijgt omdat ze niet beseffen dat je vlak langs elkaar heen zwemt .
Het leven is hard
pi_55751203
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:37 schreef sander89 het volgende:
Ik zelf zwem sinds 1.5 jaar bij een (wedstrijd)zwemclub ongeveer 2 keer per week.

Ik hoop dat je goed zwembad in de buurt hebt waar beetje baantjes kan trekken want bij de meest zwembaden heb je wel nog is last van andere in het zwembad.
Hopelijk heb je de luxe dat je meerdere zwembaden in de buurt hebt of hebben ze speciale zwemuren voor baantjes trekken?

Het is wel belangrijk dat je zelf een beetje goede zwem techniek aan leert zoals meerdere hier al zeggen, je kan al aardig wat leren door te lezen over zwem technieken. Ook heb ik zelf dingen geleerd door naar zwemmers te kijken op tv/internet dat kan aardig interessant zijn.
Het lijkt me ieder geval handig dat je een paar keer iemand is die je tips/les kan geven, dit hoeft niet achter elkaar maar om de week bijvoorbeeld, zodat je ieder geval je zelf het niet fout aan gaat leren.
Want je hebt nog niet echt ervaring mee met borstcrawl/rugcrawl/vlinder zwemmen als ik het goed heb?
Vlinder moet je misschien maar niet proberen want dat vinden de meeste super lastig, ik zelf vind nu ook nog steeds een lastige slag.
Ook is juist goed meerdere zwem slagen te trainen want je gebruikt toch weer andere spieren bij elke slag. Want sommige die alleen borstcrawl vaak zwemmen, kunnen meestal geen eens 50 m vlinder zwemmen.

Conditie opbouwen bij mij ging super sloomm ik zelf had conditie van niks toen ik begon kon geen eens 25 m borstcrawl zwemmen, ik was toen al na 15 m kapot.
Ik zelf ging pas na half jaar pas echt duidelijke vorderingen merken met me conditie dan in het begin.
Nu langer bezig ben merk wel dat steeds sneller een betere conditie opbouwen, nu haal ik wel 2.5 km in een uur als ik goed me best doe.
Met spieren ging pas merken na 1 jaar dat beetje begon te kweken, maar ben nu nog steeds niet erg gespierd daar is wel meer motivatie/training voor nodig en zal ook wel meer op voeding moeten letten etc.

Ook is het handig hulp attributen(achtje, flippers, peddels) te hebben voor je training, hier mee kan je beter je techniek leren en betere spieren/conditie opbouwen. Maar dit hoeft niet perse nodig te zijn.
Ik zelf vind flippers wel handig om beter me techniek te leren met vooral vlinder en ook wel borstcrawl/rugcrawl, maar dit verschild per persoon maar is bij de meest wel handig.
Ook is achtje ook wel handig voor later als je alleen op armen/benen gaat zwemmen, maar dat kan ook wel zonder.

Mij zelf is het zwemmen aardig tegen gevallen had wel verwacht sneller te leren en conditie op te bouwen. Nu nog steeds heb nog hoop te leren/verbeteren met me techniek en conditie kan ook nog flink verbeterd worden (vooral) bij vlinder/rugcrawl.
Wel vind erg leuk om te doen en ook is lichamelijk stukken beter gesteld met me dan 1.5 jaar geleden,
ook vind erg ontspannen om gewoon uur lang domweg bezig te zijn met baantjes te zwemmen, alleen zal dit meestal niet zo in het begin zijn.
Nog een tip: als je echt een goede zwemtechniek wilt leren is een zwembrilletje onomkoombaar
pi_55767277
Lekker gezwommen gisteren, Mikkie?
  vrijdag 4 januari 2008 @ 11:47:54 #71
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_55767679
Las ik iets over zwemmen...

* AcidBurner meldt zich

3.5 jaar nu ... om de twee dagen van blubber naar tank ... 35 kg kwijt ... dus ja het helpt maar niet overdrijven ... we cant all be * AcidBurner
  vrijdag 4 januari 2008 @ 11:50:03 #72
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_55767728
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:36 schreef CherryLips het volgende:
gewoon iets van zeggen, helpt dat niet ... dan laat ze maar is tot mij komen... ik neem ze in een slag mee onder water, merk er zelf niks van ... vooral kleine alloctoontjes zijn leuk Die gaan dan juist als ik er aan kom voor me zwemmen... die trek ik dan gewoon keertje mee onder water ...doen ze gegarandeerd maar 1X
pi_55767873
quote:
Op zondag 30 december 2007 17:21 schreef Sylvana het volgende:
Ben nl vooral benieuwd naar wat voor mensen dat doen, want lijkt me niet echt leuk als het alleen maar bejaarden zijn die daar aan meedoen

En wil weten hoe intensief het is enzo
Anders ga je toch een keertje kijken? Een proefles meedoen of zo, dat kan meestal wel
pi_55768609
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 18:29 schreef Logitik het volgende:

[..]

Nog een tip: als je echt een goede zwemtechniek wilt leren is een zwembrilletje onomkoombaar
Ja heb ik niet aan gedacht om bij te zetten maar lijkt me ook logies dat je goed passend zwem brilletje gebruikt. Dit kan je trouwens testen door in de winkel hem gewoon vast te drukken bij je ogen zonder bandje achter je hoofd te doe, dan moet die gewoon effe blijven zitten.
pi_55772815
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 11:56 schreef NoralyZ het volgende:

[..]

Anders ga je toch een keertje kijken? Een proefles meedoen of zo, dat kan meestal wel
Een proefles ga ik niet doen, dat kost 7,50 voor 1 keer, terwijl het voor een hele maand onbeperkt 32,50 is.

Maar ga maandag gewoon naar het zwembad toe, en als die groepslessen niks zijn, dan ga ik wel gewoon baantjes zwemmen
pi_55776382
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 15:17 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Een proefles ga ik niet doen, dat kost 7,50 voor 1 keer, terwijl het voor een hele maand onbeperkt 32,50 is.

Maar ga maandag gewoon naar het zwembad toe, en als die groepslessen niks zijn, dan ga ik wel gewoon baantjes zwemmen
Ze weten je daar wel te naaien dan, bij de meest clubs kan je gewoon gratis eerste keer mee trainen en soms wel 2 keer zoals ik had.

Maar TS ben je al dit jaar in het zwembad geweest?
pi_55781998
Ben momenteel buiten het zwembad om bezig met het opbouwen van conditie. Heb al + 5 jaar niet meer gesport, daarvoor op voetbal en tennis gezeten, en daarvoor nog op karate tot m'n 11de. Zit qua conditie ongeveer hetzelfde als de TS (ook qua gezondheid ongeveer).

Heb me zelf voorgenomen om tot april/mei meer thuis te trainen en meer te lopen en fieten en dan vanaf die periode minimaal 2x in de week te gaan zwemmen. Nu is er geen zwembad in de buurt maar rond april ga ik verhuizen en dan zal er wel een zwembad in de buurt zijn.

Ik ben al wezen orienteren en het kost 35E voor onbeperkt per maand, ben zelfs al 1x wezen zwemmen en het was niet zo super druk (tussen 7 en 8 in de ochtend) dus denk wel dat het goed komt.

Anyways als ik ga dan zal het noodzakelijk zijn voor vetverbranding, spieropbouw wil ik dan met fitness bereiken. 2x per week zwemmen en de overige dagen 2 of 3 x fitnessen. Ik zal de tips uit deze topic zeker meenemen en ook proberen te gebruiken straks.
idem dito..
pi_55881905
TS is toch niet verdronken he
pi_55886685
De TS is niet alleen te lui om te zwemmen, maar ook om achter zijn pc te kruipen
pi_55888479
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 23:07 schreef Logitik het volgende:
De TS is niet alleen te lui om te zwemmen, maar ook om achter zijn pc te kruipen
Hij is gewoon te lui om in zijn eigen topic te reageren, was de laatste dagen gewoon online vanavond heeft die zelf nog gepost in dit topic: Wat heb jij onder 'ctrl+v' #5
  woensdag 9 januari 2008 @ 00:44:24 #81
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_55888920

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 21:43:52 ]
Zerg schreef:
pi_55889484
Ik heb maar eens uitgezocht wat ik moet doen om via de hogeschool te kunnen sporten en dat is spotgoedkoop!
Ik had eerder moeten gaan studeren
Deze week maar even langs het sportbureau om me in te schrijven en dan ga ik ook weer zwemmen, heb er nu al zin in Ik was al een tijdje aan het rondkijken hier in de buurt maar de lokale zwembaden zijn enorm duur en bieden nauwelijks de mogelijkheid om ettervrij te zwemmen dus dit is ideaal.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_55892895
Vanavond ga ik dan voor het eerst ipv naar de sportschool, naar het zwembad.

Ik ben van plan om 2 keer in de week te gaan ( maandag- en woensdagavond) en eventueel donderdagavond nog. Op maandagavond heb je Aqua Sport Totaal. Tijdens deze avond worden naast aquajogging, aquarobic en aquaspinning extra activiteiten aangeboden, zoals aquarelax, BuikBillenBenen training en banenzwemmen. Alles wordt doorlopend aangeboden, dus je kunt overal aan meedoen. Op woensdagavond heb je Aqua Fit. Deze avonden bestaan uit aquajogging, aquarobic en aquaspinning die doorlopend worden aangeboden. En op donderdagavond heb je Aqua Welness, en dat is een vorm van relaxen in combinatie met bewegen op een lage intensiteit. Rek- en strekoefeningen, het soepel maken van de gewrichten, adem- en energiewerk worden op een unieke manier gecombineerd. Het hele lichaam kan op een nieuwe manier gaan bewegen vanwege de gewichtloosheid in het water.

Ik neem een Aquapass++ van 32,50 per maand, waarmee ik onbeperkt aan alle zwemactiviteiten mee kan doen en onbeperkt kan banenzwemmen.

En als ik een keer een avond niet kan, dan kan ik altijd nog gaan banenzwemmen ( 7-8.30 uur, 12-13 uur en 20.45-21.30 uur)

[ Bericht 90% gewijzigd door _Hestia_ op 09-01-2008 13:40:15 ]
pi_55898630
Heb net ook gebeld om te vragen hoe het zit met dat doorlopende programma, en het wordt gewoon omgeroepen wat wanneer begint.

De eerste 3 kwartier heb je aquarobic en aquajogging, dan een half uur aquaspinning en dan weer 3 kwartier aquarobic/aquajogging en dan nog een half uur aquaspinning, dus denk dat ik dan eerst aquarobic ga doen, dan aquaspinning en dan aquajogging Ligt er ook aan hoe goed ik het volhou, kan ook best zijn dat ik 2 activiteiten ga doen en baantjes zwemmen
pi_55898670
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:59 schreef Sylvana het volgende:
Heb net ook gebeld om te vragen hoe het zit met dat doorlopende programma, en het wordt gewoon omgeroepen wat wanneer begint.

De eerste 3 kwartier heb je aquarobic en aquajogging, dan een half uur aquaspinning en dan weer 3 kwartier aquarobic/aquajogging en dan nog een half uur aquaspinning, dus denk dat ik dan eerst aquarobic ga doen, dan aquaspinning en dan aquajogging Ligt er ook aan hoe goed ik het volhou, kan ook best zijn dat ik 2 activiteiten ga doen en baantjes zwemmen
Klinkt veelbelovend allemaal! Eens kijken of de zwembaden hier in Den Haag ook zoiets hebben...
pi_55910556
-crosspost-

Zwemmen was echt super

Eerst 3 kwartier aquarobics gedaan, en het was zo leuk, dat de tijd echt omvloog. Er deden zo'n 40 mensen mee, en de leeftijd lag voornamelijk tussen de 20-40 jaar, met een paar oudere dames, maar dat viel me heel erg mee. Daarna nog een half uur aquajogging gedaan en toen nog 40 baantjes gezwommen. 4 series van 10 baantjes, met daartussen steeds 1 minuut rust. Totaal 1 km gezwommen.Best netjes voor een eerste keer, als je bedenkt dat ik daarvoor dus al 2 van die groepslessen gevolgd had

Paar andere vrouwen zeiden zelfs tegen me dat ze het leuk vonden hoe enthousiast en fanatiek ik was
pi_55952287
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:44 schreef Mikkie het volgende:
TS loopt gewoon niet elke dag z'n eigen topic te checken als 't er niet van komt om te doen waar hij het in het topic over gehad heeft .

Binnenkort zal TS verslag uitbrengen , maar het probleem is dat TS het te druk heeft en daardoor op z'n vroegst (als het mee zit) aankomend weekend aan de bak kan met z'n voornemen...
Je bent je geloofwaardigheid al lang verloren!
pi_55952424
Ik heb een badpak gekocht Van de week 2 keer wezen zwemmen in bikini, maar dat is niet echt handig

Best lastig om een leuke te vinden in de winter, maar heb nu een zwart met blauwe en het staat en zit een stuk beter dan een bikini

http://www.bodyfashionworld.nl/tweka/indextweka.html --> Collectie herfst 2007, en dan het tweede plaatje ( met al die blauwe badpakken en dan de meest linkse)

Maandagavond ga ik weer zwemmen
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:30:51 #89
149462 Fezie
IK RUN SLECHT
pi_55952568
Goed bezig sylvana succes ermee!
when i wake up in the morning, i sit down, i eat my total cornflakes, i watch jane polly, and i look like this okay
pi_55952684
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:30 schreef Fezie het volgende:
Goed bezig sylvana succes ermee!
Thnx
pi_55954034
afgelopen woensdag ook eens gaan zwemmen. conclusie: conditie van niks
echt na 2 baantjes moest ik toch even pauzeren. maar goed het beviel wel en merkte aan verschillende spiergroepen dat ze ook weer eens goed gebruikt waren
Too much is never enough!
pi_55954917
Dan is het helemaal belangrijk om goed op te bouwen als je geen contditie hebt. Met mijn conditie zit het wel redelijk met mn 40 baantjes in 50 minuten En dat terwijl ik al ruim een uur aan groepslessen had meegedaan. Dus als ik alleen baantjes ga zwemmen, kan ik er wel 60 in 1 uur denk ik Van de week eens testen
  vrijdag 11 januari 2008 @ 20:10:12 #93
97745 Thorical
finding a way
pi_55958700
Mag ik volgende week een duik nemen?
FF informeren wanner er bij ons banenzwemmen is.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 20:25:20 #94
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55959024
Ik lees allemaal positieve reacties over het zwemmen

Ik heb eerder altijd in de zomervakanties heel veel gezwommen en dat doe ik al lang niet meer. Maar volgens mn fysio moet ik weer eens beginnen met zwemmen omdat het een goede allround work out is en het sterkt je spieren aan, zonder kans op blessures. En dat is nou net wat ik nodig heb, met die instabiele gewrichten van mij.. Vanaf volgende maand weer beginnen met zwemmen en dan eerst 2x per week..

Ik heb er zin in
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_55962794
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 20:10 schreef Thorical het volgende:
Mag ik volgende week een duik nemen?
FF informeren wanner er bij ons banenzwemmen is.
Gewoon ff op de site kijken van het zwembad in de buurt Succes!
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 20:25 schreef don-diablo het volgende:

Ik heb eerder altijd in de zomervakanties heel veel gezwommen en dat doe ik al lang niet meer. Maar volgens mn fysio moet ik weer eens beginnen met zwemmen omdat het een goede allround work out is en het sterkt je spieren aan, zonder kans op blessures. En dat is nou net wat ik nodig heb, met die instabiele gewrichten van mij.. Vanaf volgende maand weer beginnen met zwemmen en dan eerst 2x per week..

Ik heb er zin in
Veel succes
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 11 januari 2008 @ 23:18:03 #96
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55962887
Altijd goed nieuwe enthousiaste zwemmers.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_55963672
Leuk zwemmen! Ik word jammergenoeg a-tijd ziek als ik in een zwembad ben geweest, volgens mij door het chloor dat de luchtwegen prikkelt. Helaas ook geen ozonzwembad oid in de nabije omgeving, anders was ik zeker gaan zwemmen.

Oh en voor mannen: waterpolo
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 00:29:11 #98
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_55964475
Interessant topic... blijf ik even volgen
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_55973231
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 20:25 schreef don-diablo het volgende:

Ik heb er zin in
zwemmen is zeker een goede sport waarbij je je gewrichten niet teveel belast. ik heb zelf snel last van mn enkels en met zwemmen kan ik mn conditie toch n btje op peil houden! (want met 1x per week hardlopen word je steeds trager )

@ sylvana: mooi badpak en wat goed dat je zo fanatiek bezig bent!
pi_55973360
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 14:38 schreef Bagel het volgende:

[..]

@ sylvana: mooi badpak en wat goed dat je zo fanatiek bezig bent!
thnx
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')