Niks snoepreisjes naar warme oorden. Ze gaan maar lekker elke dag flink trainen in de winterstop. Laat ze op nieuwjaarsdag maar om 9 uur op het trainingsveld verschijnen.quote:Op zondag 30 december 2007 13:52 schreef Jasza het volgende:
Beter geven ze die vakantie in Dubai aan mij ofzo.
quote:Op zondag 30 december 2007 13:50 schreef Noshiba het volgende:
zo een doelpunt is 90% geluk maarja iedereen hier vind het een wereldgoal dus ik zal wel weer de zeurpiet zijn
"Straks komen Davids, Vermaelen en Van der Wiel weer terug, en dan hebben we een behoorlijk elftal op de been. Bovendien moeten we geduld hebben met de nieuwe trainer, en zijn wensen wat betreft spelers. Het is onverstandig om dan zo snel te handelen. Kwaliteit gaat boven kwantiteit" etc.quote:Op zondag 30 december 2007 13:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Daar ben ik ook altijd zo bang voor met v Geel he, die verdomde oogkleppen
Feli.quote:Op zondag 30 december 2007 13:55 schreef BigKahuna het volgende:
Op FM heb ik vanmorgen nog met 5-1 gewonnen van VVV
Met Modric, Boulahrouz en Van der Vaart in de basis
quote:Op zondag 30 december 2007 13:55 schreef BigKahuna het volgende:
Op FM heb ik vanmorgen nog met 5-1 gewonnen van VVV
Met Modric, Boulahrouz en Van der Vaart in de basis
Feyenoord had geen tegengoal in Venloquote:Op zondag 30 december 2007 13:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Aan de andere kant, Feyenoord kwam niet tot scoren in Venlo. Doet Ajax toch al een stuk beter
Zag je hoe ver hij er er vandaan liep in eerste instantie?quote:
Ga er nog harder om schreeuwen, dan krijgen mensen vast zin om het sneller te doen inderdaad.quote:Op zondag 30 december 2007 13:55 schreef Jerooneytje het volgende:
GIFJE?
Die moet eens geschorst worden op al zijn schwalbes!quote:Op zondag 30 december 2007 13:56 schreef Noshiba het volgende:
leuk dat suarez naar z'n hoofd grijpt terwijl hij op z'n arm geraakt word
Uitgescoorde doelpunten tellen dubbelquote:Op zondag 30 december 2007 13:56 schreef giovannie het volgende:
[..]
Feyenoord had geen tegengoal in Venlo
daarom koop je ook spelers als Delorge en Colin, en verkoop je Perez, Sneijder en Babel zonder kwaliteit terug te halen.quote:Op zondag 30 december 2007 13:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"Straks komen Davids, Vermaelen en Van der Wiel weer terug, en dan hebben we een behoorlijk elftal op de been. Bovendien moeten we geduld hebben met de nieuwe trainer, en zijn wensen wat betreft spelers. Het is onverstandig om dan zo snel te handelen. Kwaliteit gaat boven kwantiteit" etc.
Ook in tweede instantie.quote:Op zondag 30 december 2007 13:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zag je hoe ver hij er er vandaan liep in eerste instantie?
HIj heeft al bijna 5 gele kaarten binnenquote:Op zondag 30 december 2007 13:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die moet eens geschorst worden op al zijn schwalbes!
Nu zelf nog winnen tegen de Graafschap. Jullie speelden thuis ook 1-1 tegen VVV...quote:
detailsquote:Op zondag 30 december 2007 13:56 schreef giovannie het volgende:
[..]
Feyenoord had geen tegengoal in Venlo
zei ik ook al maar toen werd er weer gezegd dat ik onzin uitkraamde of een meetlint bij me beeld hadquote:Op zondag 30 december 2007 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan die scheids niet metenOf klopt de tele2 animatie niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |