abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 december 2007 @ 21:55:44 #1
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_55560174
Hier op Fok gebeurt het wel heel erg veel. Je hoeft op de frontpage of hier op het forum maar een nieuwsartikel te lezen en na een stuk of tien comments is er altijd wel iemand die over de buitenlanders begint. Het kan echt werkelijk over van alles gaan, van de Nationale Boomplantdag tot de 79e skeelermarathon van Heerlen, de buitenlanders moeten en zullen genoemd worden.

Is er meer mensen die dit is opgevallen en die ook wel eens een topic willen zien zonder de eeuwige gebruikelijke klachten?

P.s. dit topic is dus niet bedoeld voor een discussie over buitenlanders, maar over mensen die er maar niet over op kunnen houden!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  woensdag 26 december 2007 @ 22:01:16 #2
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_55560273
Goede opmerking en ja.

Maar als je dat niet doet, 'weet je niet wat er onder de mensen speelt' endezo. Welkom op FOK!, een afspiegeling van Nederland . Waar men niks meer te doen heeft en uit verveling het kankeren op de ander tot volkssport nummer 1 heeft verheven. .
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_55560279
In een topic met honderden posts is de kans aardig groot dat er iemand wel een referentie trekt naar buitenlanders als die groep ook genoemd wordt in de OP. Niet vreemd imo.
  woensdag 26 december 2007 @ 22:03:59 #4
139330 TNA
For the stars that shine
pi_55560317
Eens met de klacht. Maar voor niet-racistische reacties moet je gewoon niet op Fok zijn
  woensdag 26 december 2007 @ 22:21:00 #5
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_55560625
quote:
Op woensdag 26 december 2007 22:10 schreef MouzurX het volgende:

[..]
Emigreren heb ik al gedaan. Ik verdeel m'n tijd tussen Spanje en Colombia. Misschien ook een tip voor al die mensen die zo moe zijn van de buitenlanders..maar dan niet bij mij in de buurt gaan wonen he!
  woensdag 26 december 2007 @ 22:38:22 #6
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_55561025
Jaja, en Nederlanders zeuren zeker nooit

Ja, ik ben een buitenlander maar niet als ik in Nederland ben. Laat ik het zo maar formuleren voor de racistjes, die lezen vast over het relevant deel heen en denken dat ik een buitenlander ben, wat hun weer voor even tevreden zal stemmen.
pi_55561552
quote:
Op woensdag 26 december 2007 22:38 schreef Strani het volgende:
Jaja, en Nederlanders zeuren zeker nooit

Ja, ik ben een buitenlander maar niet als ik in Nederland ben. Laat ik het zo maar formuleren voor de racistjes, die lezen vast over het relevant deel heen en denken dat ik een buitenlander ben, wat hun weer voor even tevreden zal stemmen.
Als je een echte nederlander bent doe je mee, maar dat ben je dus niet

Bijv: Als ik in duitsland zou wonen en er blijkt een nederlander whatever te hebben gedaan, iig iets negatiefs zou ik me schamen en haten dat ik NL's ben
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  woensdag 26 december 2007 @ 23:19:33 #8
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_55561778
Poging 2.

One-liners like; Buitenlanders en buitenlanders zijn kut etc etc, mogen achterwege gelaten worden.

TS wil een normale discussie en die wil ik ook.

Dank u voor uw aandacht.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_55561949
quote:
Op woensdag 26 december 2007 22:01 schreef Yildiz het volgende:
Goede opmerking en ja.

Maar als je dat niet doet, 'weet je niet wat er onder de mensen speelt' endezo. Welkom op FOK!, een afspiegeling van Nederland . Waar men niks meer te doen heeft en uit verveling het kankeren op de ander tot volkssport nummer 1 heeft verheven. .
Als FOK! een afspiegeling van Nederland is moeten we ons toch wel druk gaan maken. Het is ook gewoon uitlokkerij want de mensen die de comments plaatsen krijgen gegarandeerd aandacht. En dan gaan ze door en door en zo lijkt het alsof heel FOK een racistisch gat is, maar in werkelijkheid zal dat wel meevallen.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_55562586
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:28 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Als FOK! een afspiegeling van Nederland is moeten we ons toch wel druk gaan maken. Het is ook gewoon uitlokkerij want de mensen die de comments plaatsen krijgen gegarandeerd aandacht. En dan gaan ze door en door en zo lijkt het alsof heel FOK een racistisch gat is, maar in werkelijkheid zal dat wel meevallen.
Ben ik met je eens , maar.... het nadeel is dat juist die reacties de aandacht weten te trekken van andere kortzinnige idioten en de media...
FOK!'s rode weduwe.
pi_55565542
Fok FP
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_55566806
Ik denk dat het merendeel van het FP volk toch wel extreem rechts is, of er op zijn minst heel erg dicht tegenaan hangt (vele FP-mods incluis). De holocaust wordt nog net niet ontkent, maar het scheelt niet veel.
Plaats eens een normale positive reaktie op de FP, en je wordt regelrecht afgemaakt.

Zeer trieste bedoening altijd op de FP
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_55566832
Eens met TS. Alleen al die buitenlanders he.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_55567074
Idd, af en toe lees ik dingen waar m'n broek gewoon echt van af zakt.

Laatst nog in een K-1 topic.
Werd een Nederlandse Marokkaan afgebrand door een paar lui, en dan ga je met ze in discussie en geef je goeie argumenten en dan hoor je niks meer van ze.
Altijd jammer zulke mensen.

voor de liefhebbers:

[Poll] Remy Bonjasky vs Badr Hari
pi_55567124
Het is dan ook geen representatief deel van Nederland op fok he.... Mensen die graag klagen, hun mening geven, puberaal zijn en waarschijnlijk ook graag boze reacties van anderen willen uitlokken. Buiten klb, nws, pol valt het op zich wel mee (dan lees ik de FP reacties nooit).
Maar jammer is het wel dat elk onderwerp naar dàt onderwerp omgebogen kan worden.
Het mooi kotsende meisje.
pi_55567194
"Dat je een Nederlands paspoort hebt, maakt je nog geen Nederlander" zei iemand eens.
Mensen uit het noorden worden boeren genoemt, mensen uit het westen groot bekken, Friesland een provinciaal gesticht, Limburgers Belgen etc etc
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_55567195
Maar geef toe, als die buitenlanders hier niet waren hadden we ook al die discussies niet
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_55568451
TS maakt zich schuldig aan het ontkennen en doodzwijgen van buitenlanders, de racistische bastaard. .
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_55568459
quote:
Op donderdag 27 december 2007 10:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar geef toe, als die buitenlanders hier niet waren hadden we ook al die discussies niet
Maar dan vraag ik me af of nederland uberhaupt nog had bestaan, of de hongerdood was gestorven door gebrek aan goedkope arbeidskrachten (of luie nederlanders die zich voor vele baantjes te goed voelen)

/edit
Oeps, nou begin ik toch te discussieren over buitenlanders.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_55568554
quote:
Op donderdag 27 december 2007 11:28 schreef Sakura het volgende:

[..]

Maar dan vraag ik me af of nederland uberhaupt nog had bestaan, of de hongerdood was gestorven door gebrek aan goedkope arbeidskrachten (of luie nederlanders die zich voor vele baantjes te goed voelen)

/edit
Dat argument is echt zo'n keiharde dooddoener he, niet te geloven
  donderdag 27 december 2007 @ 14:38:01 #21
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_55572589
quote:
Op donderdag 27 december 2007 11:33 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Dat argument is echt zo'n keiharde dooddoener he, niet te geloven
In een discussie is een dooddoener iets dat blijkbaar zoveel waarheid bevat dat er niets tegenin te brengen valt, en de discussie dus doodt.

Gisteren waren er op een bepaald moment een stuk of 30 comments, maar na de schoonmaak van de mod (dank daarvoor) bleven er 8 over, waarvan dan nog een stuk of drie van mij. Dat zegt helaas inderdaad genoeg van het puberaal racistische gedrag van toch wel heel erg veel Fokkers.

Het ergste is, zoals wel vaker wordt opgemerkt, dat het normaal is geworden om openlijk racistisch te zijn.De 2e Wereld-Oorlog ligt steeds verder achter ons en steeds meer generaties groeien op zonder nog door hun ouders of grootouders herinnerd te worden aan hoe belangrijk het is niet weer terug te vallen in het gedrag van Duitsland in de jaren 30. We gaan dus nu wel weer die kant op.
  donderdag 27 december 2007 @ 14:50:34 #22
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_55572930
quote:
Op donderdag 27 december 2007 14:38 schreef Strani het volgende:

[..]

jaren 30. We gaan dus nu wel weer die kant op.
Oh da's niet zo best, dan ben ik blij dat ik een autochtoon ben!
  donderdag 27 december 2007 @ 15:58:16 #23
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_55574708
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:28 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

En sommigen lijken daar hun baan van te maken...
  donderdag 27 december 2007 @ 16:00:27 #24
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55574769
wtf, twee keer is mn bericht verwijderd.

maaarre de oplossing is dat je je gewoon opsluit in je kelder en niet meer buiten komt, zodat je de realiteit niet hoeft te zien
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_55574800
Ze bestaan nu eenmaal en er zijn er meer van dan Nederlanders
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  donderdag 27 december 2007 @ 16:02:40 #26
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_55574829
6,5 miljard buitenlanders, weet je wel niet hoeveel criminelen daartussen zitten!
  donderdag 27 december 2007 @ 16:04:18 #27
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_55574857
quote:
Op donderdag 27 december 2007 11:28 schreef Sakura het volgende:

[..]

/edit
Kan je daar niet even wat op uitbreiden. Hoe was dat dan precies gegaan als er geen goedekope arbeiders waren gekomen van over de grens. Ik ben benieuwd....
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_55574880
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:02 schreef Yildiz het volgende:
6,5 miljard buitenlanders, weet je wel niet hoeveel criminelen daartussen zitten!
Heul Veul!!!~!!EINS±!!~!!1!

Kutfinnen
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  donderdag 27 december 2007 @ 16:07:19 #29
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_55574941
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:04 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Kan je daar niet even wat op uitbreiden. Hoe was dat dan precies gegaan als er geen goedekope arbeiders waren gekomen van over de grens. Ik ben benieuwd....
Je kunt je eerder afvragen waarom men geen mensen van buiten de grens zou moeten toelaten. Ik denk dat je dan zelf wel kunt bedenken dat dat niet gezond is voor je economische positie. Men hoeft hier geen andere landen bij te halen, want dat is gewoonweg niet vergelijkbaar en komt alleen maar idioot over. Ik zou over de grond gaan rollen van het lachen als men nu aan komt zeulen met 'en Japan dan! die hedde ook nie veul buut'nlanders!'.

Daarbij, een hoop prestaties door de gehele geschiedenis zijn ook verricht door (let op!) buitenlanders, allochtonen, of wat voor administratieve term dan ook.

Het beste voorbeeld vind ik dan zelf wel Spinoza. Maar kijk uit, wees niet te positief over 1 van 's lands grootste filosofen, voor je het weet ben je een buut'nlanderknuffeloar.
pi_55575382
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:07 schreef Yildiz het volgende:
Je kunt je eerder afvragen waarom men geen mensen van buiten de grens zou moeten toelaten. Ik denk dat je dan zelf wel kunt bedenken dat dat niet gezond is voor je economische positie. Men hoeft hier geen andere landen bij te halen, want dat is gewoonweg niet vergelijkbaar en komt alleen maar idioot over. Ik zou over de grond gaan rollen van het lachen als men nu aan komt zeulen met 'en Japan dan! die hedde ook nie veul buut'nlanders!'.
Ik denk dat je zelf ook wel kunt bedenken dat de integratie van een substantiele groep gastarbeiders jammerlijk mislukt is. Dat is jammer en zonde van alle inspanningen, zo blijkt na 30 jaar en vele miljarden later.

Terwijl je aan de andere kant bijvoorbeeld de Chinezen ziet, ook niet in onbelangrijke mate vertegenwoordigd in de Nederlandse samenleving, en waarvan je nooit iets hoort. Die groep maakt nooit problemen. Dus het kan wel. Als het met de integratie van Chinezen en andere Aziaten wel lukt, waarom dan niet met een grote groep moslims? De enige conclusie die we kunnen trekken is, dat een substantieel deel van de moslimbevolking zich onvoldoende inspant om zich te integreren. Het resultaat is een schrikbarend beeld van criminaliteit, onaangepast gedrag en de voortdurende onwil om zich te voegen naar de regels van het gastland. Dat is geen integreren, dat is parasiteren. Dat is de reden waarom we de toestroom van die mensen een halt moeten toeroepen.

En de overheid heeft er blijkbaar niet van geleerd, want nu worden er hordes oost-europeanen binnengehaald als waren zij de gans met de gouden eieren. Ja, als je denkt in korte termijn oplossingen is dat een oplossing voor de economie ja. Over de lange termijn kunnen we er beter zorgen dat langdurig werklozen aan een baan geholpen worden, dat ouderen eerlijk behandeld worden op de arbeidsmarkt en dat men parttime werken eens over de volle breedte van het bedrijfsleven gaat accepteren. in plaats van in termen van winst op korte termijn te denken en daarom maar spotgoedkope oost-europeanen de banen te laten opsouperen.

En ik ben de eerste om aan te geven dat de overheid en het bedrijfsleven hier een leidende rol in moet spelen. Echter, de integratie dient van twee kanten te komen, en dat gebeurt al sinds jaar en dag volstrekt onvoldoende. Daarom is een totale immigratie/gastarbeiderstop gerechtvaardigd.
quote:
Daarbij, een hoop prestaties door de gehele geschiedenis zijn ook verricht door (let op!) buitenlanders, allochtonen, of wat voor administratieve term dan ook.
Tuurlijk wel, dat ontkent ook niemand. maar dat doet niets af aan de problemen die grootschalige migraties met zich meebrengen.
  donderdag 27 december 2007 @ 16:35:17 #31
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_55575628
Wat zeg je nu eigenlijk? Want echt n repliek is het niet. .
Her en der wat zogenaamde buzzwoordjes als criminaliteit en parasiteren, maar meer is het niet.
pi_55575788
Totaal onsamenhagend betoog Vogeltjesdans, van gastarbeiders naar chinezen, van moslims naar criminaliteit, van de overheid en het bedrijfsleven tot economische maatregelen en dan out of the blue met een immigratiestop eindigen.
pi_55575878
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:35 schreef Yildiz het volgende:
Wat zeg je nu eigenlijk? Want echt n repliek is het niet. .
Her en der wat zogenaamde buzzwoordjes als criminaliteit en parasiteren, maar meer is het niet.
Dan zou ik eens lezen wat er staat.

Maar ik zal het voor je samenvatten: gastarbeiders toen > problemen van nu en met name moslims. Ja dat is zo want van niet-moslims hoor je nooit shit. Bovendien wordt dat gestaafd door statistieken. Conclusie > pas op met het ongebreideld binnenhalen van zekere groepen buitenlanders. Want problemen.

Tweede deel gaat over de herhalingsfout die de overheid nu weer maakt door hele hordes oost-europeanen naar binnen te halen. Hier zie je exact dezelfde problematiek ontstaan als we nu met bv de moslimgemeenschap hebben.

Dat is, samengevat, het antwoord op jouw vraag "waarom zouden we die buitenlanders niet moeten binnenhalen".

Daarnaast geef ik aan dat een kleine groep positieve exoten nimmer de daden van een grote groep mag en kan compenseren.
pi_55575947
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:25 schreef vogeltjesdans het volgende:

Terwijl je aan de andere kant bijvoorbeeld de Chinezen ziet, ook niet in onbelangrijke mate vertegenwoordigd in de Nederlandse samenleving, en waarvan je nooit iets hoort.
Dat is dus nu net géén 'integratie' .... de chinezen zijn absoluut niet geintegreerd... het probleem van veel bevolkingsgroepen die kennelijk zeer nabij op de tong van de gemiddelde fok-reactiepostert liggen... is dat ze wél integrereren en dus zeer zichtbaar zijn...

Overigens, dat ligt natuurlijk aan die betreffende groep buitenlanders zelf, moeten ze maar niet integreren.

een buitenlanderstop is helemaal belachelijk. het zijn helemaal niet de nieuwkomers die de grootste problemen maken, integendeel, een zeer grote groep daaruit is zeer succesvol en kunnen binnen een paar jaar redelijk perfect geinitegreerd raken... die groepen die problemen veroorzaken daarvan merk je meestal pas de gevolgen na een of twee generaties
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_55576050
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:42 schreef Emimich het volgende:
Totaal onsamenhagend betoog Vogeltjesdans, van gastarbeiders naar chinezen, van moslims naar criminaliteit, van de overheid en het bedrijfsleven tot economische maatregelen en dan out of the blue met een immigratiestop eindigen.
Tegen jou zeg ik dan hetzelfde, het is een antwoord op de vraag van Yildiz die graag wilde weten waarom we bepaalde groepen buitenlanders niet binnen zouden moeten halen.

En de samenhang is er wel degelijk. Er is wel degelijk een verband tussen criminaliteitstoename en allochtonen. Dat het daarbij met name om moslims gaat, blijkt uit het feit dat er bv met aziaten nooit problemen zijn (althans in de verste verte niet in die mate).

Bovendien nuanceer ik deze situatie door de verantwoordelijkheid te leggen waar die hoort, namelijk bij de overheid en het bedrijfsleven die vooral handelen vanuit de gedachte aan korte termijn winst en daarom grote groepen allochtonen binnenhalen, en hiermee dezelfde problemen als 30 jaar geleden. En dat daarom een immigratie/gastarbeiderstop gerechtvaardigd is.

Verder kan ik het plaatje niet voor je inkleuren.
pi_55576181
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:53 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
*verhaal*
Ik snap wel dat de genoemde punten onderling samenhang hebben maar dat het grotere plaatje onsamenhangend is. Zie bijvoorbeeld je conclusie.
pi_55576372
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:49 schreef RM-rf het volgende:
Dat is dus nu net géén 'integratie' .... de chinezen zijn absoluut niet geintegreerd... het probleem van veel bevolkingsgroepen die kennelijk zeer nabij op de tong van de gemiddelde fok-reactiepostert liggen... is dat ze wél integrereren en dus zeer zichtbaar zijn...
goed punt op zich, maar I beg the differ. Waarom? Omdat integratie niet alleen "positief zichtbaar" zijn betekent, maar in evenzo belangrijke mate onthouding van criminele handelingen met zich meebrengt. Het schade toebrengen aan de maatschappij vind ik zwaarder wegen dan het zich vrijwel onzichtbaar ophouden in de maatschappij.
quote:
Overigens, dat ligt natuurlijk aan die betreffende groep buitenlanders zelf, moeten ze maar niet integreren.
Zoals ik al zei, integratie houdt in dat je je aanpast naar de normen en waarden van het land waar je verblijft. In Nederland lossen we dingen niet op met geweld en hebben we geen hekel aan homo's, tenminste niet in die zin dat we ze in elkaar slaan (of erger). Ook mogen we in Nederland gewoon onze mening verkondigen en hebben we die te respecteren. Daar past bijvoorbeeld een moord op Theo van Gogh niet in. Samenvattend, voor je het mischien niet meer kunt volgen en het een onsamenhangend geheel vindt, deze mensen moeten zich gewoon netjes aanpassen. En anders zijn er toch zat landen die hen met open armen ontvangen? O, wacht... Eh, ik kan er buiten Nederland niet zo snel een bedenken...
quote:
een buitenlanderstop is helemaal belachelijk. het zijn helemaal niet de nieuwkomers die de grootste problemen maken, integendeel, een zeer grote groep daaruit is zeer succesvol en kunnen binnen een paar jaar redelijk perfect geinitegreerd raken... die groepen die problemen veroorzaken daarvan merk je meestal pas de gevolgen na een of twee generaties
Als je het over kennismigranten hebt geef ik je gelijk. Echter niet wat betreft de grote massa, daar is zeer grote terughoudendheid geboden. Hoewel ik van mening ben dat we eerst moeten putten uit onze eigen voorraad langdurig werklozen en ouderen, dat scheelt miljarden aan uitkeringen, voordat we honderdduizenden oost-europeanen binnenhalen. Mischien leuk voor de portemonnee van het MKB, maar over 10 jaar hebben we een veel groter probleem dan nu. Namelijk een "ingeburgerde" groep oostblokkers die ofwel in een slechte economische tijd de baan van de Nederlandse werkman inpikt, ofwel teert op de staatsruif.

Waarom denk je dat andere landen zo terughoudend zijn met het toelaten van die grote groepen?
pi_55576564
Als die buitenlanders ff over de grens verhuizen hebben ze ook geen last meer van ons
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  donderdag 27 december 2007 @ 17:30:38 #39
179239 Poekel
That orphanage attacked ME!
pi_55576841
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:17 schreef postmortum het volgende:
Als die buitenlanders ff over de grens verhuizen hebben ze ook geen last meer van ons
RASJIESME!
"The meaning of life is 'bucket'."
pi_55577407
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:17 schreef postmortum het volgende:

Kunnen ze de pvda, GL en aanhang even meenemen?
pi_55577588
quote:
Op donderdag 27 december 2007 17:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zoals ik al zei, integratie houdt in dat je je aanpast naar de normen en waarden van het land waar je verblijft.
Onjuist, dat is assimilatie.
  donderdag 27 december 2007 @ 18:09:04 #42
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_55577657
Joah, ik denk juist dat je minder problemen krijgt met het toelaten van boeddisten dan van moslims
  donderdag 27 december 2007 @ 18:10:26 #43
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_55577682
quote:
Op donderdag 27 december 2007 18:09 schreef RickoKun het volgende:
Joah, ik denk juist dat je minder problemen krijgt met het toelaten van boeddisten dan van moslims
Daar denkt de overheid in Birma heel anders over.
pi_55579074
quote:
Op donderdag 27 december 2007 18:06 schreef Emimich het volgende:

[..]

Onjuist, dat is assimilatie.
We are the borg?
pi_55579080
quote:
Op donderdag 27 december 2007 18:10 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Daar denkt de overheid in Birma heel anders over.
Ik denk dat dat meer aan die regering ligt dan aan de boeddhisten.
pi_55581555
Er zijn 6 miljard mensen op deze wereld, heb je enig idee hoeveel daarvan buitenlanders zijn?

Idd theo maassen
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_55581641
Mijn kat las 'buitenlanders' en ging op ESC staan

mijn kat hij kan lezen!.
pi_55581987
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:25 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Terwijl je aan de andere kant bijvoorbeeld de Chinezen ziet, ook niet in onbelangrijke mate vertegenwoordigd in de Nederlandse samenleving, en waarvan je nooit iets hoort. Die groep maakt nooit problemen. Dus het kan wel. Als het met de integratie van Chinezen en andere Aziaten wel lukt, waarom dan niet met een grote groep moslims?
[on topic]
begint toch weer te verzanden in een discussie over buitenlanders, nou ja, zolang TS en de mods akkoord zijn, ga ik even mee
[/on topic]

Grappig dat je net over de Chinezen begint, zat ik bijna op te wachten. Net als Nawijn enige jaren terug tijdens een toespraak die hij gaf bij de viering van het Chineese nieuwe jaar in Den Haag. Daar had hij het ook over hun goed integratie. Iedereen incluis alle Chinezen stonden elkaar aan te kijken van waar heeft die gek het over. Als er 1 groep hier in Nederland absoluut niet geintegreerd is (en ook absoluut geen plannen heeft die richting op) zijn het de Chinezen wel.
Waarom denk je dat een fenomeen als Chinatown bestaat (ja ook in Den Haag)
Chinezen hebben gewoon hun eigen regels en bemoeien zich met niemand behalve hun eigen gemeenschap.
Ze houden zelfs hun criminaliteit binnensdeurs en binnen eigen gelederen.
  donderdag 27 december 2007 @ 20:55:11 #49
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_55582367
Haha dat is juist 1 van de reden waarom FOK! zo leuk is :p .
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
pi_55582491
quote:
Op donderdag 27 december 2007 20:55 schreef Dickbride het volgende:
Haha dat is juist 1 van de reden waarom FOK! zo leuk is :p .
Dan zit jij zeker ook elke keer te genieten van al dat geklaag op de goedkoopste staatsvorm ter wereld, ons koningshuis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')