Breezer Ananasquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:49 schreef Strychnine het volgende:
[..]
was jij niet die gozer die op de foto stond met een breezer?
nieuw imago aan het zoeken?
Nou dat is wel heel extreem..quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
Een buurtbewoner is hier net afgevoerd met de traumahelicopter omdat hij er met van zei. Hij moest het bekopen met het koppen van een croftybom.
Vuurwerk door de brievenbus mikken, moeten ze hier eens proberen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
Bij elkaar geraapte groepen jongeren terroriseren momenteel hier de buurt.
Het is net Kanaleneiland, alleen dan een tikkeltje erger. Lawinepijlen vliegen door de lucht, Purbommen worden om lantaarnpalen gebonden, nitraten verdwijnen in brievenbussen en nog veel meer van die ongein.
Een buurtbewoner is hier net afgevoerd met de traumahelicopter omdat hij er met van zei. Hij moest het bekopen met het koppen van een croftybom.
Elk jaar weer dat vuurwerk en van die Masters of Hardcorejassendraagkneuzen die de uitgang van de kelder gevonden hebben.
Nieuwjaar
Kneuzen
Flessen-bom gemaakt van gootsteenontstopper (merk Crofty, maar 't kan natuurlijk ook met een ander merk). Al minstens een jaar lang (onder welke steen heb jij gezeten?quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:54 schreef Hukkie het volgende:
Wat is een croftybom?
Racefietsen!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:18 schreef Tommeke het volgende:
Ik was net aan het racefietsen, kreeg ook bijna zo'n projectiel op m'n kop
Het erge is, vroeger, toen je nog maar 1 rotje afstak buiten de toegestane tijden had de de kit al op je dak. Tegenwoordig flikkeren ze straffeloos een croftybom in de benzinetank van je auto, en verwerpt iedereen het met "ach...ze zijn jong en het is oud en nieuw, deed jij vroeger ook!"quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:27 schreef RainofDeath het volgende:
Bij mij stonden een paar van dat soort losers vanochtend op 7.30 al vuurwerk af te steken...
Even schijnen volstaat ook wel in het donkerquote:
Buurjongetje hier was ook aan de gang, ik geloof dat 'ie wel gewoon legaal vuurwerk heeft, niet extreem hard en hij begon ook gisteren pas, maar van nu tot nieuwjaarsdag zal ik 'm wel regelmatig horen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:00 schreef Maarten02 het volgende:
lol bij mij zijn het sjonnie kinderen van 10 jaar ofzodie zijn dan aan het klooien met rotjes enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |