3equote:Op zondag 30 december 2007 13:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Weer ja. Voor de zoveelste keer dit seizoen.
nopequote:Op zondag 30 december 2007 13:36 schreef Urquhart het volgende:
Nog wissels?
Laat me raden, elke gewonnen wedstrijd van Ajax met 1 doelpunt verschil is gestolen?quote:
Hij komt op de tribune beter tot zijn rechtquote:Op zondag 30 december 2007 13:33 schreef Brammie het volgende:
Urby moet niet weg, je moet hem alleen niet als verdediger gebruiken
Koevermans dus eindelijk eens in de basis..quote:Op zondag 30 december 2007 13:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV:
Gomes, Alcides, Rajkovic, Addo, Salcido, Simons, Culina, Afellay, Perez, Lazovic en Koevermans.
Wissels: Cássio Ramos, Da Costa, Aissati, Farfán, Jonathan, Marcellis en Bakkal.
Ja mooi héquote:Op zondag 30 december 2007 13:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Koevermans dus eindelijk eens in de basis..
Hoezo? Huntelaar heeft gewoon te luisteren.quote:Op zondag 30 december 2007 13:38 schreef Noshiba het volgende:
WAT EEN ZIELIGE KUTSCHEIDS!
rot op, 9,15 is 9,15 dat was 15 meter hoever hun stonden, die scheids moet neit zo janken en leren metenquote:Op zondag 30 december 2007 13:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoezo? Huntelaar heeft gewoon te luisteren.
Vorige topic, op pagina 5quote:Op zondag 30 december 2007 13:39 schreef sirmike het volgende:
zo te zien kijken mense er over heen....
gifje van het doelpunt?
vorige topic, zoek ze.quote:Op zondag 30 december 2007 13:39 schreef sirmike het volgende:
zo te zien kijken mense er over heen....
gifje van het doelpunt?
9=15quote:Op zondag 30 december 2007 13:40 schreef Noshiba het volgende:
[..]
rot op, 9,15 is 9,15 dat was 15 meter hoever hun stonden, die scheids moet neit zo janken en leren meten
Je hebt je meetlint over het beeldscherm gelegd?quote:Op zondag 30 december 2007 13:40 schreef Noshiba het volgende:
[..]
rot op, 9,15 is 9,15 dat was 15 meter hoever hun stonden, die scheids moet neit zo janken en leren meten
AHAHAH AHAHAH AHAHAHAH ROFLMAO LOOLOOOLLLEERREIINZZquote:Op zondag 30 december 2007 13:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Je hebt je meetlint over het beeldscherm gelegd?
Mijn idee.quote:Op zondag 30 december 2007 13:42 schreef borisz het volgende:
0-2 maken op slot gooien die wedstrijd.
Zoek de Nederlanderquote:Op zondag 30 december 2007 13:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV:
Gomes, Alcides, Rajkovic, Addo, Salcido, Simons, Culina, Afellay, Perez, Lazovic en Koevermans.
Wissels: Cássio Ramos, Da Costa, Aissati, Farfán, Jonathan, Marcellis en Bakkal.
tja, dat is ook de makkelijkste manier om zon speler af te stoppen.quote:Op zondag 30 december 2007 13:42 schreef dronkeykong het volgende:
Huntelaar is weer vogelvrij verklaard....zie alleen maar mensen aan hem hangen en trekken
Slim toch. Hij raakt gefrustreerd en gaat domme dingen doen. Als dat de enige manier is om hem uit de wedstrijd te halen, dan moeten ze lekker doorgaan, volgt er vanzelf wel een keer rood.quote:Op zondag 30 december 2007 13:42 schreef dronkeykong het volgende:
Huntelaar is weer vogelvrij verklaard....zie alleen maar mensen aan hem hangen en trekken
en dat is nou precies het verschil tussen VVV en Ajax.quote:Op zondag 30 december 2007 13:44 schreef venomsnake het volgende:
Die had Oost natuurlijk gewoon moeten maken.
Luque.quote:Op zondag 30 december 2007 13:45 schreef Urquhart het volgende:
Adrie kan beter Huntelaar wisselen, en El Tanque eens een wedstrijdje gunnen
Nee, zowel bij Huntelaar moet dat niet gebeuren en ook niet bij Makaay, heeft niks met voetbal te maken.quote:Op zondag 30 december 2007 13:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Slim toch. Hij raakt gefrustreerd en gaat domme dingen doen. Als dat de enige manier is om hem uit de wedstrijd te halen, dan moeten ze lekker doorgaan, volgt er vanzelf wel een keer rood.
voordat Klaas rood krijgt.quote:Op zondag 30 december 2007 13:45 schreef Urquhart het volgende:
Adrie kan beter Huntelaar wisselen, en El Tanque eens een wedstrijdje gunnen
quote:Op zondag 30 december 2007 13:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Slim toch. Hij raakt gefrustreerd en gaat domme dingen doen. Als dat de enige manier is om hem uit de wedstrijd te halen, dan moeten ze lekker doorgaan, volgt er vanzelf wel een keer rood.
Dat bedoel ik dusquote:Op zondag 30 december 2007 13:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, we houden nooit de nul helaas
Spelers doen niks verkeerds. Jullie zitten gewoon te janken om niks.quote:Op zondag 30 december 2007 13:46 schreef BigFire het volgende:
[..]
gaat erom dat de scheids het weer eens toelaat
quote:Op zondag 30 december 2007 13:46 schreef dronkeykong het volgende:
Kankerhonden sterf overbetaalde tering mongolen!!!!!!!!
Nergens voor nodig idd!quote:Op zondag 30 december 2007 13:49 schreef Urquhart het volgende:
Ik gok op geen versterkingen deze winterstop
Nee, deze keer alle andere verdedigers...quote:Op zondag 30 december 2007 13:49 schreef Mr-Sander het volgende:
Laat me raden: Stond Urby weer lucht te dekken?
toch helemaal niet nodig. Het gaat net zo lekker. Zo zal het bestuur ook wel denken.quote:Op zondag 30 december 2007 13:49 schreef Urquhart het volgende:
Ik gok op geen versterkingen deze winterstop
Wat dan mag ik niet boos worden!!!!quote:Op zondag 30 december 2007 13:50 schreef venomsnake het volgende:
dronkeykong, doe normaal!!
"We hebben jeugd om het op te vangen allemaal."quote:Op zondag 30 december 2007 13:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"Met deze selectie kunnen we kampioen worden"
Idd, stel dat we winnen, dan gaat Van Geel nog echt denken dat we niets nodig hebbenquote:Op zondag 30 december 2007 13:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
VVV neemt de 3 puntjes mee mee mee.
"vroeger was alles beter"quote:Op zondag 30 december 2007 13:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
"We hebben jeugd om het op te vangen allemaal."
Teveel samson gekeken vroeger.quote:Op zondag 30 december 2007 13:52 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom zeggen die mongolen bij LDL elke week weer Alberto Luque?
Dat mag wel, maar let een beetje op je taalgebruik, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 december 2007 13:51 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wat dan mag ik niet boos worden!!!!
Daar ben ik ook altijd zo bang voor met v Geel he, die verdomde oogkleppenquote:Op zondag 30 december 2007 13:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, stel dat we winnen, dan gaat Van Geel nog echt denken dat we niets nodig hebben
Niks snoepreisjes naar warme oorden. Ze gaan maar lekker elke dag flink trainen in de winterstop. Laat ze op nieuwjaarsdag maar om 9 uur op het trainingsveld verschijnen.quote:Op zondag 30 december 2007 13:52 schreef Jasza het volgende:
Beter geven ze die vakantie in Dubai aan mij ofzo.
quote:Op zondag 30 december 2007 13:50 schreef Noshiba het volgende:
zo een doelpunt is 90% geluk maarja iedereen hier vind het een wereldgoal dus ik zal wel weer de zeurpiet zijn
"Straks komen Davids, Vermaelen en Van der Wiel weer terug, en dan hebben we een behoorlijk elftal op de been. Bovendien moeten we geduld hebben met de nieuwe trainer, en zijn wensen wat betreft spelers. Het is onverstandig om dan zo snel te handelen. Kwaliteit gaat boven kwantiteit" etc.quote:Op zondag 30 december 2007 13:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Daar ben ik ook altijd zo bang voor met v Geel he, die verdomde oogkleppen
Feli.quote:Op zondag 30 december 2007 13:55 schreef BigKahuna het volgende:
Op FM heb ik vanmorgen nog met 5-1 gewonnen van VVV
Met Modric, Boulahrouz en Van der Vaart in de basis
quote:Op zondag 30 december 2007 13:55 schreef BigKahuna het volgende:
Op FM heb ik vanmorgen nog met 5-1 gewonnen van VVV
Met Modric, Boulahrouz en Van der Vaart in de basis
Feyenoord had geen tegengoal in Venloquote:Op zondag 30 december 2007 13:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Aan de andere kant, Feyenoord kwam niet tot scoren in Venlo. Doet Ajax toch al een stuk beter
Zag je hoe ver hij er er vandaan liep in eerste instantie?quote:
Ga er nog harder om schreeuwen, dan krijgen mensen vast zin om het sneller te doen inderdaad.quote:Op zondag 30 december 2007 13:55 schreef Jerooneytje het volgende:
GIFJE?
Die moet eens geschorst worden op al zijn schwalbes!quote:Op zondag 30 december 2007 13:56 schreef Noshiba het volgende:
leuk dat suarez naar z'n hoofd grijpt terwijl hij op z'n arm geraakt word
Uitgescoorde doelpunten tellen dubbelquote:Op zondag 30 december 2007 13:56 schreef giovannie het volgende:
[..]
Feyenoord had geen tegengoal in Venlo
daarom koop je ook spelers als Delorge en Colin, en verkoop je Perez, Sneijder en Babel zonder kwaliteit terug te halen.quote:Op zondag 30 december 2007 13:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"Straks komen Davids, Vermaelen en Van der Wiel weer terug, en dan hebben we een behoorlijk elftal op de been. Bovendien moeten we geduld hebben met de nieuwe trainer, en zijn wensen wat betreft spelers. Het is onverstandig om dan zo snel te handelen. Kwaliteit gaat boven kwantiteit" etc.
Ook in tweede instantie.quote:Op zondag 30 december 2007 13:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zag je hoe ver hij er er vandaan liep in eerste instantie?
HIj heeft al bijna 5 gele kaarten binnenquote:Op zondag 30 december 2007 13:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die moet eens geschorst worden op al zijn schwalbes!
Nu zelf nog winnen tegen de Graafschap. Jullie speelden thuis ook 1-1 tegen VVV...quote:
detailsquote:Op zondag 30 december 2007 13:56 schreef giovannie het volgende:
[..]
Feyenoord had geen tegengoal in Venlo
zei ik ook al maar toen werd er weer gezegd dat ik onzin uitkraamde of een meetlint bij me beeld hadquote:Op zondag 30 december 2007 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan die scheids niet metenOf klopt de tele2 animatie niet?
Bah ik hoor zijn stem gewoon in mijn hoofd dit tekstje opzeggenquote:Op zondag 30 december 2007 13:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"Straks komen Davids, Vermaelen en Van der Wiel weer terug, en dan hebben we een behoorlijk elftal op de been. Bovendien moeten we geduld hebben met de nieuwe trainer, en zijn wensen wat betreft spelers. Het is onverstandig om dan zo snel te handelen. Kwaliteit gaat boven kwantiteit" etc.
quote:Op zondag 30 december 2007 13:55 schreef Jerooneytje het volgende:
GIFJE?
quote:Op zondag 30 december 2007 13:55 schreef giovannie het volgende:
Dit forum loopt steeds vast bij mij ..
[![]()
Ja dat weet ik wel daar hoef je me niet aan te helpen herinnerenquote:Op zondag 30 december 2007 13:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nu zelf nog winnen tegen de Graafschap. Jullie speelden thuis ook 1-1 tegen VVV...
Daar hebben ze wel vaak last van bij Tele2 trouwens. Met die lijn bij buitenspel of het aantal meters. Ligt die bal 2 meter buiten de 16 en dan is de afstand 21 meter ofzoquote:Op zondag 30 december 2007 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan die scheids niet metenOf klopt de tele2 animatie niet?
quote:Op zondag 30 december 2007 13:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel daar hoef je me niet aan te helpen herinneren
Voor het eerst vind ik het ook, laat Urzaiz maar breken..quote:Op zondag 30 december 2007 14:00 schreef toma het volgende:
Breekijzer erin Koster!
Dat komt omdat ze rekenen naar middenpunt van doel, dus schuine lijn is langer hequote:Op zondag 30 december 2007 14:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daar hebben ze wel vaak last van bij Tele2 trouwens. Met die lijn bij buitenspel of het aantal meters. Ligt die bal 2 meter buiten de 16 en dan is de afstand 21 meter ofzo
In het midden van het filmpje ben ik de bal even kwijtquote:Op zondag 30 december 2007 13:55 schreef giovannie het volgende:
Dit forum loopt steeds vast bij mij ..
[ afbeelding ]
Hmm daar zit wel wat in.quote:Op zondag 30 december 2007 14:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze rekenen naar middenpunt van doel, dus schuine lijn is langer he
Beter kijken of bril kopenquote:Op zondag 30 december 2007 14:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In het midden van het filmpje ben ik de bal even kwijt?
Gaan ze een overwinning aan PSV gevenquote:Op zondag 30 december 2007 13:59 schreef BigKahuna het volgende:
NAC gaat PSV geven noh swuah. Jwz.
Laten we hopen dat dat vandaag ook zo is.quote:Op zondag 30 december 2007 14:04 schreef TheGeneral het volgende:
Ach, Ajax zal wel vlak voor tijd de winnende scoren. Zo gaat het meestal.
dat lijkt me lastigquote:Op zondag 30 december 2007 14:07 schreef Jappe90 het volgende:
92e minuut 1-1 Amrabat
Knap, daar het al 1-2 staatquote:Op zondag 30 december 2007 14:07 schreef Jappe90 het volgende:
92e minuut 1-1 Amrabat
quote:Op zondag 30 december 2007 14:07 schreef jorienvdherik het volgende:
als je zo moet winnen, huntelaar had nogeens meer op veld mogen staan
quote:Op zondag 30 december 2007 14:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nu weer een speler die scoort die niet meer op het veld had mogen staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |