Jups, en dan moet je even je ogen sluiten, je gedachten laten gaan en fantaseren wie er allemaal over dat vloertje gelopen hebben.......quote:Op donderdag 27 december 2007 18:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mooie foto's Leandra!
Dat prieeltje vind ik echt mooi, vooral die vloer met die waarschijnlijk oude tegels.
Neen.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dit gaat over een vrouwelijke mod?
Nou daar blijf ik ff voor hangenquote:Op donderdag 27 december 2007 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Vunzige, vuile, vieze, vadsige, verlepte, vuige [************]
Ja, dat doe ik ook altijd NMNS, grappig dat jij dat ook doet!quote:Op donderdag 27 december 2007 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, en dan moet je even je ogen sluiten, je gedachten laten gaan en fantaseren wie er allemaal over dat vloertje gelopen hebben.......
(wasda voor quote?quote:
Hoi Jappiequote:Op donderdag 27 december 2007 19:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou daar blijf ik ff voor hangen...doe mij maar een koffie met cognac barman.
Vermoedelijk heb je dat de laatste tweehonderd jaar niet gedaan.....quote:Op donderdag 27 december 2007 19:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
(wasda voor quote?)
Ik hou van lange wandelingen door verlaten gebieden.![]()
Doe het alleen veel te weinig tegenwoordig.
Leuk die foto's, Leandra.![]()
Vanavond oud en nieuw vieren ?quote:
Jazeker wel......ik heb mij zoals voorgenomen deze vakantiedagen keurig gehouden aan de voorschriften en uitkomsten van het een paar pagina's hiervoor gepresenteerde onderzoek.quote:
Oops, ging niet helemaal goedquote:
Ben dol op oude kerkhoven......beetje namen lezen....Ik zou zo graag eens een paar honderd jaar terug willen kijken...gewoon, heel eventjes....quote:Op donderdag 27 december 2007 19:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook altijd NMNS, grappig dat jij dat ook doet!
Done... Maar morgen moet ik er echt op tijd uitquote:
Kom op..voor de draad ermee...niet dat wijverige ik heb iets te zeggen maar ik vertel het alleen als ik het idee heb dat ik alle maar dan ook alle en zelfs meer dan dat aandacht heb.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Neemmijnietserieus is tof.
Neem mij niet kwalijk dat ik geen idee heb, naar welk onderzoek je verwijstquote:Op donderdag 27 december 2007 19:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jazeker wel......ik heb mij zoals voorgenomen deze vakantiedagen keurig gehouden aan de voorschriften en uitkomsten van het een paar pagina's hiervoor gepresenteerde onderzoek.![]()
En hoe is het met Lobbes ?
Dat zou een aktie van mij kunnen zijnquote:Op donderdag 27 december 2007 19:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oops, ging niet helemaal goed![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |