Was zeker rood geweest.quote:Op zondag 30 december 2007 13:11 schreef Noshiba het volgende:
[..]
viel mij ook op idd hij had makkelijk kunnen gaan liggen
hij kan echt helemaal niks met z'n linksquote:Op zondag 30 december 2007 13:11 schreef Jasza het volgende:
Wtf is dat voor pass man tsjonge jonge jonge.
Ik ben meer voetballiefhebber dan de typische clubaanhanger, maar Vitesse is sort of mijn clubje.quote:
Van Gaal?quote:Op zondag 30 december 2007 13:11 schreef Noshiba het volgende:
WHAT THE FOCK LOUIS?
Het zal toch nietquote:Op zondag 30 december 2007 13:12 schreef Urquhart het volgende:
Urzaiz schijnt warm te lopen (?)
AHAHAHHA HAHAHAHA HAHAHAH GRAPPPIIIIGGGGquote:
Sinds zijn cultheld bestaan op dit forum heeft hij niet meer meegedaan, het wordt de hoogste tijdquote:
Snap ik ook niet, die begon steeds beter te wordenquote:Op zondag 30 december 2007 13:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom staat luque er verdomme niet in
Als ik hun goed gevulde stadion zo zie dan begrijp ik dat er meer liefhebbers dan aanhangers zijnquote:Op zondag 30 december 2007 13:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik ben meer voetballiefhebber dan de typische clubaanhanger, maar Vitesse is sort of mijn clubje.
Hij groeide steeds meer in het spel en begon net belangrijk te worden, maar gare kut suarez krijgt gewoon de voorkeurquote:Op zondag 30 december 2007 13:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, die begon steeds beter te worden
Ja, maar Koster ziet het blijkbaar niet in hem zitten.quote:Op zondag 30 december 2007 13:15 schreef Damzkieee het volgende:
Luque kan toch ook gewoon op 10 spelen?
Zonde voor een aankoop van 6 (?) miljoen.quote:Op zondag 30 december 2007 13:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, maar Koster ziet het blijkbaar niet in hem zitten.
Logisch hij moet het van zijn snelheid hebben die natuurlijk nog beter opvalt als de tegenstanders 60 min in de benen hebben zitten...quote:Op zondag 30 december 2007 13:16 schreef dronkeykong het volgende:
Rommedahl vind ik persoonlijk ook niet goed in de basis, als hij invalt ontstaat er meer gevaar.
Tja, toen zat Ten Cate er nogquote:Op zondag 30 december 2007 13:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zonde voor een aankoop van 6 (?) miljoen.
En dat verwijt ik Koster absoluut.quote:Op zondag 30 december 2007 13:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, maar Koster ziet het blijkbaar niet in hem zitten.
Groot stadion hequote:Op zondag 30 december 2007 13:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als ik hun goed gevulde stadion zo zie dan begrijp ik dat er meer liefhebbers dan aanhangers zijn
Ach volgend jaar zal het stadion weer voor 3/4e leeg zijn in de toto-divisiequote:
Het zou een prachtig stadion zijn als die verdomde hoeken ook gewoon stoeltjes hadden.quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
misselijk ventje die huntelaar
en hij viel gewoon iets te laatquote:Op zondag 30 december 2007 13:19 schreef Jasza het volgende:
Je kan iets zeggen maar dit was geen schwalbe, werd geraakt maar valt telaat.
ah nu snap ik dat dat liedje voor zijn familie wasquote:Op zondag 30 december 2007 13:20 schreef Jasza het volgende:
Wat een kampjosti die Reekers, wat een kutkop
Ja het is niet moeders mooiste, maar ik had em er graag bij gehad bij ons. Broodquote:Op zondag 30 december 2007 13:20 schreef Jasza het volgende:
Wat een kampjosti die Reekers, wat een kutkop
En een drama speler ook nog is, dat was ik nog vergetenquote:Op zondag 30 december 2007 13:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja het is niet moeders mooiste, maar ik had em er graag bij gehad bij ons. Brood
quote:Op zondag 30 december 2007 13:21 schreef RayMania het volgende:
Ging echt nergens over. Geen opbouw, alles via de lucht. Stekelenburg die constant maar wegtrapt, Emanuelson die fout op fout stapelt. Triest.
vvv met meer balbezitquote:Op zondag 30 december 2007 13:21 schreef Noshiba het volgende:
schoten op doel 2-1
We zijn de beste van heel Ijsland, altijd de eerste blablaquote:Op zondag 30 december 2007 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is weer on-ajax.. Wat een kutwedstrijd.
Een andere kakkerlak die geen verstand van voetbal heeftquote:Op zondag 30 december 2007 13:22 schreef borisz het volgende:
Pierre als analist tegenwoordig ?
ik zie die klote furby alleen maar op de grond vallen de hele fucking tijd, ik hoop echt dat Davids hem een keer goed wakker schreeuwt want wat een drama is die jongen...quote:Op zondag 30 december 2007 13:21 schreef RayMania het volgende:
Ging echt nergens over. Geen opbouw, alles via de lucht. Stekelenburg die constant maar wegtrapt, Emanuelson die fout op fout stapelt. Triest.
Volgens mij kreeg ie er toch echt zelf een?quote:Op zondag 30 december 2007 13:18 schreef DarkShine het volgende:
Er zou eens een wedstrijd niemand neergaan door de ellebogen van broer konijn.
mag vaker komen hoor,quote:Op zondag 30 december 2007 13:22 schreef borisz het volgende:
Ik hoop dat Tottenham zo gek is om hem te kopen.quote:Op zondag 30 december 2007 13:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik zie die klote furby alleen maar op de grond vallen de hele fucking tijd, ik hoop echt dat Davids hem een keer goed wakker schreeuwt want wat een drama is die jongen...
Wetzel heeft het daar gewoon goed voor elkaar. Neemt niet weg dat Ajax dan nog gewoon beter moet zijn, maar dat is verre van het geval...quote:Op zondag 30 december 2007 13:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Niet onaardig 0-1 bij rust. We spelen een groot deel van de eerste helft met 9 man (Kennedy, Emanuelson) Het is wel iets beter na het inbrengen van Maduro.
Verder complimenten voor VVV; leuke ploeg die gewoon naar zijn mogelijkheden speelt.
Marc van Hintum heeft een nieuwe baan hequote:Op zondag 30 december 2007 13:22 schreef borisz het volgende:
En maar ontkennen donderdag in de studioquote:Op zondag 30 december 2007 13:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Marc van Hintum heeft een nieuwe baan he
Ik hoop het ook, maar volgens mij kocht Tottenham een of 2 dagen na dat bericht op ajax.nl een verdediger...quote:Op zondag 30 december 2007 13:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik hoop dat Tottenham zo gek is om hem te kopen.
Kennedy speelde als een krant. Ik ben benieuwd hoelang Emanuelson nog blijft staan. Zet Schilder maar op zijn plaats.quote:Op zondag 30 december 2007 13:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En maar ontkennen donderdag in de studio![]()
Pierre, '' Kennedy was een gevaar voor zijn eigen ploeg''
het wordt ook per wedstrijd erger.quote:Op zondag 30 december 2007 13:28 schreef Doc het volgende:
Ik vind het wel grappig dat men langzaamaan dezelfde visie over Urby begint te krijgen die ik al een tijdje heb ...
Hoelang kan men nog van on-ajax spreken? Hoe lang kan je vast blijven klampen aan het 'oude' ajax?quote:Op zondag 30 december 2007 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is weer on-ajax.. Wat een kutwedstrijd.
Weer ja. Voor de zoveelste keer dit seizoen.quote:Op zondag 30 december 2007 13:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hands Suarez dus bij de goal.
Zal wel weer zo'n gestole overwinning worden voor ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |