quote:Op zondag 30 december 2007 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
misselijk ventje die huntelaar
en hij viel gewoon iets te laatquote:Op zondag 30 december 2007 13:19 schreef Jasza het volgende:
Je kan iets zeggen maar dit was geen schwalbe, werd geraakt maar valt telaat.
ah nu snap ik dat dat liedje voor zijn familie wasquote:Op zondag 30 december 2007 13:20 schreef Jasza het volgende:
Wat een kampjosti die Reekers, wat een kutkop
Ja het is niet moeders mooiste, maar ik had em er graag bij gehad bij ons. Broodquote:Op zondag 30 december 2007 13:20 schreef Jasza het volgende:
Wat een kampjosti die Reekers, wat een kutkop
En een drama speler ook nog is, dat was ik nog vergetenquote:Op zondag 30 december 2007 13:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja het is niet moeders mooiste, maar ik had em er graag bij gehad bij ons. Brood
quote:Op zondag 30 december 2007 13:21 schreef RayMania het volgende:
Ging echt nergens over. Geen opbouw, alles via de lucht. Stekelenburg die constant maar wegtrapt, Emanuelson die fout op fout stapelt. Triest.
vvv met meer balbezitquote:Op zondag 30 december 2007 13:21 schreef Noshiba het volgende:
schoten op doel 2-1
We zijn de beste van heel Ijsland, altijd de eerste blablaquote:Op zondag 30 december 2007 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is weer on-ajax.. Wat een kutwedstrijd.
Een andere kakkerlak die geen verstand van voetbal heeftquote:Op zondag 30 december 2007 13:22 schreef borisz het volgende:
Pierre als analist tegenwoordig ?
ik zie die klote furby alleen maar op de grond vallen de hele fucking tijd, ik hoop echt dat Davids hem een keer goed wakker schreeuwt want wat een drama is die jongen...quote:Op zondag 30 december 2007 13:21 schreef RayMania het volgende:
Ging echt nergens over. Geen opbouw, alles via de lucht. Stekelenburg die constant maar wegtrapt, Emanuelson die fout op fout stapelt. Triest.
Volgens mij kreeg ie er toch echt zelf een?quote:Op zondag 30 december 2007 13:18 schreef DarkShine het volgende:
Er zou eens een wedstrijd niemand neergaan door de ellebogen van broer konijn.
mag vaker komen hoor,quote:Op zondag 30 december 2007 13:22 schreef borisz het volgende:
Ik hoop dat Tottenham zo gek is om hem te kopen.quote:Op zondag 30 december 2007 13:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik zie die klote furby alleen maar op de grond vallen de hele fucking tijd, ik hoop echt dat Davids hem een keer goed wakker schreeuwt want wat een drama is die jongen...
Wetzel heeft het daar gewoon goed voor elkaar. Neemt niet weg dat Ajax dan nog gewoon beter moet zijn, maar dat is verre van het geval...quote:Op zondag 30 december 2007 13:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Niet onaardig 0-1 bij rust. We spelen een groot deel van de eerste helft met 9 man (Kennedy, Emanuelson) Het is wel iets beter na het inbrengen van Maduro.
Verder complimenten voor VVV; leuke ploeg die gewoon naar zijn mogelijkheden speelt.
Marc van Hintum heeft een nieuwe baan hequote:Op zondag 30 december 2007 13:22 schreef borisz het volgende:
En maar ontkennen donderdag in de studioquote:Op zondag 30 december 2007 13:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Marc van Hintum heeft een nieuwe baan he
Ik hoop het ook, maar volgens mij kocht Tottenham een of 2 dagen na dat bericht op ajax.nl een verdediger...quote:Op zondag 30 december 2007 13:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik hoop dat Tottenham zo gek is om hem te kopen.
Kennedy speelde als een krant. Ik ben benieuwd hoelang Emanuelson nog blijft staan. Zet Schilder maar op zijn plaats.quote:Op zondag 30 december 2007 13:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En maar ontkennen donderdag in de studio![]()
Pierre, '' Kennedy was een gevaar voor zijn eigen ploeg''
het wordt ook per wedstrijd erger.quote:Op zondag 30 december 2007 13:28 schreef Doc het volgende:
Ik vind het wel grappig dat men langzaamaan dezelfde visie over Urby begint te krijgen die ik al een tijdje heb ...
Hoelang kan men nog van on-ajax spreken? Hoe lang kan je vast blijven klampen aan het 'oude' ajax?quote:Op zondag 30 december 2007 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is weer on-ajax.. Wat een kutwedstrijd.
Weer ja. Voor de zoveelste keer dit seizoen.quote:Op zondag 30 december 2007 13:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hands Suarez dus bij de goal.
Zal wel weer zo'n gestole overwinning worden voor ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |