Oeh,quote:Op donderdag 27 december 2007 19:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben dol op oude kerkhoven......beetje namen lezen....Ik zou zo graag eens een paar honderd jaar terug willen kijken...gewoon, heel eventjes....
Nu heb je in Roemenië het "vrolijke kerkhof". Daar staan de beroepen op het graf uitgebeeld. Een kleurig geheel.
[ afbeelding ]
Ziet er wel spannend uitquote:Op donderdag 27 december 2007 19:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oops, ging niet helemaal goed![]()
[ afbeelding ]
[DGK] Hi-Ha-Hooligans #9quote:Op donderdag 27 december 2007 19:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kom op..voor de draad ermee...niet dat wijverige ik heb iets te zeggen maar ik vertel het alleen als ik het idee heb dat ik alle maar dan ook alle en zelfs meer dan dat aandacht heb.
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Done... Maar morgen moet ik er echt op tijd uit![]()
Slecht ?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neem mij niet kwalijk dat ik geen idee heb, naar welk onderzoek je verwijst![]()
En met mij gaat het slechtDank je, voor je interesse
Ik probeer het dan ook maar niet met mijn sabel te doenquote:Op donderdag 27 december 2007 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou een aktie van mij kunnen zijn
Zelfs dat zou aso zijn. Al ben ik hondsberoerd.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Slecht ?Ach nee tch...is het de periode van het jaar ?
quote:
Bart Springstofquote:Op donderdag 27 december 2007 19:14 schreef Leandra het volgende:
Thnx voor de complimentjes all![]()
Ian?? Op wie ben je nou weer kwaad??
quote:Op donderdag 27 december 2007 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs dat zou aso zijn. Al ben ik hondsberoerd.
Volgende week Lobbes.....ben benieuwd wie er dan een beurt krijgt.....quote:Op donderdag 27 december 2007 19:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Volgens mij niet...maar NMNS houdt de statistieken bij
Ach, het is toch de periode van de lijstjes nuquote:
Je staat maar één keer vermeld (valt wel mee dus)quote:
quote:
Kan me geen [*******] schelen.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, het is toch de periode van de lijstjes nu. Daar ontkom je niet aan
.
quote:
Hé, daar hebben we Karel weer.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vermoedelijk heb je dat de laatste tweehonderd jaar niet gedaan.....
Een moment geduld aubquote:Op donderdag 27 december 2007 19:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan me geen [*******] schelen.
Ik wil weten waarom ik tussen de cosmongolen sta.
Ik dacht dat NMNS alleen de middellange termijn deed ?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Volgens mij niet...maar NMNS houdt de statistieken bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |