Ik moet nog degene tegenkomen die 6,5 dag wakker blijft en dan nog in leven blijft.quote:Op zondag 30 december 2007 00:08 schreef ruud.nl het volgende:
En slapen ze dan ook een dag of 5 niet?
Ze zijn er. Overigens met zware psychische problemen, waar je niet echt hier op doelt denk ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet nog degene tegenkomen die 6,5 dag wakker blijft en dan nog in leven blijft.
Ben blij dat ik geen Top2000 meer luister, nu kan ik weer gezond slapen.
Tijdens het lezen van de OP kwam het radio in de badkamer dus douchen is geen probleem meer mailtje net voorbijquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:11 schreef Paul het volgende:
De overdrijfverhalen zijn weer begonnen op de radio
'Dit nummer heeft me geïnspireerd om mijn leven te veranderen. Ik vroeg me af wat ik zou doen als ik nog maar 1 dag te leven had en besloot toen het roer om te gooien.'quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:11 schreef Paul het volgende:
De overdrijfverhalen zijn weer begonnen op de radio
Al jaren statisch, best jammer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:06 schreef the_legend_killer het volgende:
de top filter lijst zullen ze bedoelen
Nou mooi toch, dan weet je in ieder geval dat het eerlijk is. Nouja nog steeds niet echt. Maaruh ik bedoel als ze alleen maar radio 2 muziek zouden draaien was het sowieso niet echt en hadden ze het zelf samengesteldquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:18 schreef Zaktabak het volgende:
De Top2000 is al jaren niet meer wat het geweest is. Onderandere Katy Perry, One Direction en vele anderen heb ik al gehoord. Op Radio fucking 2. Radio. 2!
Joe.
Dat dus. En net kwamen Bruno Mars en Keen ook nog voorbij.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:18 schreef Zaktabak het volgende:
De Top2000 is al jaren niet meer wat het geweest is. Onderandere Katy Perry, One Direction en vele anderen heb ik al gehoord. Op Radio fucking 2. Radio. 2!
Joe.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dit topic blijft altijd actueel.
twitter:mwijnberger twitterde op zondag 29-12-2013 om 03:13:51#top2000 luisteren tijdens nachtvoeding en schone luier geven aan onze zoon (1 maand oud). Het helpt je de nacht door ! #radio2 reageer retweet
ach ja, in het begin had je juist allemaal van die stokoude jaren 50 meuk die alleen gefossilleerde dino's nog uit hun jeugd herkenden..quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:18 schreef Zaktabak het volgende:
Joe.
Huh? Ik fap óp de Top 2000.quote:Op zondag 29 december 2013 03:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Tijdens het fappen heb ik de radio aanstaan zodat ik niks hoef te missen van de top 2000.
Dat is toch goed? Je weet toch ook wel dat alles wat er na 2000 is gemaakt bij voorbaat niet goed genoeg kan zijn voor de top 2000?quote:Op zondag 29 december 2013 14:03 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
ach ja, in het begin had je juist allemaal van die stokoude jaren 50 meuk die alleen gefossilleerde dino's nog uit hun jeugd herkenden..
altijd wat
Heb je erg getreurd, toen je familie omkwam bij die komeetinslag?quote:Op zondag 29 december 2013 14:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is toch goed? Je weet toch ook wel dat alles wat er na 2000 is gemaakt bij voorbaat niet goed genoeg kan zijn voor de top 2000?
quote:Op zondag 29 december 2013 14:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is toch goed? Je weet toch ook wel dat alles wat er na 2000 is gemaakt bij voorbaat niet goed genoeg kan zijn voor de top 2000?
Nee, er was tenminste goede muziek op de begrafenis.quote:Op zondag 29 december 2013 14:13 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Heb je erg getreurd, toen je familie omkwam bij die komeetinslag?
quote:Op zondag 29 december 2013 14:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, er was tenminste goede muziek op de begrafenis.
Rare vergelijking. Bij voetbal gaat het er niet om welke club je het beste vindt, want dan was iedere voetbalsupporter in de wereld fan van Barcelona of Bayern Munchen geweest.quote:Op maandag 31 december 2007 00:47 schreef OFfSprngr het volgende:
Laten we het anders stellen, jij kent 50 voetbal clubs en jij zegt club A is de beste club, maar als jij 1000 clubs kent is club P t/m Z misschien wel veel beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |