I CALLED IT!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:35 schreef Yi-Long het volgende:
Je poll doet het niet, want ik krijg de melding dat ik vals speel...
Anyway, ik hoop dat Remy wint, en ik denk dat het op punten zal zijn.
Badr is ook gewoon een Nederlander hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:51 schreef GirlyGirl het volgende:
Ik ga voor de Nederlander ... dus Bonjasky.
Ik beschoiuw hem in dat geval niet als Nederlander.quote:Op zondag 9 december 2007 13:57 schreef SimtekF1 het volgende:
Badr is ook gewoon een Nederlander hoor.
Hij vecht alleen onder de Marokkaanse vlag omdat de K-1 dit graag wil.
Het is puur omdat de K-1 graag meer bekendheid wil in andere landen, bijvoorbeeld in Marokko.
Och jij bent er zo'n 1tje.quote:Op zondag 9 december 2007 15:36 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Ik beschoiuw hem in dat geval niet als Nederlander.
Nee helemaal niet treurig, Hari traint in nederland, woont in nederland en leert alles op het gebied van K1 van de nederlanders maar wil niet uitkomen voor nederland, dát is treurig.quote:Op zondag 9 december 2007 21:02 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Och jij bent er zo'n 1tje.
Hij traint en woont gewoon zijn hele leven al in Nederland hoor.
Hij kwam zelfs een keer met muziek van Andre Hazes op.
Vind het treurig dat sommige mensen zo moeilijk lopen te doen om een vlaggetje.
Cosign ... hij komt niet uit voor Nederland. Om vervolgens aan te komen met "oh ben jij er zo een" zegt meer over jouw dan over mij.quote:Op zondag 9 december 2007 21:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee helemaal niet treurig, Hari traint in nederland, woont in nederland en leert alles op het gebied van K1 van de nederlanders maar wil niet uitkomen voor nederland, dát is treurig.
?quote:Op zondag 9 december 2007 21:31 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Cosign ... hij komt niet uit voor Nederland. Om vervolgens aan te komen met "oh ben jij er zo een" zegt meer over jouw dan over mij.
Wie zegt dat hij niet voor Nederland uit wil komen?quote:Op zondag 9 december 2007 21:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee helemaal niet treurig, Hari traint in nederland, woont in nederland en leert alles op het gebied van K1 van de nederlanders maar wil niet uitkomen voor nederland, dát is treurig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |