De Koel, een nostalgisch gezellig stadion heb je commentaar heb terwijl je eigen club in een kil blok beton speelt?quote:Op zondag 30 december 2007 12:39 schreef Noshiba het volgende:
[..]
wat is dat dan voor een domme opmerking?
hebben wij geen stadion dan? verwoord het eens anders dan!quote:Op zondag 30 december 2007 12:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De Koel, een nostalgisch gezellig stadion heb je commentaar heb terwijl je eigen club in een kil blok beton speelt?
Populair begrip is dit, en totaal niet van toepassing. Dan zijn er dus maar 6 a 7 competities die iets betekenen en de rest is niets waard. Onzin dus.quote:
idd laat Luque maar spelen.quote:Op zondag 30 december 2007 12:47 schreef Jasza het volgende:
Jeej Suarez, kut ego gatverdamme, eruit ermee.
Ik kan me tijden herinneren dat dit niet wekelijks aan de orde was.quote:Op zondag 30 december 2007 12:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Populair begrip is dit, en totaal niet van toepassing. Dan zijn er dus maar 6 a 7 competities die iets betekenen en de rest is niets waard. Onzin dus.
Waar is Luque eigenlijk? Vind ik wel een goede speler.quote:
ArenA een stadion noemen? Nope!quote:Op zondag 30 december 2007 12:45 schreef Noshiba het volgende:
[..]
hebben wij geen stadion dan? verwoord het eens anders dan!
quote:Op zondag 30 december 2007 12:46 schreef jorienvdherik het volgende:
de dag dat suarezAmrabat gaat overspelen...
Ja maar jongen, dit gebeurt zo vaak. Onze competitie zit in een bepaalde cirkel. Dan gaat het weer goed, dan weer iets minder. Kijk Schotland is volgens jou vast geen MickeyMouse competitie, omdat Celtic, Rangers en Aberdeen ver komen in Europa. En dan ga je naar volgend seizoen kijken en dan is het weer allemaal omgedraaid.quote:Op zondag 30 december 2007 12:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik kan me tijden herinneren dat dit niet wekelijks aan de orde was.
Je meent het johquote:Op zondag 30 december 2007 12:50 schreef Blawh het volgende:
Je zou toch denken dat Ajax niet hetzelfde wil zien gebeuren als tegen Excelsior? Wat een kutelftal, wat een kutmentaliteit.
Raakte die de bal waarschijnlijk verkeerd, want hij probeert het altijd zelfquote:Op zondag 30 december 2007 12:50 schreef Damzkieee het volgende:
Toch 7 assists Suaréz.
quote:Op zondag 30 december 2007 12:51 schreef Eppie_NL het volgende:
ik weet waarom Suarez niet wil overspelen....want hij weet dat zijn passjes nooit aankomen
Hij is niet de enigequote:Op zondag 30 december 2007 12:52 schreef Dos37 het volgende:
Kennedy wat een knooierd bij Ajax.
Kennedy staat ook niet op zn plek, hij moet rechts op het middenveld staan ipv op 10.quote:Op zondag 30 december 2007 12:52 schreef Dos37 het volgende:
Kennedy wat een knooierd bij Ajax.
Ze willen wel heel precies Excelsior uit overdoenquote:Op zondag 30 december 2007 12:53 schreef Jasza het volgende:
LEER CORNERS NEMEN GVD.
excelsior deja vu!quote:Op zondag 30 december 2007 12:53 schreef Jasza het volgende:
LEER CORNERS NEMEN GVD.
happel had er zojuist eenquote:Op zondag 30 december 2007 12:53 schreef Westplaya het volgende:
Trouwens is er iemand vandaag die de gifjes verzorgt?
Precies, ik vind 1 keer wel genoeg.quote:Op zondag 30 december 2007 12:50 schreef Blawh het volgende:
Je zou toch denken dat Ajax niet hetzelfde wil zien gebeuren als tegen Excelsior? Wat een kutelftal, wat een kutmentaliteit.
Niet alleen daar, elke wedsstrijd, hoevaak heeft Ajax een kopgoal uit een corner gemaakt?quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 12:54 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Precies, ik vind 1 keer wel genoeg.
Dit is een overgangsjaarquote:Op zondag 30 december 2007 12:54 schreef TheArt het volgende:
Het vreemde is; je denkt seizoen weer dat het niet erger kan, en elk seizoen overtreffen ze zichzelf.
Bij ons uit hadden ze een mazzeltje van Huntelaar en een gemiste pingel van ons nodigquote:Op zondag 30 december 2007 12:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niet alleen daar, elke wedsstrijd, hoevaak heeft Ajax een kopgoal uit een corner gemaakt?
0x dit seizoen volgens mij
quote:Op zondag 30 december 2007 12:54 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Precies, ik vind 1 keer wel genoeg.
quote:Op zondag 30 december 2007 12:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bij ons uit hadden ze een mazzeltje van Huntelaar en een gemiste pingel van ons nodig
In Talpa-termen is dat per definitie "spectaculair"quote:Op zondag 30 december 2007 12:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
En de competitie dit jaar is wel een beetje crap ja.... talloze uitslagen als 8-1, 9-0, 6-1, 4-3 etc
Die uitslagen heb je elk jaar, en was er gisteren niet ook een 6-4 uitslag in Engeland. Dat soort uitslagen zijn er dit jaar ook regelmatig in Engeland, dus dat zegt helemaal niets.quote:Op zondag 30 december 2007 12:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
En de competitie dit jaar is wel een beetje crap ja.... talloze uitslagen als 8-1, 9-0, 6-1, 4-3 etc en teams als ajax die gewoon bijna weggespeeld worden door een VVV. De gehele top 3 is wisselvallig als de pest.
Ach laat zequote:Op zondag 30 december 2007 12:57 schreef Noshiba het volgende:
alle joden zijn homo's zingen alle jochies met een vvv sjaal voor hun neus en denken dat ze hooligans zijn
VVV - Ajax AFCquote:Op zondag 30 december 2007 12:53 schreef Westplaya het volgende:
Trouwens is er iemand vandaag die de gifjes verzorgt?
quote:Op zondag 30 december 2007 12:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ach laat zevolgend jaar is het weer afgelopen.
Niet zoveel als dit jaar hoor, nu heb je soms 3 a 4 van die uitslagen per speelrondequote:Op zondag 30 december 2007 12:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die uitslagen heb je elk jaar, en was er gisteren niet ook een 6-4 uitslag in Engeland. Dat soort uitslagen zijn er dit jaar ook regelmatig in Engeland, dus dat zegt helemaal niets.
Daar is ie weerquote:Op zondag 30 december 2007 12:58 schreef giovannie het volgende:
[..]
VVV - Ajax AFC
Historie statistieken voorafgaand.
Opstellingen VVV en Ajax.
Geen buitenspel voor Amrabat; wel teruggefloten.
Grote kans voor Jason Oost.
Wintjens voor Huntelaar.
Kijk ook: http://sadeleer.nl/Archive/index.php?topic=68.0
quote:Op zondag 30 december 2007 12:58 schreef giovannie het volgende:
[..]
VVV - Ajax AFC
Historie statistieken voorafgaand.
Opstellingen VVV en Ajax.
Geen buitenspel voor Amrabat; wel teruggefloten.
Grote kans voor Jason Oost.
Wintjens voor Huntelaar.
Kijk ook: http://sadeleer.nl/Archive/index.php?topic=68.0
Denk toch echt dat WillemII, Heracles en Excelsior nacompetitie spelenquote:Op zondag 30 december 2007 12:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat hij z'n salaris verdientquote:Op zondag 30 december 2007 13:01 schreef dronkeykong het volgende:
Wat doet Kennedy eigenlijk op het veld
quote:Op zondag 30 december 2007 13:01 schreef dronkeykong het volgende:
Wat doen kennedy,urby en louis eigenlijk op het veld
Ik snap niet dat Koster Luque er niet in zet ipv Kennedyquote:Op zondag 30 december 2007 13:01 schreef dronkeykong het volgende:
Wat doet Kennedy eigenlijk op het veld
Vind ik knap. Volgens mij spelen er maar 2 nacompetitie.quote:Op zondag 30 december 2007 13:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Denk toch echt dat WillemII, Heracles en Excelsior nacompetitie spelen
Jaja, bedoel 1 ervan degradeerd direct en andere 2 nacompetitiequote:Op zondag 30 december 2007 13:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vind ik knap. Volgens mij spelen er maar 2 nacompetitie.
je was me net voorquote:Op zondag 30 december 2007 13:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vind ik knap. Volgens mij spelen er maar 2 nacompetitie.
quote:Op zondag 30 december 2007 13:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Jaja, bedoel 1 ervan degradeerd direct en andere 2 nacompetitie
zeur
Omg nu al?quote:Op zondag 30 december 2007 13:04 schreef jorienvdherik het volgende:
maduro er in voor kennedy haha
Die raapt, met alle respect, veel te vele onnodige kaarten!quote:
Ja, want de verdedidiging is al zo sterk in de omschakelingquote:Op zondag 30 december 2007 13:05 schreef Chadi het volgende:
Slimme zet.. wat mij betreft nog een middenvelder erin verdediger eruit.
ik wil hem ook nog wel op de fiets brengen is toch kosten besparend?quote:
Emanuelson gewoon doorschuiven naar het middenveld.quote:Op zondag 30 december 2007 13:05 schreef Chadi het volgende:
Slimme zet.. wat mij betreft nog een middenvelder erin verdediger eruit.
Modric is net zo duur als 10 ArenA'squote:Op zondag 30 december 2007 13:07 schreef BigKahuna het volgende:
Modric zou in z'n eentje van VVV winnen
ja wat nou, omdat ik de zin niet helemaal juist formuleer beetje bijdehand gaan doen.... maar goed van jullie 2 hebben we volgend jaar geen last meer.... jupiler topic kom ik niet.quote:
Joden lopen altijd weg ofzo zongen ze?quote:Op zondag 30 december 2007 13:06 schreef Noshiba het volgende:
joden zijn de?
Wat is jouw clubje dan?quote:Op zondag 30 december 2007 13:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
ja wat nou, omdat ik de zin niet helemaal juist formuleer beetje bijdehand gaan doen.... maar goed van jullie 2 hebben we volgend jaar geen last meer.... jupiler topic kom ik niet.
Nee dan kan je direct druk op de bal zettenquote:Op zondag 30 december 2007 13:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja, want de verdedidiging is al zo sterk in de omschakeling
Samen met Gabri. Al doet die de laatste tijd rustig aan, gelukkig maarquote:Op zondag 30 december 2007 13:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die raapt, met alle respect, veel te vele onnodige kaarten!
linksback behoord nog steeds tot de verdediging.quote:Op zondag 30 december 2007 13:08 schreef Damzkieee het volgende:
Emanuelson staat standaard al op het middenveld
De ajax fans??quote:Op zondag 30 december 2007 13:08 schreef jorienvdherik het volgende:
koster neem je rotzooi mee, zingen ze
Het is wel humor. VVV mag van ons winnen, erin blijven whatever. Maar opkijken dat ze tegen ons doenquote:Op zondag 30 december 2007 12:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zal je net zien , type ik iets , scoort Ajaxquote:Op zondag 30 december 2007 13:09 schreef Enchanter het volgende:
Ben net wakker , maar als ik het zo lees , had ik beter kunnen blijven liggen , ik mis niks
Ik bedoel meer dat hij zijn positie niet weet te houdenquote:Op zondag 30 december 2007 13:09 schreef toma het volgende:
[..]
linksback behoord nog steeds tot de verdediging.
Ajax kennende kun je daar wel vanuit gaanquote:Op zondag 30 december 2007 13:10 schreef venomsnake het volgende:
Wordt nog wel 1-1 als Ajax zo blijft voetballen
Was zeker rood geweest.quote:Op zondag 30 december 2007 13:11 schreef Noshiba het volgende:
[..]
viel mij ook op idd hij had makkelijk kunnen gaan liggen
hij kan echt helemaal niks met z'n linksquote:Op zondag 30 december 2007 13:11 schreef Jasza het volgende:
Wtf is dat voor pass man tsjonge jonge jonge.
Ik ben meer voetballiefhebber dan de typische clubaanhanger, maar Vitesse is sort of mijn clubje.quote:
Van Gaal?quote:Op zondag 30 december 2007 13:11 schreef Noshiba het volgende:
WHAT THE FOCK LOUIS?
Het zal toch nietquote:Op zondag 30 december 2007 13:12 schreef Urquhart het volgende:
Urzaiz schijnt warm te lopen (?)
AHAHAHHA HAHAHAHA HAHAHAH GRAPPPIIIIGGGGquote:
Sinds zijn cultheld bestaan op dit forum heeft hij niet meer meegedaan, het wordt de hoogste tijdquote:
Snap ik ook niet, die begon steeds beter te wordenquote:Op zondag 30 december 2007 13:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom staat luque er verdomme niet in
Als ik hun goed gevulde stadion zo zie dan begrijp ik dat er meer liefhebbers dan aanhangers zijnquote:Op zondag 30 december 2007 13:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik ben meer voetballiefhebber dan de typische clubaanhanger, maar Vitesse is sort of mijn clubje.
Hij groeide steeds meer in het spel en begon net belangrijk te worden, maar gare kut suarez krijgt gewoon de voorkeurquote:Op zondag 30 december 2007 13:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, die begon steeds beter te worden
Ja, maar Koster ziet het blijkbaar niet in hem zitten.quote:Op zondag 30 december 2007 13:15 schreef Damzkieee het volgende:
Luque kan toch ook gewoon op 10 spelen?
Zonde voor een aankoop van 6 (?) miljoen.quote:Op zondag 30 december 2007 13:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, maar Koster ziet het blijkbaar niet in hem zitten.
Logisch hij moet het van zijn snelheid hebben die natuurlijk nog beter opvalt als de tegenstanders 60 min in de benen hebben zitten...quote:Op zondag 30 december 2007 13:16 schreef dronkeykong het volgende:
Rommedahl vind ik persoonlijk ook niet goed in de basis, als hij invalt ontstaat er meer gevaar.
Tja, toen zat Ten Cate er nogquote:Op zondag 30 december 2007 13:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zonde voor een aankoop van 6 (?) miljoen.
En dat verwijt ik Koster absoluut.quote:Op zondag 30 december 2007 13:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, maar Koster ziet het blijkbaar niet in hem zitten.
Groot stadion hequote:Op zondag 30 december 2007 13:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als ik hun goed gevulde stadion zo zie dan begrijp ik dat er meer liefhebbers dan aanhangers zijn
Ach volgend jaar zal het stadion weer voor 3/4e leeg zijn in de toto-divisiequote:
Het zou een prachtig stadion zijn als die verdomde hoeken ook gewoon stoeltjes hadden.quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
misselijk ventje die huntelaar
en hij viel gewoon iets te laatquote:Op zondag 30 december 2007 13:19 schreef Jasza het volgende:
Je kan iets zeggen maar dit was geen schwalbe, werd geraakt maar valt telaat.
ah nu snap ik dat dat liedje voor zijn familie wasquote:Op zondag 30 december 2007 13:20 schreef Jasza het volgende:
Wat een kampjosti die Reekers, wat een kutkop
Ja het is niet moeders mooiste, maar ik had em er graag bij gehad bij ons. Broodquote:Op zondag 30 december 2007 13:20 schreef Jasza het volgende:
Wat een kampjosti die Reekers, wat een kutkop
En een drama speler ook nog is, dat was ik nog vergetenquote:Op zondag 30 december 2007 13:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja het is niet moeders mooiste, maar ik had em er graag bij gehad bij ons. Brood
quote:Op zondag 30 december 2007 13:21 schreef RayMania het volgende:
Ging echt nergens over. Geen opbouw, alles via de lucht. Stekelenburg die constant maar wegtrapt, Emanuelson die fout op fout stapelt. Triest.
vvv met meer balbezitquote:Op zondag 30 december 2007 13:21 schreef Noshiba het volgende:
schoten op doel 2-1
We zijn de beste van heel Ijsland, altijd de eerste blablaquote:Op zondag 30 december 2007 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is weer on-ajax.. Wat een kutwedstrijd.
Een andere kakkerlak die geen verstand van voetbal heeftquote:Op zondag 30 december 2007 13:22 schreef borisz het volgende:
Pierre als analist tegenwoordig ?
ik zie die klote furby alleen maar op de grond vallen de hele fucking tijd, ik hoop echt dat Davids hem een keer goed wakker schreeuwt want wat een drama is die jongen...quote:Op zondag 30 december 2007 13:21 schreef RayMania het volgende:
Ging echt nergens over. Geen opbouw, alles via de lucht. Stekelenburg die constant maar wegtrapt, Emanuelson die fout op fout stapelt. Triest.
Volgens mij kreeg ie er toch echt zelf een?quote:Op zondag 30 december 2007 13:18 schreef DarkShine het volgende:
Er zou eens een wedstrijd niemand neergaan door de ellebogen van broer konijn.
mag vaker komen hoor,quote:Op zondag 30 december 2007 13:22 schreef borisz het volgende:
Ik hoop dat Tottenham zo gek is om hem te kopen.quote:Op zondag 30 december 2007 13:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik zie die klote furby alleen maar op de grond vallen de hele fucking tijd, ik hoop echt dat Davids hem een keer goed wakker schreeuwt want wat een drama is die jongen...
Wetzel heeft het daar gewoon goed voor elkaar. Neemt niet weg dat Ajax dan nog gewoon beter moet zijn, maar dat is verre van het geval...quote:Op zondag 30 december 2007 13:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Niet onaardig 0-1 bij rust. We spelen een groot deel van de eerste helft met 9 man (Kennedy, Emanuelson) Het is wel iets beter na het inbrengen van Maduro.
Verder complimenten voor VVV; leuke ploeg die gewoon naar zijn mogelijkheden speelt.
Marc van Hintum heeft een nieuwe baan hequote:Op zondag 30 december 2007 13:22 schreef borisz het volgende:
En maar ontkennen donderdag in de studioquote:Op zondag 30 december 2007 13:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Marc van Hintum heeft een nieuwe baan he
Ik hoop het ook, maar volgens mij kocht Tottenham een of 2 dagen na dat bericht op ajax.nl een verdediger...quote:Op zondag 30 december 2007 13:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik hoop dat Tottenham zo gek is om hem te kopen.
Kennedy speelde als een krant. Ik ben benieuwd hoelang Emanuelson nog blijft staan. Zet Schilder maar op zijn plaats.quote:Op zondag 30 december 2007 13:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En maar ontkennen donderdag in de studio![]()
Pierre, '' Kennedy was een gevaar voor zijn eigen ploeg''
het wordt ook per wedstrijd erger.quote:Op zondag 30 december 2007 13:28 schreef Doc het volgende:
Ik vind het wel grappig dat men langzaamaan dezelfde visie over Urby begint te krijgen die ik al een tijdje heb ...
Hoelang kan men nog van on-ajax spreken? Hoe lang kan je vast blijven klampen aan het 'oude' ajax?quote:Op zondag 30 december 2007 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is weer on-ajax.. Wat een kutwedstrijd.
Weer ja. Voor de zoveelste keer dit seizoen.quote:Op zondag 30 december 2007 13:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hands Suarez dus bij de goal.
Zal wel weer zo'n gestole overwinning worden voor ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |