abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 december 2007 @ 22:27:43 #1
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55611801
De ontslagronde is geweest.

Brian vond Huub steeds meer een maatje maar stuurt hem toch weg want het blijft natuurlijk wel een spel. Maar als goedmakertje heeft Brian 5 flessen vodka achter over gedrukt en deze trots aan Huub gegeven.

Lieke was er snel klaar mee: Alles is al gezegd. Ik stem je eruit.

Jaap liet Huub erin. Hij haalde nog wat oude gebeurtenissen op. En hij gaf te kennen dat Jaap en Huub nu quitte staan.

Huub richt zich voornamelijk tot Lieke in z'n dankwoord. Zegt dat ze de verkeerde weg is ingeslagen etc etc etc.....

Wat vage opmerkingen dat Lieke zou weten dat er een nieuwe komt en dat er misschien iets staat te gebeuren omtent de manier van wegstemmen.

Ondertussen zijn Lieke en Mikey aan het schaken en Huub zit er gezellig bij.

Amanda en Brian maken tv... waarschijnlijk die in de slaapkamer.

[ Bericht 52% gewijzigd door akveor op 28-12-2007 22:35:04 ]
pi_55611885
Huub is weer behoorlijk aan het slijmen met Lieke.
pi_55611889
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Overigens was Eric afgelopen weekend in de gaypalace in rdam waar bijna niemand hem herkende en hij tegen een vriend van mij zei "maar ik ben ERIK, je weet wel..uit de gouden kooi?"
"Oh je bent die jongen die een klant afranselde met een ketting?"
Het is net wat Huub zegt, een paar maanden roem en daarna zijn ze je weer vergeten, of ze moeten zo als Kelly door het leven willen.
Brian en Amanda hebben een andere verwachting, maar dat kan ze wel eens tegen vallen.
Goedemorgen :W
pi_55611942
Er lopen nu 3 cossen als ik het goed heb.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
pi_55611953
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:30 schreef blomst het volgende:

[..]

Het is net wat Huub zegt, een paar maanden roem en daarna zijn ze je weer vergeten, of ze moeten zo als Kelly door het leven willen.
Brian en Amanda hebben een andere verwachting, maar dat kan ze wel eens tegen vallen.
maar kelly heeft de keuze tussen webcam-hoer of de bijstand... was trouwens wel een heele moeilijke keuze voor mevrouw einstein.
pi_55611960
Dus de nieuwe miljonair zou er voor Lieke moeten komen.Wens hem of haar dan veel succes.Er is er nog geen een in de villa geweest die Lieke mocht.Zelfs de gasten moeten haar niet.
pi_55611972
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:32 schreef koppiesoep het volgende:
dit was de eerste
  † In Memoriam † vrijdag 28 december 2007 @ 22:34:47 #9
135305 beequeen
Lost.
pi_55612021
Bedankt Roevka

Brian en Amanda gaan weer tv maken door in bad te gaan, tieten en nog eens tieten......boeien.

Fijn dat Scan en LP weer meeposten.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55612025
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:32 schreef rooie3 het volgende:
Er is er nog geen een in de villa geweest die Lieke mocht.Zelfs de gasten moeten haar niet.
Kom op zeg, dat ga je toch niet serieus nemen.

Mensen die het programma nog nooit gevolgt hadden komen binnen en binnen 30 minuten komen ze al met opmerkingen dat Lieke niet oprecht overkomt
pi_55612028
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:33 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

dit was de eerste
Oké, dan blijf ik hier.
Mozart was haar naam.
pi_55612032
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:32 schreef rooie3 het volgende:
Dus de nieuwe miljonair zou er voor Lieke moeten komen.Wens hem of haar dan veel succes.Er is er nog geen een in de villa geweest die Lieke mocht.Zelfs de gasten moeten haar niet.
nou nou nou, niet zo negatief... Ik weet nog goed dat selene lieke best een paar dagen heeft kunnen tolereren, en dat wil voor die zeiksnol toch heel wat zeggen
pi_55612057
janice was overigens ook in de Palace. Heb hem niet met Eric zien praten ofzo. Beiden zijn ontiegelijk lelijk en vreselijk GAY. Beiden liepen rond met "please, iemand, someone? herkent iemand me?". Janice is er altijd met zijn Thai Pai Shemale figuren in zijn vieze zweterige met een Brunapatroon gemaakte klotekleding.
Paar maanden terug raakte ik met Janice in gesprek door een gezamelijke kennis en ik kende hem wel van dat modetruttenprogramma maar deed net of ik dat niet wist, maar Janice zei telkens "Ik ben couturier" waarop ik zei "Oh leuk, lijkt me ook leuk om honden te trimmen". Vreselijk figuur.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  vrijdag 28 december 2007 @ 22:36:36 #14
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55612081
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:32 schreef koppiesoep het volgende:
Ja, FOK laat het weer eens niet zien

Snap je het niet?? Hij is gloeiend heet en nog maar halfvol... Brian is een beetje gepikeerd door Amanda
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 22:36:46 #15
184769 crew  Deisyy
pi_55612085
Mikey: Wat jullie je moeten realiseren is dat amanda en brian dichter bij de eindstreep staan dan één van jullie.

Das gelul, volgens Huub.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_55612093
Amanda heeft het bad vol laten lopen met heet water
Aijaijai!
Goedemorgen :W
pi_55612099
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:35 schreef LoveProfusion het volgende:
janice was overigens ook in de Palace. Heb hem niet met Eric zien praten ofzo. Beiden zijn ontiegelijk lelijk en vreselijk GAY. Beiden liepen rond met "please, iemand, someone? herkent iemand me?". Janice is er altijd met zijn Thai Pai Shemale figuren in zijn vieze zweterige met een Brunapatroon gemaakte klotekleding.
Paar maanden terug raakte ik met Janice in gesprek door een gezamelijke kennis en ik kende hem wel van dat modetruttenprogramma maar deed net of ik dat niet wist, maar Janice zei telkens "Ik ben couturier" waarop ik zei "Oh leuk, lijkt me ook leuk om honden te trimmen". Vreselijk figuur.
Grandioos!!
pi_55612107
Ach Amanda maakt ook weer tv.Effe met haar tieten zwaaien en ze is weer klaar voor vandaag.
pi_55612136
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:34 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Mensen die het programma nog nooit gevolgt hadden komen binnen en binnen 30 minuten komen ze al met opmerkingen dat Lieke niet oprecht overkomt
Ik geloof er geen bal van dat mensen de kooi betreden en nog nooooooiit iets hebben gevolgd.
Mozart was haar naam.
pi_55612138
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Mikey: Wat jullie je moeten realiseren is dat amanda en brian dichter bij de eindstreep staan dan één van jullie.

Das gelul, volgens Huub.
waar heeft mikey die streep dan gezien? gister op het feest bij bwian zn maten op een spiegeltje of zo?
pi_55612142
Liefde bind heel sterk, maar je speelt met vuur, zegt Huub. Gek dat hij dat zegt, was hij niet de gene die wilden trouwen ???
  Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 22:39:24 #22
184769 crew  Deisyy
pi_55612154
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:38 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

waar heeft mikey die streep dan gezien? gister op het feest bij bwian zn maten op een spiegeltje of zo?
In zijn onderbroek
pi_55612155
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:34 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Weet niet meer wat ik serieus moet nemen.Maar vind het wel raar dat niemand Lieke daar mag.
pi_55612162
Hai

Mooie OP, ben weer helemaal bijgelezen.

Wat een feest gisteren! Heb alleen het 'hoogtepunt' (Huub's pijpscene) gemist, zal je net zien, nok je af ...
  vrijdag 28 december 2007 @ 22:40:28 #25
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55612186
Sorry Brian dat ik je badje niet goed heb gemaakt...

Amanda: Ga je er morgen vroeg uit?
Brian: Ja, vooral als ik eerder wakker word, ik ga er niet specifiek voor wakker worden
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  † In Memoriam † vrijdag 28 december 2007 @ 22:40:40 #26
135305 beequeen
Lost.
pi_55612192
Wat zei ik....tieten en nog eens tieten.
― Mark Twain
pi_55612223
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf, dat ziet er toch niet uit?
  † In Memoriam † vrijdag 28 december 2007 @ 22:41:52 #28
135305 beequeen
Lost.
pi_55612234
quote:
Vreselijk figuur.
Blij dat je weer terug bent. Ik vond Jan een pisnicht van het eerste uur.
― Mark Twain
pi_55612242
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:27 schreef akveor het volgende:
Wat vage opmerkingen dat Lieke zou weten dat er een nieuwe komt en dat er misschien iets staat te gebeuren omtent de manier van wegstemmen.
Hmz...hoop het, want het huidige systeem heeft gewoon gefaald. Jammer dat dat pas na 1.5 jaar door begint te dringen bij de redaktie
  † In Memoriam † vrijdag 28 december 2007 @ 22:42:12 #30
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_55612246
quote:
met zijn Thai Pai Shemale figuren in zijn vieze zweterige met een Brunapatroon gemaakte klotekleding
pi_55612254
[quote]Op vrijdag 28 december 2007 22:35 schreef LoveProfusion het volgende:
[/quote

Welkom terug

"Leuk om honden te trimmen"

pi_55612259
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]

In zijn onderbroek
ik dacht dat ie zn onderbroek vannacht helemaal schoon had gepist...

o nee, die lag niet op de grond bij zn andere kleren, die had ie nog aan... en niet naar beneden of zo, nee hij pielde zn lulleke door een broekspijp naar buiten. was zo leuk om een ex-alcoholist weer in zn oude patroon te zien terugkeren!
pi_55612286
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:36 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, FOK laat het weer eens niet zien

Snap je het niet?? Hij is gloeiend heet en nog maar halfvol... Brian is een beetje gepikeerd door Amanda
Je bedoelt het bad.

Maar wat heeft dat met mijn opmerking te maken, nee dat snap ik niet.
Mozart was haar naam.
pi_55612292
Huub blijft over Lieke door halen, Jaap geeft geen antwoord meer.
pi_55612334
quote:
[ afbeelding ]
Och, ze moet toch IETS doen om tv te maken he.

Vroeger had je nog ruzies met Eric, af en toe een incidentje met Natasja. Momenten waarop het er naar uit zag dat ze met Brian zou breken om vervolgens weer te blijven. Maar sinds 8 maanden moet ze het puur van haar lichaam hebben, en zelfs dat stelt niets voor
  Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 22:45:11 #36
184769 crew  Deisyy
pi_55612345
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:42 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

ik dacht dat ie zn onderbroek vannacht helemaal schoon had gepist...

o nee, die lag niet op de grond bij zn andere kleren, die had ie nog aan... en niet naar beneden of zo, nee hij pielde zn lulleke door een broekspijp naar buiten. was zo leuk om een ex-alcoholist weer in zn oude patroon te zien terugkeren!
Ik geloofde mijn ogen niet, dacht dat het een geintje ofzo was.

Maar Mikey heeft natuurljik wel gelijk met zijn opmerking over Brian en Amanda, die gan rustig achterover leunend op de finish af, zij blijven constant buiten schot.
pi_55612383
Stond er iets op de plasma dat amanda haar tieten moest bedekken ofzo? Omdat ze ineens dat bloesje aantrok.... dat doet ze vast niet vrijwillig
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 28 december 2007 @ 22:46:50 #38
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55612407
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:44 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Och, ze moet toch IETS doen om tv te maken he.

Vroeger had je nog ruzies met Eric, af en toe een incidentje met Natasja. Momenten waarop het er naar uit zag dat ze met Brian zou breken om vervolgens weer te blijven. Maar sinds 8 maanden moet ze het puur van haar lichaam hebben, en zelfs dat stelt niets voor
Jouw post doet me meteen denken aan dat Amanda ging strippen.... maar Huub en LIeke mochten het niet weten omdat zij dan zouden denken dat ze geen genoeg tv had gemaakt.
  vrijdag 28 december 2007 @ 22:47:34 #39
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55612433
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:43 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Je bedoelt het bad.

Maar wat heeft dat met mijn opmerking te maken, nee dat snap ik niet.
Dat er ineens 3 topics waren, en dat Fok het bij mij niet liet zien
En ja, het bad.

En niet roken? FOK!kers stoppen met roken, deeltje 48

*edit, anders wordt mijn moeder zenuwachtig * Nee mem, het is nog lang nog niet
  vrijdag 28 december 2007 @ 22:48:08 #40
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55612452
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:46 schreef Scandalous het volgende:
Stond er iets op de plasma dat amanda haar tieten moest bedekken ofzo? Omdat ze ineens dat bloesje aantrok.... dat doet ze vast niet vrijwillig
Al een twee maand heb ik het idee dat Flens aan image building voor Amanda doet.
[ afbeelding ]
Nou weet ik dat de ene borst vaak iets groter is als de andere borst maar bij amanda scheelt dat minstens 3 cupmaten.
Mozart was haar naam.
pi_55612469
quote:
Hehe.
'Amanda, shirt omlaag aub, we hebben even genoeg oliebollen gezien'
pi_55612488
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:45 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik geloofde mijn ogen niet, dacht dat het een geintje ofzo was.

Maar Mikey heeft natuurljik wel gelijk met zijn opmerking over Brian en Amanda, die gan rustig achterover leunend op de finish af, zij blijven constant buiten schot.
ja maar dat weet iedereen, dat weten B en A, maar ook H, J en L. En Mikey en Selene. En iedereen die ooit het programma op tv heeft gezien.
Het ergste van alles is dat de redactie het bewust doet, wetende dat iedereen het weet. Maar ja, de langst zittende persoon in een RLS aller tijden he, die moet je erin houden, het gaat toch om het Guinness World Record... (eigen woorden van bwian van vanmiddag bij de award uitreiking)
pi_55612495
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:48 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Nou weet ik dat de ene borst vaak iets groter is als de andere borst maar bij amanda scheelt dat minstens 3 cupmaten.
Ze zat gewoon scheef
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_55612501
Selene, verteld het hele gesprek tussen Huub en lieke door aan Brain en amanda.
pi_55612502
What the fuck doet die zwerver daar? En wat is de functie van dat beauty en nerd sletje?
  vrijdag 28 december 2007 @ 22:51:31 #47
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_55612555
Amanda zal ook niet ff in het sop gaan zitten he... Het zijn niet Amanda haar ogen die Selene aanstaren...
pi_55612569
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:48 schreef akveor het volgende:

[..]

Al een twee maand heb ik het idee dat Flens aan image building voor Amanda doet.
Ik zal niet vergeten hoe John de Mol in een persbericht vertelde dat Natasia toch echt een dame was geworden...
Iemand nog wat vernomen van haar? Hoe gaat het met haar miljonair? Met haar zangcarriere?:)
pi_55612581
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:50 schreef LoveProfusion het volgende:
What the fuck doet die zwerver daar? En wat is de functie van dat beauty en nerd sletje?
Door het huis wandelen en niets doen, dus hetzelfde als Brian en Amanda

Hoewel Mickey gisteren wel tv gemaakt heeft, hoewel hij dat beter niet had kunnen doen...
  vrijdag 28 december 2007 @ 22:52:51 #50
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55612599
quote:
De zwerver zit daar om de redaktie een kerstgevoel te geven.... dit jaar geen Greepeace of Kankerbestrijding.... maar een echte zwerver.
Die beauty en the nerd dame is een miscast iig geen sletje. Maar een zeurdoos die begint te mekkeren wanneer ze niet in het middelpunt der belangstelling staat. Een slapppe Nadia kloon.
  † In Memoriam † vrijdag 28 december 2007 @ 22:53:45 #51
135305 beequeen
Lost.
pi_55612624
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:48 schreef akveor het volgende:

[..]

Dan is Flens dus een soort Amanda. Kan toch niet anders, ze zit nu weer in haar blote tieten in bad met Brian tv te maken. Sorry hoor, Amanda is p0rn en daar is de FEBO dol op, geile cameramannetjes wrs.
― Mark Twain
pi_55612625
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat er ineens 3 topics waren, en dat Fok het bij mij niet liet zien
En ja, het bad.

En niet roken? FOK!kers stoppen met roken, deeltje 48

*edit, anders wordt mijn moeder zenuwachtig * Nee mem, het is nog lang nog niet
Ahum oké. Enne thanks voor het linkje naar de stoppers van het heilig sigaretje, misschien doe ik er mijn voordeel mee.
Mozart was haar naam.
  † In Memoriam † vrijdag 28 december 2007 @ 22:54:03 #53
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_55612633
quote:
En wat is de functie van dat beauty en nerd sletje?
Dat vraag ik me ook al maanden af
pi_55612640
quote:
Hoe lang ben jij weggeweest?
Miky is de kerstzwerver. Een gast. Vertelt over zijn zwerversleven en piest tegen kasten. Heeft een PS2 bestelt kort geleden.
Selene is gastspeelster sinds een paar weken. Jankt vooral.
pi_55612659
quote:
Nee hoor ze zit gewoon nog top les. Dit zie je overigens in Scheveningen, of Zandvoort ook de hele zomer. Ik vind het altijd nog beter om aan te zien als een stelletje hoeren die omste beurt liggen te konijnen.
  vrijdag 28 december 2007 @ 22:55:52 #56
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55612686
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:54 schreef Py het volgende:

[..]

Hoe lang ben jij weggeweest?
Miky is de kerstzwerver. Een gast. Vertelt over zijn zwerversleven en piest tegen kasten. Heeft een PS2 bestelt kort geleden.
Selene is gastspeelster sinds een paar weken. Jankt vooral.
Oeh Py, vergeet je wat... dit alles is een idee van onze holyness sint B
pi_55612687
Ik volg het heel soms nog. Ik moest echt afkicken. Toen ik bij de gemeente werkte zat ik nonstop de streamverslagen hier te lezen. Werd er vreselijk agressief van. Maar goed dat ik bij mijn nieuwe baan niet kan internetten:D
Zal na mijn vakantie (morgen ga ik een weekje weg) weer aanwezig zijn.
Ik vind het een beetje te saai worden al die liefdesintriges. Geef mij maar een kotsende Jaap.
pi_55612696
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:49 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ze zat gewoon scheef
Nou zo scheef zit ze niet hoor.
Mozart was haar naam.
  vrijdag 28 december 2007 @ 22:56:36 #59
125420 Starlie
pi_55612710
Lieke kan Quintin wel leuk vinden maar ik geloof niet dat Quintin Lieke leuk vind.....
Ik vind die Quintin trouwens ook wel een beetje een enge gozer.. type FOUT!!!
  † In Memoriam † vrijdag 28 december 2007 @ 22:56:41 #60
135305 beequeen
Lost.
pi_55612713
quote:
Brian wilde graag een zwerver in dat hok blijkbaar. Dan valt hij als trailer trash niet zo op misschien?
― Mark Twain
pi_55612723
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:54 schreef coldstar het volgende:
Ik vind het altijd nog beter om aan te zien als een stelletje hoeren die omste beurt liggen te konijnen.
Het is nergens voor nodig om Brian en Amanda te beledigen alleen maar omdat ze 2 keer per dag liggen te konijnen
"Hun hebben een oprechte relasie"
pi_55612748
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:48 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Misschien moet jij eens lang Hans
  Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 22:58:15 #63
184769 crew  Deisyy
pi_55612760
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:57 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Het is nergens voor nodig om Brian en Amanda te beledigen alleen maar omdat ze 2 keer per dag liggen te konijnen
pi_55612765
quote:

[..]

Nee hoor ze zit gewoon nog top les. Dit zie je overigens in Scheveningen, of Zandvoort ook de hele zomer. Ik vind het altijd nog beter om aan te zien als een stelletje hoeren die omste beurt liggen te konijnen.
toch prachtig om te zien hoe gefrustreerd sommige zijn... alles maar dan ook alles moet omgedraaid worden naar iets wat huub verkeerd doet / gedaan heeft.

sorry! laatste keer dat ik op zo'n post reageer
  vrijdag 28 december 2007 @ 22:58:37 #65
125420 Starlie
pi_55612776
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:

[..]

Brian wilde graag een zwerver in dat hok blijkbaar. Dan valt hij als trailer trash niet zo op misschien?
Juist wel... Mikey heeft meer manieren dan Brian.... hij is trouwens ook een stuk vriendelijker.....
maar goed ik vind alles beter dan Brian...
pi_55612800
quote:
[ afbeelding ]
Heeft er nog iemand een cap van de tieten van Amanda heel in het begin?
Toen zaten ze veel strakker tegen haar lijf aan.
Had het idee, dat ze die dingen net had laten vergroten.
Ze had toen heel duidelijk 'schele' tieten.
pi_55612814
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:55 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Oeh Py, vergeet je wat... dit alles is een idee van onze holyness sint B
Oja
Brian claimt de kerstzwerver. Het was zijn idee
pi_55612816
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik volg het heel soms nog. Ik moest echt afkicken. Toen ik bij de gemeente werkte zat ik nonstop de streamverslagen hier te lezen. Werd er vreselijk agressief van. Maar goed dat ik bij mijn nieuwe baan niet kan internetten:D
Zal na mijn vakantie (morgen ga ik een weekje weg) weer aanwezig zijn.
Ik vind het een beetje te saai worden al die liefdesintriges. Geef mij maar een kotsende Jaap.
+1, gister was een mooi streamavondje met pissende miky, neukende huub, grappenmakende Jaap
  vrijdag 28 december 2007 @ 23:00:17 #69
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55612832
Hij weet van niks en houdt alleen van Amanda.... Dat kan natuurlijk, helemaal niks mis mee maar als hij uren voor het feest al zegt dat, iedereen behalve Amanda en Brian gaan tv maken....
pi_55612845
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heel haar lichaam is iets vetter geworden, soms lijkt ze wel zwanger als ze een beetje voorover leunt. Dus ik neem aan dat het vet-percentage op haar borsten ook is toegenomen...
pi_55612852
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:57 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Je leest fout, ik schrijf over hoeren, geeft niet hoor
pi_55612857
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:51 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Ik zal niet vergeten hoe John de Mol in een persbericht vertelde dat Natasia toch echt een dame was geworden...
Iemand nog wat vernomen van haar? Hoe gaat het met haar miljonair? Met haar zangcarriere?:)
Nou ik zie haar anders toch regelmatig op TMF voorbij komen hoor met haar hitsingel "Je moeoeddderrr, je moeoeddderrr!!. En volgens mij had ze laatst nog een hoofdrol in Opsporing Verzocht.
Mozart was haar naam.
  vrijdag 28 december 2007 @ 23:02:39 #73
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55612891
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:01 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Nou ik zie haar anders toch regelmatig op TMF voorbij komen hoor met haar hitsingel "Je moeoeddderrr, je moeoeddderrr!!. En volgens mij had ze laatst nog een hoofdrol in Opsporing Verzocht.
Op vrijdag 28 december 2007 23:00 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Heel haar lichaam is iets vetter geworden, soms lijkt ze wel zwanger als ze een beetje voorover leunt. Dus ik neem aan dat het vet-percentage op haar borsten ook is toegenomen...
Krijgen al die mensen die gestopt zij met roken ook last van. Desalnietemin blijft het knap van haar dat ze gestopt is. Ik leess hier dat er mensen zij die nu ook gestopt zijn, ook zij zullen dikker gaan worden. Maar dat is altijd nog veel beter als roken. Ik praat uit ervaring en ben ook angekomen.....maar beren trots dat ik al drie en een half jaar niet meer rook.
pi_55612945
quote:

[..]

Huhhh.....als er iemand de godganse dag ligt te konijnen dan is het amanda wel.
Mozart was haar naam.
  vrijdag 28 december 2007 @ 23:06:07 #76
125420 Starlie
pi_55612976
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Ff gejat uit het scanman tietentopic!
Ze waren daar in elk geval wat kleiner...
pi_55612988
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:00 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Nee, dat bedoel ik niet. Ze heeft nu een versmalling tegen haar lijf aan. Die had ze in het begin van de Kooi niet.
Dat hebben veel vrouwen als ze net silliconen hebben laten zetten. Zo zag het er ook uit.
Ze zien er nu inderdaad wel natuurlijker uit, maar heel anders dan in het begin.
pi_55612999
* zucht

En zo zijn we weer in de alledaagse gang van zaken beland.
Morgenavond gaan de jongens weer optreden...

Maar wat hebben we genoten
  vrijdag 28 december 2007 @ 23:07:02 #79
125420 Starlie
pi_55613001
Als Brian en Amanda ooit buiten de kooi gaan samenwonen dan laat hij haar echt alle hoeken van het huis zien... weet zeker dat hij erop los mept.....
pi_55613003
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zelfs de tokkies komen nog heilig over vergeleken met rat brrrrrian.
Mozart was haar naam.
  Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 23:07:24 #81
184769 crew  Deisyy
pi_55613014
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:04 schreef coldstar het volgende:

[..]

Krijgen al die mensen die gestopt zij met roken ook last van. Desalnietemin blijft het knap van haar dat ze gestopt is. Ik leess hier dat er mensen zij die nu ook gestopt zijn, ook zij zullen dikker gaan worden. Maar dat is altijd nog veel beter als roken. Ik praat uit ervaring en ben ook angekomen.....maar beren trots dat ik al drie en een half jaar niet meer rook.
Ik ben 5 jaar geleden gestopt met roken én 8 kilo afgevallen, dus er zijn uitzonderingen

Ben trouwens 2 jaar geleden weer begonnen met roken
pi_55613030
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:57 schreef coldstar het volgende:

[..]

Misschien moet jij eens lang Hans
Of jij.
Mozart was haar naam.
pi_55613041
Para alarmpje
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_55613051
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:58 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

toch prachtig om te zien hoe gefrustreerd sommige zijn... alles maar dan ook alles moet omgedraaid worden naar iets wat huub verkeerd doet / gedaan heeft.

sorry! laatste keer dat ik op zo'n post reageer
Ach, ligt er maar aan waar je het liefst naar kijkt.
pi_55613062
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:06 schreef Starlie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ff gejat uit het scanman tietentopic!
Ze waren daar in elk geval wat kleiner...
Nee, eerder nog!! De eerste dag stond zij zich om te kleden.
Ik weet, dat er toen caps zijn geplaatst. Daar is te zien, dat haar tepels echt alle kanten op kijken (zal voor de goede orde ook 'wijzen' schrijven ), behalve de goede kant.
Volgens mij is dat niet mogelijk met een paar natuurlijke tieten

[ Bericht 3% gewijzigd door hetbabbelaartje op 28-12-2007 23:14:35 ]
pi_55613075
Brian en Selene spreken weer uit dat ze zich ergeren aan hoe ze met haar spullen omgaan.
Amanda wordt boos.
Go hard or go home
  vrijdag 28 december 2007 @ 23:10:26 #87
125420 Starlie
pi_55613088
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:09 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Nee, eerder nog!! De eerste dag stond zij zich om te kleden.
Ik weet, dat er toen caps zijn geplaatst. Daar is te zien, dat haar tepels echt alle kanten op kijken, behalve de goede kant.
Volgens mij is dat niet mogelijk met een paar gezonde tieten
Ik weet welke foto's je bedoeld...
maareuh gezonde tieten... we zijn niet allemaal zo achterlijk als dat Amanda is, we weten allemaal dat het siliconen zijn!!!
pi_55613094
Het is gezellig in bad
Reality is nothing but a collective hunch.
  Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 23:11:06 #89
184769 crew  Deisyy
pi_55613107
Selene klimt in bad en prompt volgt er een hele discussie tussen Selene en Brian tegen Amanda.
pi_55613113
quote:
Die zwerver is daar op het pissen naast het bed na meest fatsoenlijke persoon ever daar in die Kooi.
Beauty van de nerd heeft een mega asshole, die is daar om gewoon regelamtig tegen iedereen te lopen zeiken.
pi_55613117
O hemel. Brain gaat weer met zijn Sjjj maniertje praten.
pi_55613136
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:07 schreef Starlie het volgende:
Als Brian en Amanda ooit buiten de kooi gaan samenwonen dan laat hij haar echt alle hoeken van het huis zien... weet zeker dat hij erop los mept.....
Ik durf daar zelfs een fikse weddenschap op te zetten.
Mozart was haar naam.
pi_55613146
Amanda: ik ben nu eenmaal zo. Ik heb er geen regelmaat in, dat klopt.
Praat niet door me heen. Dat frustreert mij!
Brian: oké, praat door!

Well done, Selene.
Go hard or go home
  Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 23:12:52 #94
184769 crew  Deisyy
pi_55613148
Brian zegt constant tegen Amanda dat ze hem uit moet laten praten, dat hij nog even in gesprek is, terwijl hij zelf elke keer weer door haar heen praat.
  vrijdag 28 december 2007 @ 23:12:53 #95
125420 Starlie
pi_55613149
Heeft Selene nu het badpak aan van Nadia??!
pi_55613151
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:07 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik ben 5 jaar geleden gestopt met roken én 8 kilo afgevallen, dus er zijn uitzonderingen

Oeps, echt waar......inderdaad zullen er best uitzonderingen zijn. Maar het meerendeel wordt echt zwaarder. Gelukkig was ik niet zo'n dikkerd en kon er wel wat bij, maar het komt er bij en is heel moeilijk om er weer af te krijgen. Jammer dat je weer bent begonnen.
pi_55613154
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:10 schreef Starlie het volgende:

[..]

maareuh gezonde tieten... we zijn niet allemaal zo achterlijk als dat Amanda is, we weten allemaal dat het siliconen zijn!!!
Gezond? Ik neem aan dat jullie natuurlijke bedoelen
pi_55613165
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:10 schreef Starlie het volgende:

[..]

Mooi

Wilde het verschil wel even zien
pi_55613183
Amanda: hoef je niet te vragen aan Selene. Ik praat tegen jou! Hallo!!???
Brian: wat is hallo??
Amanda: moet ik het U.I.T.L.E.G.G.E.N!!
Go hard or go home
pi_55613185
Brian en Amanda waren volgens Brian het ideale paar...ze hebben zich tijdens het ex porn feest alleen maar met elkaar bezig gehouden...ze hadden niemand anders nodig. Kijk ze nu in bad zitten....dit eindigt weer in OORLOG want het gaat echt weer fout!
  vrijdag 28 december 2007 @ 23:14:27 #101
125420 Starlie
pi_55613192
Nou Brian hoeft niet ver te lopen om glas ergens uit te rammen... de glazendouche want is op 20 cm. afstand!
pi_55613194
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:07 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Deisyy

Wel knap dat je het 3 jaar hebt volgehouden.
Mozart was haar naam.
  Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 23:14:51 #103
184769 crew  Deisyy
pi_55613205
De Febo kan weer een deur gaan bestellen.
pi_55613207
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:11 schreef hetbabbelaartje het volgende:
O hemel. Brain gaat weer met zijn Sjjj maniertje praten.

Onze wandelende tijdbom staat weer op scherp
pi_55613211
ze wil ook niks leren die amanda
pi_55613216
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:13 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Mooi

Wilde het verschil wel even zien
Haar siliconen zien er wel wat natuurlijker uit dan die van Ilona die in dat huis zat, of die van Natasia en Melissa
pi_55613229
Hoeveel glazen deuren zitten er nog in de hut?
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_55613238
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Gezond? Ik neem aan dat jullie natuurlijke bedoelen
Oeps. Je hebt gelijk.
Ik heb het al even verandert.
(hoe strepen jullie de tekst hier door? Ik weet niet hoe dat werkt!)
  Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 23:16:08 #109
184769 crew  Deisyy
pi_55613249
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:14 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Deisyy

Wel knap dat je het 3 jaar hebt volgehouden.
Ja stomstomstom, maarre ..... ik weet dat ik kan stoppen

Het volhouden is het probleem
pi_55613255
pi_55613262
Brian lacht genoegzaam want Selene is het helemaal met hem eens.
Ze noemt hem hypocriet!!
Go hard or go home
pi_55613273
Aan het gezicht van brian te zien moet ik hem even van mute halen
pi_55613275
Dit is Amanda op haar best
pi_55613281
Ben je echt dom? (Amanda tegen BRian)
pi_55613286
Amanda: weet je wat! Ik doe niks meer want ik doe het toch niet volgens jou.
Ben je doof? Echt dom? Je bent echt dom!!
Go hard or go home
  Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 23:17:37 #116
184769 crew  Deisyy
pi_55613288
Als ik Amanda was zou ik nu toch echt zorgen dat ik uit de buurt van die doucheslang kwam
pi_55613293
Amanda laat toch niet het kaas van haar brood af halen door Brain en gelijk heeft ze.
  vrijdag 28 december 2007 @ 23:17:53 #118
125420 Starlie
pi_55613299
Daar zit je dan een discussie te voeren in je blote tieten... ik zou me knap ongemakelijk voelen als ik in mijn blote borsten een discussie zou hebben...
pi_55613300
Kijk nou uit Amanda straks duwt ie je onder water (ik weet niet hoe hij para is als er geen glazen deuren zijn om mee te gooien)
pi_55613301
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Oeps. Je hebt gelijk.
Ik heb het al even verandert.
(hoe strepen jullie de tekst hier door? Ik weet niet hoe dat werkt!)
Tekst selecteren en op het 'doorstreep' icoontje klikken.
  Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 23:18:19 #121
184769 crew  Deisyy
pi_55613310
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:17 schreef Kaleddis het volgende:
Dit is Amanda op haar best
Ze is erg goed bezig nu
pi_55613312
Jammer dat die Selene altijd als buffer te sturen
Hangplek voor vrije gedachten
pi_55613324
Amanda beschuldigd Selene ervan dat ze loopt te tetteren
  vrijdag 28 december 2007 @ 23:18:53 #124
125420 Starlie
pi_55613332
Wat zou het toch mooi zijn als Selene en Brian eens lekker zouden gaan zitten zoenen in bad!!!

Ohh wat ben ik gemeen
pi_55613339
Nu is ze boos op Selene?
'Je praat praat praat maar je zegt niks!'
Go hard or go home
  Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 23:19:27 #126
184769 crew  Deisyy
pi_55613355
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:17 schreef Starlie het volgende:
Daar zit je dan een discussie te voeren in je blote tieten... ik zou me knap ongemakelijk voelen als ik in mijn blote borsten een discussie zou hebben...
Amanda voelt zich er juist sterker door
pi_55613358
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:18 schreef Starlie het volgende:
Wat zou het toch mooi zijn als Selene en Brian eens lekker zouden gaan zitten zoenen in bad!!!

Ohh wat ben ik gemeen
Gemeen?? Topidee!!
Go hard or go home
pi_55613382
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:19 schreef noekje het volgende:
Nu is ze boos op Selene?
'Je praat praat praat maar je zegt niks!'
ze heeft gelijk!
pi_55613388
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Tekst selecteren en op het 'doorstreep' icoontje klikken.
Dank je
pi_55613395
Shit, wilde net naar bed gaan, maar blijf toch nog maar ff wachten
pi_55613402
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:17 schreef Starlie het volgende:
Het zijn haar sterkste punten
pi_55613404
Ik heb net samen met een zus van me de rijbewijs stemming gezien met het fragment dat Brian achter Amanda aanliep. En m`n zus dacht dat Brian Amanda helemaal verrot ging slaan (m`n zus kijkt nooit naar DGK). Dus als een neutraal iemand die nooit naar DGK kijkt dat al dacht, dan kan je wel zeggen dat de uitzending van vandaag nou niet bepaald positief voor Brian was. Kan me niet herrinneren dat Brian ooit zo negatief in beeld te zien was...
  Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 23:21:18 #133
184769 crew  Deisyy
pi_55613409
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:20 schreef Kaleddis het volgende:
Shit, wilde net naar bed gaan, maar blijf toch nog maar ff wachten
Ben bang dat de storm alweer is gaan liggen
pi_55613430
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:17 schreef noekje het volgende:
Amanda: Ben je doof? Echt dom? Je bent echt dom!!
Slimste wat ze in al die maanden heeft gezegd
pi_55613431
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Het zijn haar sterkste punten
pi_55613434
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:59 schreef SiRojK het volgende:

[..]

+1, gister was een mooi streamavondje met pissende miky, neukende huub, grappenmakende Jaap
+2 tot half 2 genoten van de streams..... wilde eigenlijk om 00:00 gaan slapen.... hoeso verslaafd
pi_55613445
is amanda nu boos op brian of op selene,.... of op allebei
pi_55613451
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:21 schreef Mika25 het volgende:
Ik heb net samen met een zus van me de rijbewijs stemming gezien met het fragment dat Brian achter Amanda aanliep. En m`n zus dacht dat Brian Amanda helemaal verrot ging slaan (m`n zus kijkt nooit naar DGK). Dus als een neutraal iemand die nooit naar DGK kijkt dat al dacht, dan kan je wel zeggen dat de uitzending van vandaag nou niet bepaald positief voor Brian was. Kan me niet herrinneren dat Brian ooit zo negatief in beeld te zien was...
Oké dan. Dat is interessant want hij komt idd nooit negatief over.
Go hard or go home
pi_55613454
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:16 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ja stomstomstom, maarre ..... ik weet dat ik kan stoppen

Het volhouden is het probleem
Ja ik weet het.
Mozart was haar naam.
  vrijdag 28 december 2007 @ 23:22:48 #140
125420 Starlie
pi_55613457
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:21 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Of toch ook niet!!
  Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 23:23:14 #141
184769 crew  Deisyy
pi_55613470
Brian: Amannie als je pissig bent moet je niet met mijn spullen gaan gooien.

Amanda: Boeien.

Brian (dreigend): Straks zorg je er nog voor dat ik ook heel erg pissig ga worden.
  Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 23:23:46 #142
184769 crew  Deisyy
pi_55613489
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:22 schreef Starlie het volgende:

[..]

Of toch ook niet!!
Mooi ik had het mis
pi_55613497
quote:

[..]

Of toch ook niet!!
pi_55613498
quote:

[..]

Laait wel weer op. Die 'dom' blijft nog wel even hangen bij Brian
pi_55613509
Zouden Brian en Amanda op hun kop gekregen hebben dat ze gisteren een snipperdag genomen hadden? Want ze zijn nu zomaar een tv momentje aan het scoren...zonder hulp van Huub!!!
pi_55613534
quote:

[..]

Of toch ook niet!!
Al is het een storm in een glas water... Het is GLAS en daar weten ze in de kooi wel weg mee.
pi_55613547
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:24 schreef Py het volgende:
Laait wel weer op. Die 'dom' blijft nog wel even hangen bij Brian
Maar meestal lost hij dat onder de dekens op met de zenders ver weg. Waarom Amanda tot 15:00 de volgende dag onder de dekens blijft liggen...
pi_55613564
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:19 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Amanda voelt zich er juist sterker door
Ja die denkt "als ie echt vervelend wordt dan sla ik hem knock out met m'n rechter tiet".
Mozart was haar naam.
  vrijdag 28 december 2007 @ 23:26:11 #149
125420 Starlie
pi_55613568
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:25 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Maar meestal lost hij dat onder de dekens op met de zenders ver weg. Waarom Amanda tot 15:00 de volgende dag onder de dekens blijft liggen...
zodat haar striemen en blauwe plekken wat minder zichtbaar zijn.....
  Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 23:26:17 #150
184769 crew  Deisyy
pi_55613574
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:22 schreef lorence1 het volgende:
is amanda nu boos op brian of op selene,.... of op allebei
Op allebei, Selene weet het altijd zo te brengen dat ze Amanda aanspreekt op haar zwakke punten waar Brian bij is, zodat Selene weet dat ze bijval van Brian krijgt.
pi_55613578
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:24 schreef Mika25 het volgende:
Zouden Brian en Amanda op hun kop gekregen hebben dat ze gisteren een snipperdag genomen hadden? Want ze zijn nu zomaar een tv momentje aan het scoren...zonder hulp van Huub!!!
zou kunnen
pi_55613603

pi_55613605
Is Brian nu vliegtuigje aan het spelen in bad?
pi_55613617
Ik heb deze week weer eens genoten van de film Whats Love Got To Do With It, het deed me zo denken aan Brian en Mannie Die moeten ze eens laten zien in de kooi
pi_55613632
quote:

[..]

Nee het mag niet gaan liggen, het moet een tsunami worden.
Mozart was haar naam.
pi_55613637
Bwian begint echt een heel erg naturel gesprek met Snorlene
  vrijdag 28 december 2007 @ 23:29:23 #157
125420 Starlie
pi_55613654
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:28 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Precies, het is toch alweer een week geleden dat er een deur gesneuveld is!
  vrijdag 28 december 2007 @ 23:29:24 #158
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_55613655
Jammer, weer een gemiste kans van Huub ......
.
pi_55613673
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:26 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Op allebei, Selene weet het altijd zo te brengen dat ze Amanda aanspreekt op haar zwakke punten waar Brian bij is, zodat Selene weet dat ze bijval van Brian krijgt.
Zo'n vuile RAT is het. Niet zijn 'vriendin' beschermen tegen aanvallen van iemand anders, maar weer extra munitie om zijn onderdrukkende 'gelijk' mee te halen.
pi_55613678
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:28 schreef Borga het volgende:
Bwian begint echt een heel erg naturel gesprek met Snorlene
en Amanda blijft wel in de buurt
pi_55613682
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:25 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Hij is geen knip voor de neus waard.
pi_55613693
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:28 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Bwian gaat een keer ontploffen tegen Amanda.
pi_55613719
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer, weer een gemiste kans van Huub ......
DGk hoeft niet altijd over Huub te gaan...laat Brian en Amanda ook eens een keer voor die 2,2 miljoen euro werken...zonder dat Huub zich er weer mee komt bemoeien...
pi_55613753
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:30 schreef Borga het volgende:
Maar hij is wel zo slim om dat buiten het zicht van de camera te doen. Of onder de dekens, achter bij de paardenbak, tijdens een streamlock etc...
pi_55613793
quote:

[..]

En dan gaat hij voor een van de camera's tegen haar zitten janken dat hij het zo erg vind wat hij haar heeft aangedaan, Amanda jankt mee, want ze weet dat het zo'n goeie jongen is en ze kunnen uitkijken naar het 'paaseieren'-akkoord.
pi_55613811
quote:

[..]

In de villa heeft hij al een aantal keren op ontploffen gestaan, maar ja die verrekte camera's hé. Buiten de villa mept hij haar het ziekenhuis nog wel in, maar amanda zal dat wel begrijpen.
Mozart was haar naam.
pi_55613829
pi_55613883
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:35 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft al een van de paaseieren binnen van het hokje en dat in haar gezicht gesmeerd
pi_55613891
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

En dan gaat hij voor een van de camera's tegen haar zitten janken dat hij het zo erg vind wat hij haar heeft aangedaan, Amanda jankt mee, want ze weet dat het zo'n goeie jongen is en ze kunnen uitkijken naar het 'paaseieren'-akkoord.
Eerst nog Carnavalsakkoord?

Heb de smaak te pakken
  Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 23:38:10 #170
184769 crew  Deisyy
pi_55613905
quote:
[ afbeelding ]
De overlevingstechniek van Amanda: doen alsof ze dood is
pi_55613919
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:38 schreef Deisyy het volgende:

[..]

hehehh
pi_55613925
quote:

[..]

Heeft ze van Anita geleerd
pi_55613935
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

hoeft tie niet meer te doen..... toen hij terug kwam van zijn 8 uur heeft tie al zijn excuses aangeboden voor alles waar hij Amanda mee zou kwetsen of pijn doen...... das mooooi makkelijk
pi_55613956
quote:

[..]

Net zoiets als 'kop in het zand steken'
pi_55614011
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:39 schreef Desii het volgende:

[..]

hoeft tie niet meer te doen..... toen hij terug kwam van zijn 8 uur heeft tie al zijn excuses aangeboden voor alles waar hij Amanda mee zou kwetsen of pijn doen...... das mooooi makkelijk
Wat een rat. Hij moet eruit om dat soort wantoestanden uit te sluiten.
pi_55614054
En hier weer verkapte dreigementen: Amanda gaat gooien met Brian zijn spullen. Brian: als je wil weten...dan is dit het moment, denk maar terug aan vroeger.....dreigen dus
Hangplek voor vrije gedachten
pi_55614085
quote:
[ afbeelding ]
Dacht even dat Natasia weer terug was
  Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 23:46:40 #178
184769 crew  Deisyy
pi_55614133
Kan Lieke die brief van Jaap niet even voorlezen, ik ben nieuwsgierig wat er in staat waardoor Lieke zich zo'n zorgen om Jaap maakt
pi_55614160
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Dacht even dat Natasia weer terug was
Die zien we nooit meer terug denk ik.
pi_55614167
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:44 schreef Lady-night het volgende:
En hier weer verkapte dreigementen: Amanda gaat gooien met Brian zijn spullen. Brian: als je wil weten...dan is dit het moment, denk maar terug aan vroeger.....dreigen dus
Tis een maf met een gevaarlijke stoornis. Soms niet onder controle te houden. Gaat Amanda haar zus achterna met een nare 'trap-ervaring'. Ik gun haar niet zoveel, maar dat laatste gun ik niemand.
pi_55614248
bij jaap is alles nep, dus ik geloof helemaal niks van die brief

allemaal in scene gezet.
pi_55614249
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:47 schreef Py het volgende:

[..]

Die zien we nooit meer terug denk ik.
Ik vond het al erg dat ik haar terug hoorde vorige week in De Glazen Kooi. Die dolle Vlemminx vroeg hoeveel het moest kosten om haar in De Glazen Kooi te laten. Er werd niet op in gegaan en ze werden lekker afgewimpeld.
pi_55614252
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Tis een maf met een gevaarlijke stoornis. Soms niet onder controle te houden. Gaat Amanda haar zus achterna met een nare 'trap-ervaring'. Ik gun haar niet zoveel, maar dat laatste gun ik niemand.
Laat het dan op tv komen en sommigen de ogen openen, dan heeft het nog een functie. Dit dekmantelgedoe werkt niet als er beelden zijn
pi_55614282
quote:

[..]

Dat doen dieren in de natuur. Een zebra die een leeuw achter zich aan heeft zitten maakt geen schijn van kans, amanda heeft vele kansen maar laat zich liever opvreten.
Mozart was haar naam.
  Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 23:53:45 #185
184769 crew  Deisyy
pi_55614354
Brian wil pas met Amanda praten als ze eerst zijn spullen die ze op de grond heeft gegooid heeft opgeruimd.
  vrijdag 28 december 2007 @ 23:55:28 #186
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55614408
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_55614417
brian blijft rustig, amanda gedraagt zich kinderachtig
pi_55614441
Heb geen geluid, maar zie aan die sjmoel van de rat dat hij haar weer een hoek in wil rossen. En als het hem niet zint gaat hij vaker op dat ding zitten jengelen om zijn gedachten van het controle-verlies af te wenden.
pi_55614463
Verhaallijntje van Jaap en LIeke wordt nu opgenomen:
Jaap heeft 3 versies van een brief geschreven die hij naar Cora wil iopsturen. Lieke leest en schrikt hevig.
'Jaap dat kun je niet schrijven. Ik schrik hier heel erg van.
- 'ik wil niet dat achter erachter komt'
pi_55614510
Verhaallijn?
Lieke moet de doorflippende Jaap op het rechte pad houden. Dus Jaap wordt mentaal afhankelijk van personal coach Lieke?
pi_55614593
Huub en Lieke worden het engeltje en het duiveltje op Jaap's schouder. Ze trekkken hem heen en weer tussen zedigheid en kuisheid, en lust
pi_55614596
Brian: moet ik naar jouw straatje toeleven?

Brian ga para worden
"die gitaar staat me in de weg".

Brian: ik vind je retevervelend.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_55614620
Je gaat de dramaqueen spelen, zegt Amanda

pi_55614637
Is Huub ingestort of zo ? Waar is hij
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_55614646
hahaha, Katie heeft problemen buiten.. VREEMDDDDD
pi_55614652
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:53 schreef Deisyy het volgende:
Brian wil pas met Amanda praten als ze eerst zijn spullen die ze op de grond heeft gegooid heeft opgeruimd.
Wie denkt hij dat hij is die rat, de opvoedpolitie? Als het slaafje doet wat hij zegt krijgt ze de beloning en mag ze blij zijn dat ze straks met de benen uit elkaar mag gaan liggen om hem weer te 'ontvangen'
pi_55614669
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:05 schreef Carlaa het volgende:
hahaha, Katie heeft problemen buiten.. VREEMDDDDD
Linkje, bronnetje
pi_55614675
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 23:34 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

In de villa heeft hij al een aantal keren op ontploffen gestaan, maar ja die verrekte camera's hé. Buiten de villa mept hij haar het ziekenhuis nog wel in, maar amanda zal dat wel begrijpen.
Hij gaat gegarandeerd een keer in de fout of hij maakt Amanda zo kwaad dat zij een keer uithaalt naar hem
pi_55614679
  Moderator zaterdag 29 december 2007 @ 00:07:24 #200
184769 crew  Deisyy
pi_55614686
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Wie denkt hij dat hij is die rat, de opvoedpolitie? Als het slaafje doet wat hij zegt krijgt ze de beloning en mag ze blij zijn dat ze straks met de benen uit elkaar mag gaan liggen om hem weer te 'ontvangen'
Pure chantage, voor hem is het gewoon een machtspelletje
pi_55614692
pi_55614696
Nou hup, schiet us op

"ga je je bek opentrekken of stoer doen?|"

pi_55614698
Zou dat glas eraan gaan ?
pi_55614717
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:07 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
pi_55614719
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ze hoeft niet met de benen uit elkaar te liggen bij brrrian, haar bilnaad moet beschikbaar zijn.
Mozart was haar naam.
  zaterdag 29 december 2007 @ 00:09:06 #206
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_55614727
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:07 schreef Kaleddis het volgende:
Zou dat glas eraan gaan ?
welk glas? er zijn nog 2 deuren over ?
pi_55614739
Jaap zegt dat hij een ton aan studieschuld heeft
pi_55614751
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:08 schreef Prospera het volgende:

[..]

Gaan we zo aftellen?
pi_55614752
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:07 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Pure chantage, voor hem is het gewoon een machtspelletje
En het 'doosje' weet niet beter. Ik heb soms met haar te doen, wat een onnozel wicht is het toch.
pi_55614785
Je kan het

pi_55614786
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:09 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:

[..]

welk glas? er zijn nog 2 deuren over ?
Eerst het glas water wat op tafel staat denk ik
pi_55614798
denk dat dat glas water voor de pammetjes is.
Make my day!
pi_55614801
Het voorbeeld is niet het voorbeeld zoals je denkt dat het moet gaan
pi_55614803
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:08 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Ze hoeft niet met de benen uit elkaar te liggen bij brrrian, haar bilnaad moet beschikbaar zijn.
Je weet wat ik bedoel. Alles is zonder gespreide benen bereikbaar.
pi_55614828
Controlmanagement

pi_55614830
Waar bemoeit Brian zich mee
pi_55614846
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:06 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Linkje, bronnetje
Jaap zegt het tegen Lieke. Hij had gehoord dat ze helemaal stuk ging buiten, ze kreeg de hele hetze over haar heen omdat de beelden nogal explisiet waren...
pi_55614852
Hij zet het glas weer neer
pi_55614859
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar bemoeit Brian zich mee
Met zijn 'ondergeschikte' misschien?
pi_55614861
brian heeft mooie miljonairs-schoenen aan, vind je niet...
Make my day!
pi_55614870
Wat hebbe hunnie toch een geweldige relaasie
pi_55614878
Amanda: Mag ik ook uitpraten?
Brian: Je praat!

Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_55614884
Ze zijn nu bij de krenk van het hele kutverhaal
pi_55614898
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:13 schreef agter het volgende:
Met slippers kun je wel lekker meppen
pi_55614900
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:13 schreef Carlaa het volgende:

[..]

Jaap zegt het tegen Lieke. Hij had gehoord dat ze helemaal stuk ging buiten, ze kreeg de hele hetze over haar heen omdat de beelden nogal explisiet waren...
Nog meer amoebes onder het mesnelijk ras dus.
pi_55614904
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:13 schreef agter het volgende:
Misschien morgen zijn campingsmoking erbij en het plaatje is compleet
  zaterdag 29 december 2007 @ 00:15:10 #227
167977 DGK_Tegengas
pi_55614906
Die Brian : zie je hoe het voelt ?

Nadat hij Amanda van haar stuk bracht, nadat ze het eerder bij hem deed.
Ik vond hem wel geniaal.
.
pi_55614913
Wat zit die mongool van een Brian onnozel te praten

Maar dat wist ik al
pi_55614917
Oeverloos gelul
pi_55614933

Brian: hier zit de krenk in het kutverhaal. Ik geef helderheid.

Het wordt de deur van de chill
pi_55614936
moet je geen FUCKING BLANKS invullen!! en you always fill in the blanks!!
pi_55614943
pi_55614949
Misschien rukt ie zo de pruik van Amanda wel af als hij haar naar de douche brengt.
pi_55614954
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:13 schreef mootie het volgende:
Wat hebbe hunnie toch een geweldige relaasie
Een voorbeeld voor de samenleving. De hoeksteen van het bestaan. Om jaloers op te worden.
pi_55614963
Hee tegen Nena zei hij ook altijd:"You're always fill in the blanks"
pi_55614964
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Oeverloos gelul
Nou zeg dat, Amanda heeft gewoon gelijk, maar hij zal het never-nooit toegeven..uberloser!!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55614974
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:16 schreef Scandalous het volgende:
moet je geen FUCKING BLANKS invullen!! en you always fill in the blanks!!
Die tekst staat goed bij je ava
pi_55614977
b. Bek houden alsjeblieft
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55614984
bek houwe alsjeblieft
pi_55614985
Brian: Bek houden alsjeblieft, please. We zijn geen kleine kinderen.
pi_55614990
Waarom praat Lieke mensen altijd een depressie aan, gezien het gezicht van Jaap....
pi_55615007
Is er ook nog een "reden" dat B&A nu weer ruzie hebben? Had het eigenlijk niet zien aankomen...
pi_55615008
Hij gaat komen, echt
pi_55615009
Waar is Hans de trainer? Wordt tijd dat die Brian eens een keer onder de douche rost.
  zaterdag 29 december 2007 @ 00:18:42 #245
167977 DGK_Tegengas
pi_55615015
Brian tegen Amanda : Bek houden, alsjeblieft !!

Hij is echt wel netjes opgevoed door mamma Netty
.
pi_55615020
Hahaha, de camera zoomed ook vast in op het glas op de tafel
  zaterdag 29 december 2007 @ 00:19:18 #247
125420 Starlie
pi_55615027
Hahahahaha het glas wordt al ingezoomd!!
pi_55615028
Laat mij in me space!!!
pi_55615039
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:18 schreef Prospera het volgende:
Hij gaat komen, echt
Dolf is de baas
Insaantje
pi_55615042
Braajen.
pi_55615043
Hehehe de regie denkt mee

Laat mij de space.
Amanda: je luistert niet
Brian: ik wil niet meer luisteren.

pi_55615044
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:18 schreef Mika25 het volgende:
Is er ook nog een "reden" dat B&A nu weer ruzie hebben? Had het eigenlijk niet zien aankomen...
Omdat zowel Selene als Brian opmerkingen hadden over de slordigheid van Amanda.
pi_55615045
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:18 schreef Prospera het volgende:
Hij gaat komen, echt
Para-momentje? Of iets waar ik liever niet op zit te wachten.
  zaterdag 29 december 2007 @ 00:20:32 #254
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_55615053
quote:
janice was ....
Leuk dat je er weer bent LP
Er kan er maar één de domste zijn
pi_55615060
  zaterdag 29 december 2007 @ 00:20:55 #256
38396 mazaru
pi_55615066

pi_55615075
Schat jij doe je best met je agressiviteit en ik doe mn best met het opruimen.

pi_55615079
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:14 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Met slippers kun je wel lekker meppen
Ze geven ook een lekker geluid als je er flink mee uithaalt
pi_55615105
Moeten ze ruzie maken ofzo? Ik vind Amanda zo gemaakt overkomen.
  zaterdag 29 december 2007 @ 00:22:48 #260
38396 mazaru
pi_55615114
pi_55615121
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Para-momentje? Of iets waar ik liever niet op zit te wachten.
Een ontlading, of het een glazen deur is of een kwak, wat maakt dat uit.

Brian: kan jij je mond houden?
pi_55615131
Aaahhhhh jammer
pi_55615134
Amanda: Gooi een deur stuk!
pi_55615140
Amanda: Gooi een deur stuk
pi_55615145
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:20 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]

Kiitos, dit zegt veel zoniet alles
pi_55615146
pi_55615151
Brian beheerst zich zelf
pi_55615156
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:22 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een neuroot die dramaqueen
pi_55615158
Brian: zielig kind
Amanda: gooi een deur stuk.
pi_55615160
Amanda besluit met: " gooi een deur stuk "
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_55615165
dat valt tegen.. hij gaat z'n gitaar mishandelen ipv een glazen deur
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_55615168
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:23 schreef Py het volgende:
Amanda: Gooi een deur stuk
Ojee kom ik net op tijd binnen?
pi_55615169
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:23 schreef Prospera het volgende:

[..]

Een ontlading, of het een glazen deur is of een kwak, wat maakt dat uit.

Brian: kan jij je mond houden?
pi_55615176
De "gesprekken" zijn wel leuker en vermakelijker tussen Brian en Amanda dan die andere 2....
pi_55615191
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:24 schreef Scandalous het volgende:
[ afbeelding ]
Deze film was laatst op tv toen riep ik ook al dat er gelijkenis was met Amanda
pi_55615194
Aahh Amanda, kom nog eventjes terug. Misschien mept ie z'n gitaar wel in tweeën
pi_55615201
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:07 schreef Borga het volgende:

[..]

Hij gaat gegarandeerd een keer in de fout of hij maakt Amanda zo kwaad dat zij een keer uithaalt naar hem
Als zij uithaalt naar hem dan zijn de gevolgen niet te overzien (voor amanda).
Mozart was haar naam.
pi_55615202
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:24 schreef Sporti het volgende:

[..]

Ojee kom ik net op tijd binnen?
Al het glas is nog heel
pi_55615230
Nog ff teruggelezen, wel zielig voor dat meisje die beelden van afgelopen nacht
pi_55615236
Ok Wie had er hier gelijk in deze ' discussie'

[ ] Brian
[ ] Amanda
[ ] Geen mening want het ging nergens over

pi_55615242
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:25 schreef Py het volgende:

[..]

Al het glas is nog heel
Ja maar de kortsluiting in zijn hoofd is in volle gang hoor
pi_55615266
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:24 schreef Scandalous het volgende:
[ afbeelding ]
Een bepaalde gelijkenis van een niet nader te noemen persoontje kan ik niet ontkennen en het voormalig gedrag van die andere persoon vertoont ook enige enge gelijkenissen.
pi_55615268
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:24 schreef yellowfirst het volgende:
De "gesprekken" zijn wel leuker en vermakelijker tussen Brian en Amanda dan die andere 2....
Die serieuze kop van Lieke weerhoud me ervan om te gaan luisteren.
pi_55615286
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:25 schreef Kaleddis het volgende:
Aahh Amanda, kom nog eventjes terug. Misschien mept ie z'n gitaar wel in tweeën
Hij laadt zich op met de gitaar, dus nog even afwachten.
Want als hij boos is gaan de akkoorden niet lekker en daar wordt hij weer boos van.
pi_55615295
Hoop dat ze dit goede gesprek van Lieke en jaap nu eens in de uitzending gooien.
Laat tenminste zien dat er twee personen met inhoud in dgk zitten
pi_55615296
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:26 schreef Prospera het volgende:
De filmpjes staan al op alle mobieltjes van de hele school.
pi_55615303
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:28 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

En de ietwat monotone stem .....
pi_55615304
quote:
Inderdaad, dat lieve onschuldige meisje kwam écht niet de villa in om Huub te versieren en op tv te komen. Komt ze gezellig een avondje pim pam petten.. krijgt ze dit over haar heen!
pi_55615307
Zo weer bijgelezen, hoerenfeest gemist, lieke's moeder gemist! stemronde gemist en al met al toch helemaal niets gemist.

Brian zit wel als een idioot te pingelen op zijn gitaar en zit erbij als een zwerver.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_55615312
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:28 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Een bepaalde gelijkenis van een niet nader te noemen persoontje kan ik niet ontkennen en het voormalig gedrag van die andere persoon vertoont ook enige enge gelijkenissen.
pi_55615313
quote:
Dat vind ik niet zielig maar ontzettend dom. Geen medelijden.
pi_55615315
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Je weet wat ik bedoel. Alles is zonder gespreide benen bereikbaar.
Ja bij amanda soewieso.
Mozart was haar naam.
pi_55615317
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:28 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Ik luister ook niet meer naar haar.
Zit Huub ergens achter te naaien?
pi_55615334
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:28 schreef diedirk het volgende:
Hoop dat ze dit goede gesprek van Lieke en jaap nu eens in de uitzending gooien.
Laat tenminste zien dat er twee personen met inhoud in dgk zitten
ahum, Lieke met haar zeikerige betweterige toontje en Jaap die gewoon tv zit te maken.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_55615340
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:29 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Dat vind ik niet zielig maar ontzettend dom. Geen medelijden.
Het kind is net 18 hoor
Ze mag wel blij zijn dat youtube geen pronmateriaal uitzendt.
pi_55615341
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:29 schreef Carlaa het volgende:

[..]

Inderdaad, dat lieve onschuldige meisje kwam écht niet de villa in om Huub te versieren en op tv te komen. Komt ze gezellig een avondje pim pam petten.. krijgt ze dit over haar heen!

Het overkwam haar gewoon..................
pi_55615351
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Ja maar de kortsluiting in zijn hoofd is in volle gang hoor

In progress
pi_55615357
quote:
Zielig? Walgelijk dat je je daarvoor laat gebruiken en alles onveilig he?
pi_55615358
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 00:28 schreef Py het volgende:

[..]

De filmpjes staan al op alle mobieltjes van de hele school.
Toch bijf ik het raar vinden dat het voor Huub kennelijk stoer is als man, maar voor haar als vrouw niet...raar hoor.
Make my day!
pi_55615365
quote:

[..]

Hehe ... het was wel lullig dat ze zich de hele tijd druk maakte om de camera's, om vervolgens in haar enthousiasme haar mond vol te laten spuiten boven de dekens
pi_55615368
quote:

[..]

Kreeg ze het maar over d'r heen...melkmuiltje
Dolf is de baas
Insaantje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')