quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Trustenquote:
Wordt ook onder de film Little Rascals gedraaid.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:18 schreef Neleos het volgende:
Dit nummer is zoo Randy Newman.
Slowchat in het top 2000 topic. Dat kan echt niet.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:20 schreef peaceman het volgende:
deze is dubbel, die andere is het echte topic.
Of is deze voor de slowchat?
Trustenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:25 schreef Ingetje79 het volgende:
En met dit toepasselijke nummer sluit ik deze eerste kerstdag af met een lekker tukje![]()
Trusten
Dat later ook nog gecoverd werd door o.a. Diana Ross. Mijn vader heeft toevallig een kerst-CD van haar.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:24 schreef peaceman het volgende:
Ah! Het allermooiste kerstlied allertijden nu! Wat staat die laag!
Je hebt nog contact met hem?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat later ook nog gecoverd werd door o.a. Diana Ross. Mijn vader heeft toevallig een kerst-CD van haar.
Ik woon ook thuis.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik woon nog steeds thuis.
dat is een vallende banaan... niet schrikken he?!quote:Op woensdag 26 december 2007 02:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik woon in een hondenhok + geel beestje op mij springend
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:32 schreef Neleos het volgende:
Carly klinkt als een kerel.
Begonnen.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:34 schreef peaceman het volgende:
Ach what the fuck ik pak Matt dusk ook nog mee!
Mwah, boeiequote:Op woensdag 26 december 2007 02:40 schreef peaceman het volgende:
Ik ben het niet eens met het sluiten van het andere topic. Ten eerste stond Jane volledig in haar recht om een nieuw topic te openen, want zij had de laatste post in het vorige topic gedaan en daarbij heeft zij wél de juiste Topictitel toegepast. Dus die andere weer open en deze dicht!
Uurtje is deze ook weer dicht tenslottequote:Op woensdag 26 december 2007 02:40 schreef peaceman het volgende:
Ik ben het niet eens met het sluiten van het andere topic. Ten eerste stond Jane volledig in haar recht om een nieuw topic te openen, want zij had de laatste post in het vorige topic gedaan en daarbij heeft zij wél de juiste Topictitel toegepast. Dus die andere weer open en deze dicht!
Je moet keuzes maken in het leven hè.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:41 schreef peaceman het volgende:
Ik zie dus ook niet in waarom DA dat andere topic gesloten heeft. Ben benieuwd naar de beweegredenen!
Maar wel rechtvaardige en juiste keuzes!quote:Op woensdag 26 december 2007 02:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je moet keuzes maken in het leven hè.
Feel the Christmas lovequote:Op woensdag 26 december 2007 02:42 schreef peaceman het volgende:
Ja en dan krijgen we 30 topics met onjuiste Topictitels.. fijn
Dat was het in mijn optiek, en daarnaast is het gemeld bij de MUZ mods. Dus mochten die het er niet mee eens zijn dan zullen zij het wel veranderenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar wel rechtvaardige en juiste keuzes!
Ik vind het ook een grote schande, maar anders weet broer helemaal niet meer waar die moet gaan lezen enzo.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar wel rechtvaardige en juiste keuzes!
Je hebt wel gelijk, ik heb even over het hoofd gezien dat jij sluiter en opener was. Ik heb puur gekeken naar de tijd van het openen.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:44 schreef Jane het volgende:
Tja, ik hoop dat iedereen (ook borisz) zich er de komende dagen wel aan wil houden dat de sluiter van het vorige topic de volgende opent, want anders heb je dit dus constant. Wedstrijdje wie het snelst een topic kan openen enzo.
Heb je op zich wel gelijk in eigenlijk enzoquote:Op woensdag 26 december 2007 02:44 schreef Jane het volgende:
Tja, ik hoop dat iedereen (ook borisz) zich er de komende dagen wel aan wil houden dat de sluiter van het vorige topic de volgende opent, want anders heb je dit dus constant. Wedstrijdje wie het snelst een topic kan openen enzo.
Hoe lang denk je dat zo'n top 2000 topic loopt?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat was het in mijn optiek, en daarnaast is het gemeld bij de MUZ mods. Dus mochten die het er niet mee eens zijn dan zullen zij het wel veranderen
Misschien dat borisz net iets sneller was?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:41 schreef peaceman het volgende:
Ik zie dus ook niet in waarom DA dat andere topic gesloten heeft. Ben benieuwd naar de beweegredenen!
Ik zeg het nota benequote:Op woensdag 26 december 2007 02:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, ik heb even over het hoofd gezien dat jij sluiter en opener was. Ik heb puur gekeken naar de tijd van het openen.
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, ik heb even over het hoofd gezien dat jij sluiter en opener was. Ik heb puur gekeken naar de tijd van het openen.
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:45 schreef peaceman het volgende:
Jouw optiek is dus niet de juiste en dat had je aan de TT kunnen zien... zie ook het vorige topic... jammer!
Newbie joh!quote:Op woensdag 26 december 2007 02:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat zo'n top 2000 topic loopt?
Dit is het begin, met zo'n vaart zal zo'n topic niet lopen als straks.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat zo'n top 2000 topic loopt?
Ach ja om het nu nog terug te draaien lijkt me teveel van het goede. Ik zal nog eens behulpzaam zijnquote:
Ik heb je niets gevraagdquote:Op woensdag 26 december 2007 02:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach ja om het nu nog terug te draaien lijkt me teveel van het goede. Ik zal nog eens behulpzaam zijn
Ik vond dat wel gezellig... zie je toch dingen vanuit diverse standpuntenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:47 schreef Neleos het volgende:
Ik ben wel blij dat ik in ieder geval niet meer in 2 topics hoef te posten.
Bij deze dan mijn excuses, want ik had het vorige topic niet gelezen en toen ging ik een verslag schrijven naar de mod.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:44 schreef Jane het volgende:
Ja opperbaasquote:
Het is allemaal jouuuuuuuuuw schuldquote:Op woensdag 26 december 2007 02:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bij deze dan mijn excuses, want ik had het vorige topic niet gelezen en toen ging ik een verslag schrijven naar de mod.
Paul!quote:Op woensdag 26 december 2007 02:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Ah de beroemde wie mag het topic openen ruzietje
dat meen je niet? Queenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:49 schreef Neleos het volgende:
Ah Queen ook in de lijst, leuk hoor...
Die blijft leuk he?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Ah de beroemde wie mag het topic openen ruzietje
Dank, dank! Ik vóel de naastenliefde!quote:Op woensdag 26 december 2007 02:44 schreef Neleos het volgende:
Ik vind het ook een grote schande, maar anders weet broer helemaal niet meer waar die moet gaan lezen enzo.
Jah, de enige keer neem ik aan...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:49 schreef Neleos het volgende:
Ah Queen ook in de lijst, leuk hoor...
Ik heb dit jaar niet gestemd, vergeten.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die blijft leuk he?
By the way, weet iemand al waarom The Smiths er niet in staan?
Vanwege zijn vader die in het bezit is van haar kerst-slippertje!quote:Op woensdag 26 december 2007 02:49 schreef broer het volgende:
[..]
Vanwege Diana Ross? Of enkel vanwege haar kerst-slippertje?
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar niet gestemd, vergeten.Anders hadden ze op nummer 1997 gestaan.
Omdat Morrissey d'r in staat?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die blijft leuk he?
By the way, weet iemand al waarom The Smiths er niet in staan?
Heb je toch zeer pessimistisch voorspeld. Queen komt maar liefst 25 keer voorbij tot Oudejaarsdag.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:51 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Jah, de enige keer neem ik aan...
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vanwege zijn vader die in het bezit is van haar kerst-slippertje!
Dan zal de radio veel uit staanquote:Op woensdag 26 december 2007 02:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je toch zeer pessimistisch voorspeld. Queen komt maar liefst 25 keer voorbij tot Oudejaarsdag.
Echt?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Omdat Morrissey d'r in staat?
Bier?quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan zal de radio veel aan staan
Geen idee, ik denk zeg even wat intelligents.quote:
quote:
Nee.quote:
Ja jij bent onvindbaar.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Loze beloftes weet ik uit ervaring
quote:
...toch niet ook op 1 ofzo...tochquote:Op woensdag 26 december 2007 02:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je toch zeer pessimistisch voorspeld. Queen komt maar liefst 25 keer voorbij tot Oudejaarsdag.
Ben ik je tegengekomen? Waar? Wanneer?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
zelf toen ik tegenkwam had je een excuus
Tuurlijk!quote:
Oh, ik geloofde je bijna evenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk zeg even wat intelligents.
Pinkpop vorig jaar....quote:Op woensdag 26 december 2007 02:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ben ik je tegengekomen? Waar? Wanneer?![]()
Hmm, dat was niet één van mijn beste jaren nee.quote:
Het had gekund natuurlijk!quote:
Nee wacht, Freddie Mercury komt 25 keer voorbij. 23 keer in Queen, één keer alleen en één keer een duet met een Spaanse artiest waarvan ik de naam niet weet.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan zal de radio veel uit staan
Serieus?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:57 schreef Neleos het volgende:
Ik vind dit een goed nummer, serieus.
Wat een actief mannetje.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee wacht, Freddie Mercury komt 25 keer voorbij. 23 keer in Queen, één keer alleen en één keer een duet met een Spaanse artiest waarvan ik de naam niet weet.
Huiliequote:Op woensdag 26 december 2007 02:57 schreef peaceman het volgende:
Enfin. het was gezellig met jullie allemaal. Jammer dat die blauwe moeilijk begon te doen... Ik wens u alleen nog veel luisterplezier en/of weltrusten. Ik ga lekker slapen. Mijn favoriete topic is toch dicht![]()
Inderdaad, zou mooi zijn geweest.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het had gekund natuurlijk!
Whehe, tot morgenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:57 schreef peaceman het volgende:
Enfin. het was gezellig met jullie allemaal. Jammer dat die blauwe moeilijk begon te doen... Ik wens u alleen nog veel luisterplezier en/of weltrusten. Ik ga lekker slapen. Mijn favoriete topic is toch dicht![]()
Nu zie ik niet echt pareltjes in de grote waslijst van meuk.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:57 schreef Neleos het volgende:
[..]
Inderdaad, zou mooi zijn geweest.
Bohemian Rhapsody.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:54 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
...toch niet ook op 1 ofzo...toch
Jij hebt ook geen verstand van muziekquote:Op woensdag 26 december 2007 02:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nu zie ik niet echt pareltjes in de grote waslijst van meuk.
Waarschijnlijk meer dan dat jij ooit zult hebben.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen verstand van muziek
hap hapquote:Op woensdag 26 december 2007 02:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meer dan dat jij ooit zult hebben.
Wat wil je om 02:00quote:
Ieder jaar? Heeft De Groot niet gewoon één keer op de eerste plaats gestaan omdat er een of andere actie was en daarna niet meer?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Wonderbaarlijk hoe die twee het met elkaar uitvechten ieder jaar.
Ik nietquote:
Het is me een gevecht hequote:Op woensdag 26 december 2007 02:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody.
Anders stond Boudewijn de Groot op nummer één, met Avond. Wonderbaarlijk hoe die twee het met elkaar uitvechten ieder jaar.
Dat vermoed ik ook, maar ik ben de nieuwste newbie (of zoniet, één van de newbies van dit jaar) die de Top2000 volgt.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:01 schreef broer het volgende:
[..]
Ieder jaar? Heeft De Groot niet gewoon één keer op de eerste plaats gestaan omdat er een of andere actie was en daarna niet meer?
Oh ik ook hoor. Ik doe ieder jaar een paar topics mee en dan haak ik afquote:Op woensdag 26 december 2007 03:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook, maar ik ben de nieuwste newbie (of zoniet, één van de newbies van dit jaar) die de Top2000 volgt.
quote:
Tegelijkertijd het laatste nummer van dit koppel, later in de ochtend nog één keer Cher.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:03 schreef Neleos het volgende:
Sonny& Cher, prima tijdvulling vind ik
Ik ook, hoor. Ik lul ook maar wat.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat vermoed ik ook, maar ik ben de nieuwste newbie (of zoniet, één van de newbies van dit jaar) die de Top2000 volgt.
Maar dit is echt mijn eerste keer dat ik actief meeluister (en meepost).quote:Op woensdag 26 december 2007 03:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor. Ik doe ieder jaar een paar topics mee en dan haak ik af
Ah, het is dat ik in het buitenland zit en geen zin in heb om nederland.fm op te zoeken.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar dit is echt mijn eerste keer dat ik actief meeluister (en meepost).
Dus je zit eigenlijk gewoon je eigen muziek te luisteren nu?quote:Op woensdag 26 december 2007 03:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah, het is dat ik in het buitenland zit en geen zin in heb om nederland.fm op te zoeken.
Nu wel jaquote:Op woensdag 26 december 2007 03:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dus je zit eigenlijk gewoon je eigen muziek te luisteren nu?
Ik heb op dit moment ook nog de Top Serious Request aanstaan. Bij de Top2000 weet ik dat ik een stuk of drie, vier leuke liedjes heb dit uur - bij de de TSR is het nog afwachten. Dan is de keuze snel gemaakt.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:10 schreef Neleos het volgende:
Dus je zit eigenlijk gewoon je eigen muziek te luisteren nu?
Ohhh! Aanzetttuhhh!quote:
Ik zou eigenlijk ook de Veronica Download Top 750 willen beluisteren, maar dan moet ik mezelf klonen.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:15 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment ook nog de Top Serious Request aanstaan. Bij de Top2000 weet ik dat ik een stuk of drie, vier leuke liedjes heb dit uur - bij de de TSR is het nog afwachten. Dan is de keuze snel gemaakt.
Als die lijst ook online staat, moet ik echt gaan kiezen.
Ik luister het hele jaar 3fm, maar die serious request is echt teveel gelul voor mij. De TSR ken ik niet. Maar Top 2000 blijft toch het radio-evenement voor mij, dus ik ga niet zappen.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:15 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment ook nog de Top Serious Request aanstaan. Bij de Top2000 weet ik dat ik een stuk of drie, vier leuke liedjes heb dit uur - bij de de TSR is het nog afwachten. Dan is de keuze snel gemaakt.
Als die lijst ook online staat, moet ik echt gaan kiezen.
Maar nu eerst Dolly Parton, uit de gelijknamige film.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Voor de geïnteresseerden onder ons: Er zijn twee Nederlandstalige liedjes en één Duitstalig liedje gedraaid.
Tegen vijf laat Georges Moustaki een Frans liedje ten gehore brengen.
Ik denk dat je in de TSR het non-stopgehalte mist. Bij de Top2000 worden de liedjes nagenoeg achter elkaar gesjeesd.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik luister het hele jaar 3fm, maar die serious request is echt teveel gelul voor mij. De TSR ken ik niet. Maar Top 2000 blijft toch het radio-evenement voor mij, dus ik ga niet zappen.
Buddy Holly-Well Allright.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:22 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar nu eerst Dolly Parton, uit de gelijknamige film.
quote:Op woensdag 26 december 2007 03:19 schreef Neleos het volgende:
Foreigner. Altijd leuk als je niet van muziek houdt
Dat is bij TSR ook zo, hoor. Af en toe een telefoongesprek tussendoor, maar dat is het ook. Voor de rest gewoon non-stop.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik denk dat je in de TSR het non-stopgehalte mist. Bij de Top2000 worden de liedjes nagenoeg achter elkaar gesjeesd.
Je onderbreekt mijn reeksquote:Op woensdag 26 december 2007 03:56 schreef Yoghii het volgende:
Deze is dan weer wel bekend
Dan mis je The Shoes? Weet je het zeker.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Straks het vijfde uur, maar zonder mij. Ik ga namelijk tukken.
Mijn stream was ook ff dood, maar nu doet ie het weer.quote:Op woensdag 26 december 2007 04:00 schreef Yoghii het volgende:
Die Shadows vond ik niks, nu is alleen wel mijn stream dood
Van mij mag je.quote:Op woensdag 26 december 2007 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
doen we nog aan songteksten en foto's eigenlijk?
Wel als iemand ze gaat postenquote:Op woensdag 26 december 2007 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
doen we nog aan songteksten en foto's eigenlijk?
Dat is waar.... helaas moeten wij vanmiddag weg en komen vanavond pas laat weer thuis.....quote:Op woensdag 26 december 2007 09:59 schreef nipeng het volgende:
Doe maar rustig aan. Het duurt nog laaaaaaaaang.
quote:Op woensdag 26 december 2007 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
Beach Boys Help Me Rhonda
Hoogtepunt van dit uur hebben we na dit nummer alweer gehad.quote:
Ja.quote:Op woensdag 26 december 2007 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
Bedoel jij total eclipse of the heart?
Even die Lou Reed nog afwachten.quote:Op woensdag 26 december 2007 10:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hoogtepunt van dit uur hebben we na dit nummer alweer gehad.
zeker wetenquote:Op woensdag 26 december 2007 10:27 schreef nipeng het volgende:
Het voorlopige dieptepunt hebben we nu te pakken.
Kon hem niet snel vinden en ben tegelijk aan het knutselen met mn zoon... gaat niet erg goed samen.quote:
Anneke Grönloch komt deze uur ook nog op 1827sté plaatsquote:Op woensdag 26 december 2007 10:27 schreef nipeng het volgende:
Het voorlopige dieptepunt hebben we nu te pakken.
Natuurlijkquote:Op woensdag 26 december 2007 10:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Diaan doe jij dat zo uit je hoofd de teksten hier typen ?
Lekker vrolijk, toch?quote:Op woensdag 26 december 2007 10:46 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is toch ook wel een dieptepunt hoor.....
brandend zand?quote:
Zo hoog nogquote:Op woensdag 26 december 2007 10:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Brandend zand komt helaas nog (642)
Tekst was ook niet zo belangrijk, als je er maar op kon dansenquote:Op woensdag 26 december 2007 11:16 schreef Diaan73 het volgende:
Eigenlijk een behoorlijk nietszeggende songtekst...
Ik nog minderquote:Op woensdag 26 december 2007 11:25 schreef Adelante het volgende:
Ik heb niet zo veel met Peter Koelewijn
nee die staat hier gewoon in de kamer....quote:Op woensdag 26 december 2007 11:23 schreef nipeng het volgende:
[..]
Was zeker in slaap gevallen met de trofee in zijn armen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |