Ik vind het ook een grote schande, maar anders weet broer helemaal niet meer waar die moet gaan lezen enzo.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar wel rechtvaardige en juiste keuzes!
Je hebt wel gelijk, ik heb even over het hoofd gezien dat jij sluiter en opener was. Ik heb puur gekeken naar de tijd van het openen.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:44 schreef Jane het volgende:
Tja, ik hoop dat iedereen (ook borisz) zich er de komende dagen wel aan wil houden dat de sluiter van het vorige topic de volgende opent, want anders heb je dit dus constant. Wedstrijdje wie het snelst een topic kan openen enzo.
Heb je op zich wel gelijk in eigenlijk enzoquote:Op woensdag 26 december 2007 02:44 schreef Jane het volgende:
Tja, ik hoop dat iedereen (ook borisz) zich er de komende dagen wel aan wil houden dat de sluiter van het vorige topic de volgende opent, want anders heb je dit dus constant. Wedstrijdje wie het snelst een topic kan openen enzo.
Hoe lang denk je dat zo'n top 2000 topic loopt?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat was het in mijn optiek, en daarnaast is het gemeld bij de MUZ mods. Dus mochten die het er niet mee eens zijn dan zullen zij het wel veranderen
Misschien dat borisz net iets sneller was?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:41 schreef peaceman het volgende:
Ik zie dus ook niet in waarom DA dat andere topic gesloten heeft. Ben benieuwd naar de beweegredenen!
Ik zeg het nota benequote:Op woensdag 26 december 2007 02:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, ik heb even over het hoofd gezien dat jij sluiter en opener was. Ik heb puur gekeken naar de tijd van het openen.
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, ik heb even over het hoofd gezien dat jij sluiter en opener was. Ik heb puur gekeken naar de tijd van het openen.
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:45 schreef peaceman het volgende:
Jouw optiek is dus niet de juiste en dat had je aan de TT kunnen zien... zie ook het vorige topic... jammer!
Newbie joh!quote:Op woensdag 26 december 2007 02:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat zo'n top 2000 topic loopt?
Dit is het begin, met zo'n vaart zal zo'n topic niet lopen als straks.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat zo'n top 2000 topic loopt?
Ach ja om het nu nog terug te draaien lijkt me teveel van het goede. Ik zal nog eens behulpzaam zijnquote:
Ik heb je niets gevraagdquote:Op woensdag 26 december 2007 02:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach ja om het nu nog terug te draaien lijkt me teveel van het goede. Ik zal nog eens behulpzaam zijn
Ik vond dat wel gezellig... zie je toch dingen vanuit diverse standpuntenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:47 schreef Neleos het volgende:
Ik ben wel blij dat ik in ieder geval niet meer in 2 topics hoef te posten.
Bij deze dan mijn excuses, want ik had het vorige topic niet gelezen en toen ging ik een verslag schrijven naar de mod.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:44 schreef Jane het volgende:
Ja opperbaasquote:
Het is allemaal jouuuuuuuuuw schuldquote:Op woensdag 26 december 2007 02:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bij deze dan mijn excuses, want ik had het vorige topic niet gelezen en toen ging ik een verslag schrijven naar de mod.
Paul!quote:Op woensdag 26 december 2007 02:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Ah de beroemde wie mag het topic openen ruzietje
dat meen je niet? Queenquote:Op woensdag 26 december 2007 02:49 schreef Neleos het volgende:
Ah Queen ook in de lijst, leuk hoor...
Die blijft leuk he?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Ah de beroemde wie mag het topic openen ruzietje
Dank, dank! Ik vóel de naastenliefde!quote:Op woensdag 26 december 2007 02:44 schreef Neleos het volgende:
Ik vind het ook een grote schande, maar anders weet broer helemaal niet meer waar die moet gaan lezen enzo.
Jah, de enige keer neem ik aan...quote:Op woensdag 26 december 2007 02:49 schreef Neleos het volgende:
Ah Queen ook in de lijst, leuk hoor...
Ik heb dit jaar niet gestemd, vergeten.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die blijft leuk he?
By the way, weet iemand al waarom The Smiths er niet in staan?
Vanwege zijn vader die in het bezit is van haar kerst-slippertje!quote:Op woensdag 26 december 2007 02:49 schreef broer het volgende:
[..]
Vanwege Diana Ross? Of enkel vanwege haar kerst-slippertje?
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar niet gestemd, vergeten.Anders hadden ze op nummer 1997 gestaan.
Omdat Morrissey d'r in staat?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die blijft leuk he?
By the way, weet iemand al waarom The Smiths er niet in staan?
Heb je toch zeer pessimistisch voorspeld. Queen komt maar liefst 25 keer voorbij tot Oudejaarsdag.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:51 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Jah, de enige keer neem ik aan...
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vanwege zijn vader die in het bezit is van haar kerst-slippertje!
Dan zal de radio veel uit staanquote:Op woensdag 26 december 2007 02:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je toch zeer pessimistisch voorspeld. Queen komt maar liefst 25 keer voorbij tot Oudejaarsdag.
Echt?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Omdat Morrissey d'r in staat?
Bier?quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan zal de radio veel aan staan
Geen idee, ik denk zeg even wat intelligents.quote:
quote:
Nee.quote:
Ja jij bent onvindbaar.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Loze beloftes weet ik uit ervaring
quote:
...toch niet ook op 1 ofzo...tochquote:Op woensdag 26 december 2007 02:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je toch zeer pessimistisch voorspeld. Queen komt maar liefst 25 keer voorbij tot Oudejaarsdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |