Het is net wat Huub zegt, een paar maanden roem en daarna zijn ze je weer vergeten, of ze moeten zo als Kelly door het leven willen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Overigens was Eric afgelopen weekend in de gaypalace in rdam waar bijna niemand hem herkende en hij tegen een vriend van mij zei "maar ik ben ERIK, je weet wel..uit de gouden kooi?"
"Oh je bent die jongen die een klant afranselde met een ketting?"
maar kelly heeft de keuze tussen webcam-hoer of de bijstand... was trouwens wel een heele moeilijke keuze voor mevrouw einstein.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Het is net wat Huub zegt, een paar maanden roem en daarna zijn ze je weer vergeten, of ze moeten zo als Kelly door het leven willen.
Brian en Amanda hebben een andere verwachting, maar dat kan ze wel eens tegen vallen.
dit was de eerstequote:Op vrijdag 28 december 2007 22:32 schreef koppiesoep het volgende:
Er lopen nu 3 cossen als ik het goed heb.
Kom op zeg, dat ga je toch niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:32 schreef rooie3 het volgende:
Er is er nog geen een in de villa geweest die Lieke mocht.Zelfs de gasten moeten haar niet.
nou nou nou, niet zo negatief... Ik weet nog goed dat selene lieke best een paar dagen heeft kunnen tolereren, en dat wil voor die zeiksnol toch heel wat zeggenquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:32 schreef rooie3 het volgende:
Dus de nieuwe miljonair zou er voor Lieke moeten komen.Wens hem of haar dan veel succes.Er is er nog geen een in de villa geweest die Lieke mocht.Zelfs de gasten moeten haar niet.
Ja, FOK laat het weer eens niet zienquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:32 schreef koppiesoep het volgende:
Er lopen nu 3 cossen als ik het goed heb.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:35 schreef LoveProfusion het volgende:
janice was overigens ook in de Palace. Heb hem niet met Eric zien praten ofzo. Beiden zijn ontiegelijk lelijk en vreselijk GAY. Beiden liepen rond met "please, iemand, someone? herkent iemand me?". Janice is er altijd met zijn Thai Pai Shemale figuren in zijn vieze zweterige met een Brunapatroon gemaakte klotekleding.
Paar maanden terug raakte ik met Janice in gesprek door een gezamelijke kennis en ik kende hem wel van dat modetruttenprogramma maar deed net of ik dat niet wist, maar Janice zei telkens "Ik ben couturier" waarop ik zei "Oh leuk, lijkt me ook leuk om honden te trimmen". Vreselijk figuur.
Ik geloof er geen bal van dat mensen de kooi betreden en nog nooooooiit iets hebben gevolgd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat ga je toch niet serieus nemen.
Mensen die het programma nog nooit gevolgt hadden komen binnen en binnen 30 minuten komen ze al met opmerkingen dat Lieke niet oprecht overkomt
waar heeft mikey die streep dan gezien? gister op het feest bij bwian zn maten op een spiegeltje of zo?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Mikey: Wat jullie je moeten realiseren is dat amanda en brian dichter bij de eindstreep staan dan één van jullie.
Das gelul, volgens Huub.
In zijn onderbroekquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:38 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
waar heeft mikey die streep dan gezien? gister op het feest bij bwian zn maten op een spiegeltje of zo?
Weet niet meer wat ik serieus moet nemen.Maar vind het wel raar dat niemand Lieke daar mag.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat ga je toch niet serieus nemen.
Mensen die het programma nog nooit gevolgt hadden komen binnen en binnen 30 minuten komen ze al met opmerkingen dat Lieke niet oprecht overkomt
Zeg nou zelf, dat ziet er toch niet uit?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
Wat zei ik....tieten en nog eens tieten.![]()
[ afbeelding ]
Blij dat je weer terug bent. Ik vond Jan een pisnicht van het eerste uur.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Vreselijk figuur.
Hmz...hoop het, want het huidige systeem heeft gewoon gefaald. Jammer dat dat pas na 1.5 jaar door begint te dringen bij de redaktiequote:Op vrijdag 28 december 2007 22:27 schreef akveor het volgende:
Wat vage opmerkingen dat Lieke zou weten dat er een nieuwe komt en dat er misschien iets staat te gebeuren omtent de manier van wegstemmen.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:35 schreef LoveProfusion het volgende:
met zijn Thai Pai Shemale figuren in zijn vieze zweterige met een Brunapatroon gemaakte klotekleding
ik dacht dat ie zn onderbroek vannacht helemaal schoon had gepist...quote:
Je bedoelt het bad.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, FOK laat het weer eens niet zien
Snap je het niet?? Hij is gloeiend heet en nog maar halfvol... Brian is een beetje gepikeerd door Amanda
Och, ze moet toch IETS doen om tv te maken he.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloofde mijn ogen niet, dacht dat het een geintje ofzo was.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:42 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik dacht dat ie zn onderbroek vannacht helemaal schoon had gepist...
o nee, die lag niet op de grond bij zn andere kleren, die had ie nog aan... en niet naar beneden of zo, nee hij pielde zn lulleke door een broekspijp naar buiten. was zo leuk om een ex-alcoholist weer in zn oude patroon te zien terugkeren!
Jouw post doet me meteen denken aan dat Amanda ging strippen.... maar Huub en LIeke mochten het niet weten omdat zij dan zouden denken dat ze geen genoeg tv had gemaakt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, ze moet toch IETS doen om tv te maken he.
Vroeger had je nog ruzies met Eric, af en toe een incidentje met Natasja. Momenten waarop het er naar uit zag dat ze met Brian zou breken om vervolgens weer te blijven. Maar sinds 8 maanden moet ze het puur van haar lichaam hebben, en zelfs dat stelt niets voor
Dat er ineens 3 topics waren, en dat Fok het bij mij niet liet zienquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:43 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Je bedoelt het bad.![]()
Maar wat heeft dat met mijn opmerking te maken, nee dat snap ik niet.
Al een twee maand heb ik het idee dat Flens aan image building voor Amanda doet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:46 schreef Scandalous het volgende:
Stond er iets op de plasma dat amanda haar tieten moest bedekken ofzo? Omdat ze ineens dat bloesje aantrok.... dat doet ze vast niet vrijwillig
Nou weet ik dat de ene borst vaak iets groter is als de andere borst maar bij amanda scheelt dat minstens 3 cupmaten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:46 schreef Scandalous het volgende:
Stond er iets op de plasma dat amanda haar tieten moest bedekken ofzo? Omdat ze ineens dat bloesje aantrok.... dat doet ze vast niet vrijwillig
ja maar dat weet iedereen, dat weten B en A, maar ook H, J en L. En Mikey en Selene. En iedereen die ooit het programma op tv heeft gezien.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloofde mijn ogen niet, dacht dat het een geintje ofzo was.
Maar Mikey heeft natuurljik wel gelijk met zijn opmerking over Brian en Amanda, die gan rustig achterover leunend op de finish af, zij blijven constant buiten schot.
Ze zat gewoon scheefquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:48 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nou weet ik dat de ene borst vaak iets groter is als de andere borst maar bij amanda scheelt dat minstens 3 cupmaten.
Ik zal niet vergeten hoe John de Mol in een persbericht vertelde dat Natasia toch echt een dame was geworden...quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Al een twee maand heb ik het idee dat Flens aan image building voor Amanda doet.
Door het huis wandelen en niets doen, dus hetzelfde als Brian en Amandaquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:50 schreef LoveProfusion het volgende:
What the fuck doet die zwerver daar? En wat is de functie van dat beauty en nerd sletje?
De zwerver zit daar om de redaktie een kerstgevoel te geven.... dit jaar geen Greepeace of Kankerbestrijding.... maar een echte zwerver.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:50 schreef LoveProfusion het volgende:
What the fuck doet die zwerver daar? En wat is de functie van dat beauty en nerd sletje?
Dan is Flens dus een soort Amanda. Kan toch niet anders, ze zit nu weer in haar blote tieten in bad met Brian tv te maken. Sorry hoor, Amanda is p0rn en daar is de FEBO dol op, geile cameramannetjes wrs.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Al een twee maand heb ik het idee dat Flens aan image building voor Amanda doet.
Ahum oké.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat er ineens 3 topics waren, en dat Fok het bij mij niet liet zien
En ja, het bad.
En niet roken? FOK!kers stoppen met roken, deeltje 48
*edit, anders wordt mijn moeder zenuwachtig* Nee mem, het is nog lang nog niet
Dat vraag ik me ook al maanden afquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:50 schreef LoveProfusion het volgende:
En wat is de functie van dat beauty en nerd sletje?
Hoe lang ben jij weggeweest?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Nee hoor ze zit gewoon nog top les. Dit zie je overigens in Scheveningen, of Zandvoort ook de hele zomer. Ik vind het altijd nog beter om aan te zien als een stelletje hoeren die omste beurt liggen te konijnen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:46 schreef Scandalous het volgende:
Oeh Py, vergeet je wat... dit alles is een idee van onze holyness sint Bquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:54 schreef Py het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij weggeweest?
Miky is de kerstzwerver. Een gast. Vertelt over zijn zwerversleven en piest tegen kasten. Heeft een PS2 bestelt kort geleden.
Selene is gastspeelster sinds een paar weken. Jankt vooral.
Brian wilde graag een zwerver in dat hok blijkbaar. Dan valt hij als trailer trash niet zo op misschien?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Het is nergens voor nodig om Brian en Amanda te beledigen alleen maar omdat ze 2 keer per dag liggen te konijnenquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:54 schreef coldstar het volgende:
Ik vind het altijd nog beter om aan te zien als een stelletje hoeren die omste beurt liggen te konijnen.
Misschien moet jij eens lang Hansquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:48 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nou weet ik dat de ene borst vaak iets groter is als de andere borst maar bij amanda scheelt dat minstens 3 cupmaten.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is nergens voor nodig om Brian en Amanda te beledigen alleen maar omdat ze 2 keer per dag liggen te konijnen
"Hun hebben een oprechte relasie"
toch prachtig om te zien hoe gefrustreerd sommige zijn... alles maar dan ook alles moet omgedraaid worden naar iets wat huub verkeerd doet / gedaan heeft.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:54 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee hoor ze zit gewoon nog top les. Dit zie je overigens in Scheveningen, of Zandvoort ook de hele zomer. Ik vind het altijd nog beter om aan te zien als een stelletje hoeren die omste beurt liggen te konijnen.
Juist wel... Mikey heeft meer manieren dan Brian.... hij is trouwens ook een stuk vriendelijker.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian wilde graag een zwerver in dat hok blijkbaar. Dan valt hij als trailer trash niet zo op misschien?
Heeft er nog iemand een cap van de tieten van Amanda heel in het begin?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ojaquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeh Py, vergeet je wat... dit alles is een idee van onze holyness sint B
+1, gister was een mooi streamavondje met pissende miky, neukende huub, grappenmakende Jaapquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik volg het heel soms nog. Ik moest echt afkicken. Toen ik bij de gemeente werkte zat ik nonstop de streamverslagen hier te lezen. Werd er vreselijk agressief van. Maar goed dat ik bij mijn nieuwe baan niet kan internetten:D
Zal na mijn vakantie (morgen ga ik een weekje weg) weer aanwezig zijn.
Ik vind het een beetje te saai worden al die liefdesintriges. Geef mij maar een kotsende Jaap.
Heel haar lichaam is iets vetter geworden, soms lijkt ze wel zwanger als ze een beetje voorover leunt. Dus ik neem aan dat het vet-percentage op haar borsten ook is toegenomen...quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heeft er nog iemand een cap van de tieten van Amanda heel in het begin?
Toen zaten ze veel strakker tegen haar lijf aan.
Had het idee, dat ze die dingen net had laten vergroten.
Ze had toen heel duidelijk 'schele' tieten.
Je leest fout, ik schrijf over hoeren, geeft niet hoorquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is nergens voor nodig om Brian en Amanda te beledigen alleen maar omdat ze 2 keer per dag liggen te konijnen
"Hun hebben een oprechte relasie"
Nou ik zie haar anders toch regelmatig op TMF voorbij komen hoor met haar hitsingel "Je moeoeddderrr, je moeoeddderrr!!.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:51 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik zal niet vergeten hoe John de Mol in een persbericht vertelde dat Natasia toch echt een dame was geworden...
Iemand nog wat vernomen van haar? Hoe gaat het met haar miljonair? Met haar zangcarriere?:)
quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:01 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nou ik zie haar anders toch regelmatig op TMF voorbij komen hoor met haar hitsingel "Je moeoeddderrr, je moeoeddderrr!!.En volgens mij had ze laatst nog een hoofdrol in Opsporing Verzocht.
Krijgen al die mensen die gestopt zij met roken ook last van. Desalnietemin blijft het knap van haar dat ze gestopt is. Ik leess hier dat er mensen zij die nu ook gestopt zijn, ook zij zullen dikker gaan worden. Maar dat is altijd nog veel beter als roken. Ik praat uit ervaring en ben ook angekomen.....maar beren trots dat ik al drie en een half jaar niet meer rook.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Heel haar lichaam is iets vetter geworden, soms lijkt ze wel zwanger als ze een beetje voorover leunt. Dus ik neem aan dat het vet-percentage op haar borsten ook is toegenomen...
Huhhh.....als er iemand de godganse dag ligt te konijnen dan is het amanda wel.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:54 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee hoor ze zit gewoon nog top les. Dit zie je overigens in Scheveningen, of Zandvoort ook de hele zomer. Ik vind het altijd nog beter om aan te zien als een stelletje hoeren die omste beurt liggen te konijnen.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Heeft er nog iemand een cap van de tieten van Amanda heel in het begin?
Toen zaten ze veel strakker tegen haar lijf aan.
Had het idee, dat ze die dingen net had laten vergroten.
Ze had toen heel duidelijk 'schele' tieten.
Nee, dat bedoel ik niet. Ze heeft nu een versmalling tegen haar lijf aan. Die had ze in het begin van de Kooi niet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Heel haar lichaam is iets vetter geworden, soms lijkt ze wel zwanger als ze een beetje voorover leunt. Dus ik neem aan dat het vet-percentage op haar borsten ook is toegenomen...
Zelfs de tokkies komen nog heilig over vergeleken met rat brrrrrian.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian wilde graag een zwerver in dat hok blijkbaar. Dan valt hij als trailer trash niet zo op misschien?
Ik ben 5 jaar geleden gestopt met roken én 8 kilo afgevallen, dus er zijn uitzonderingenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:04 schreef coldstar het volgende:
[..]
Krijgen al die mensen die gestopt zij met roken ook last van. Desalnietemin blijft het knap van haar dat ze gestopt is. Ik leess hier dat er mensen zij die nu ook gestopt zijn, ook zij zullen dikker gaan worden. Maar dat is altijd nog veel beter als roken. Ik praat uit ervaring en ben ook angekomen.....maar beren trots dat ik al drie en een half jaar niet meer rook.
Of jij.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:57 schreef coldstar het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens lang Hans
Ach, ligt er maar aan waar je het liefst naar kijkt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:58 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
toch prachtig om te zien hoe gefrustreerd sommige zijn... alles maar dan ook alles moet omgedraaid worden naar iets wat huub verkeerd doet / gedaan heeft.
sorry! laatste keer dat ik op zo'n post reageer
Nee, eerder nog!! De eerste dag stond zij zich om te kleden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ff gejat uit het scanman tietentopic!
Ze waren daar in elk geval wat kleiner...
Ik weet welke foto's je bedoeld...quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:09 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Nee, eerder nog!! De eerste dag stond zij zich om te kleden.
Ik weet, dat er toen caps zijn geplaatst. Daar is te zien, dat haar tepels echt alle kanten op kijken, behalve de goede kant.
Volgens mij is dat niet mogelijk met een paar gezonde tieten
Die zwerver is daar op het pissen naast het bed na meest fatsoenlijke persoon ever daar in die Kooi.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik durf daar zelfs een fikse weddenschap op te zetten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:07 schreef Starlie het volgende:
Als Brian en Amanda ooit buiten de kooi gaan samenwonen dan laat hij haar echt alle hoeken van het huis zien... weet zeker dat hij erop los mept.....
Oeps, echt waar......inderdaad zullen er best uitzonderingen zijn. Maar het meerendeel wordt echt zwaarder. Gelukkig was ik niet zo'n dikkerd en kon er wel wat bij, maar het komt er bij en is heel moeilijk om er weer af te krijgen. Jammer dat je weer bent begonnen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben 5 jaar geleden gestopt met roken én 8 kilo afgevallen, dus er zijn uitzonderingen![]()
Ben trouwens 2 jaar geleden weer begonnen met roken
Gezond? Ik neem aan dat jullie natuurlijke bedoelenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik weet welke foto's je bedoeld...
maareuh gezonde tieten... we zijn niet allemaal zo achterlijk als dat Amanda is, we weten allemaal dat het siliconen zijn!!!
Mooiquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik weet welke foto's je bedoeld...
maareuh gezonde tieten... we zijn niet allemaal zo achterlijk als dat Amanda is, we weten allemaal dat het siliconen zijn!!!
Deisyyquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben 5 jaar geleden gestopt met roken én 8 kilo afgevallen, dus er zijn uitzonderingen![]()
Ben trouwens 2 jaar geleden weer begonnen met roken
quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:11 schreef hetbabbelaartje het volgende:![]()
![]()
O hemel. Brain gaat weer met zijn Sjjj maniertje praten.
![]()
![]()
Haar siliconen zien er wel wat natuurlijker uit dan die van Ilona die in dat huis zat, of die van Natasia en Melissaquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:13 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Mooi![]()
Wilde het verschil wel even zien
Oeps. Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Gezond? Ik neem aan dat jullie natuurlijke bedoelen
Ja stomstomstom, maarre ..... ik weet dat ik kan stoppenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:14 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Deisyy![]()
Wel knap dat je het 3 jaar hebt volgehouden.
Tekst selecteren en op het 'doorstreep' icoontje klikken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Oeps. Je hebt gelijk.
Ik heb het al even verandert.
(hoe strepen jullie de tekst hier door? Ik weet niet hoe dat werkt!)
Amanda voelt zich er juist sterker doorquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:17 schreef Starlie het volgende:
Daar zit je dan een discussie te voeren in je blote tieten... ik zou me knap ongemakelijk voelen als ik in mijn blote borsten een discussie zou hebben...
Gemeen?? Topidee!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:18 schreef Starlie het volgende:
Wat zou het toch mooi zijn als Selene en Brian eens lekker zouden gaan zitten zoenen in bad!!!
Ohh wat ben ik gemeen
ze heeft gelijk!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:19 schreef noekje het volgende:
Nu is ze boos op Selene?
'Je praat praat praat maar je zegt niks!'
Dank jequote:Op vrijdag 28 december 2007 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tekst selecteren en op het 'doorstreep' icoontje klikken.
Het zijn haar sterkste puntenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:17 schreef Starlie het volgende:
Daar zit je dan een discussie te voeren in je blote tieten... ik zou me knap ongemakelijk voelen als ik in mijn blote borsten een discussie zou hebben...
Ben bang dat de storm alweer is gaan liggenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:20 schreef Kaleddis het volgende:
Shit, wilde net naar bed gaan, maar blijf toch nog maar ff wachten
Slimste wat ze in al die maanden heeft gezegdquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:17 schreef noekje het volgende:
Amanda: Ben je doof? Echt dom? Je bent echt dom!!
quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het zijn haar sterkste punten
+2 tot half 2 genoten van de streams..... wilde eigenlijk om 00:00 gaan slapen.... hoeso verslaafdquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:59 schreef SiRojK het volgende:
[..]
+1, gister was een mooi streamavondje met pissende miky, neukende huub, grappenmakende Jaap
Oké dan. Dat is interessant want hij komt idd nooit negatief over.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:21 schreef Mika25 het volgende:
Ik heb net samen met een zus van me de rijbewijs stemming gezien met het fragment dat Brian achter Amanda aanliep. En m`n zus dacht dat Brian Amanda helemaal verrot ging slaan (m`n zus kijkt nooit naar DGK). Dus als een neutraal iemand die nooit naar DGK kijkt dat al dacht, dan kan je wel zeggen dat de uitzending van vandaag nou niet bepaald positief voor Brian was. Kan me niet herrinneren dat Brian ooit zo negatief in beeld te zien was...
Ja ik weet het.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja stomstomstom, maarre ..... ik weet dat ik kan stoppen![]()
Het volhouden is het probleem
Of toch ook niet!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben bang dat de storm alweer is gaan liggen
Laait wel weer op. Die 'dom' blijft nog wel even hangen bij Brianquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al is het een storm in een glas water... Het is GLAS en daar weten ze in de kooi wel weg mee.quote:
Maar meestal lost hij dat onder de dekens op met de zenders ver weg. Waarom Amanda tot 15:00 de volgende dag onder de dekens blijft liggen...quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:24 schreef Py het volgende:
Laait wel weer op. Die 'dom' blijft nog wel even hangen bij Brian
Ja die denkt "als ie echt vervelend wordt dan sla ik hem knock out met m'n rechter tiet".quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Amanda voelt zich er juist sterker door
zodat haar striemen en blauwe plekken wat minder zichtbaar zijn.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar meestal lost hij dat onder de dekens op met de zenders ver weg. Waarom Amanda tot 15:00 de volgende dag onder de dekens blijft liggen...
Op allebei, Selene weet het altijd zo te brengen dat ze Amanda aanspreekt op haar zwakke punten waar Brian bij is, zodat Selene weet dat ze bijval van Brian krijgt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:22 schreef lorence1 het volgende:
is amanda nu boos op brian of op selene,.... of op allebei
zou kunnenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:24 schreef Mika25 het volgende:
Zouden Brian en Amanda op hun kop gekregen hebben dat ze gisteren een snipperdag genomen hadden? Want ze zijn nu zomaar een tv momentje aan het scoren...zonder hulp van Huub!!!
Nee het mag niet gaan liggen, het moet een tsunami worden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, het is toch alweer een week geleden dat er een deur gesneuveld is!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:28 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nee het mag niet gaan liggen, het moet een tsunami worden.
Zo'n vuile RAT is het. Niet zijn 'vriendin' beschermen tegen aanvallen van iemand anders, maar weer extra munitie om zijn onderdrukkende 'gelijk' mee te halen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op allebei, Selene weet het altijd zo te brengen dat ze Amanda aanspreekt op haar zwakke punten waar Brian bij is, zodat Selene weet dat ze bijval van Brian krijgt.
en Amanda blijft wel in de buurtquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:28 schreef Borga het volgende:
Bwian begint echt een heel erg naturel gesprek met Snorlene
Hij is geen knip voor de neus waard.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar meestal lost hij dat onder de dekens op met de zenders ver weg. Waarom Amanda tot 15:00 de volgende dag onder de dekens blijft liggen...
Bwian gaat een keer ontploffen tegen Amanda.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:28 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nee het mag niet gaan liggen, het moet een tsunami worden.
DGk hoeft niet altijd over Huub te gaan...laat Brian en Amanda ook eens een keer voor die 2,2 miljoen euro werken...zonder dat Huub zich er weer mee komt bemoeien...quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer, weer een gemiste kans van Huub ......
Maar hij is wel zo slim om dat buiten het zicht van de camera te doen. Of onder de dekens, achter bij de paardenbak, tijdens een streamlock etc...quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:30 schreef Borga het volgende:
Bwian gaat een keer ontploffen tegen Amanda.
En dan gaat hij voor een van de camera's tegen haar zitten janken dat hij het zo erg vind wat hij haar heeft aangedaan, Amanda jankt mee, want ze weet dat het zo'n goeie jongen is en ze kunnen uitkijken naar het 'paaseieren'-akkoord.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:30 schreef Borga het volgende:
[..]
In de villa heeft hij al een aantal keren op ontploffen gestaan, maar ja die verrekte camera's hé.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:30 schreef Borga het volgende:
[..]
Ze heeft al een van de paaseieren binnen van het hokje en dat in haar gezicht gesmeerdquote:
Eerst nog Carnavalsakkoord?quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dan gaat hij voor een van de camera's tegen haar zitten janken dat hij het zo erg vind wat hij haar heeft aangedaan, Amanda jankt mee, want ze weet dat het zo'n goeie jongen is en ze kunnen uitkijken naar het 'paaseieren'-akkoord.
De overlevingstechniek van Amanda: doen alsof ze dood isquote:
hehehhquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De overlevingstechniek van Amanda: doen alsof ze dood is
Heeft ze van Anita geleerdquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hoeft tie niet meer te doen..... toen hij terug kwam van zijn 8 uur heeft tie al zijn excuses aangeboden voor alles waar hij Amanda mee zou kwetsen of pijn doen......quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dan gaat hij voor een van de camera's tegen haar zitten janken dat hij het zo erg vind wat hij haar heeft aangedaan, Amanda jankt mee, want ze weet dat het zo'n goeie jongen is en ze kunnen uitkijken naar het 'paaseieren'-akkoord.
Net zoiets als 'kop in het zand steken'quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:39 schreef Desii het volgende:
[..]
hoeft tie niet meer te doen..... toen hij terug kwam van zijn 8 uur heeft tie al zijn excuses aangeboden voor alles waar hij Amanda mee zou kwetsen of pijn doen......das mooooi makkelijk
Die zien we nooit meer terug denk ik.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dacht even dat Natasia weer terug was
Tis een maf met een gevaarlijke stoornis. Soms niet onder controle te houden. Gaat Amanda haar zus achterna met een nare 'trap-ervaring'. Ik gun haar niet zoveel, maar dat laatste gun ik niemand.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:44 schreef Lady-night het volgende:
En hier weer verkapte dreigementen: Amanda gaat gooien met Brian zijn spullen. Brian: als je wil weten...dan is dit het moment, denk maar terug aan vroeger.....dreigen dus
Ik vond het al erg dat ik haar terug hoorde vorige week in De Glazen Kooi. Die dolle Vlemminx vroeg hoeveel het moest kosten om haar in De Glazen Kooi te laten. Er werd niet op in gegaan en ze werden lekker afgewimpeld.quote:
Laat het dan op tv komen en sommigen de ogen openen, dan heeft het nog een functie. Dit dekmantelgedoe werkt niet als er beelden zijnquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis een maf met een gevaarlijke stoornis. Soms niet onder controle te houden. Gaat Amanda haar zus achterna met een nare 'trap-ervaring'. Ik gun haar niet zoveel, maar dat laatste gun ik niemand.
Dat doen dieren in de natuur. Een zebra die een leeuw achter zich aan heeft zitten maakt geen schijn van kans, amanda heeft vele kansen maar laat zich liever opvreten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie denkt hij dat hij is die rat, de opvoedpolitie? Als het slaafje doet wat hij zegt krijgt ze de beloning en mag ze blij zijn dat ze straks met de benen uit elkaar mag gaan liggen om hem weer te 'ontvangen'quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:53 schreef Deisyy het volgende:
Brian wil pas met Amanda praten als ze eerst zijn spullen die ze op de grond heeft gegooid heeft opgeruimd.
Linkje, bronnetjequote:Op zaterdag 29 december 2007 00:05 schreef Carlaa het volgende:
hahaha, Katie heeft problemen buiten.. VREEMDDDDD
Hij gaat gegarandeerd een keer in de fout of hij maakt Amanda zo kwaad dat zij een keer uithaalt naar hemquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:34 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
In de villa heeft hij al een aantal keren op ontploffen gestaan, maar ja die verrekte camera's hé.Buiten de villa mept hij haar het ziekenhuis nog wel in, maar amanda zal dat wel begrijpen.
Pure chantage, voor hem is het gewoon een machtspelletjequote:Op zaterdag 29 december 2007 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie denkt hij dat hij is die rat, de opvoedpolitie? Als het slaafje doet wat hij zegt krijgt ze de beloning en mag ze blij zijn dat ze straks met de benen uit elkaar mag gaan liggen om hem weer te 'ontvangen'
Ze hoeft niet met de benen uit elkaar te liggen bij brrrian, haar bilnaad moet beschikbaar zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie denkt hij dat hij is die rat, de opvoedpolitie? Als het slaafje doet wat hij zegt krijgt ze de beloning en mag ze blij zijn dat ze straks met de benen uit elkaar mag gaan liggen om hem weer te 'ontvangen'
welk glas? er zijn nog 2 deuren over ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:07 schreef Kaleddis het volgende:
Zou dat glas eraan gaan ?
En het 'doosje' weet niet beter. Ik heb soms met haar te doen, wat een onnozel wicht is het toch.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pure chantage, voor hem is het gewoon een machtspelletje
Eerst het glas water wat op tafel staat denk ikquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:09 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
welk glas? er zijn nog 2 deuren over ?
Je weet wat ik bedoel. Alles is zonder gespreide benen bereikbaar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:08 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ze hoeft niet met de benen uit elkaar te liggen bij brrrian, haar bilnaad moet beschikbaar zijn.
Jaap zegt het tegen Lieke. Hij had gehoord dat ze helemaal stuk ging buiten, ze kreeg de hele hetze over haar heen omdat de beelden nogal explisiet waren...quote:
Met zijn 'ondergeschikte' misschien?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar bemoeit Brian zich mee
Met slippers kun je wel lekker meppenquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:13 schreef agter het volgende:
brian heeft mooie miljonairs-schoenen aan, vind je niet...
Nog meer amoebes onder het mesnelijk ras dus.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:13 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Jaap zegt het tegen Lieke. Hij had gehoord dat ze helemaal stuk ging buiten, ze kreeg de hele hetze over haar heen omdat de beelden nogal explisiet waren...
Misschien morgen zijn campingsmoking erbij en het plaatje is compleetquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:13 schreef agter het volgende:
brian heeft mooie miljonairs-schoenen aan, vind je niet...
Een voorbeeld voor de samenleving. De hoeksteen van het bestaan. Om jaloers op te worden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:13 schreef mootie het volgende:
Wat hebbe hunnie toch een geweldige relaasie
Nou zeg dat, Amanda heeft gewoon gelijk, maar hij zal het never-nooit toegeven..uberloser!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Oeverloos gelul
Die tekst staat goed bij je avaquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:16 schreef Scandalous het volgende:
moet je geen FUCKING BLANKS invullen!! en you always fill in the blanks!!
Omdat zowel Selene als Brian opmerkingen hadden over de slordigheid van Amanda.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:18 schreef Mika25 het volgende:
Is er ook nog een "reden" dat B&A nu weer ruzie hebben? Had het eigenlijk niet zien aankomen...
Para-momentje? Of iets waar ik liever niet op zit te wachten.quote:
Leuk dat je er weer bent LPquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:35 schreef LoveProfusion het volgende:
janice was ....
Ze geven ook een lekker geluid als je er flink mee uithaaltquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:14 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Met slippers kun je wel lekker meppen
Een ontlading, of het een glazen deur is of een kwak, wat maakt dat uit.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Para-momentje? Of iets waar ik liever niet op zit te wachten.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een ontlading, of het een glazen deur is of een kwak, wat maakt dat uit.
Brian: kan jij je mond houden?
Als zij uithaalt naar hem dan zijn de gevolgen niet te overzien (voor amanda).quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:07 schreef Borga het volgende:
[..]
Hij gaat gegarandeerd een keer in de fout of hij maakt Amanda zo kwaad dat zij een keer uithaalt naar hem![]()
![]()
Een bepaalde gelijkenis van een niet nader te noemen persoontje kan ik niet ontkennen en het voormalig gedrag van die andere persoon vertoont ook enige enge gelijkenissen.quote:
Die serieuze kop van Lieke weerhoud me ervan om te gaan luisteren.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:24 schreef yellowfirst het volgende:
De "gesprekken" zijn wel leuker en vermakelijker tussen Brian en Amanda dan die andere 2....
Hij laadt zich op met de gitaar, dus nog even afwachten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:25 schreef Kaleddis het volgende:
Aahh Amanda, kom nog eventjes terug. Misschien mept ie z'n gitaar wel in tweeën
De filmpjes staan al op alle mobieltjes van de hele school.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:26 schreef Prospera het volgende:
Nog ff teruggelezen, wel zielig voor dat meisje die beelden van afgelopen nacht
En de ietwat monotone stem .....quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die serieuze kop van Lieke weerhoud me ervan om te gaan luisteren.
Inderdaad, dat lieve onschuldige meisje kwam écht niet de villa in om Huub te versieren en op tv te komen. Komt ze gezellig een avondje pim pam petten.. krijgt ze dit over haar heen!quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:26 schreef Prospera het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een bepaalde gelijkenis van een niet nader te noemen persoontje kan ik niet ontkennen en het voormalig gedrag van die andere persoon vertoont ook enige enge gelijkenissen.
Dat vind ik niet zielig maar ontzettend dom. Geen medelijden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:26 schreef Prospera het volgende:
Ja bij amanda soewieso.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel. Alles is zonder gespreide benen bereikbaar.
Ik luister ook niet meer naar haar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die serieuze kop van Lieke weerhoud me ervan om te gaan luisteren.
ahum, Lieke met haar zeikerige betweterige toontje en Jaap die gewoon tv zit te maken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:28 schreef diedirk het volgende:
Hoop dat ze dit goede gesprek van Lieke en jaap nu eens in de uitzending gooien.
Laat tenminste zien dat er twee personen met inhoud in dgk zitten
Het kind is net 18 hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zielig maar ontzettend dom. Geen medelijden.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:29 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Inderdaad, dat lieve onschuldige meisje kwam écht niet de villa in om Huub te versieren en op tv te komen. Komt ze gezellig een avondje pim pam petten.. krijgt ze dit over haar heen!
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja maar de kortsluiting in zijn hoofd is in volle gang hoor
Zielig? Walgelijk dat je je daarvoor laat gebruiken en alles onveilig he?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:26 schreef Prospera het volgende:
Toch bijf ik het raar vinden dat het voor Huub kennelijk stoer is als man, maar voor haar als vrouw niet...raar hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:28 schreef Py het volgende:
[..]
De filmpjes staan al op alle mobieltjes van de hele school.
Hehe ... het was wel lullig dat ze zich de hele tijd druk maakte om de camera's, om vervolgens in haar enthousiasme haar mond vol te laten spuiten boven de dekensquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:29 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Inderdaad, dat lieve onschuldige meisje kwam écht niet de villa in om Huub te versieren en op tv te komen. Komt ze gezellig een avondje pim pam petten.. krijgt ze dit over haar heen!
Kreeg ze het maar over d'r heen...melkmuiltjequote:Op zaterdag 29 december 2007 00:29 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |