quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Wel als je 'm hoortquote:Op donderdag 27 december 2007 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ken dat liedje volgens mij helemaal niet....
Ik werk met 3 kladblok-schermen om alles bij te houden/voor te blijven, zal nog wel vaker leuke effecten opleveren...quote:Op donderdag 27 december 2007 10:12 schreef Wexy het volgende:
plaatje van alice cooper ziet er leuk uit master
ik zal het in de gaten houden... zag t nu toevallig.. vond het wel leuk staanquote:Op donderdag 27 december 2007 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik werk met 3 kladblok-schermen om alles bij te houden/voor te blijven, zal nog wel vaker leuke effecten opleveren...
haha dat was me nog niet eens opgevallen. wist wel dat we met de 11e bezig waren maar ik let nooit zo op de titel...quote:
ach gossie... hij is al zo druk met de plaatjes en teksten.....quote:
Ik was zoeken naar een nieuwe topic.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:16 schreef Wexy het volgende:
[..]
haha dat was me nog niet eens opgevallen. wist wel dat we met de 11e bezig waren maar ik let nooit zo op de titel...
ja die komt bij mij boven aan het lijstje in t forum muziek te staan... dus dan zie ik top2000 en klik ikquote:Op donderdag 27 december 2007 10:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik was zoeken naar een nieuwe topic.
de buren ...quote:Op donderdag 27 december 2007 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
heeft iemand hier @home?
Dat vind ik ook geen geweldig nummer... dit ook niet trouwens. Nee America is niet aan mij besteed. Je hoort het inderdaad.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:23 schreef Dylanesque het volgende:
Van America kende ik eigenlijk alleen Horse with no Name, maar je hoort meteen dat dat dezelfde zijn als dit nr
Ow daar heb ik helemaal niet aan gedachtquote:Op donderdag 27 december 2007 10:25 schreef Wexy het volgende:
mail.home.nl voor in en uitgaand
google is ook gewillig
Geef niksquote:Op donderdag 27 december 2007 10:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me...![]()
Als iemand een mod wil inseinen, dan heel graag...quote:Op donderdag 27 december 2007 10:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geef niksverder een leuke opening
joh de volgende opener moet er gewoon ff om denken dat hij/zij de 12 opent.... en dan maakt dat ene cijfertje toch nix meer uit?quote:Op donderdag 27 december 2007 10:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als iemand een mod wil inseinen, dan heel graag...
Ja klinkt idd wel bekend.... maar het is niet mijn ding. ik hou niet van instrumentaal...quote:Op donderdag 27 december 2007 10:33 schreef Dylanesque het volgende:
Nou Diaan, klinkt het al bekend?
Punktlichkeit muss sein...quote:Op donderdag 27 december 2007 10:35 schreef Wexy het volgende:
[..]
joh de volgende opener moet er gewoon ff om denken dat hij/zij de 12 opent.... en dan maakt dat ene cijfertje toch nix meer uit?
hmz nou oke.... geloof dat diaan al onderweg was naar n modderding toequote:
Of coursequote:Op donderdag 27 december 2007 10:43 schreef MadMaster het volgende:
Diaan, kan/wil jij volgend uur doen?
Ik schijn zo toch ook nog iets ander te moeten gaan doen...![]()
Kom uit de bedstee, mijn liefste...quote:Op donderdag 27 december 2007 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
Misschien dat ik Peaceman zo maar eens uit bed sleur, kan hij de plaatjes doen.
Ik lees nu wat stukken door voor volgend jaar, ik luister uiteraard nog wel en zal daar waar mogelijk een duit in het bloemzakje doen...quote:
wat goed van jequote:Op donderdag 27 december 2007 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees nu wat stukken door voor volgend jaar, ik luister uiteraard nog wel en zal daar waar mogelijk een duit in het bloemzakje doen...
Zo leer je nog eens wat kennen...quote:Op donderdag 27 december 2007 11:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ik val in herhaling, maar ik ken dit nummer niet.
quote:Op donderdag 27 december 2007 11:27 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Heb het werk maar aan de kant gegooid...
Leuk tochquote:Op donderdag 27 december 2007 11:29 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar met deze muziek zit ik als een oude lul allerlei herinneringen op te halen.
Met bijna elke plaat heb ik wel een associatie...
quote:Op donderdag 27 december 2007 11:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Leuk toch
Deel je der een paar?
Wellicht, ben bang dat ik anders straks RSI oploop...quote:
Haha, ik ben ook benieuwd of ik dat dan later hebquote:Op donderdag 27 december 2007 11:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wellicht, ben bang dat ik anders straks RSI oploop...
Vangelis kan ik me herinneren van een concert op de Maas in Rotjeknor waarbij het enorm regende.
Alle apparatuur daarom onder plastic zeilen verpakt, Vangelis die daar zelf druk mee bezig was en toch waren gewoon de diverse songs te horen...
Ja, ja, live concert, me hoela...
VOlgens mij draaiden ze die vroeger vaak op de geheime zender die mn ouders in die tijd regelmatig luisterde.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:42 schreef Dylanesque het volgende:
Deze ken ik dan weer niet
Ik ga zo even pauzeren van deze inspannende bezigheden, dus.... sorry...quote:Op donderdag 27 december 2007 11:49 schreef Diaan73 het volgende:
MM jij het volgende uur weer? Of lukt dat niet?
groot gelijk!! Ik zal kijken wat me nog lukt....ik ga zo ook eens eten..quote:Op donderdag 27 december 2007 11:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga zo even pauzeren van deze inspannende bezigheden, dus.... sorry...
Geen last vanquote:Op donderdag 27 december 2007 11:54 schreef Ambrosius het volgende:
Het komt vast doordat half NL via de streams zit te luisteren dat 'ie om de 5 seconden buffert, toch maar eens een échte radio opzoeken denk ik.
Michael Jackson - Beat It...quote:Op donderdag 27 december 2007 12:00 schreef Djep het volgende:
Gaan die grappenmakers (vader en dochter) boven op een wit bed staan springen met hun gore poten...
Of de macarenaquote:Op donderdag 27 december 2007 12:05 schreef het_fokschaap het volgende:
vaya con dios![]()
moet dat er nou echt in
ik mag toch hopen dat de lambada niet voorbij gaat komen
Mijn eitjes staan ook te koken en ik eet al een bammetje.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even brood maken en eitjes koken![]()
tot later!!
thuis buffert m'n nederland.fm om het uur eventjes, en als ik wakker wordt is 'ie er helemaal mee gekaptquote:Op donderdag 27 december 2007 11:56 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Geen last vanIk luister via nederlandfm.nl en heb geen buffers.
quote:Op donderdag 27 december 2007 12:07 schreef MadMaster het volgende:
Tot en met de Shaffy Cantate hou ik even de wacht, daarna ben ik weg...
Nikitaquote:Op donderdag 27 december 2007 12:13 schreef Nuongirl het volgende:
Mjah, hij heeft mooiere liedjes gemaakt, zoals Your Song en Still standing en Nikita
Die is ookquote:Op donderdag 27 december 2007 12:13 schreef Nuongirl het volgende:
Still standing
Die videoclip destijds te vaak gezien ookquote:Op donderdag 27 december 2007 12:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Nikitate veel gehoord destijds...
en natuurlijk Candle in the wind (Diana edition)
Heeft Bryan Ferry hem niet gecoverd?quote:Op donderdag 27 december 2007 12:21 schreef MadMaster het volgende:
Slechte cover, het origineel van Bryan Ferry is veeeeeeel beter...
quote:Op donderdag 27 december 2007 12:23 schreef WeebI het volgende:
[..]
Heeft Bryan Ferry hem niet gecoverd?
af en toe een laaaaahaaalalallaaaa haaaahhaaaaalalalallaaaaa niet vergetenquote:Op donderdag 27 december 2007 12:27 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Title: Shaffy Cantate
Artist: Ramses Shaffy & Liesbeth List
Ah-ha-ha-ha-ha-haaaa enz.
[ afbeelding ]
regen???huh?quote:Op donderdag 27 december 2007 12:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Wel heul toepasselijk ontwaken zo, terwijl de regen buiten valt.
Paar druppies maar...tis alweer droog.quote:
Pfff....ik schrok echt hoor!quote:Op donderdag 27 december 2007 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Paar druppies maar...tis alweer droog.
Die hebben we net gehadquote:Op donderdag 27 december 2007 12:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgende uur :
NR ARTIEST - TITEL (JAAR) NR 2006
1449 Mud - Lonely this christmas (1974) 1153
1448 Elton John - Sorry seems to be the hardest word (1976) 1306
1447 Cars - Drive (1984) 1347
1446 John Lennon - Jealous guy (1971) 933
1445 Melanie - Ruby tuesday (1970) 1283
1444 Ramses Shaffy - Shaffy cantate (1965) 1133
1443 Jon & Vangelis - I hear you now (1980) 1459
1442 Tears For Fears - Sowing the seeds of love (1989) 1276
1441 Rubettes - Sugar baby love (1974) 1148
1440 Supertramp - It's raining again (1982) 1449
1439 Elvis Presley - Don't be cruel (1956) 1315
1438 Three Degrees - When will I see you again (1974) 1467
1437 Creedence Clearwater Revival - Hey tonight (1970) 1333
1436 Vaya Con Dios - Nah neh nah (1990) 1257
Handig om de plekjes waar je zelf niet goed bij kan, te laten wassen.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:01 schreef het_fokschaap het volgende:ik stond onder de douche bij Vaya Con Dios
Ik ook niet heurquote:Op donderdag 27 december 2007 13:19 schreef het_fokschaap het volgende:
hier vind ik weinig aan, maar misschien omdat ik geen vrouw ben
Mijn moeder heeft hem ook grijs gedraaid, ook al is dit in een vrij nieuw nummer.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ronan Keating If tomorrow never comes
If tomorrow never comes
Sometimes late at night
I lie awake and watch her sleeping
She's lost in peacefull dreams so I turn off the light, lay there in the dark
And the thought crosses my mind
If I never wake in the morning
Would she ever doubt, the way I feel about her in my heart
Chorus:
If tomorrow never comes
Will she know how much I loved her?
Did I try in every way, to show her every day, that She's my only one
And if my time on earth were trough, she must face this world without me
Is the love I gave her in the past, gonna be enough to last
If tomorrow never comes
Cause I've lost love ones in my live
Who never knew how much I loved them
Now I live with all regret and my true feelings for them never were revealed
So I made a promise to myself, to say each day how much she means to me
And avoid that circumstance were there's no second chance to tell her how I feel
Chorus
So tell that someone that you love, just what you're thinking of
If tomorrow never comes
Dat is wat Twan mij net ook vroeg... mama is dat Frans Bauer?quote:Op donderdag 27 december 2007 13:20 schreef MadMaster het volgende:
Dit is toch net Frans Bauer...
Grad Damen heeft het een paar jaar geleden in het Nederlands gezongen...quote:Op donderdag 27 december 2007 13:20 schreef MadMaster het volgende:
Dit is toch net Frans Bauer...
Al lang... maar beide pc's bezetquote:
tijd voor een derdequote:Op donderdag 27 december 2007 13:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Al lang... maar beide pc's bezet
Dat snapte ik wel.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Al lang... maar beide pc's bezet
Zeker mooiquote:Op donderdag 27 december 2007 13:25 schreef Dylanesque het volgende:
Ahh de man met de mooiste zangstem in popgeschiedenis
Je gaat toch zeker wel luisteren naar Joy Division??quote:Op donderdag 27 december 2007 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Na Wounded Knee ga ik es ff lekker douchen.
mail me ff, dan krijg je mijn bankreknr welquote:
Ik ben straks weer weg voor boodschappen, maar dan luister ik via de MP3.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:26 schreef Neleos het volgende:
Zo, ik ga ook weer een paar uurtjes luisteren.
Ja, maar dan blijf ik ook weer hangen voor The Stonesquote:Op donderdag 27 december 2007 13:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je gaat toch zeker wel luisteren naar Joy Division??
Ligt aan de uitvoerendequote:Op donderdag 27 december 2007 13:33 schreef Arth_NL het volgende:
Mr. Bojangles zo laag?
tsss je doet net alsof dat een straf isquote:Op donderdag 27 december 2007 13:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, maar dan blijf ik ook weer hangen voor The Stones
MM zero points....quote:Op donderdag 27 december 2007 13:33 schreef MadMaster het volgende:
Heerlijk verkracht dit nummer door die gozer van de backstreet Boys, Robbie W.
Sammy zingt het hemels.quote:
Hoi!quote:Op donderdag 27 december 2007 13:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, ik ben inmiddels ook ingeschakeld.
Neuj...zekers niet.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
tsss je doet net alsof dat een straf is
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neuj...zekers niet.
Wel typisch dat in deze week van het jaar alles wordt uitgesteld.
Beneden heerst absolute chaos, de was ligt tot het plafond en ik zit nog in de pyama....te genieten van Mr. Bojangles
Daar keek ik ook van op inderdaad!quote:Op donderdag 27 december 2007 13:33 schreef Arth_NL het volgende:
Mr. Bojangles zo laag?
Ja, die vind ik best mooi. Origineel is natuurlijk wel mooierquote:Op donderdag 27 december 2007 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij kan die versie van Robbie W. wel waarderen
Het is geen crooner, maar Swing When You're Winning was zeker geen slecht album hoor. Hoewel ik zelf ook liever de grote 3 hoor.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij kan die versie van Robbie W. wel waarderen
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:37 schreef peaceman het volgende:
1e hit op google op vredespijp
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:37 schreef peaceman het volgende:
1e hit op google op vredespijp
[ afbeelding ]
Met dit soort nummers is er vaak niet echt een origineel.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:38 schreef peaceman het volgende:
Origineel is natuurlijk wel mooier
Ligt eraan of ze het kan....quote:Op donderdag 27 december 2007 13:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Wel bevorderlijk voor de vrede ja
Ik spreek voor mezelfquote:
Ik heb de lijst al een beetje doorgekeken maar er staat veel goede muziek laag of lager dan vorig jaar terwijl er echt slechte muziek boven staat. Ik ben gestopt met kijken (naar de lijst dan hèquote:Op donderdag 27 december 2007 13:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Daar keek ik ook van op inderdaad!
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:42 schreef PH52 het volgende:
heerlijk nummer, Slade
Je man kan het beter beoordelen, denk ik zoquote:
jij hebt bijna alle bands live meegemaaktquote:Op donderdag 27 december 2007 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Anderhalve week geleden nog een fantastische opname van deze heren (iets andere bezetting) gemaakt in de HMH...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |