quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Wel wat energieker idd, maar niets mis met dezequote:Op zondag 30 december 2007 01:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind de versie van Tina en Ike toch wat mooier, krachtiger...
Ik vind ze allebei mooi.quote:Op zondag 30 december 2007 01:40 schreef Diaan73 het volgende:
En sneller.quote:Op zondag 30 december 2007 01:40 schreef Diaan73 het volgende:
Toevallig, had ik ook net. Goeie versie, de laatste Replique . . .quote:
nope, alle nummers worden gedraaidquote:Op zondag 30 december 2007 01:42 schreef -Sprinter- het volgende:
Straks 'Terug naar de kust' van Maggie MacNeal
Slaan ze trouwens wel eens een nummertje over? (Misschien een stomme vraag, maar ik volg de Top2000 eigenlijk pas sinds vandaag)
nope, ze kappen gewoon mooie liedjes af....quote:Op zondag 30 december 2007 01:42 schreef -Sprinter- het volgende:
Straks 'Terug naar de kust' van Maggie MacNeal
Slaan ze trouwens wel eens een nummertje over? (Misschien een stomme vraag, maar ik volg de Top2000 eigenlijk pas sinds vandaag)
Kan jij niet helpen, niemand verwacht zo'n amateuristische verneuking van goede muziek!quote:Op zondag 30 december 2007 01:42 schreef Dylanesque het volgende:
Aw was alsnog te laat met m'n inelkaar geknutselde Bob Dylan-post
Ik vind jouw post veel mooier hoor, ik ga die van mij editten....quote:Op zondag 30 december 2007 01:42 schreef Dylanesque het volgende:
Aw was alsnog te laat met m'n inelkaar geknutselde Bob Dylan-post
quote:Op zondag 30 december 2007 01:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kan jij niet helpen, niemand verwacht zo'n amateuristische verneuking van goede muziek!
quote:Op zondag 30 december 2007 01:42 schreef Homdeck het volgende:
nog even een nutteloze tvp
ik ga slapen![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 01:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind jouw post veel mooier hoor, ik ga die van mij editten....
Ja, maar toen bleek iedereen gebanned dus hebben ze het weer ongedaan gemaakt . . .quote:Op zondag 30 december 2007 01:41 schreef peaceman het volgende:
Is die weekban al uitgedeeld?
Morgen weer verder idd, ik ben ook wegquote:Op zondag 30 december 2007 01:42 schreef Homdeck het volgende:
nog even een nutteloze tvp
ik ga slapen![]()
Check mijn reactiequote:Op zondag 30 december 2007 01:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hou toch op, daar klopt niks van.
Ik was zowaar verrast dat het slechts ene hoax betrof.quote:
Zie je maar weer wat een onzin Idols isquote:Op zondag 30 december 2007 01:45 schreef tong80 het volgende:
'Jammer Bob, Je stem is net iets te onverzorgd net als je uiterlijk. Scheer je de volgende keer en doe wat aan je haar.' 'Zo wordt het nooit iets'
Net als met de Beatles destijds. "Er is geen toekomst voor gitaarmuziek".quote:Op zondag 30 december 2007 01:45 schreef tong80 het volgende:
'Jammer Bob, Je stem is net iets te onverzorgd net als je uiterlijk. Scheer je de volgende keer en doe wat aan je haar.' 'Zo wordt het nooit iets'
Samen met Trijntje de zee inquote:Op zondag 30 december 2007 01:47 schreef peaceman het volgende:
Waarom gaat ze niet naar de kust
en laat ze ons voortaan met rust
En al die andere superplaten.... maar ja, het ergste moet nog komen, dat is nog veel schrijnender...quote:
Nee, liever niet.quote:Op zondag 30 december 2007 01:48 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Samen met Trijntje de zee in
Was van Henk van Ulsen die nu al die reclames inspreekt om nog iets te verdienen.quote:Op zondag 30 december 2007 01:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Net als met de Beatles destijds. "Er is geen toekomst voor gitaarmuziek".
Vertel?quote:Op zondag 30 december 2007 01:49 schreef peaceman het volgende:
En al die andere superplaten.... maar ja, het ergste moet nog komen, dat is nog veel schrijnender...
Alles van Katie M., Ge R., Guus M, Coldplay, enz.quote:
Nee, ene Dick Rowe, werkte destijds voor Decca. Hij herhaalde de fout gelukkig niet toen de Stones bij hem op de stoep stonden.quote:Op zondag 30 december 2007 01:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was van Henk van Ulsen die nu al die reclames inspreekt om nog iets te verdienen.
That's mequote:Op zondag 30 december 2007 01:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zie dat Peaceman het kort heeft gehouden....
Ik kan anders wel leven met Coldplay.quote:Op zondag 30 december 2007 01:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Alles van Katie M., Ge R., Guus M, Coldplay, enz.
Kom op zeg! Het is het slechste nummer van die plaat....quote:Op zondag 30 december 2007 01:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan anders wel leven met Coldplay.
En 'Clocks' moet gezien worden als een meesterwerk, omdat Chris Martin in een allerijl tempo lyrics, vocals e.d. moest verzinnen. Anders was het album 'A rush to blood of the head' vrij normaal te noemen.
Op het moment dat ik de piano hoor, krijg ik kippenvel.
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op zondag 30 december 2007 01:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kom op zeg! Het is het slechste nummer van die plaat....
o jee......quote:Op zondag 30 december 2007 01:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kom op zeg! Het is het slechste nummer van die plaat....
quote:Op zondag 30 december 2007 01:56 schreef Ofyles2 het volgende:
568 Carly Simon - You're so vain (1973) 502
en het mooie ..er is genoeg voor iedereeenquote:Op zondag 30 december 2007 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
Wat zullen we drinken, tralala![]()
Beter dan maffe jumpversie.
quote:Op zondag 30 december 2007 01:56 schreef Diaan73 het volgende:
En ik heb het volgehouden...en nu mag ik van mezelf naar bed.
Slaap lekker en tot morgen![]()
Welterustenquote:Op zondag 30 december 2007 01:56 schreef Diaan73 het volgende:
En ik heb het volgehouden...en nu mag ik van mezelf naar bed.
Slaap lekker en tot morgen![]()
![]()
Goed hè!quote:Op zondag 30 december 2007 01:58 schreef qonmann het volgende:
en het mooie ..er is genoeg voor iedereeen
Peaceman en ik zijn het eens ....quote:
Helaas ga ik die deze nacht missen. Die ga ik volgende week wel een keer keihard luisteren én meebleren!quote:Op zondag 30 december 2007 01:59 schreef qonmann het volgende:
[..]
Peaceman en ik zijn het eens ....
we hebben James Taylor al moeten aanhoren maar het draait allemaal om Carly Simon
Goeienachtquote:Op zondag 30 december 2007 02:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Helaas ga ik die deze nacht missen. Die ga ik volgende week wel een keer keihard luisteren én meebleren!
Weltrusten allen
Die met Ali B.?quote:Op zondag 30 december 2007 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
Wat zullen we drinken, tralala![]()
Beter dan maffe jumpversie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |