wat denk jequote:Op zaterdag 29 december 2007 23:03 schreef BVO het volgende:
We gaat exit denken jullie? Op basis van kwaliteit en populariteit denk ik Mirjam of Bas.
Daar maakte ik me ook geen zorgen over, enkel Nigel eigenlijkquote:
Hiero!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:11 schreef Greys het volgende:
Waar is iedereen nou? Tinkepink, Conleche, waar zijn jullieeeeeeeee?
BVO, gefeli met Charlene
Tóch gefeliciteerdquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar maakte ik me ook geen zorgen over, enkel Nigel eigenlijk.
Haha, Gordon en Jerney ook gewoon niet klappen...quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:14 schreef MissBliss het volgende:
He bah Neil.
Geheid !quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:15 schreef Greys het volgende:
Shit, wedden dat Ollie door is en dat ze hem alleen maar laten zweten
En doordat ie wat met Tiffany heeft waarschijnlijk... hij kan die vrouwelijke "fans" nu wel schudden...quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:15 schreef marky het volgende:
Ollie wordt gelijk afgestraft voor zijn uitspraak
die trekt het wel hoor.... zijn BA imitatie wordt natuurlijk legendarischquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:15 schreef BVO het volgende:
Nigel.
Ik vrees hetzelfde, of Nigel, die mag ook nog even blijven want die zingt niet half zo slecht als Neilquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:16 schreef conleche het volgende:
Nu moet Ollie eruit, maar ik vrees dat het Mirjam wordt.
De 3 die er nog zaten waren degenen met de minste stemmen (dus de onderste 3 plaatsen qua aantal stemmen).quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:15 schreef Greys het volgende:
Kut ik luisterde niet goed, waren er nou 2 of 3 die de minste stemmen hadden verzameld?
Ik zit er ook echt helemaal naast... Ollie heeft gewoon twee grote fouten gemaakt buiten het feit dat ie volkomen kut heeft gezongen... die zogenaamde grap over zijn fans en het feit dat duidelijk is geworden dat ie zijn snikkel in Barbie steekt... dat vinden de bakvisjes niet leukquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:16 schreef MissBliss het volgende:
Pffft, ik kan wel stoppen met die prono
Volgens mij niet hoor. Ze benadrukken het altijd dat het geheel "willekeurig" isquote:
Sirolf jij hierquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De 3 die er nog zaten waren degenen met de minste stemmen (dus de onderste 3 plaatsen qua aantal stemmen).
Anders moeten we samen maar ergens gaan uithuilen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ollie eruit, Mirjam zou ik ook niet vreselijk vinden, boeit me eigenlijk niet, maar voor de prono. Nigel MOET blijven.
Ok, dankjewelquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De 3 die er nog zaten waren degenen met de minste stemmen (dus de onderste 3 plaatsen qua aantal stemmen).
Als die er nog eens uit vliegt deze week, is Idols echt binnen een paar weken van 'aardig seizoen met veel goede kandidaten' gedegradeerd tot kansloze karaoke-avond met opvallende kutkoppen en een of twee uitschieters.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:17 schreef itsme het volgende:
Ik gun dat meisje Marian? nog wel een kans.
neil gaat heeeeel ver komen, is al voorspeld, die jongen kan niet zingen, maar het gunne is schijnbaar heel hoog bij hem, plus zijn vader regelt het sms-verkeer goed denk ikquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:17 schreef itsme het volgende:
Ik vond iig Nicky Nathalie en Charlene de beste van de avond
Jezus die Neil door.
VInd het wel rot voor die loverboy. Steun je iemand door al dit spectakel en dan gaat ze er vandoor met een lelijk hamsterboyquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit er ook echt helemaal naast... Ollie heeft gewoon twee grote fouten gemaakt buiten het feit dat ie volkomen kut heeft gezongen... die zogenaamde grap over zijn fans en het feit dat duidelijk is geworden dat ie zijn snikkel in Barbie steekt... dat vinden de bakvisjes niet leuk
dat eerstequote:Op zaterdag 29 december 2007 23:18 schreef Greys het volgende:
Zaten die drie nou allemaal bij de minste stemmen? Of ging er nog eentje 'gewoon' door en waren er twee met de minste stemmen? Ik luisterde niet goed
Ah, niet zo lang gelukkig.quote:
Ze was vanavond wel heel slecht hoor Cee...quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Als die er nog eens uit vliegt deze week, is Idols echt binnen een paar weken van 'aardig seizoen met veel goede kandidaten' gedegradeerd tot kansloze karaoke-avond met opvallende kutkoppen en een of twee uitschieters.
Wel dus, de krukken zijn terug.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Ze benadrukken het altijd dat het geheel "willekeurig" is
Dat ontken ik niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze was vanavond wel heel slecht hoor Cee...
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:20 schreef Marissje het volgende:
[..]
Wel dus, de krukken zijn terug.
Weet je we moeten hem gwoon winnaar maken dan is de geloofwaardigheid van Idols pleite en hoeven we het niet meer terug op de buis te verwachtenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
neil gaat heeeeel ver komen, is al voorspeld, die jongen kan niet zingen, maar het gunne is schijnbaar heel hoog bij hem, plus zijn vader regelt het sms-verkeer goed denk ik
Sandy verdiende het niet. Gordon heeft daar voor gezorgd.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:20 schreef MissBliss het volgende:
Waarom was dit er vorige week niet?
Had ze al een vriendje?? dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:19 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
VInd het wel rot voor die loverboy. Steun je iemand door al dit spectakel en dan gaat ze er vandoor met een lelijk hamsterboy [afbeelding]
ach nee he. Ja ik snap wat je bedoelt. Zijn pa die elk jaar met een andere zoon komt bij de Idols auditie.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
neil gaat heeeeel ver komen, is al voorspeld, die jongen kan niet zingen, maar het gunne is schijnbaar heel hoog bij hem, plus zijn vader regelt het sms-verkeer goed denk ik
Mijn favoriete deel van het programma.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:21 schreef Svensational het volgende:
Oh leuk, herhaling van het commentaar.
da's waar, ze heeft meer potentie dan bijvoorbeeld Bas of Ollie. Nigel mag ook nog wel even meequote:Op zaterdag 29 december 2007 23:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet.Maar ze is niet consistent slecht.
Inderdaad goed ingeschatquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Erik heeft de gevarenzone erg goed ingeschat
Ik bedoelde de krukken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Sandy verdiende het niet. Gordon heeft daar voor gezorgd.
Hij spreekt niet genoeg aan BVO, hij is wat saaiig om naar te kijken... maar hij mag nog wel een weekje of wat mee jaquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:22 schreef BVO het volgende:
Als na Sandy ook Nigel exit moet, sta ik morgenavond in Hilversum.
Misschien ben je homoquote:
quote:
Ben je een beetje laat mee.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:25 schreef Starlie het volgende:
Sorry maar van mij mag Ollie best nog wel ff blijven hoor... zo slecht zingt hij nou ook weer niet.... hij staat er alleen bij als een zoutzak, maar das een kwestie van mediatraining....
Gooi Neill er maar uit met dat janksmoeltje en die vreselijk irritante pa!
Ollie lijkt meteen een pedo danquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:26 schreef conleche het volgende:
Ik vind Tiffany wel een schattepoepekindje eigenlijk
En ik had mijn prono ook gekopieerd van iemand anders en één ding veranderd omdat ik te weinig tijd had om erover na te denken!quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:25 schreef Liquidootje het volgende:
Cee je bent held!!!!!!!!! Ik had je prono gewoon gekopieerd omdat je als laatst gepost had![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Tsja, of ze hebben hem gelijk gegevenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:27 schreef Greys het volgende:
Ik had het gezicht van Gordon wel even in beeld willen zien, want die heeft vet gelijk gekregen.
Niet te geloven toch, dat men liever Neil dan Nigel heeft!?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:28 schreef Svensational het volgende:
Maar goed, het kan dus dat Nigel eennalaatste was?
Nee, Neil hopelijk!quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:28 schreef miss_dynastie het volgende:
En dan volgende week Mirjam [afbeelding]
Ja dat was wel lief en sexy haequote:Op zaterdag 29 december 2007 23:28 schreef robert2006 het volgende:
tiffany huilt wel mooi, ik dacht weer dat ze zo'n poep-gezichtsuitdrukking zou krijgen, valt mee
Neil gaat nog wel wat rondes mee.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:29 schreef robert2006 het volgende:
denk dat het heel snel alleen vrouwelijke kandidaten zullen zijn, de mannen zijn echt slecht dit jaar
Onze 78 toerenplaat met groeven in het gezichtquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:29 schreef dronkeykong het volgende:
Die graftak van een Pauline zit er ook nog steeds in
Ik vind er eerlijk gezegd ook niks aanquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:29 schreef dronkeykong het volgende:
Die graftak van een Pauline zit er ook nog steeds in
quote:
Ik niet , er waren er een paar nog slechter.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:29 schreef marky het volgende:
[..]
Tsja, of ze hebben hem gelijk gegeven
Wel terechte exit vind ik
Valt me gewoon op dat hij altijd apart staat en doet of ie heel goed is met zijn conservatorium, net ook bij de aftiteling apart van groep staand...quote:
Das wel waar, maar het is niet vreselijk onterecht zoals vorige week met Sandy.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik niet , er waren er een paar nog slechter.
Als het effe kan wel...quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ehm.... Ja!
Volgende week Bas eruit?
Inderdaad. Mirjam heeft al een paar keer laten zien goed te kunnen zingen. Ollie is gewoon een kneus die alleen maar irritaties opwekt. Het type waar je in de kroeg ruzie mee krijgt alleen al vanwege z'n houding.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:25 schreef Together het volgende:
GERECHTIGHEID!
mja, vlek mag ook weg van mij hoor, ik begrijp echt niet dat commentaar van de jury... terwijl ze er bij de rest toch goed bovenop zatenquote:
Misschien studeert ie triangel op het conservatorium?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:34 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hij is echt niet goed, en ook nog conservatorium
Ik denk nog steeds dat ie de vuilnisbakken daar leegtquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien studeert ie triangel op het conservatorium?
Bij asnat vertrekt mijn gezicht niet. Bij Neil bijvoorbaat wel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:45 schreef Svensational het volgende:
Neil was vandaag niet erg goed idd, maar ik zie hem toch liever dan bijv een Asnat.
Asnat was vanavond ook gewoon veel te goed om exit te moeten...quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:50 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Bij asnat vertrekt mijn gezicht niet. Bij Neil bijvoorbaat wel.
Klopt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:49 schreef Cee het volgende:
Conservatorium is niet het zelfde als 'zangles op hoger niveau', tenminste, van wat ik ervan begrijp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |