Hmm, dat was niet één van mijn beste jaren nee.quote:
Het had gekund natuurlijk!quote:
Nee wacht, Freddie Mercury komt 25 keer voorbij. 23 keer in Queen, één keer alleen en één keer een duet met een Spaanse artiest waarvan ik de naam niet weet.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan zal de radio veel uit staan
Serieus?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:57 schreef Neleos het volgende:
Ik vind dit een goed nummer, serieus.
Wat een actief mannetje.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee wacht, Freddie Mercury komt 25 keer voorbij. 23 keer in Queen, één keer alleen en één keer een duet met een Spaanse artiest waarvan ik de naam niet weet.
Huiliequote:Op woensdag 26 december 2007 02:57 schreef peaceman het volgende:
Enfin. het was gezellig met jullie allemaal. Jammer dat die blauwe moeilijk begon te doen... Ik wens u alleen nog veel luisterplezier en/of weltrusten. Ik ga lekker slapen. Mijn favoriete topic is toch dicht![]()
Inderdaad, zou mooi zijn geweest.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het had gekund natuurlijk!
Whehe, tot morgenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:57 schreef peaceman het volgende:
Enfin. het was gezellig met jullie allemaal. Jammer dat die blauwe moeilijk begon te doen... Ik wens u alleen nog veel luisterplezier en/of weltrusten. Ik ga lekker slapen. Mijn favoriete topic is toch dicht![]()
Nu zie ik niet echt pareltjes in de grote waslijst van meuk.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:57 schreef Neleos het volgende:
[..]
Inderdaad, zou mooi zijn geweest.
Bohemian Rhapsody.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:54 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
...toch niet ook op 1 ofzo...toch
Jij hebt ook geen verstand van muziekquote:Op woensdag 26 december 2007 02:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nu zie ik niet echt pareltjes in de grote waslijst van meuk.
Waarschijnlijk meer dan dat jij ooit zult hebben.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen verstand van muziek
hap hapquote:Op woensdag 26 december 2007 02:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meer dan dat jij ooit zult hebben.
Wat wil je om 02:00quote:
Ieder jaar? Heeft De Groot niet gewoon één keer op de eerste plaats gestaan omdat er een of andere actie was en daarna niet meer?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Wonderbaarlijk hoe die twee het met elkaar uitvechten ieder jaar.
Ik nietquote:
Het is me een gevecht hequote:Op woensdag 26 december 2007 02:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bohemian Rhapsody.
Anders stond Boudewijn de Groot op nummer één, met Avond. Wonderbaarlijk hoe die twee het met elkaar uitvechten ieder jaar.
Dat vermoed ik ook, maar ik ben de nieuwste newbie (of zoniet, één van de newbies van dit jaar) die de Top2000 volgt.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:01 schreef broer het volgende:
[..]
Ieder jaar? Heeft De Groot niet gewoon één keer op de eerste plaats gestaan omdat er een of andere actie was en daarna niet meer?
Oh ik ook hoor. Ik doe ieder jaar een paar topics mee en dan haak ik afquote:Op woensdag 26 december 2007 03:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook, maar ik ben de nieuwste newbie (of zoniet, één van de newbies van dit jaar) die de Top2000 volgt.
quote:
Tegelijkertijd het laatste nummer van dit koppel, later in de ochtend nog één keer Cher.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:03 schreef Neleos het volgende:
Sonny& Cher, prima tijdvulling vind ik
Ik ook, hoor. Ik lul ook maar wat.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat vermoed ik ook, maar ik ben de nieuwste newbie (of zoniet, één van de newbies van dit jaar) die de Top2000 volgt.
Maar dit is echt mijn eerste keer dat ik actief meeluister (en meepost).quote:Op woensdag 26 december 2007 03:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor. Ik doe ieder jaar een paar topics mee en dan haak ik af
Ah, het is dat ik in het buitenland zit en geen zin in heb om nederland.fm op te zoeken.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar dit is echt mijn eerste keer dat ik actief meeluister (en meepost).
Dus je zit eigenlijk gewoon je eigen muziek te luisteren nu?quote:Op woensdag 26 december 2007 03:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah, het is dat ik in het buitenland zit en geen zin in heb om nederland.fm op te zoeken.
Nu wel jaquote:Op woensdag 26 december 2007 03:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dus je zit eigenlijk gewoon je eigen muziek te luisteren nu?
Ik heb op dit moment ook nog de Top Serious Request aanstaan. Bij de Top2000 weet ik dat ik een stuk of drie, vier leuke liedjes heb dit uur - bij de de TSR is het nog afwachten. Dan is de keuze snel gemaakt.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:10 schreef Neleos het volgende:
Dus je zit eigenlijk gewoon je eigen muziek te luisteren nu?
Ohhh! Aanzetttuhhh!quote:
Ik zou eigenlijk ook de Veronica Download Top 750 willen beluisteren, maar dan moet ik mezelf klonen.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:15 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment ook nog de Top Serious Request aanstaan. Bij de Top2000 weet ik dat ik een stuk of drie, vier leuke liedjes heb dit uur - bij de de TSR is het nog afwachten. Dan is de keuze snel gemaakt.
Als die lijst ook online staat, moet ik echt gaan kiezen.
Ik luister het hele jaar 3fm, maar die serious request is echt teveel gelul voor mij. De TSR ken ik niet. Maar Top 2000 blijft toch het radio-evenement voor mij, dus ik ga niet zappen.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:15 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment ook nog de Top Serious Request aanstaan. Bij de Top2000 weet ik dat ik een stuk of drie, vier leuke liedjes heb dit uur - bij de de TSR is het nog afwachten. Dan is de keuze snel gemaakt.
Als die lijst ook online staat, moet ik echt gaan kiezen.
Maar nu eerst Dolly Parton, uit de gelijknamige film.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Voor de geïnteresseerden onder ons: Er zijn twee Nederlandstalige liedjes en één Duitstalig liedje gedraaid.
Tegen vijf laat Georges Moustaki een Frans liedje ten gehore brengen.
Ik denk dat je in de TSR het non-stopgehalte mist. Bij de Top2000 worden de liedjes nagenoeg achter elkaar gesjeesd.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik luister het hele jaar 3fm, maar die serious request is echt teveel gelul voor mij. De TSR ken ik niet. Maar Top 2000 blijft toch het radio-evenement voor mij, dus ik ga niet zappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |