Ollie lijkt meteen een pedo danquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:26 schreef conleche het volgende:
Ik vind Tiffany wel een schattepoepekindje eigenlijk
En ik had mijn prono ook gekopieerd van iemand anders en één ding veranderd omdat ik te weinig tijd had om erover na te denken!quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:25 schreef Liquidootje het volgende:
Cee je bent held!!!!!!!!! Ik had je prono gewoon gekopieerd omdat je als laatst gepost had![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Tsja, of ze hebben hem gelijk gegevenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:27 schreef Greys het volgende:
Ik had het gezicht van Gordon wel even in beeld willen zien, want die heeft vet gelijk gekregen.
Niet te geloven toch, dat men liever Neil dan Nigel heeft!?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:28 schreef Svensational het volgende:
Maar goed, het kan dus dat Nigel eennalaatste was?
Nee, Neil hopelijk!quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:28 schreef miss_dynastie het volgende:
En dan volgende week Mirjam [afbeelding]
Ja dat was wel lief en sexy haequote:Op zaterdag 29 december 2007 23:28 schreef robert2006 het volgende:
tiffany huilt wel mooi, ik dacht weer dat ze zo'n poep-gezichtsuitdrukking zou krijgen, valt mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |