Ik ben wel fanatiek, maar niet zo fanatiek als deze...quote:Op maandag 27 december 2010 16:30 schreef dubidub het volgende:
Rond half 1 hoorde ik weer zo'n klapjosti, die had gemaild naar de dj dat ie vanaf eerste kerstdag al wakker was om maar niets van het feest der herkenning te mogen missen. Hij ging nu toch maar slapen, om vannacht de draad weer op te pakken. Wat een kutleven heb je dan.
De scheidingslijn tussen fanatiek en kansloos is een dunne, in dit geval.quote:Op maandag 27 december 2010 16:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben wel fanatiek, maar niet zo fanatiek als deze...
Ik moet nog degene tegenkomen die 6,5 dag wakker blijft en dan nog in leven blijft.quote:Op zondag 30 december 2007 00:08 schreef ruud.nl het volgende:
En slapen ze dan ook een dag of 5 niet?
Ze zijn er. Overigens met zware psychische problemen, waar je niet echt hier op doelt denk ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet nog degene tegenkomen die 6,5 dag wakker blijft en dan nog in leven blijft.
Ben blij dat ik geen Top2000 meer luister, nu kan ik weer gezond slapen.
Tijdens het lezen van de OP kwam het radio in de badkamer dus douchen is geen probleem meer mailtje net voorbijquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:11 schreef Paul het volgende:
De overdrijfverhalen zijn weer begonnen op de radio
'Dit nummer heeft me geïnspireerd om mijn leven te veranderen. Ik vroeg me af wat ik zou doen als ik nog maar 1 dag te leven had en besloot toen het roer om te gooien.'quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:11 schreef Paul het volgende:
De overdrijfverhalen zijn weer begonnen op de radio
Al jaren statisch, best jammer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:06 schreef the_legend_killer het volgende:
de top filter lijst zullen ze bedoelen
Nou mooi toch, dan weet je in ieder geval dat het eerlijk is. Nouja nog steeds niet echt. Maaruh ik bedoel als ze alleen maar radio 2 muziek zouden draaien was het sowieso niet echt en hadden ze het zelf samengesteldquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:18 schreef Zaktabak het volgende:
De Top2000 is al jaren niet meer wat het geweest is. Onderandere Katy Perry, One Direction en vele anderen heb ik al gehoord. Op Radio fucking 2. Radio. 2!
Joe.
Dat dus. En net kwamen Bruno Mars en Keen ook nog voorbij.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:18 schreef Zaktabak het volgende:
De Top2000 is al jaren niet meer wat het geweest is. Onderandere Katy Perry, One Direction en vele anderen heb ik al gehoord. Op Radio fucking 2. Radio. 2!
Joe.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dit topic blijft altijd actueel.
twitter:mwijnberger twitterde op zondag 29-12-2013 om 03:13:51#top2000 luisteren tijdens nachtvoeding en schone luier geven aan onze zoon (1 maand oud). Het helpt je de nacht door ! #radio2 reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |