Ik twijfel nog tussen gipsplaten (die groene) of Agnesplaten...quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:01 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat voor plafond ga je er in leggen AR?
Ja, het gaat hardquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:26 schreef Guppyfriend het volgende:
TerugVindHuis!!
trouwens, in je OP staat nog dat t alweer deel 5 is, maar het is zelfs alweer deel 6!
Na wat speurwerk op internet heb ik 1 klein fotootje kunnen vinden. Maar dan hebben jullie iig een beetje een idee:quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
De lang door mij gewenste wasbak voor de badkamer is besteld![]()
![]()
Heb de laatste tijd allemaal geld bij elkaar geschraapt, en zo kwam ik op een bedrag van +/- ¤280,-
Dat moest voldoende zijn meende ik mij te herinneren.
Dus ik naar Praxis toe, want daar had ik hem gezien
Kom ik daar, zie ik dat hij ¤325,- kost
Nu had ik van Formido nog een kortingssticker van 20%
Dus in praxis het artikelnummer genoteerd, en toen naar Formido toe.
Daar bleken ze hem ook te kunnen leveren
En daar koste hij maar ¤285,-
En dan gaat er nog 20% korting van af
Alleen de levertijd is 3 weken, dus jullie moeten even wachten op een foto
Tja geen idee...quote:Op zondag 30 december 2007 21:39 schreef JasperV het volgende:
waarom stoppen die planken van je zoldervloer halverwege?
Kostenbesparend; en de gedachte van ach het is toch maar een zolderquote:Op maandag 31 december 2007 04:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Tja geen idee...
En ik ben bang dat de architect inmiddels al overleden is, dus navragen kan ik het ook niet
Ik zal Arty's eens een PM sturen of hij er wat aan wil doenquote:Op maandag 31 december 2007 10:30 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Kostenbesparend; en de gedachte van ach het is toch maar een zolder![]()
Ga je daar ook nog wat aan veranderen dan Arty ? Zou jammer zijn als je straks op zolder wat verschuift en dat je dat beneden in je nieuwe badkamer weer op mag halen
Typfautquote:Op maandag 31 december 2007 10:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zal Arty's eens een PM sturen of hij er wat aan wil doen
quote:Op maandag 31 december 2007 10:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zal Arty's eens een PM sturen of hij er wat aan wil doen
Fijne vergissing zo eind 2007quote:Op maandag 31 december 2007 12:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Ik stuur 'm wel even langs!
Ik heb het even bekeken en vind het eigenlijk wel mooi zo. Het is misschien niet zo praktisch maar ik heb de extra ruimte toch niet allemaal nodig.quote:Op maandag 31 december 2007 10:30 schreef Vonkenboer het volgende:
Kostenbesparend; en de gedachte van ach het is toch maar een zolder![]()
Ga je daar ook nog wat aan veranderen dan Arty ? Zou jammer zijn als je straks op zolder wat verschuift en dat je dat beneden in je nieuwe badkamer weer op mag halen
Bij m'n zusjequote:Op maandag 14 januari 2008 22:45 schreef AnneX het volgende:
En waar sliep je aangetrouwde bouwvakker ?
Dat zal niet meevallen helaas.. Hij heeft weinig tijd en hij woont ver wegquote:Wat heerlijk dat je eens een weekend grote stappen kunt maken met een ervaren bouwman.
Ik hoop dat-ie vaker wil overkomen ...
Ik zal m'n best doen om snel meer te postenquote:Op maandag 14 januari 2008 20:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Meer! Meer! Meer!
Belooft veel goeds!
De tortelduiventil wordt steeds mooier A_R!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |