Dat kan met html, maar html kunnen alleen A's en FA's gebruiken op FOK!quote:Op donderdag 27 december 2007 12:35 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb 2 vragen:
![]()
1.
Als ik een plaatje wil posten, maar ik wil het in het midden zetten van de pagina, hoe doe ik dit ?
Heb ooit ergens gezien dat je dan iets moet doen met [ img]![]()
Soort code invoeren , net als bij het vergroten, als : [IMG=200] bv. ?
Gewoon met "img=200]plaatje-url[/img" waarbij je ieder getal in kan vullenquote:2.
Hoe verklein/ vergroot ik ( on-topic, dus niet in eigen bewerking)
zowel de breedte als de lengte van een cap/ foto/gifje ? met [ IMG] ???
cimg ipv imgquote:Op donderdag 27 december 2007 12:35 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb 2 vragen:
![]()
1.
Als ik een plaatje wil posten, maar ik wil het in het midden zetten van de pagina, hoe doe ik dit ?
Heb ooit ergens gezien dat je dan iets moet doen met [ img]![]()
Soort code invoeren , net als bij het vergroten, als : [IMG=200] bv. ?
quote:Op donderdag 27 december 2007 15:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
In beide tags dan cimg (zonder hoofdletters).
quote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 15:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
edit - al opgelost
1 pixel breedquote:Op donderdag 27 december 2007 15:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Snap het niet
![]()
Zie dit
[ afbeelding ]
En krijg die lange lijn![]()
Dat van die supeman PI snap ikquote:Op donderdag 27 december 2007 15:53 schreef XL het volgende:
[..]
1 pixel breed
1000 pixels lang
Zo vervormt hij het origineel.
Als je het plaatje bekijkt zie je mijn geliefde superman-pi
Jouw plaatje is een uitgerekte Robin Haase hoor.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat van die supeman PI snap ik( gelukkig
)
Maar van die pixels niet ??? Ik zet mijn jpg er in en dan weet ik niet hoe ik dat moet doen ?? Dan krijg ik jouw uitgerekte PI![]()
![]()
quote:Niet TE veel pimpen, tis geen " hier show ik mn toverkunsten topic"
quote:Op donderdag 27 december 2007 16:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik citeer
[..]
, ik zou een mod maar vragen het topic op te schonen
.
Als je nou wat YouTube filmpjes zoekt ( max 5), hier plaatst en zegt welke muziek !!!quote:
Neem je tijdquote:
Wordt een mooi Blauw vlakje vrees ikquote:Op donderdag 27 december 2007 17:46 schreef Nalbandian het volgende:
Even een TVP'tje. Mijn avatar dient waarschijnlijk na de komende AO geupdate te worden
Dank uquote:Op donderdag 27 december 2007 19:32 schreef Bruce117 het volgende:
Eej leuk een testtopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Nog meer tips voor progjes ?
2. Waarom neemt progje Autoscreenpro soms wel en soms niet op van streams.
Bij Channel en ATP streams doet hij het wel, bij Sopcast niet![]()
3. Hoe werkt het automatische opnemen via Sopcast ?
4. Tip voor een makkelijk filmbewerkprogje zijn ook welkom. Heb Vegas, maar vind ik te moeilijk en Movie maker te saai
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Wederom een verbetering KZquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:13 schreef kleinzusje het volgende:
Voor Nalby
Proefje 2![]()
Misschien ietsje beter dan de eerste ? Wel zonder Arodd![]()
Ps. Ik wil zo graag geluid en muziek combineren, maar in moviemaker lukt me dat niet. In Vegas wel, maar dan weet ik niet hoe ik het moet opslaan. Dus dit prutsen leer ik veel van. Kan nog veel en veel mooier en beter
In de meest ideale situatie moet het tennis precies passen op de muziek. Dus als de muziek echt begint, dat er dan bv. een winner te zien is. Kijk maar eens naar dit vb. http://www.youtube.com/watch?v=db5dWe4l-10 Daar vind ik dat mooi bij gedaan.quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 11:12 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
In de meest ideale situatie moet het tennis precies passen op de muziek. Dus als de muziek echt begint, dat er dan bv. een winner te zien is. Kijk maar eens naar dit vb. http://www.youtube.com/watch?v=db5dWe4l-10 Daar vind ik dat mooi bij gedaan.
Ik lijk verdomme Barry Stevens wel die een choreografie beoordeeld....doorgaan, vooral doorgaan![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 13:39 schreef Szura het volgende:
Ik weet niet hoe je zo'n foto plakt maar:
Dus ja...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:03 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Probeer het hier eens: [Crea-Tennis Requests en Answers topic # 1] DIG it !
Vraag maar naar kleinzusje en doe haar de groeten van me
quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:07 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
sneller
[ afbeelding ]
langzamer
[ afbeelding ]
eigen creatie
Kies maar![]()
Als je iets anders wilt ? of een verbetering, schroom niet![]()
YWquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Binnen het half uur!
Bedankt, is helemaal goed zo.
Net thuisquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:02 schreef Tim86 het volgende:
wow dat is snel...super, bedankt!!!!
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:47 schreef kleinzusje het volgende:
Als jullie een wedstrijd moeten missen en willen dat ik hem opneem:
Doe maar een vraag droppen in het Crea Topic. [Crea-Tennis Requests en Answers topic # 1] DIG it !
Als ik het zie en het lukt doe ik mn best ( kan niks beloven ivm drukte en PC problemen)
Weet het niet precies.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:43 schreef TheGeneral het volgende:
Is het mogelijk om een tabel te maken in Fok?
Gewoon een simpele tabel zoals in Word.
Of kan je van buitenaf zoiets doen, net als bij de Polls?
YWquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:18 schreef erkel het volgende:
Kleinzusje, een vraagje:
Misschien is het teveel gevraagd, maar ik zag dat je de partij tussen Roddick en Kohlschreiber opgenomen had. Zou je misschien de laatste games van de 5e set (vanaf 4-4 ongeveer, hangt denk ik van de grootte af) ergens op internet kunnen neerzetten, zodat ik het kan downloaden?
Nee, ook dat werkt als een tiet hierquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:59 schreef erkel het volgende:
Zit geen geluid bij, klopt dat?
Heb het voor je nagevraagd: Bugs en requests voor de 'baggerlayout' ! #3quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:43 schreef TheGeneral het volgende:
Is het mogelijk om een tabel te maken in Fok?
Gewoon een simpele tabel zoals in Word.
Of kan je van buitenaf zoiets doen, net als bij de Polls?
Met Windows Movie Maker kun je wel wat knippen. Niet echt heel secuur, maar het is wat.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:48 schreef kleinzusje het volgende:
ps. Iemand een tip voor een progje om WMPlayer films te cutten ?![]()
Bevalt me niet dat Movie Makerquote:Op maandag 28 januari 2008 23:49 schreef erkel het volgende:
[..]
Met Windows Movie Maker kun je wel wat knippen. Niet echt heel secuur, maar het is wat.
Duurde zeker lang die ban?![]()
Maak een tabel in word en maak er een screenshot vanquote:Op maandag 28 januari 2008 23:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb het voor je nagevraagd: Bugs en requests voor de 'baggerlayout' ! #3
Maar het kan dus niet !
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maak een tabel in word en maak er een screenshot van
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
HiDiHo
![]()
Eindelijk DE man voor alle antwoorden
Oei, ventje wat ga ik jou hier lastig vallen met al mn vragen !!!
- Goed progje voor Animaties/ gifjes makenquote:
YW !!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:25 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind hem top
Kan Djoko wel waarderen maar niet genoeg voor een avatar
- Ik gebruik alleen animation shop en gif movie gearquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
- Goed progje voor Animaties/ gifjes maken
- Wat is een plugin
- Waarom knallen mn streams ( tennis) of mn IE er uit als ik ze beiden aan heb ?
- Welke progjes gebruik je om Tennis streams op te nemen die niet op Sopcast zijn ( maar bv via ATP site)
- Wat is het verschil in afbeeldingsbenamingen: gifje/ jpg etc.
- Hoe maak je een cap van een uberlange excel lijst ? ( ipv 2 x cappen, zoals ik nu doe)
- Kan ik ATP ook hacken en alles voor 100 jaar gratis kijken![]()
enz enz.
Zo![]()
Tot na het voetballen
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:59 schreef HiDiHo het volgende:
- ATP kun je net als DGK hacken en gratis kijken![]()
Dat kan iddquote:
quote:
Ok !quote:Op maandag 4 februari 2008 15:16 schreef TheGeneral het volgende:
Ziet er leuk uit! Alleen denk ik dat het hoofd iets omhoog moet (als dat kan, dat weet ik niet). En zou het toffer zijn als je er een neemt met bandana!
Ik zal even kijken.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ok !
Ga wat ander proberen, dit is mn 2e testje![]()
Zet hier anders even een foto neer van Fed met hoofddoek, die je mooi vindt !
Liefst klein en scherp!
Kan ik die gebruiken!
Whaaaaaaaaaaaaaauwwquote:Op maandag 4 februari 2008 16:53 schreef TheGeneral het volgende:
Ben zelf ook begonnen met er eentje te maken![]()
Tot nu toe:
[ afbeelding ]
En klaar:quote:Op maandag 4 februari 2008 17:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaauww![]()
Die is 100 x mooier dan mijn test !!
Hoe heb je hem gemaakt ?
Fed is klaarquote:
Zie je tekst in mijn quote !!quote:Op maandag 4 februari 2008 17:55 schreef Federer-fan het volgende:
[img]afbeelding[/img]
Edit: Hij doet 't bij mij niet.![]()
Edit 04-02-2008 19.06 u.: Hij doet 't nog steeds niet.![]()
Bedankt, ik snap 't!quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zie je tekst in mijn quote !!
Een afbeelding kun je plaatsen door de url te selecteren en dit icoontje te gebruiken ( staat in je Preview venster)[ afbeelding ]
Of je zet er handmatig [ [url= voor en ]afbeelding[/url] ] achter !!
Maar dan moet je dus wel eerst alles voor en achter http weg halen
(zie jouw poging, heb wat je weg moet halen hier onder bold gemaakt).
Daar ging het bij jou dus mis:
[url= http://i27.tinypic.com/2h699vp.gif [/url]
Mooi !quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is gelukt! [ afbeelding ]. Bedankt.![]()
Is iemand hier trouwens zo crea dat hij of zij dat witte vlak dat om deze coole smiley heen staat te verwijderen?
Bedankt voor de moeite!quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mooi !
Je vraag :
Ik ben in to Adobe elements 6.0
Bij 4.0 lukte het mij om met gum/ penseel te werken ( of door achtergrond transparant te maken)
In 6.0 ben ik nog niet zo thuis en zoek me gek naar die mogelijkheid.
Werk met toverstaf, maar kan de tool van binnen en buiten selectie niet vinden. Tevens verwijder is de achtergrond en als ik hem opsla, blijft hij staan![]()
Ga het nog even uitzoeken en anders mn vraag in Photoshop stellen.
Handmatig lukt het wel, maar das een pokkewerk !
TheGeneral: welke versie Photoshop gebruik jij ?
Photoshop CS3 versie 10.0quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mooi !
Je vraag :
Ik ben in to Adobe elements 6.0
Bij 4.0 lukte het mij om met gum/ penseel te werken ( of door achtergrond transparant te maken)
In 6.0 ben ik nog niet zo thuis en zoek me gek naar die mogelijkheid.
Werk met toverstaf, maar kan de tool van binnen en buiten selectie niet vinden. Tevens verwijder is de achtergrond en als ik hem opsla, blijft hij staan![]()
Ga het nog even uitzoeken en anders mn vraag in Photoshop stellen.
Handmatig lukt het wel, maar das een pokkewerk !
TheGeneral: welke versie Photoshop gebruik jij ?
Thx !quote:
Bij Photoshop is dat:quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx !
Ik dus elements 6.0
Kun je mij uitleggen hoe je de achtergrond verwijderd ?
En lukt jou dat bij je Fedsmiley ?
Cool!quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:42 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukt !!
Zonder te gummen, maar niet in Photoshop.
Dacht al dat je dat bedoelde !quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:49 schreef Tim86 het volgende:
is al wel weer beter maar bedoel eigenlijk dat alleen het hoofd beweegt..een tik naar links zegmaar![]()
Is dat Gabashvili?quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:56 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dacht al dat je dat bedoelde !
Okidoki![]()
[ afbeelding ]
Zo iets ?
[ afbeelding ]
Is beter denk ik ?
Thx Timmie !quote:
Met Russische acapella?quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:30 schreef Tim86 het volgende:
maak maar iets moois van de Youzmeister als je je verveelt
Deze van Gabash is toch veel mooier Timquote:Op zaterdag 16 februari 2008 02:11 schreef Tim86 het volgende:
heeeeeeeeeeelp er zit een grote negert in mijn avatar die heeft afgezegd..
Wil je Soderling en Gabashvili erbij zetten ipv Tsonga kz?
http://media.vrtnieuws.ne(...)-20060226-223501.jpg
en
http://www.daviscup.com/s(...)61_playerprofile.JPG
niet !!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:48 schreef Tim86 het volgende:
lol..nu zitten er twee gaba's in elke..beetje gaba overkill
(Gaba set voor in kwalificatie)
Zie je, luilakquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:12 schreef kleinzusje het volgende:
ps. Die Nalby heeft trouwens lastig haar voor een pompommeke, maar hij wint zo weinig, dus heb nog wel ff !!
True, true.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zie je, luilak![]()
![]()
YW![]()
ps. Die Nalby heeft trouwens lastig haar voor een pompommeke, maar hij wint zo weinig, dus heb nog wel ff !!
Laat hem dan ook een leuk petje opzettenquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Betalen voor 't prog, vrees ik. Je zal wel een 30 dagen trial gehad hebben en nu moet je gaan betalen om 't volledig te kunnen gebruiken
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vermoed niet dat dit het probleem is
All I need is for my man to live up to his role
Sorry, even totaal gemist. Maar tuurlijk heb ik interesse in een Nalby-pomponnekequote:Op zondag 17 februari 2008 15:44 schreef kleinzusje het volgende:
Maar Nalby, wil je eig wel zo'n pompommeke![]()
Anders zit ik voor nop met dat haar te kloten, schiet me net te binnen
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:23 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Sorry, even totaal gemist. Maar tuurlijk heb ik interesse in een Nalby-pomponneke
Okidokiequote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:23 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Sorry, even totaal gemist. Maar tuurlijk heb ik interesse in een Nalby-pomponneke
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:51 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk z'n haar goed, willen z'n tennisarmpjes niet meewerken![]()
Je doet het er maar mee, voor de finale
quote:
Ik help je welquote:Op maandag 25 februari 2008 22:56 schreef Tim86 het volgende:
ik weet het..ga er eens goed over nadenken
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:31 schreef -Vaduz- het volgende:
kz, kun je deze even voor me verkleinen? Foto voor het Gaba-topic.
http://img.photobucket.com/albums/v255/Vaduz/P1020620.jpg
Hij's echt goed.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:51 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk z'n haar goed, willen z'n tennisarmpjes niet meewerken![]()
Je doet het er maar mee, voor de finale
YW !quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank, ik ben daar al een ramp in.
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:51 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Proefje nieuwe Ava Nalby
Ik vind hem echt TOPquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:51 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Proefje nieuwe Ava Nalby
YWquote:
Als je puf hebt ook wat Utjoep linkjes, dan weet ik wat je mooi vindt !quote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 11:53 schreef Tim86 het volgende:
KZ hier staan veel Youzhny filmpjes:
http://www.searchforvideo(...)ers/mikhail-youzhny/
en
http://www.youtube.com/results?search_query=youzhny&search_type=
En deze muziek lijkt me wel tof:
http://www.youtube.com/watch?v=y-NxxL8nHNA
en dat nr wat bij de Bandy compilatie zat was ook wel cool
Klopt !quote:Op zondag 2 maart 2008 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind hem te grappig om te laten liggen. Knap gedaan, ik denk wel dat je nog beter kunt.
Timmert, nog ff !quote:Op zondag 2 maart 2008 11:53 schreef Tim86 het volgende:
KZ hier staan veel Youzhny filmpjes:
http://www.searchforvideo(...)ers/mikhail-youzhny/
en
http://www.youtube.com/results?search_query=youzhny&search_type=
En deze muziek lijkt me wel tof:
http://www.youtube.com/watch?v=y-NxxL8nHNA
en dat nr wat bij de Bandy compilatie zat was ook wel cool
Okidoki !quote:Op zondag 2 maart 2008 17:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Geweldig dat je dit wilt doen en nog leuk vind ook.
Ik wil (klinkt wel erg dwingend, maar goed) als je weer eens zin hebt om vakkundig te prutsen wel graag een vaste achtergrond. (idd geen knipperzooi) Maar wat er achter moet komen is lastig. (strak voetbalveld, mooie voetbalfoto, mooie tennis-actiefoto, zo'n logo vind ik ook al wel mooi, van een actueel iets) Als het maar niet te druk overkomt en de ervoor bewegende Bugs wel opvalt. Dat je een beetje het idee krijgt: Hee Bugsie was er ook bij. Ik vind het erg grappig als hij er zo voorlangsbeweegt als in je probeersel.
Feedback erop kun je altijd krijgen natuurlijk! Zie maar, niks hoeft alles mag.
Nope, hoeft niet !quote:Op zondag 2 maart 2008 17:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zal vanavond eens kijken (hopelijk komt het ervan). Moeten de plaatjes zo vierkant mogelijk zijn? Ik heb er echt geen verstand van.
Over dat eerste wat je noemt heb ik weinig kennisquote:Op zondag 2 maart 2008 18:19 schreef wimderon het volgende:
Even een opmerking tussendoor, de icons mogen maar 100kb groot zijn maximaal, die van Nalbandian en Kleinzusje zijn dus in principe te groot bijvoorbeeld. Niet dat het mij iets interesseert, maar mijn oude werd laatst ook zomaar verwijderd. Geeft niet trouwens, want deze is veel mooier en ik heb hem bewust 98kb gemaakt zodat er nog lekker veel dataverkeer is voor fok ook![]()
Ik heb er trouwens wel een vraagje over. Het origineel van mij is niet helemaal vierkant en wordt door fok dus verticaal uitgerekt, waardoor hij minder scherp is, en daarnaast speelt ie hem niet op de juiste snelheid af, valt daar iets aan te doen?
quote:Op zondag 2 maart 2008 13:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Timmert, als ik zin en tijd heb ga ik aan de slag
![]()
Ongevraagd en zeer brutaal een Dubai Ava voor Vaduz gemaakt. Hij wil geen knipperende zooi![]()
[ afbeelding ]
Invoering niet verplicht( was leerzaam om te doen)
Ik wist het ook niet totdat die van mij ineens verwijderd wasquote:Op zondag 2 maart 2008 21:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Over dat eerste wat je noemt heb ik weinig kennis![]()
Deze heb ik staan op dit moment:quote:Plaats je gifjes/ plaatjes en ik maak hem mooier en scherper !
Thxquote:
Eigenlijk stond die wel goed vond ik, de just do it en nike logo frames had ik op 0,6 sec interval staan dacht ik, en lachende Federer op normale snelheid vond ik ook beterquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:21 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Wim, is dit wat ?
Heb de snelheid per frame iets aangepast
Had ik eerst ook (zie de huidige), maar toen ik het gisteren nog eens bekeek vond ik dat andere toch mooier.quote:en het nike stukje geplaatst tussen de 2 Fedfragmenten. Dat vond ik mooier ivm het kleurverschil.
quote:Hij is nu wel ietsje groter.
Zie bovenquote:Wil je hem sneller ? Anders ?
Geef maar door
Ziet er heel goed uit.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:39 schreef erkel het volgende:
Ok, ik wil ook een blits gifje als UI![]()
Zou je dat van deze plaatjes een gifje kunnen maken Kleinzusje? Dat je dan mijn originele ava iets van 4 seconden ziet en dan dat Nalbandian plaatje 1 sec? Ist das möglich?
Die 2e is perfectquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snel
[ afbeelding ]
Langzaam
[ afbeelding ]
Met fade
[ afbeelding ]
Met 2x fade
Laat Andy maar door een weiland lopenquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:55 schreef kleinzusje het volgende:
APK !
Als je hier toevallig meeleest ?
Heb jij verstand van Adobe premiere of Vegas ?
Word er gek van
![]()
Heb hulp nodig !
ps. Voor anderen: graag ook opdrachten voor ava's zoals Vaduz !
Heb zin om bv. Naby door een weiland te laten lopen, of zo iets![]()
Ik kom er nog op terug binnenkort, ik hoop wel dat ik het niet vergeetquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:54 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Met afgeknipte randjes (nike) !
( kan ook de nike plaatjes zo maken dat de tekst groter is)
Hij kan < dan 100 kb, maar dan dus onscherp/ onbewerkt. Nu is het 120 ( ongeveer)![]()
Vraag zo veel je wilt, no prob !
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:29 schreef kleinzusje het volgende:
FF: In mei denk ik, als Rogiertje verliest met 6-0 6-0 6-0 van Andy op RG![]()
Cool plan Pukkert !quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is 't een idee om een "XL-toernooi-overwinteraar-avatar" te maken die een deelnemer mag zetten indien ie het hele toernooi overleefd heeft, en dan alleen in 't eerstvolgende toernooi (dus niet 't hele jaar omdat je 1 toernooi overleefd hebt)?
Hebben de crea's onder ons weer wat te doen.
Gewoon doen, als XL iets niet zint horen we dat ongetwijfeldquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:59 schreef kleinzusje het volgende:
Mits XL het ook wat lijkt![]()
( lijkt me leuk om te doen)
Key Biscane begint pas 26 maart hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon doen, als XL iets niet zint horen we dat ongetwijfeld. Enne, ik wil je niet opjagen, maar Key Biscane begin maandag
![]()
.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon doen, als XL iets niet zint horen we dat ongetwijfeld. Enne, ik wil je niet opjagen, maar Key Biscane begin maandag
![]()
.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuk gedaan, vooral die [ afbeelding ]
Thxquote:Op zondag 9 maart 2008 14:37 schreef Tim86 het volgende:
Hij is vet!! Nogmaals bedankt
Kwaliteit is idd jammer ja en er is vrij veel herhaling maar verder is ie tof, vooral de backhand passing in Rotterdam![]()
En de muziek erbij is kippenvel
quote:
Timmers, dat is zo veel beter !!! I knowquote:
foeiquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe mij maar gewoon gratis illegale streams
je moet één keer een dag abonnement nemen en dan kun je blijven kijkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:42 schreef wimderon het volgende:
Kan er nu gratis gekeken worden op die atp-streams of niet
Ahh wat liefquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:41 schreef kleinzusje het volgende:
franklop, eentwee en kevin
Als jullie een ( leuke) ava willen kun je dat hier vragen
Het hele jaar?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
je moet één keer een dag abonnement nemen en dan kun je blijven kijken
Ik weet verder niet hoe het werkt bij ATP en of ze nieuwe licenties uitdelen na een toernooi.quote:
Gooi maar wat neerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:54 schreef Tim86 het volgende:
Hoeveel plaatjes kunnen er in zo'n gifje..zat net te kijken en het zou een shitload worden dit keer haha
Youzhny, Ancic, Monfils, Wawrinka, Soderling, Blake, Dancevic, Tsonga, Lopez, Indian Wells Logo (+Haase, als hij zich plaatst)
YWquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind die tweede al wel erg mooi, je bent een heldin!
Pfoe Nishikori en Haase er allebei in..die moeten een ava hebben..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:54 schreef Tim86 het volgende:
Hoeveel plaatjes kunnen er in zo'n gifje..zat net te kijken en het zou een shitload worden dit keer haha
Youzhny, Ancic, Monfils, Wawrinka, Soderling, Blake, Dancevic, Tsonga, Lopez, Indian Wells Logo (+Haase, als hij zich plaatst)
YW !quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:43 schreef Tim86 het volgende:
Super weer, bedankt!!!
edit; hahah die tweede..even FastForward
quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:39 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn voorkeur![]()
Nee mop, niet MIJN voorkeur, maar mijn voorkeur binnen de "zeer beperkte" selectie van Timquote:
Eigenlijk is bij nader inzien Verkerk te lang in beeld.quote:
toppie!quote:
YWquote:
Heel lief van je. Had het ook al gezien op gestuurde PM.quote:
YWquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Heel lief van je. Had het ook al gezien op gestuurde PM.
Bedankt, maar ik houd het toch liever bij het oude vertrouwde.
Weet ik wel, maar ik doe het niet. Maar evengoed bedankt.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
YW, brutaaltje dat ik ben!
Okidoki !![]()
Maar je mag best ff vernieuwen
ps. Of weet jij niet hoe je een webicoontje moet toevoegen![]()
![]()
Geen idee, knijn is lief op tennisquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:52 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar ik doe het niet. Maar evengoed bedankt.![]()
En waar bemoeit dat konijn zich eigenlijk mee?
Als ik al wil losbreken en als ik gek wil doen, dan niet met dat gekke dansende olifantje maar met dit:quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen idee, knijn is lief op tennis![]()
En hoe hij jou bestraft in VBL weet ik niet![]()
Maar slurfje, breek eens los uit de oude doos en doe eens gek
ik val gewoon zoveel mogelijk mensen lastigquote:
Kun je een linkje neerzetten van jouw topic ?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:14 schreef Muck het volgende:
Het schijnt dat de creatieve FOK!ers hier te vinden zijn...
Ik ben bezig met het updaten van het linkjes-topic in CUL en het is allemaal nogal veel en onoverzichtelijk, dus het leek me een leuk idee om een soort van tussenkopjes te maken, met blije kleuren en eventueel een kook-thema.
wie oh wie van de creatieve genieën heeft zin/tijd om me te helpen? Stuur dan even een PM'etje
mais ouiquote:Op maandag 17 maart 2008 16:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kun je een linkje neerzetten van jouw topic ?
En misschien ergens ( of hier) ??? neerzetten wat je wilt ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is niet echt voor sport, dus:
nee, ik weet dat het niets voor sport is, maar de creatieve mensen zitten hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:27 schreef kleinzusje het volgende:
Voor de winnaars![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boez1
[ afbeelding ]
Boez2
Nalby mag ook, maar die heeft al zo'n grote AVA
Zodra ik terug ben van paasweekendje bij mn ouders krijgt ie sowieso een plekkiequote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:27 schreef kleinzusje het volgende:
Voor de winnaars![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boez1
[ afbeelding ]
Boez2
Nalby mag ook, maar die heeft al zo'n grote AVA
Oepsquote:Op maandag 24 maart 2008 13:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je bent wel erg gul met die awards, we zouden 't toch alleen doen als je 't hele toernooi uitspeelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
een kleine 500mb op youtube gaat niet lukken denk ikquote:Op maandag 24 maart 2008 19:40 schreef kleinzusje het volgende:
Nu aan het Loaden is![]()
ps. Mag ik hem bewerken met muziek etc. en op mn youtube zetten ?
Oh jeequote:Op maandag 24 maart 2008 19:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
een kleine 500mb op youtube gaat niet lukken denk ik
Was dat een verrassing danquote:Op maandag 24 maart 2008 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stiekem kan ik 't gewoon niet verkroppen dat ik voorbij ben gevlogen door Nalby, maar dat terzijde.
YWquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:16 schreef PietjePuk007 het volgende:![]()
Ik neem er eentje als 't toernooi begint, en ik kap als ik uit de XLgame lig, dus ik hoop ik 'm lang heb.
Tuurlijk knijnquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee creatief zusje, bent u bereid een update door te voeren wat betreft het achtergrondje van m'n moving bunny? Het Indian Wells stadion is alweer oud.
Ze zijn mooi bedankt !!!quote:Op zondag 23 maart 2008 12:00 schreef kleinzusje het volgende:
Voor Ado !!![]()
[ afbeelding ]
MB gewoon
[ afbeelding ]
MB met fade
[ afbeelding ]
MB met hartjes
[ afbeelding ]
MB met hartjes 2
@ Boez: YW
quote:
Probeer eens de URL van 1 uit mijn postings in te voeren ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:37 schreef Adothehague het volgende:
[..]
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
![]()
![]()
Ik kan hem niet verkleinen want die fok avatar resizer website is kapot.
Helaas ligt die website er al wat langer uit. Weet jij hoe ik het goed kan krijgen zodat ik ze wel kan gebruiken?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:57 schreef Norrage het volgende:
uuh, een meisje zegt wat computergerelateerds dat ik niet snap
Geeft niks, heb sinds gisteren een abbo op bet365quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |