Misschien ben je homoquote:
quote:
Ben je een beetje laat mee.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:25 schreef Starlie het volgende:
Sorry maar van mij mag Ollie best nog wel ff blijven hoor... zo slecht zingt hij nou ook weer niet.... hij staat er alleen bij als een zoutzak, maar das een kwestie van mediatraining....
Gooi Neill er maar uit met dat janksmoeltje en die vreselijk irritante pa!
Ollie lijkt meteen een pedo danquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:26 schreef conleche het volgende:
Ik vind Tiffany wel een schattepoepekindje eigenlijk
En ik had mijn prono ook gekopieerd van iemand anders en één ding veranderd omdat ik te weinig tijd had om erover na te denken!quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:25 schreef Liquidootje het volgende:
Cee je bent held!!!!!!!!! Ik had je prono gewoon gekopieerd omdat je als laatst gepost had![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Tsja, of ze hebben hem gelijk gegevenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:27 schreef Greys het volgende:
Ik had het gezicht van Gordon wel even in beeld willen zien, want die heeft vet gelijk gekregen.
Niet te geloven toch, dat men liever Neil dan Nigel heeft!?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:28 schreef Svensational het volgende:
Maar goed, het kan dus dat Nigel eennalaatste was?
Nee, Neil hopelijk!quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:28 schreef miss_dynastie het volgende:
En dan volgende week Mirjam [afbeelding]
Ja dat was wel lief en sexy haequote:Op zaterdag 29 december 2007 23:28 schreef robert2006 het volgende:
tiffany huilt wel mooi, ik dacht weer dat ze zo'n poep-gezichtsuitdrukking zou krijgen, valt mee
Neil gaat nog wel wat rondes mee.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:29 schreef robert2006 het volgende:
denk dat het heel snel alleen vrouwelijke kandidaten zullen zijn, de mannen zijn echt slecht dit jaar
Onze 78 toerenplaat met groeven in het gezichtquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:29 schreef dronkeykong het volgende:
Die graftak van een Pauline zit er ook nog steeds in
Ik vind er eerlijk gezegd ook niks aanquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:29 schreef dronkeykong het volgende:
Die graftak van een Pauline zit er ook nog steeds in
quote:
Ik niet , er waren er een paar nog slechter.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:29 schreef marky het volgende:
[..]
Tsja, of ze hebben hem gelijk gegeven
Wel terechte exit vind ik
Valt me gewoon op dat hij altijd apart staat en doet of ie heel goed is met zijn conservatorium, net ook bij de aftiteling apart van groep staand...quote:
Das wel waar, maar het is niet vreselijk onterecht zoals vorige week met Sandy.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik niet , er waren er een paar nog slechter.
Als het effe kan wel...quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ehm.... Ja!
Volgende week Bas eruit?
Inderdaad. Mirjam heeft al een paar keer laten zien goed te kunnen zingen. Ollie is gewoon een kneus die alleen maar irritaties opwekt. Het type waar je in de kroeg ruzie mee krijgt alleen al vanwege z'n houding.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:25 schreef Together het volgende:
GERECHTIGHEID!
mja, vlek mag ook weg van mij hoor, ik begrijp echt niet dat commentaar van de jury... terwijl ze er bij de rest toch goed bovenop zatenquote:
Misschien studeert ie triangel op het conservatorium?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:34 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hij is echt niet goed, en ook nog conservatorium
Ik denk nog steeds dat ie de vuilnisbakken daar leegtquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien studeert ie triangel op het conservatorium?
Bij asnat vertrekt mijn gezicht niet. Bij Neil bijvoorbaat wel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:45 schreef Svensational het volgende:
Neil was vandaag niet erg goed idd, maar ik zie hem toch liever dan bijv een Asnat.
Asnat was vanavond ook gewoon veel te goed om exit te moeten...quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:50 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Bij asnat vertrekt mijn gezicht niet. Bij Neil bijvoorbaat wel.
Klopt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:49 schreef Cee het volgende:
Conservatorium is niet het zelfde als 'zangles op hoger niveau', tenminste, van wat ik ervan begrijp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |