En doordat ie wat met Tiffany heeft waarschijnlijk... hij kan die vrouwelijke "fans" nu wel schudden...quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:15 schreef marky het volgende:
Ollie wordt gelijk afgestraft voor zijn uitspraak
die trekt het wel hoor.... zijn BA imitatie wordt natuurlijk legendarischquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:15 schreef BVO het volgende:
Nigel.
Ik vrees hetzelfde, of Nigel, die mag ook nog even blijven want die zingt niet half zo slecht als Neilquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:16 schreef conleche het volgende:
Nu moet Ollie eruit, maar ik vrees dat het Mirjam wordt.
De 3 die er nog zaten waren degenen met de minste stemmen (dus de onderste 3 plaatsen qua aantal stemmen).quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:15 schreef Greys het volgende:
Kut ik luisterde niet goed, waren er nou 2 of 3 die de minste stemmen hadden verzameld?
Ik zit er ook echt helemaal naast... Ollie heeft gewoon twee grote fouten gemaakt buiten het feit dat ie volkomen kut heeft gezongen... die zogenaamde grap over zijn fans en het feit dat duidelijk is geworden dat ie zijn snikkel in Barbie steekt... dat vinden de bakvisjes niet leukquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:16 schreef MissBliss het volgende:
Pffft, ik kan wel stoppen met die prono
Volgens mij niet hoor. Ze benadrukken het altijd dat het geheel "willekeurig" isquote:
Sirolf jij hierquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De 3 die er nog zaten waren degenen met de minste stemmen (dus de onderste 3 plaatsen qua aantal stemmen).
Anders moeten we samen maar ergens gaan uithuilen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ollie eruit, Mirjam zou ik ook niet vreselijk vinden, boeit me eigenlijk niet, maar voor de prono. Nigel MOET blijven.
Ok, dankjewelquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De 3 die er nog zaten waren degenen met de minste stemmen (dus de onderste 3 plaatsen qua aantal stemmen).
Als die er nog eens uit vliegt deze week, is Idols echt binnen een paar weken van 'aardig seizoen met veel goede kandidaten' gedegradeerd tot kansloze karaoke-avond met opvallende kutkoppen en een of twee uitschieters.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:17 schreef itsme het volgende:
Ik gun dat meisje Marian? nog wel een kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |