Als zij uithaalt naar hem dan zijn de gevolgen niet te overzien (voor amanda).quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:07 schreef Borga het volgende:
[..]
Hij gaat gegarandeerd een keer in de fout of hij maakt Amanda zo kwaad dat zij een keer uithaalt naar hem![]()
![]()
Een bepaalde gelijkenis van een niet nader te noemen persoontje kan ik niet ontkennen en het voormalig gedrag van die andere persoon vertoont ook enige enge gelijkenissen.quote:
Die serieuze kop van Lieke weerhoud me ervan om te gaan luisteren.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:24 schreef yellowfirst het volgende:
De "gesprekken" zijn wel leuker en vermakelijker tussen Brian en Amanda dan die andere 2....
Hij laadt zich op met de gitaar, dus nog even afwachten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:25 schreef Kaleddis het volgende:
Aahh Amanda, kom nog eventjes terug. Misschien mept ie z'n gitaar wel in tweeën
De filmpjes staan al op alle mobieltjes van de hele school.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:26 schreef Prospera het volgende:
Nog ff teruggelezen, wel zielig voor dat meisje die beelden van afgelopen nacht
En de ietwat monotone stem .....quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die serieuze kop van Lieke weerhoud me ervan om te gaan luisteren.
Inderdaad, dat lieve onschuldige meisje kwam écht niet de villa in om Huub te versieren en op tv te komen. Komt ze gezellig een avondje pim pam petten.. krijgt ze dit over haar heen!quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:26 schreef Prospera het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een bepaalde gelijkenis van een niet nader te noemen persoontje kan ik niet ontkennen en het voormalig gedrag van die andere persoon vertoont ook enige enge gelijkenissen.
Dat vind ik niet zielig maar ontzettend dom. Geen medelijden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:26 schreef Prospera het volgende:
Ja bij amanda soewieso.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel. Alles is zonder gespreide benen bereikbaar.
Ik luister ook niet meer naar haar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die serieuze kop van Lieke weerhoud me ervan om te gaan luisteren.
ahum, Lieke met haar zeikerige betweterige toontje en Jaap die gewoon tv zit te maken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:28 schreef diedirk het volgende:
Hoop dat ze dit goede gesprek van Lieke en jaap nu eens in de uitzending gooien.
Laat tenminste zien dat er twee personen met inhoud in dgk zitten
Het kind is net 18 hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zielig maar ontzettend dom. Geen medelijden.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:29 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Inderdaad, dat lieve onschuldige meisje kwam écht niet de villa in om Huub te versieren en op tv te komen. Komt ze gezellig een avondje pim pam petten.. krijgt ze dit over haar heen!
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja maar de kortsluiting in zijn hoofd is in volle gang hoor
Zielig? Walgelijk dat je je daarvoor laat gebruiken en alles onveilig he?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:26 schreef Prospera het volgende:
Toch bijf ik het raar vinden dat het voor Huub kennelijk stoer is als man, maar voor haar als vrouw niet...raar hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:28 schreef Py het volgende:
[..]
De filmpjes staan al op alle mobieltjes van de hele school.
Hehe ... het was wel lullig dat ze zich de hele tijd druk maakte om de camera's, om vervolgens in haar enthousiasme haar mond vol te laten spuiten boven de dekensquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:29 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Inderdaad, dat lieve onschuldige meisje kwam écht niet de villa in om Huub te versieren en op tv te komen. Komt ze gezellig een avondje pim pam petten.. krijgt ze dit over haar heen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |