Ja is gewoon USB..quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Past die aan de pc dan?? Of snap ik iets niet....?
Kom maar op met de volgende Trig
Voor de pc is ook speelbaar met toetsenbord ja..quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:39 schreef Deansensitized het volgende:
Ok dan, dat is wel cool
Kan je zoiets ook zonder die controller spelen?
Oh... en opeens al die zooi eten..quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wauw, dat ging snel opeens
Oh oh.. al pizza gehad vandaag en nu een stukje taart.. het gaat weer goed
Nouja, de kerstdagen ook al hoorquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:41 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Oh... en opeens al die zooi eten..Tssk
mijn username zijn gewoon mijn 2 voornamenquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hoi PieterBas & Isdatzo
Vergeef me ivm namen etc![]()
We hadden plezier..quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
veel plezier met Half Life Trig
Morgen met Brainpowerquote:
The Simpsons en Family Guy achter elkaar!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:19 schreef PieterBas het volgende:
Friends keek ik in Zweden best veel.. Eerst Joey, dan Friends, daarna The Simpsons en vervolgens Family Guy
Family Guy werd wel vaak opgeofferd voor Champions Leaguequote:Op vrijdag 28 december 2007 23:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
The Simpsons en Family Guy achter elkaar!heeeeeerlijk!
én terechtquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Family Guy werd wel vaak opgeofferd voor Champions League
daarvoor bestaat de mogelijkheid om alle afleveringen te downloaden, dan kun je zelf bepalen wanneer je kijken!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Family Guy werd wel vaak opgeofferd voor Champions League
This guy has a point!quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daarvoor bestaat de mogelijkheid om alle afleveringen te downloaden, dan kun je zelf bepalen wanneer je kijken!
toch fijn dat je je excuses aanbied!quote:
Ik heb de meeste ook op mijn externe harde schijf staan, maar die staat nog in Boras..quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daarvoor bestaat de mogelijkheid om alle afleveringen te downloaden, dan kun je zelf bepalen wanneer je kijken!
Ik heb seizoen 1 t/m 5 op mn externe harde schijf staan, maar ik heb er wel over nagedacht dat ik hem mee nam, aangezien ook al mn foto's en alles er op staat. En daarentegen ook al mn films, en daar heb ik toch aardig wat van gezien deze weken!quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb de meeste ook op mijn externe harde schijf staan, maar die staat nog in Boras..
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Family Guy heb ik nooit gezien. Maar ik ga nu maar eens slapen, denk ik
Ik zie toch wel degelijk een fout in de TT.quote:
echt die trigalti kunnen we er ook niet bij hebben he! Alleen maar fouten maken in de TT...!quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zie toch wel degelijk een fout in de TT.
Trig mag dus geen Topics meer openenquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
echt die trigalti kunnen we er ook niet bij hebben he! Alleen maar fouten maken in de TT...!
Inderdaad!quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Trig mag dus geen Topics meer openen
Dan niet.. ik denk dat ik hier maar niet meer komquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Trig mag dus geen Topics meer openen
nou ja zeg, maken we er gewoon een grapje van, ga jij huilen!quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:25 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dan niet.. ik denk dat ik hier maar niet meer kom
hoe zielig ben je danquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou ja zeg, maken we er gewoon een grapje van, ga jij huilen!
Ja, dat schijnt het hele jaar rond te gaan, zo vaak hoor ik dat.quote:[b]Op zaterdag 29 december 2007 18:31 schreef
Buikgriep schijnt heel erg rond te gaan.. sterkte!
ik voel nog geen aandrangquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goeieavond
Buikgriep schijnt heel erg rond te gaan.. sterkte!
Het heerstquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt het hele jaar rond te gaan, zo vaak hoor ik dat.
Jaquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hebben jullie nog wilde plannen voor deze zaterdagavond?
uiteraardquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tot nu toe lijkt het erop dat ik de hele avond verveeld thuis ga zitten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ohhhquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Vertel dan ook ffies gelijk watScheelt weer een post etc.
dan ben ik net thuis denk ik, maar zal het ook wel vergetenquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:58 schreef Isdatzo het volgende:
ik zal me als ik terug ben rond een uur of 6 me nog wel een keer melden in dit topic (als ik 't onthoud)
Suc6..quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nou, toch nog even de stad in zo, met een meisje even iets drinken.
Ja zal wel moeten helaas..quote:Op zondag 30 december 2007 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In je vakante studeren?![]()
Suc7 iig
Mwah.. Fok aan, top2000 aan.. dan lukt het niet zoquote:Op zondag 30 december 2007 13:33 schreef KaheemSaid het volgende:
Luiheid ten top in het Winschotense, merk ik wel weer!
Mwah in mijn ogen niet echt!quote:Op zondag 30 december 2007 13:54 schreef KaheemSaid het volgende:
Fokken en top 2000 luisteren is iets doen kiwi?
Ja jij... ik meende dat je geen drank had gehad...quote:Op zondag 30 december 2007 14:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Wie? Ik van 3 dagen te veel drank...
Zou je denken?quote:Op zondag 30 december 2007 11:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jij ligt vast op 1 oor nu
Goeiemorgen allemaal
Nee, maar minder drinken zat er niet echt in!quote:Op zondag 30 december 2007 14:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja jij... ik meende dat je geen drank had gehad...
Vrij lastig hé...quote:Op zondag 30 december 2007 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat is echt niets voor mij
die oplossingen slaan echt nergens op af en toe. Met die uitleg erbij, heb ik echt zo iets van: "ja, het zal wel."quote:
nr. 12quote:Op zondag 30 december 2007 16:34 schreef KaheemSaid het volgende:
Noem eens een voorbeeld
Wist ik ook niet eensquote:Op zondag 30 december 2007 16:55 schreef Deansensitized het volgende:
Welkom terug Hou!
Was je weg dan?![]()
jaquote:Op zondag 30 december 2007 17:27 schreef Deansensitized het volgende:
Mooi man
Zwaar aan de Apres Ski zeker?
Morgen of vandaag! Morgen heb ik een 5 gangenmenu in onze kroeg en daarna gewoon bier met allemaal bekenden!quote:Op zondag 30 december 2007 22:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga naar een klotediscotheek, maar ja, met een hele groep vrienden dus zal vast wel leuk worden.
En eerst samen eten enzo. Ook gezellig.
Jij hebt het maar mooi relaxt..quote:Op maandag 31 december 2007 10:59 schreef Loontjah het volgende:
Ik ben thuis.
Heb buikgriep (gehad),
en ik maak mijn stageverslag nu af.
Beterschap meid!quote:Op maandag 31 december 2007 10:59 schreef Loontjah het volgende:
Ik ben thuis.
Heb buikgriep (gehad),
en ik maak mijn stageverslag nu af.
Vanaf februari ga ik stage lopen!quote:
Deantjuhquote:Op maandag 31 december 2007 11:45 schreef Deansensitized het volgende:
Marloes [ afbeelding ]
Beterschap Ilona!
Ik kom straks appelflappen halenquote:Op maandag 31 december 2007 12:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben ondertussen oliebollen + appelflappen aan het maken.
En dingetjes voor vanavond op tafel!
ik ga ook zoquote:Op maandag 31 december 2007 12:19 schreef HansU het volgende:
goedemorgen/middag!
Tijd voor de grote alcohol inkopen!
Vandaag.quote:Op zondag 30 december 2007 22:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Morgen of vandaag! Morgen heb ik een 5 gangenmenu in onze kroeg en daarna gewoon bier met allemaal bekenden!
quote:Op maandag 31 december 2007 12:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ha, regen, lekker voor alle puberale vuurwerkfetisjisten die ik al sinds 1:00 vannacht hoor.
Je bent welkom hoorquote:Op maandag 31 december 2007 12:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik kom straks appelflappen halen
sinds 1:00??quote:Op maandag 31 december 2007 12:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ha, regen, lekker voor alle puberale vuurwerkfetisjisten die ik al sinds 1:00 vannacht hoor.
vrijdag?quote:Op maandag 31 december 2007 13:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
sinds 1:00??
Hier zijn ze al sinds vrijdag lekker bezig
ja hier ookquote:Op maandag 31 december 2007 13:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou ja, in principe sinds half oktober, maar dat was alleen enkele uurtjes 's avonds, zo nu en dan een knal. Sinds een uur of 1:00 hoor ik constant overal geknal.quote:Op maandag 31 december 2007 13:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zo is datquote:Op maandag 31 december 2007 14:16 schreef Isdatzo het volgende:
oja, mn stagebegeleider mag dood vallen.
mn begeleider op stage niet natuurlijk, díe is wel tof.
wij snappen elkaarquote:
mocht het zover komen (misschien wel een goed voornemen voor 2008quote:Op maandag 31 december 2007 14:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
wij snappen elkaar
die vent moet echt ff z'n mond houden met z'n domme opmerkingen voordat ik 'm op z'n bek sla![]()
oké zover zal het niet komen maar ik heb dr wel neigingen toe![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 14:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mocht het zover komen (misschien wel een goed voornemen voor 2008) dan graag hier de foto's en een uitgebreid verslag
een uitgebreid verhaal over hoe het ging mag ookquote:Op maandag 31 december 2007 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
VER
SLAG?
![]()
Tyf maar lekker op, niks verslag
verslag verslag verslagbah
wordt alleen al agressief als ik 't woord verslag hoor![]()
mijn excuses voor de ondoordachte woordkeuzequote:Op maandag 31 december 2007 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
VER
SLAG?
![]()
Tyf maar lekker op, niks verslag
verslag verslag verslagbah
wordt alleen al agressief als ik 't woord verslag hoor![]()
Don't push your luckquote:Op maandag 31 december 2007 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een uitgebreid verhaal over hoe het ging mag ook
Ikke niet, maar ik heb dan ook de schijt aan huisdieren, dus mij zal het jeukenquote:Op maandag 31 december 2007 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg altijd medelijden met de (huis)dieren rond deze tijd. [afbeelding]
quote:Op maandag 31 december 2007 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens mij is dat iets geheel normaals dat je af en toe ergens jeuk hebt en dat dat echt niets met (huis)dier(tjes/en*) te maken heeft
* doorhalen wat niet van toepassing is.
Ik denk dat dat het is jaquote:
Waar staat ie?quote:Op maandag 31 december 2007 15:40 schreef Houniet het volgende:
auto is weer schoon [afbeelding] kijken hoelang ze het volhoudt om schoon te blijven
hier is het licht hoorquote:Op maandag 31 december 2007 15:50 schreef Loontjah het volgende:
Ik snap niet wat er zo leuk aan is om vanaf 10:00 vuurwerk af te schieten?
Je ziet toch geen reet.
Holy shit!quote:Op maandag 31 december 2007 15:58 schreef Loontjah het volgende:
Ja precies, ik hoorde dat hij zei dat ze hier een kroeg hadden, en daar moest je eerst 50 euro voor entree betalen en dan nog je drank. Dat doet toch niemand
inderdaadquote:Op maandag 31 december 2007 15:58 schreef Deansensitized het volgende:
Ik vind dat ook best veel geld ja
Ik drink in de kroeg meestal nog niet eens 30 euro
70 euro per persoon? Komt Tiësto draaien ofzo? Damn!
ik nodig iedereen bij mij uit. ik heb ook een mat vuurwerk liggen. ook heb ik veel boodschappen moeten doen. salades gemaakt etc. ik nodig hun toch uit, dan ga ik er toch geen geld voor vragenquote:Op maandag 31 december 2007 16:01 schreef Loontjah het volgende:
Nou het schijnt dat hun voor paar honderd euro aan vuurwerk hebben gehaald, maar dat ga je toch niet verhalen op je vrienden
quote:Op maandag 31 december 2007 16:13 schreef Loontjah het volgende:
Ben blij dat mijn gedachte door jullie bevestigtd wordt.
Ik weet niet waarom hij er persee per se heen wilt, maar hij gaat alleen.
Dan geef ik liever mijn moeder een tientje voor het eten en etc. Blijf ik lekker bij mijn ouders hangen.
quote:Op maandag 31 december 2007 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vind ik ook een beetje vreemd. Iemand uitnodigen en vervolgens geld ervoor vragen.
Het gaat mij niet om het geld hoor. Maar voor de dingen die je er waarschijnlijk voor terug krijgt vind ik het pure onzin.quote:Op maandag 31 december 2007 16:22 schreef Isdatzo het volgende:
eenmalig is 70 euro toch wel te doen?
ik ookquote:Op maandag 31 december 2007 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg altijd medelijden met de (huis)dieren rond deze tijd.
de meeste katten hebben het niet zo op stofzuigers. (die dingen maken ook een pokkeherrie natuurlijkquote:Op maandag 31 december 2007 17:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik ook
Kat 1 slaapt rustig door en loopt rond 0.30 gewoon weer buiten.. Het is wel grappig, is er een grote knal, zie je haar kopje omhoog komen en kijkt even rond en gaat verder slapen.
Mijn tweede kat ligt onder mijn bed en zal rond middernacht wel zielig gaan miauwen.. Die kat is zelfs bang voor de stofzuiger
ik vond het zonder toch wel kaal, dus toen ik ging pinnen heb ik nog ff wat gehaaldquote:Op maandag 31 december 2007 17:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb je iets te vieren dan ReM?
ik ga naar een gratis feestje. Die waren moeilijk om te vindenquote:Op maandag 31 december 2007 17:33 schreef KaheemSaid het volgende:
Vind het altijd wat overdreven dat er met oud en nieuw inneens meer geld gevraagt wordt voor de kroeg. Ik ga gewoon naar de eigen kroeg!
Het broertje van de vriendin van mijn neef schijnt weer zijn bankrekening geplunderd te hebben voor vuurwerk.quote:
Jij ook Houquote:Op maandag 31 december 2007 17:39 schreef Houniet het volgende:
Stagiaires Een feestend, winnend en snuivend 2008 gewenst! [afbeelding]
quote:Op maandag 31 december 2007 18:20 schreef ReMcOrE het volgende:
en morgen staat er weer een bericht op de FP over hoeveel smsjes er wel niet gestuurd zijn vannacht
dan kan ik natuurlijk niet achterblijvenquote:
je sleept je er wel doorheenquote:Op maandag 31 december 2007 18:32 schreef Loontjah het volgende:
Kutbuik!
Kutjeugd
Kut appartement met dunne muurtjes
Help
teveel gezopen gastquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
en voor de rest begint 2008 voor mij gewoon kut![]()
neequote:
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mijn 5 jarig bestaan op Fok vandaag [afbeelding]
Dank jequote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!![]()
[ afbeelding ]
Aiquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:16 schreef PieterBas het volgende:
Vuurwerkongelukje..
Aan onze kant wat brandwondjes, ik weet dus niet wat de schade is van de overburen.. Dit was gewoon een ongelukje. Gelukkig viel de 'schade' nog wel te overzien..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Ai
Niet heel ernstig hoop ik?
Dat is dus precies de reden waarom ik vuurwerk niet leuk vind![]()
Gelukkigquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Aan onze kant wat brandwondjes, ik weet dus niet wat de schade is van de overburen.. Dit was gewoon een ongelukje. Gelukkig viel de 'schade' nog wel te overzien..
Voor de rest was het een hele leuk avond..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Gelukkig
Hoop dat de rest de nacht allemaal goed is doorgekomen!
Ja, wel aardig. Ik was redelijk op tijd thuis, had het wel snel gezien in de discotheek, was moe en chagrijnig, dus tijd om naar huis te gaan. Heb me wel vermaakt, over de hele avond gezien.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hoop dat de rest de nacht allemaal goed is doorgekomen!
Dat is inderdaad een gebrek een discipline. Maar als ik nuchter ben heb ik dat wel, zo ben ik ook van de ene op de andere dag met roken gestopt. Dus ik denk dat ik wel een aardig eindje kom.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:44 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is dan gebrek aan zelfdiscipline
Sterkte en succes ermee dude!
Vanavond mooie gelegenheid om dat te testen
Ik ben ook gestopt met zuipen, na een of twee biertjes vind ik het wel genoeg. Met fris op kan ik het ook heel gezellig hebben en soms ben ik veel prettiger in de omgang als ik juist op fris draaiquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:39 schreef Deansensitized het volgende:
Stoppen met drinken?? Ook niet eens een 'gelegenheidsdrankje'?
Ik zuip ook niet meer, maar zo nu en dan een biertje is toch wel erg lekker
Dat is gelukt. Je kunt zelfs nog eens posten als je echt graag wil.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:00 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wil er nog ff bij voordat hij dicht gaat!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |