Haha, Gordon en Jerney ook gewoon niet klappen...quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:14 schreef MissBliss het volgende:
He bah Neil.
Geheid !quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:15 schreef Greys het volgende:
Shit, wedden dat Ollie door is en dat ze hem alleen maar laten zweten
En doordat ie wat met Tiffany heeft waarschijnlijk... hij kan die vrouwelijke "fans" nu wel schudden...quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:15 schreef marky het volgende:
Ollie wordt gelijk afgestraft voor zijn uitspraak
die trekt het wel hoor.... zijn BA imitatie wordt natuurlijk legendarischquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:15 schreef BVO het volgende:
Nigel.
Ik vrees hetzelfde, of Nigel, die mag ook nog even blijven want die zingt niet half zo slecht als Neilquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:16 schreef conleche het volgende:
Nu moet Ollie eruit, maar ik vrees dat het Mirjam wordt.
De 3 die er nog zaten waren degenen met de minste stemmen (dus de onderste 3 plaatsen qua aantal stemmen).quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:15 schreef Greys het volgende:
Kut ik luisterde niet goed, waren er nou 2 of 3 die de minste stemmen hadden verzameld?
Ik zit er ook echt helemaal naast... Ollie heeft gewoon twee grote fouten gemaakt buiten het feit dat ie volkomen kut heeft gezongen... die zogenaamde grap over zijn fans en het feit dat duidelijk is geworden dat ie zijn snikkel in Barbie steekt... dat vinden de bakvisjes niet leukquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:16 schreef MissBliss het volgende:
Pffft, ik kan wel stoppen met die prono
Volgens mij niet hoor. Ze benadrukken het altijd dat het geheel "willekeurig" isquote:
Sirolf jij hierquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De 3 die er nog zaten waren degenen met de minste stemmen (dus de onderste 3 plaatsen qua aantal stemmen).
Anders moeten we samen maar ergens gaan uithuilen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ollie eruit, Mirjam zou ik ook niet vreselijk vinden, boeit me eigenlijk niet, maar voor de prono. Nigel MOET blijven.
Ok, dankjewelquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De 3 die er nog zaten waren degenen met de minste stemmen (dus de onderste 3 plaatsen qua aantal stemmen).
Als die er nog eens uit vliegt deze week, is Idols echt binnen een paar weken van 'aardig seizoen met veel goede kandidaten' gedegradeerd tot kansloze karaoke-avond met opvallende kutkoppen en een of twee uitschieters.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:17 schreef itsme het volgende:
Ik gun dat meisje Marian? nog wel een kans.
neil gaat heeeeel ver komen, is al voorspeld, die jongen kan niet zingen, maar het gunne is schijnbaar heel hoog bij hem, plus zijn vader regelt het sms-verkeer goed denk ikquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:17 schreef itsme het volgende:
Ik vond iig Nicky Nathalie en Charlene de beste van de avond
Jezus die Neil door.
VInd het wel rot voor die loverboy. Steun je iemand door al dit spectakel en dan gaat ze er vandoor met een lelijk hamsterboyquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit er ook echt helemaal naast... Ollie heeft gewoon twee grote fouten gemaakt buiten het feit dat ie volkomen kut heeft gezongen... die zogenaamde grap over zijn fans en het feit dat duidelijk is geworden dat ie zijn snikkel in Barbie steekt... dat vinden de bakvisjes niet leuk
dat eerstequote:Op zaterdag 29 december 2007 23:18 schreef Greys het volgende:
Zaten die drie nou allemaal bij de minste stemmen? Of ging er nog eentje 'gewoon' door en waren er twee met de minste stemmen? Ik luisterde niet goed
Ah, niet zo lang gelukkig.quote:
Ze was vanavond wel heel slecht hoor Cee...quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Als die er nog eens uit vliegt deze week, is Idols echt binnen een paar weken van 'aardig seizoen met veel goede kandidaten' gedegradeerd tot kansloze karaoke-avond met opvallende kutkoppen en een of twee uitschieters.
Wel dus, de krukken zijn terug.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Ze benadrukken het altijd dat het geheel "willekeurig" is
Dat ontken ik niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze was vanavond wel heel slecht hoor Cee...
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:20 schreef Marissje het volgende:
[..]
Wel dus, de krukken zijn terug.
Weet je we moeten hem gwoon winnaar maken dan is de geloofwaardigheid van Idols pleite en hoeven we het niet meer terug op de buis te verwachtenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
neil gaat heeeeel ver komen, is al voorspeld, die jongen kan niet zingen, maar het gunne is schijnbaar heel hoog bij hem, plus zijn vader regelt het sms-verkeer goed denk ik
Sandy verdiende het niet. Gordon heeft daar voor gezorgd.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:20 schreef MissBliss het volgende:
Waarom was dit er vorige week niet?
Had ze al een vriendje?? dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:19 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
VInd het wel rot voor die loverboy. Steun je iemand door al dit spectakel en dan gaat ze er vandoor met een lelijk hamsterboy [afbeelding]
ach nee he. Ja ik snap wat je bedoelt. Zijn pa die elk jaar met een andere zoon komt bij de Idols auditie.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
neil gaat heeeeel ver komen, is al voorspeld, die jongen kan niet zingen, maar het gunne is schijnbaar heel hoog bij hem, plus zijn vader regelt het sms-verkeer goed denk ik
Mijn favoriete deel van het programma.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:21 schreef Svensational het volgende:
Oh leuk, herhaling van het commentaar.
da's waar, ze heeft meer potentie dan bijvoorbeeld Bas of Ollie. Nigel mag ook nog wel even meequote:Op zaterdag 29 december 2007 23:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet.Maar ze is niet consistent slecht.
Inderdaad goed ingeschatquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Erik heeft de gevarenzone erg goed ingeschat
Ik bedoelde de krukken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Sandy verdiende het niet. Gordon heeft daar voor gezorgd.
Hij spreekt niet genoeg aan BVO, hij is wat saaiig om naar te kijken... maar hij mag nog wel een weekje of wat mee jaquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:22 schreef BVO het volgende:
Als na Sandy ook Nigel exit moet, sta ik morgenavond in Hilversum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |