Ach laat zequote:Op zondag 30 december 2007 12:57 schreef Noshiba het volgende:
alle joden zijn homo's zingen alle jochies met een vvv sjaal voor hun neus en denken dat ze hooligans zijn
VVV - Ajax AFCquote:Op zondag 30 december 2007 12:53 schreef Westplaya het volgende:
Trouwens is er iemand vandaag die de gifjes verzorgt?
quote:Op zondag 30 december 2007 12:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ach laat zevolgend jaar is het weer afgelopen.
Niet zoveel als dit jaar hoor, nu heb je soms 3 a 4 van die uitslagen per speelrondequote:Op zondag 30 december 2007 12:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die uitslagen heb je elk jaar, en was er gisteren niet ook een 6-4 uitslag in Engeland. Dat soort uitslagen zijn er dit jaar ook regelmatig in Engeland, dus dat zegt helemaal niets.
Daar is ie weerquote:Op zondag 30 december 2007 12:58 schreef giovannie het volgende:
[..]
VVV - Ajax AFC
Historie statistieken voorafgaand.
Opstellingen VVV en Ajax.
Geen buitenspel voor Amrabat; wel teruggefloten.
Grote kans voor Jason Oost.
Wintjens voor Huntelaar.
Kijk ook: http://sadeleer.nl/Archive/index.php?topic=68.0
quote:Op zondag 30 december 2007 12:58 schreef giovannie het volgende:
[..]
VVV - Ajax AFC
Historie statistieken voorafgaand.
Opstellingen VVV en Ajax.
Geen buitenspel voor Amrabat; wel teruggefloten.
Grote kans voor Jason Oost.
Wintjens voor Huntelaar.
Kijk ook: http://sadeleer.nl/Archive/index.php?topic=68.0
Denk toch echt dat WillemII, Heracles en Excelsior nacompetitie spelenquote:Op zondag 30 december 2007 12:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat hij z'n salaris verdientquote:Op zondag 30 december 2007 13:01 schreef dronkeykong het volgende:
Wat doet Kennedy eigenlijk op het veld
quote:Op zondag 30 december 2007 13:01 schreef dronkeykong het volgende:
Wat doen kennedy,urby en louis eigenlijk op het veld
Ik snap niet dat Koster Luque er niet in zet ipv Kennedyquote:Op zondag 30 december 2007 13:01 schreef dronkeykong het volgende:
Wat doet Kennedy eigenlijk op het veld
Vind ik knap. Volgens mij spelen er maar 2 nacompetitie.quote:Op zondag 30 december 2007 13:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Denk toch echt dat WillemII, Heracles en Excelsior nacompetitie spelen
Jaja, bedoel 1 ervan degradeerd direct en andere 2 nacompetitiequote:Op zondag 30 december 2007 13:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vind ik knap. Volgens mij spelen er maar 2 nacompetitie.
je was me net voorquote:Op zondag 30 december 2007 13:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vind ik knap. Volgens mij spelen er maar 2 nacompetitie.
quote:Op zondag 30 december 2007 13:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Jaja, bedoel 1 ervan degradeerd direct en andere 2 nacompetitie
zeur
Omg nu al?quote:Op zondag 30 december 2007 13:04 schreef jorienvdherik het volgende:
maduro er in voor kennedy haha
Die raapt, met alle respect, veel te vele onnodige kaarten!quote:
Ja, want de verdedidiging is al zo sterk in de omschakelingquote:Op zondag 30 december 2007 13:05 schreef Chadi het volgende:
Slimme zet.. wat mij betreft nog een middenvelder erin verdediger eruit.
ik wil hem ook nog wel op de fiets brengen is toch kosten besparend?quote:
Emanuelson gewoon doorschuiven naar het middenveld.quote:Op zondag 30 december 2007 13:05 schreef Chadi het volgende:
Slimme zet.. wat mij betreft nog een middenvelder erin verdediger eruit.
Modric is net zo duur als 10 ArenA'squote:Op zondag 30 december 2007 13:07 schreef BigKahuna het volgende:
Modric zou in z'n eentje van VVV winnen
ja wat nou, omdat ik de zin niet helemaal juist formuleer beetje bijdehand gaan doen.... maar goed van jullie 2 hebben we volgend jaar geen last meer.... jupiler topic kom ik niet.quote:
Joden lopen altijd weg ofzo zongen ze?quote:Op zondag 30 december 2007 13:06 schreef Noshiba het volgende:
joden zijn de?
Wat is jouw clubje dan?quote:Op zondag 30 december 2007 13:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
ja wat nou, omdat ik de zin niet helemaal juist formuleer beetje bijdehand gaan doen.... maar goed van jullie 2 hebben we volgend jaar geen last meer.... jupiler topic kom ik niet.
Nee dan kan je direct druk op de bal zettenquote:Op zondag 30 december 2007 13:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja, want de verdedidiging is al zo sterk in de omschakeling
Samen met Gabri. Al doet die de laatste tijd rustig aan, gelukkig maarquote:Op zondag 30 december 2007 13:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die raapt, met alle respect, veel te vele onnodige kaarten!
linksback behoord nog steeds tot de verdediging.quote:Op zondag 30 december 2007 13:08 schreef Damzkieee het volgende:
Emanuelson staat standaard al op het middenveld
De ajax fans??quote:Op zondag 30 december 2007 13:08 schreef jorienvdherik het volgende:
koster neem je rotzooi mee, zingen ze
Het is wel humor. VVV mag van ons winnen, erin blijven whatever. Maar opkijken dat ze tegen ons doenquote:Op zondag 30 december 2007 12:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zal je net zien , type ik iets , scoort Ajaxquote:Op zondag 30 december 2007 13:09 schreef Enchanter het volgende:
Ben net wakker , maar als ik het zo lees , had ik beter kunnen blijven liggen , ik mis niks
Ik bedoel meer dat hij zijn positie niet weet te houdenquote:Op zondag 30 december 2007 13:09 schreef toma het volgende:
[..]
linksback behoord nog steeds tot de verdediging.
Ajax kennende kun je daar wel vanuit gaanquote:Op zondag 30 december 2007 13:10 schreef venomsnake het volgende:
Wordt nog wel 1-1 als Ajax zo blijft voetballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |