quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Heeft er nog iemand een cap van de tieten van Amanda heel in het begin?
Toen zaten ze veel strakker tegen haar lijf aan.
Had het idee, dat ze die dingen net had laten vergroten.
Ze had toen heel duidelijk 'schele' tieten.
Nee, dat bedoel ik niet. Ze heeft nu een versmalling tegen haar lijf aan. Die had ze in het begin van de Kooi niet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Heel haar lichaam is iets vetter geworden, soms lijkt ze wel zwanger als ze een beetje voorover leunt. Dus ik neem aan dat het vet-percentage op haar borsten ook is toegenomen...
Zelfs de tokkies komen nog heilig over vergeleken met rat brrrrrian.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian wilde graag een zwerver in dat hok blijkbaar. Dan valt hij als trailer trash niet zo op misschien?
Ik ben 5 jaar geleden gestopt met roken én 8 kilo afgevallen, dus er zijn uitzonderingenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:04 schreef coldstar het volgende:
[..]
Krijgen al die mensen die gestopt zij met roken ook last van. Desalnietemin blijft het knap van haar dat ze gestopt is. Ik leess hier dat er mensen zij die nu ook gestopt zijn, ook zij zullen dikker gaan worden. Maar dat is altijd nog veel beter als roken. Ik praat uit ervaring en ben ook angekomen.....maar beren trots dat ik al drie en een half jaar niet meer rook.
Of jij.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:57 schreef coldstar het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens lang Hans
Ach, ligt er maar aan waar je het liefst naar kijkt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:58 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
toch prachtig om te zien hoe gefrustreerd sommige zijn... alles maar dan ook alles moet omgedraaid worden naar iets wat huub verkeerd doet / gedaan heeft.
sorry! laatste keer dat ik op zo'n post reageer
Nee, eerder nog!! De eerste dag stond zij zich om te kleden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ff gejat uit het scanman tietentopic!
Ze waren daar in elk geval wat kleiner...
Ik weet welke foto's je bedoeld...quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:09 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Nee, eerder nog!! De eerste dag stond zij zich om te kleden.
Ik weet, dat er toen caps zijn geplaatst. Daar is te zien, dat haar tepels echt alle kanten op kijken, behalve de goede kant.
Volgens mij is dat niet mogelijk met een paar gezonde tieten
Die zwerver is daar op het pissen naast het bed na meest fatsoenlijke persoon ever daar in die Kooi.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:50 schreef LoveProfusion het volgende:
What the fuck doet die zwerver daar? En wat is de functie van dat beauty en nerd sletje?
Ik durf daar zelfs een fikse weddenschap op te zetten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:07 schreef Starlie het volgende:
Als Brian en Amanda ooit buiten de kooi gaan samenwonen dan laat hij haar echt alle hoeken van het huis zien... weet zeker dat hij erop los mept.....
Oeps, echt waar......inderdaad zullen er best uitzonderingen zijn. Maar het meerendeel wordt echt zwaarder. Gelukkig was ik niet zo'n dikkerd en kon er wel wat bij, maar het komt er bij en is heel moeilijk om er weer af te krijgen. Jammer dat je weer bent begonnen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben 5 jaar geleden gestopt met roken én 8 kilo afgevallen, dus er zijn uitzonderingen![]()
Ben trouwens 2 jaar geleden weer begonnen met roken
Gezond? Ik neem aan dat jullie natuurlijke bedoelenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik weet welke foto's je bedoeld...
maareuh gezonde tieten... we zijn niet allemaal zo achterlijk als dat Amanda is, we weten allemaal dat het siliconen zijn!!!
Mooiquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik weet welke foto's je bedoeld...
maareuh gezonde tieten... we zijn niet allemaal zo achterlijk als dat Amanda is, we weten allemaal dat het siliconen zijn!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |