Emigreren heb ik al gedaan. Ik verdeel m'n tijd tussen Spanje en Colombia.quote:
Als je een echte nederlander bent doe je mee, maar dat ben je dus nietquote:Op woensdag 26 december 2007 22:38 schreef Strani het volgende:
Jaja, en Nederlanders zeuren zeker nooit
Ja, ik ben een buitenlander maar niet als ik in Nederland ben. Laat ik het zo maar formuleren voor de racistjes, die lezen vast over het relevant deel heen en denken dat ik een buitenlander ben, wat hun weer voor even tevreden zal stemmen.
Als FOK! een afspiegeling van Nederland is moeten we ons toch wel druk gaan maken.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:01 schreef Yildiz het volgende:
Goede opmerking en ja.
Maar als je dat niet doet, 'weet je niet wat er onder de mensen speelt' endezo. Welkom op FOK!, een afspiegeling van Nederland. Waar men niks meer te doen heeft en uit verveling het kankeren op de ander tot volkssport nummer 1 heeft verheven.
.
Ben ik met je eens , maar.... het nadeel is dat juist die reacties de aandacht weten te trekken van andere kortzinnige idioten en de media...quote:Op woensdag 26 december 2007 23:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als FOK! een afspiegeling van Nederland is moeten we ons toch wel druk gaan maken.Het is ook gewoon uitlokkerij want de mensen die de comments plaatsen krijgen gegarandeerd aandacht. En dan gaan ze door en door en zo lijkt het alsof heel FOK een racistisch gat is, maar in werkelijkheid zal dat wel meevallen.
Maar dan vraag ik me af of nederland uberhaupt nog had bestaan, of de hongerdood was gestorven door gebrek aan goedkope arbeidskrachten (of luie nederlanders die zich voor vele baantjes te goed voelen)quote:Op donderdag 27 december 2007 10:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar geef toe, als die buitenlanders hier niet waren hadden we ook al die discussies niet
Dat argument is echt zo'n keiharde dooddoener he, niet te gelovenquote:Op donderdag 27 december 2007 11:28 schreef Sakura het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me af of nederland uberhaupt nog had bestaan, of de hongerdood was gestorven door gebrek aan goedkope arbeidskrachten (of luie nederlanders die zich voor vele baantjes te goed voelen)
/edit
Oeps, nou begin ik toch te discussieren over buitenlanders.
In een discussie is een dooddoener iets dat blijkbaar zoveel waarheid bevat dat er niets tegenin te brengen valt, en de discussie dus doodt.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:33 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Dat argument is echt zo'n keiharde dooddoener he, niet te geloven
Oh da's niet zo best, dan ben ik blij dat ik een autochtoon ben!quote:Op donderdag 27 december 2007 14:38 schreef Strani het volgende:
[..]
jaren 30. We gaan dus nu wel weer die kant op.
En sommigen lijken daar hun baan van te maken...quote:Op woensdag 26 december 2007 23:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als FOK! een afspiegeling van Nederland is moeten we ons toch wel druk gaan maken.Het is ook gewoon uitlokkerij want de mensen die de comments plaatsen krijgen gegarandeerd aandacht. En dan gaan ze door en door en zo lijkt het alsof heel FOK een racistisch gat is, maar in werkelijkheid zal dat wel meevallen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |