Oe! Daar kunnen de Limburgers nog aan tippen, culinair gezien.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:30 schreef Lobasca het volgende:
Enne...ik ben geen Westfries..en heb er ook nooit gewoond, ben van origine een Koegrasser![]()
Hygiënisch? waar heb je het over?quote:Op donderdag 27 december 2007 17:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Bekt lekker.![]()
Maar helaas. Op culinair en hygienisch gebied, ben ik beslist niet "dirty", zoals blijkbaar de Westfriezen dat wel zijn.
En als derde zou ik daar nog aan willen toevoegen, dat het op taalkundig gebied óók niet bepaald grote lichten zijn. Geldt ook voor hun familie trouwens, de Koegrassers.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hygiënisch? waar heb je het over?
Je bent op oorlogspad?quote:Op donderdag 27 december 2007 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
En als derde zou ik daar nog aan willen toevoegen, dat het op taalkundig gebied óók niet bepaald grote lichten zijn. Geldt ook voor hun familie trouwens, de Koegrassers.
Nee joh, beetje aan het kietelen.quote:
Het was niet eens onverwachtquote:Op donderdag 27 december 2007 17:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even tussendoor.....omdat het mij raakt
Benazir Bhutto, een dappere vrouw, misschien wel de dapperste in het jaar 2007....dood!
't kon nog net in 2007...
Mijn sigarenboeren (twee broers uit Pakistaan) waren er stil van.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even tussendoor.....omdat het mij raakt
Benazir Bhutto, een dappere vrouw, misschien wel de dapperste in het jaar 2007....dood!
't kon nog net in 2007...
Dat kan ik mij heel goed voor stellen. Ik denk dat de meeste Pakistani die hier wonen het niet echt leuk vinden....quote:Op donderdag 27 december 2007 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn sigarenboeren (twee broers uit Pakistaan) waren er stil van.
Dat beviel prima.. Ik werd wakker om 09:00 en heb gebeld of het o.k. was om nog een daggie thuis te blijven. Dat was prima. Dus ben er weer lekker in gedoken.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar muizemeis....hoe beviel het werken vandaag......?
Wat schuift het als ik met je mee gaquote:Op donderdag 27 december 2007 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat beviel prima.. Ik werd wakker om 09:00 en heb gebeld of het o.k. was om nog een daggie thuis te blijven. Dat was prima. Dus ben er weer lekker in gedoken.Maar morgen MOET ik wel, ben dan alleen
By the way...je had de krant mee vandaag:quote:Op donderdag 27 december 2007 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat beviel prima.. Ik werd wakker om 09:00 en heb gebeld of het o.k. was om nog een daggie thuis te blijven. Dat was prima. Dus ben er weer lekker in gedoken.Maar morgen MOET ik wel, ben dan alleen
Had dat wereldnieuws gelezen iidquote:Op donderdag 27 december 2007 18:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
By the way...je had de krant mee vandaag:
Vroeg opstaan is niet gezond
AMSTERDAM - Zet de wekker maar uit en draai je nog eens lekker om....
In tegenstelling tot wat algemeen geloofd wordt, is vroeg opstaan niet gezond. Volgens onderzoek van verscheidene Japanse universiteiten kan vroeg opstaan het risico vergroten op hart- en vaatziekten, zoals hoge bloeddruk en beroertes.
De studie, waarvoor is gekeken naar meer dan 3000 Japanners, werd gepresenteerd op het Wereldcongres van de Wereldfederatie van Slaaponderzoek- en Slaapgeneeskundeverenigingen
Oh...is die zwanger...van wiequote:Op donderdag 27 december 2007 18:49 schreef Soury het volgende:
Maar de zwangere zus van Britney is natuurlijk ook wereldnieuws![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oh...is die zwanger...van wie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |