Nergens voor nodig idd!quote:Op zondag 30 december 2007 13:49 schreef Urquhart het volgende:
Ik gok op geen versterkingen deze winterstop
Nee, deze keer alle andere verdedigers...quote:Op zondag 30 december 2007 13:49 schreef Mr-Sander het volgende:
Laat me raden: Stond Urby weer lucht te dekken?
toch helemaal niet nodig. Het gaat net zo lekker. Zo zal het bestuur ook wel denken.quote:Op zondag 30 december 2007 13:49 schreef Urquhart het volgende:
Ik gok op geen versterkingen deze winterstop
Wat dan mag ik niet boos worden!!!!quote:Op zondag 30 december 2007 13:50 schreef venomsnake het volgende:
dronkeykong, doe normaal!!
"We hebben jeugd om het op te vangen allemaal."quote:Op zondag 30 december 2007 13:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"Met deze selectie kunnen we kampioen worden"
Idd, stel dat we winnen, dan gaat Van Geel nog echt denken dat we niets nodig hebbenquote:Op zondag 30 december 2007 13:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
VVV neemt de 3 puntjes mee mee mee.
"vroeger was alles beter"quote:Op zondag 30 december 2007 13:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
"We hebben jeugd om het op te vangen allemaal."
Teveel samson gekeken vroeger.quote:Op zondag 30 december 2007 13:52 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom zeggen die mongolen bij LDL elke week weer Alberto Luque?
Dat mag wel, maar let een beetje op je taalgebruik, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 december 2007 13:51 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wat dan mag ik niet boos worden!!!!
Daar ben ik ook altijd zo bang voor met v Geel he, die verdomde oogkleppenquote:Op zondag 30 december 2007 13:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, stel dat we winnen, dan gaat Van Geel nog echt denken dat we niets nodig hebben
Niks snoepreisjes naar warme oorden. Ze gaan maar lekker elke dag flink trainen in de winterstop. Laat ze op nieuwjaarsdag maar om 9 uur op het trainingsveld verschijnen.quote:Op zondag 30 december 2007 13:52 schreef Jasza het volgende:
Beter geven ze die vakantie in Dubai aan mij ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |