zei ik ook al maar toen werd er weer gezegd dat ik onzin uitkraamde of een meetlint bij me beeld hadquote:Op zondag 30 december 2007 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan die scheids niet metenOf klopt de tele2 animatie niet?
Bah ik hoor zijn stem gewoon in mijn hoofd dit tekstje opzeggenquote:Op zondag 30 december 2007 13:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"Straks komen Davids, Vermaelen en Van der Wiel weer terug, en dan hebben we een behoorlijk elftal op de been. Bovendien moeten we geduld hebben met de nieuwe trainer, en zijn wensen wat betreft spelers. Het is onverstandig om dan zo snel te handelen. Kwaliteit gaat boven kwantiteit" etc.
quote:Op zondag 30 december 2007 13:55 schreef Jerooneytje het volgende:
GIFJE?
quote:Op zondag 30 december 2007 13:55 schreef giovannie het volgende:
Dit forum loopt steeds vast bij mij ..
[![]()
Ja dat weet ik wel daar hoef je me niet aan te helpen herinnerenquote:Op zondag 30 december 2007 13:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nu zelf nog winnen tegen de Graafschap. Jullie speelden thuis ook 1-1 tegen VVV...
Daar hebben ze wel vaak last van bij Tele2 trouwens. Met die lijn bij buitenspel of het aantal meters. Ligt die bal 2 meter buiten de 16 en dan is de afstand 21 meter ofzoquote:Op zondag 30 december 2007 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan die scheids niet metenOf klopt de tele2 animatie niet?
quote:Op zondag 30 december 2007 13:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel daar hoef je me niet aan te helpen herinneren
Voor het eerst vind ik het ook, laat Urzaiz maar breken..quote:Op zondag 30 december 2007 14:00 schreef toma het volgende:
Breekijzer erin Koster!
Dat komt omdat ze rekenen naar middenpunt van doel, dus schuine lijn is langer hequote:Op zondag 30 december 2007 14:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Daar hebben ze wel vaak last van bij Tele2 trouwens. Met die lijn bij buitenspel of het aantal meters. Ligt die bal 2 meter buiten de 16 en dan is de afstand 21 meter ofzo
In het midden van het filmpje ben ik de bal even kwijtquote:Op zondag 30 december 2007 13:55 schreef giovannie het volgende:
Dit forum loopt steeds vast bij mij ..
[ afbeelding ]
Hmm daar zit wel wat in.quote:Op zondag 30 december 2007 14:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze rekenen naar middenpunt van doel, dus schuine lijn is langer he
Beter kijken of bril kopenquote:Op zondag 30 december 2007 14:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In het midden van het filmpje ben ik de bal even kwijt?
Gaan ze een overwinning aan PSV gevenquote:Op zondag 30 december 2007 13:59 schreef BigKahuna het volgende:
NAC gaat PSV geven noh swuah. Jwz.
Laten we hopen dat dat vandaag ook zo is.quote:Op zondag 30 december 2007 14:04 schreef TheGeneral het volgende:
Ach, Ajax zal wel vlak voor tijd de winnende scoren. Zo gaat het meestal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |