Ligt aan de uitvoerendequote:Op donderdag 27 december 2007 13:33 schreef Arth_NL het volgende:
Mr. Bojangles zo laag?
tsss je doet net alsof dat een straf isquote:Op donderdag 27 december 2007 13:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, maar dan blijf ik ook weer hangen voor The Stones
MM zero points....quote:Op donderdag 27 december 2007 13:33 schreef MadMaster het volgende:
Heerlijk verkracht dit nummer door die gozer van de backstreet Boys, Robbie W.
Sammy zingt het hemels.quote:
Hoi!quote:Op donderdag 27 december 2007 13:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, ik ben inmiddels ook ingeschakeld.
Neuj...zekers niet.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
tsss je doet net alsof dat een straf is
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neuj...zekers niet.
Wel typisch dat in deze week van het jaar alles wordt uitgesteld.
Beneden heerst absolute chaos, de was ligt tot het plafond en ik zit nog in de pyama....te genieten van Mr. Bojangles
Daar keek ik ook van op inderdaad!quote:Op donderdag 27 december 2007 13:33 schreef Arth_NL het volgende:
Mr. Bojangles zo laag?
Ja, die vind ik best mooi. Origineel is natuurlijk wel mooierquote:Op donderdag 27 december 2007 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij kan die versie van Robbie W. wel waarderen
Het is geen crooner, maar Swing When You're Winning was zeker geen slecht album hoor. Hoewel ik zelf ook liever de grote 3 hoor.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij kan die versie van Robbie W. wel waarderen
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:37 schreef peaceman het volgende:
1e hit op google op vredespijp
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:37 schreef peaceman het volgende:
1e hit op google op vredespijp
[ afbeelding ]
Met dit soort nummers is er vaak niet echt een origineel.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:38 schreef peaceman het volgende:
Origineel is natuurlijk wel mooier
Ligt eraan of ze het kan....quote:Op donderdag 27 december 2007 13:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Wel bevorderlijk voor de vrede ja
Ik spreek voor mezelfquote:
Ik heb de lijst al een beetje doorgekeken maar er staat veel goede muziek laag of lager dan vorig jaar terwijl er echt slechte muziek boven staat. Ik ben gestopt met kijken (naar de lijst dan hèquote:Op donderdag 27 december 2007 13:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Daar keek ik ook van op inderdaad!
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:42 schreef PH52 het volgende:
heerlijk nummer, Slade
Je man kan het beter beoordelen, denk ik zoquote:
jij hebt bijna alle bands live meegemaaktquote:Op donderdag 27 december 2007 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Anderhalve week geleden nog een fantastische opname van deze heren (iets andere bezetting) gemaakt in de HMH...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |