Ja is gewoon USB..quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Past die aan de pc dan?? Of snap ik iets niet....?
Kom maar op met de volgende Trig
Voor de pc is ook speelbaar met toetsenbord ja..quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:39 schreef Deansensitized het volgende:
Ok dan, dat is wel cool
Kan je zoiets ook zonder die controller spelen?
Oh... en opeens al die zooi eten..quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wauw, dat ging snel opeens
Oh oh.. al pizza gehad vandaag en nu een stukje taart.. het gaat weer goed
Nouja, de kerstdagen ook al hoorquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:41 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Oh... en opeens al die zooi eten..Tssk
mijn username zijn gewoon mijn 2 voornamenquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hoi PieterBas & Isdatzo
Vergeef me ivm namen etc![]()
We hadden plezier..quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
veel plezier met Half Life Trig
Morgen met Brainpowerquote:
The Simpsons en Family Guy achter elkaar!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:19 schreef PieterBas het volgende:
Friends keek ik in Zweden best veel.. Eerst Joey, dan Friends, daarna The Simpsons en vervolgens Family Guy
Family Guy werd wel vaak opgeofferd voor Champions Leaguequote:Op vrijdag 28 december 2007 23:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
The Simpsons en Family Guy achter elkaar!heeeeeerlijk!
én terechtquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Family Guy werd wel vaak opgeofferd voor Champions League
daarvoor bestaat de mogelijkheid om alle afleveringen te downloaden, dan kun je zelf bepalen wanneer je kijken!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Family Guy werd wel vaak opgeofferd voor Champions League
This guy has a point!quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daarvoor bestaat de mogelijkheid om alle afleveringen te downloaden, dan kun je zelf bepalen wanneer je kijken!
toch fijn dat je je excuses aanbied!quote:
Ik heb de meeste ook op mijn externe harde schijf staan, maar die staat nog in Boras..quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daarvoor bestaat de mogelijkheid om alle afleveringen te downloaden, dan kun je zelf bepalen wanneer je kijken!
Ik heb seizoen 1 t/m 5 op mn externe harde schijf staan, maar ik heb er wel over nagedacht dat ik hem mee nam, aangezien ook al mn foto's en alles er op staat. En daarentegen ook al mn films, en daar heb ik toch aardig wat van gezien deze weken!quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb de meeste ook op mijn externe harde schijf staan, maar die staat nog in Boras..
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Family Guy heb ik nooit gezien. Maar ik ga nu maar eens slapen, denk ik
Ik zie toch wel degelijk een fout in de TT.quote:
echt die trigalti kunnen we er ook niet bij hebben he! Alleen maar fouten maken in de TT...!quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zie toch wel degelijk een fout in de TT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |