Net als met de Beatles destijds. "Er is geen toekomst voor gitaarmuziek".quote:Op zondag 30 december 2007 01:45 schreef tong80 het volgende:
'Jammer Bob, Je stem is net iets te onverzorgd net als je uiterlijk. Scheer je de volgende keer en doe wat aan je haar.' 'Zo wordt het nooit iets'
Samen met Trijntje de zee inquote:Op zondag 30 december 2007 01:47 schreef peaceman het volgende:
Waarom gaat ze niet naar de kust
en laat ze ons voortaan met rust
En al die andere superplaten.... maar ja, het ergste moet nog komen, dat is nog veel schrijnender...quote:
Nee, liever niet.quote:Op zondag 30 december 2007 01:48 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Samen met Trijntje de zee in
Was van Henk van Ulsen die nu al die reclames inspreekt om nog iets te verdienen.quote:Op zondag 30 december 2007 01:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Net als met de Beatles destijds. "Er is geen toekomst voor gitaarmuziek".
Vertel?quote:Op zondag 30 december 2007 01:49 schreef peaceman het volgende:
En al die andere superplaten.... maar ja, het ergste moet nog komen, dat is nog veel schrijnender...
Alles van Katie M., Ge R., Guus M, Coldplay, enz.quote:
Nee, ene Dick Rowe, werkte destijds voor Decca. Hij herhaalde de fout gelukkig niet toen de Stones bij hem op de stoep stonden.quote:Op zondag 30 december 2007 01:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was van Henk van Ulsen die nu al die reclames inspreekt om nog iets te verdienen.
That's mequote:Op zondag 30 december 2007 01:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zie dat Peaceman het kort heeft gehouden....
Ik kan anders wel leven met Coldplay.quote:Op zondag 30 december 2007 01:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Alles van Katie M., Ge R., Guus M, Coldplay, enz.
Kom op zeg! Het is het slechste nummer van die plaat....quote:Op zondag 30 december 2007 01:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan anders wel leven met Coldplay.
En 'Clocks' moet gezien worden als een meesterwerk, omdat Chris Martin in een allerijl tempo lyrics, vocals e.d. moest verzinnen. Anders was het album 'A rush to blood of the head' vrij normaal te noemen.
Op het moment dat ik de piano hoor, krijg ik kippenvel.
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op zondag 30 december 2007 01:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kom op zeg! Het is het slechste nummer van die plaat....
o jee......quote:Op zondag 30 december 2007 01:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kom op zeg! Het is het slechste nummer van die plaat....
quote:Op zondag 30 december 2007 01:56 schreef Ofyles2 het volgende:
568 Carly Simon - You're so vain (1973) 502
en het mooie ..er is genoeg voor iedereeenquote:Op zondag 30 december 2007 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
Wat zullen we drinken, tralala![]()
Beter dan maffe jumpversie.
quote:Op zondag 30 december 2007 01:56 schreef Diaan73 het volgende:
En ik heb het volgehouden...en nu mag ik van mezelf naar bed.
Slaap lekker en tot morgen![]()
Welterustenquote:Op zondag 30 december 2007 01:56 schreef Diaan73 het volgende:
En ik heb het volgehouden...en nu mag ik van mezelf naar bed.
Slaap lekker en tot morgen![]()
![]()
Goed hè!quote:Op zondag 30 december 2007 01:58 schreef qonmann het volgende:
en het mooie ..er is genoeg voor iedereeen
Peaceman en ik zijn het eens ....quote:
Helaas ga ik die deze nacht missen. Die ga ik volgende week wel een keer keihard luisteren én meebleren!quote:Op zondag 30 december 2007 01:59 schreef qonmann het volgende:
[..]
Peaceman en ik zijn het eens ....
we hebben James Taylor al moeten aanhoren maar het draait allemaal om Carly Simon
Goeienachtquote:Op zondag 30 december 2007 02:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Helaas ga ik die deze nacht missen. Die ga ik volgende week wel een keer keihard luisteren én meebleren!
Weltrusten allen
Die met Ali B.?quote:Op zondag 30 december 2007 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
Wat zullen we drinken, tralala![]()
Beter dan maffe jumpversie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |