Wat schuift het als ik met je mee gaquote:Op donderdag 27 december 2007 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat beviel prima.. Ik werd wakker om 09:00 en heb gebeld of het o.k. was om nog een daggie thuis te blijven. Dat was prima. Dus ben er weer lekker in gedoken.Maar morgen MOET ik wel, ben dan alleen
By the way...je had de krant mee vandaag:quote:Op donderdag 27 december 2007 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat beviel prima.. Ik werd wakker om 09:00 en heb gebeld of het o.k. was om nog een daggie thuis te blijven. Dat was prima. Dus ben er weer lekker in gedoken.Maar morgen MOET ik wel, ben dan alleen
Had dat wereldnieuws gelezen iidquote:Op donderdag 27 december 2007 18:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
By the way...je had de krant mee vandaag:
Vroeg opstaan is niet gezond
AMSTERDAM - Zet de wekker maar uit en draai je nog eens lekker om....
In tegenstelling tot wat algemeen geloofd wordt, is vroeg opstaan niet gezond. Volgens onderzoek van verscheidene Japanse universiteiten kan vroeg opstaan het risico vergroten op hart- en vaatziekten, zoals hoge bloeddruk en beroertes.
De studie, waarvoor is gekeken naar meer dan 3000 Japanners, werd gepresenteerd op het Wereldcongres van de Wereldfederatie van Slaaponderzoek- en Slaapgeneeskundeverenigingen
Oh...is die zwanger...van wiequote:Op donderdag 27 december 2007 18:49 schreef Soury het volgende:
Maar de zwangere zus van Britney is natuurlijk ook wereldnieuws![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oh...is die zwanger...van wie
Ja duh, wist ik allangquote:Op donderdag 27 december 2007 18:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
By the way...je had de krant mee vandaag:
Vroeg opstaan is niet gezond
AMSTERDAM - Zet de wekker maar uit en draai je nog eens lekker om....
In tegenstelling tot wat algemeen geloofd wordt, is vroeg opstaan niet gezond. Volgens onderzoek van verscheidene Japanse universiteiten kan vroeg opstaan het risico vergroten op hart- en vaatziekten, zoals hoge bloeddruk en beroertes.
De studie, waarvoor is gekeken naar meer dan 3000 Japanners, werd gepresenteerd op het Wereldcongres van de Wereldfederatie van Slaaponderzoek- en Slaapgeneeskundeverenigingen
Smeren die handelquote:
quote:
quote:Wat is Nederland toch mooi ..Ik ben helaas niet zo'n wandelpersoon.
[
Verkeerde topicquote:Op donderdag 27 december 2007 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Vunzige, vuile, vieze, vadsige, verlepte, vuige [************]
quote:Op donderdag 27 december 2007 18:54 schreef Leandra het volgende:
Zoals NMNS al had laten zien... ik had de niet beschutte route genomen
Ik had de keuze uit Geel: Landgoed wandeling (3 km), Rood: Grote Bos wandeling (3.5 km) en Blauw: Kasteelbos Wandeling (3 km) en koos voor geel... volgende keer is rood aan de beurt, die is een stuk beschutter![]()
Dan nog even de plaatjes:
quote:Op donderdag 27 december 2007 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja hallo, wanneer noem je mij nu eens gewoon bij naam.....quote:Op donderdag 27 december 2007 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Das te lang !!!quote:Op donderdag 27 december 2007 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hallo, wanneer noem je mij nu eens gewoon bij naam.....
Mooie foto's Leandra!quote:Op donderdag 27 december 2007 18:54 schreef Leandra het volgende:
Zoals NMNS al had laten zien... ik had de niet beschutte route genomen
Ik had de keuze uit Geel: Landgoed wandeling (3 km), Rood: Grote Bos wandeling (3.5 km) en Blauw: Kasteelbos Wandeling (3 km) en koos voor geel... volgende keer is rood aan de beurt, die is een stuk beschutter![]()
Dan nog even de plaatjes:
Het niet beschutte wandelpad:
[ afbeelding ]
Kasteel Staverden:
[ afbeelding ]
Een mini "waterval":
[ afbeelding ]
En die mini "waterval" van bovenaf:
[ afbeelding ]
Uiteraard was er ook een schattig prieeltje:
[ afbeelding ]
Was zelfs de binnenkant van het prieeltje van een leuk vloertje voorzien:
[ afbeelding ]
En dit was het uitzicht vanaf het bankje in het prieeltje:
[ afbeelding ]
Ik heb het niet over jou, aangezien jij geen [vreemd scheldwoord in de trant van: loops stuk isolatiemateriaal] bent.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hallo, wanneer noem je mij nu eens gewoon bij naam.....
dit gaat over een vrouwelijke mod?quote:Op donderdag 27 december 2007 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[afschuwelijke verwensing]
Jups, en dan moet je even je ogen sluiten, je gedachten laten gaan en fantaseren wie er allemaal over dat vloertje gelopen hebben.......quote:Op donderdag 27 december 2007 18:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mooie foto's Leandra!
Dat prieeltje vind ik echt mooi, vooral die vloer met die waarschijnlijk oude tegels.
Neen.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dit gaat over een vrouwelijke mod?
Nou daar blijf ik ff voor hangenquote:Op donderdag 27 december 2007 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, dat doe ik ook altijd NMNS, grappig dat jij dat ook doet!quote:Op donderdag 27 december 2007 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, en dan moet je even je ogen sluiten, je gedachten laten gaan en fantaseren wie er allemaal over dat vloertje gelopen hebben.......
(wasda voor quote?quote:
Hoi Jappiequote:Op donderdag 27 december 2007 19:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou daar blijf ik ff voor hangen...doe mij maar een koffie met cognac barman.
Vermoedelijk heb je dat de laatste tweehonderd jaar niet gedaan.....quote:Op donderdag 27 december 2007 19:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
(wasda voor quote?)
Ik hou van lange wandelingen door verlaten gebieden.![]()
Doe het alleen veel te weinig tegenwoordig.
Leuk die foto's, Leandra.![]()
Vanavond oud en nieuw vieren ?quote:
Jazeker wel......ik heb mij zoals voorgenomen deze vakantiedagen keurig gehouden aan de voorschriften en uitkomsten van het een paar pagina's hiervoor gepresenteerde onderzoek.quote:
Oops, ging niet helemaal goedquote:
Ben dol op oude kerkhoven......beetje namen lezen....Ik zou zo graag eens een paar honderd jaar terug willen kijken...gewoon, heel eventjes....quote:Op donderdag 27 december 2007 19:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook altijd NMNS, grappig dat jij dat ook doet!
Done... Maar morgen moet ik er echt op tijd uitquote:
Kom op..voor de draad ermee...niet dat wijverige ik heb iets te zeggen maar ik vertel het alleen als ik het idee heb dat ik alle maar dan ook alle en zelfs meer dan dat aandacht heb.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Neemmijnietserieus is tof.
Neem mij niet kwalijk dat ik geen idee heb, naar welk onderzoek je verwijstquote:Op donderdag 27 december 2007 19:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jazeker wel......ik heb mij zoals voorgenomen deze vakantiedagen keurig gehouden aan de voorschriften en uitkomsten van het een paar pagina's hiervoor gepresenteerde onderzoek.![]()
En hoe is het met Lobbes ?
Dat zou een aktie van mij kunnen zijnquote:Op donderdag 27 december 2007 19:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oops, ging niet helemaal goed![]()
[ afbeelding ]
Oeh,quote:Op donderdag 27 december 2007 19:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben dol op oude kerkhoven......beetje namen lezen....Ik zou zo graag eens een paar honderd jaar terug willen kijken...gewoon, heel eventjes....
Nu heb je in Roemenië het "vrolijke kerkhof". Daar staan de beroepen op het graf uitgebeeld. Een kleurig geheel.
[ afbeelding ]
Ziet er wel spannend uitquote:Op donderdag 27 december 2007 19:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oops, ging niet helemaal goed![]()
[ afbeelding ]
[DGK] Hi-Ha-Hooligans #9quote:Op donderdag 27 december 2007 19:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kom op..voor de draad ermee...niet dat wijverige ik heb iets te zeggen maar ik vertel het alleen als ik het idee heb dat ik alle maar dan ook alle en zelfs meer dan dat aandacht heb.
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Done... Maar morgen moet ik er echt op tijd uit![]()
Slecht ?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neem mij niet kwalijk dat ik geen idee heb, naar welk onderzoek je verwijst![]()
En met mij gaat het slechtDank je, voor je interesse
Ik probeer het dan ook maar niet met mijn sabel te doenquote:Op donderdag 27 december 2007 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou een aktie van mij kunnen zijn
Zelfs dat zou aso zijn. Al ben ik hondsberoerd.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Slecht ?Ach nee tch...is het de periode van het jaar ?
quote:
Bart Springstofquote:Op donderdag 27 december 2007 19:14 schreef Leandra het volgende:
Thnx voor de complimentjes all![]()
Ian?? Op wie ben je nou weer kwaad??
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs dat zou aso zijn. Al ben ik hondsberoerd.
Volgende week Lobbes.....ben benieuwd wie er dan een beurt krijgt.....quote:Op donderdag 27 december 2007 19:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Volgens mij niet...maar NMNS houdt de statistieken bij
Ach, het is toch de periode van de lijstjes nuquote:
Je staat maar één keer vermeld (valt wel mee dus)quote:
quote:
Kan me geen [*******] schelen.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, het is toch de periode van de lijstjes nu. Daar ontkom je niet aan
.
quote:
Hé, daar hebben we Karel weer.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vermoedelijk heb je dat de laatste tweehonderd jaar niet gedaan.....
Een moment geduld aubquote:Op donderdag 27 december 2007 19:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan me geen [*******] schelen.
Ik wil weten waarom ik tussen de cosmongolen sta.
Ik dacht dat NMNS alleen de middellange termijn deed ?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Volgens mij niet...maar NMNS houdt de statistieken bij
Ik voel me niet aangesproken hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 19:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan me geen [*******] schelen.
Ik wil weten waarom ik tussen de cosmongolen sta.
Jij staat er dan ook niet in:quote:Op donderdag 27 december 2007 19:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken hoor
quote:64-bit
beequeer
pumastreamer
ian Nick
peter6000 ( )
pumastreamer
pumastreamer
64-bit
pumastreamerpumastreamerpumastreamerpumastreamer
pumastreamer
64-bit
alle huisvrouwen
en
pumastreamer
Nee, dat is Paulusma.....quote:Op donderdag 27 december 2007 19:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik dacht dat NMNS alleen de middellange termijn deed ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |