De Koel, een nostalgisch gezellig stadion heb je commentaar heb terwijl je eigen club in een kil blok beton speelt?quote:Op zondag 30 december 2007 12:39 schreef Noshiba het volgende:
[..]
wat is dat dan voor een domme opmerking?
hebben wij geen stadion dan? verwoord het eens anders dan!quote:Op zondag 30 december 2007 12:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De Koel, een nostalgisch gezellig stadion heb je commentaar heb terwijl je eigen club in een kil blok beton speelt?
Populair begrip is dit, en totaal niet van toepassing. Dan zijn er dus maar 6 a 7 competities die iets betekenen en de rest is niets waard. Onzin dus.quote:
idd laat Luque maar spelen.quote:Op zondag 30 december 2007 12:47 schreef Jasza het volgende:
Jeej Suarez, kut ego gatverdamme, eruit ermee.
Ik kan me tijden herinneren dat dit niet wekelijks aan de orde was.quote:Op zondag 30 december 2007 12:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Populair begrip is dit, en totaal niet van toepassing. Dan zijn er dus maar 6 a 7 competities die iets betekenen en de rest is niets waard. Onzin dus.
Waar is Luque eigenlijk? Vind ik wel een goede speler.quote:
ArenA een stadion noemen? Nope!quote:Op zondag 30 december 2007 12:45 schreef Noshiba het volgende:
[..]
hebben wij geen stadion dan? verwoord het eens anders dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |